Mua ahdistaa valtavasti nuo uutiset ja tämä tapaus, mutta siksi lähinnä että siitä kirjoitetaan kuin se olisi harvinainen yksittäistapaus, ja yleensä sossujärjestelmätoimii. Mua ahdistaa koska se on valetta. Lastensuojelun touhu on ollut tuota samaa jo kaksikymmentä vuotta. Lintsaavia teinejä ja masntuneiden vauvoja kyllä huostaanotetaan ihan pienistäkin syistä, mutta oikeasti pahoilta ja vaativilta tapauksilta suljetaan silmät.
Mä ja mun sisarukset elettiin hyvin pitkälle samanlainen lapsuus kuin tuo eerika. Julmaa väkivaltaa, nöyryyttämistä, syylliseksi lavastamista, haukkumista, kiduttamista, vapaudenriistoa, joka päivä, vuosikaudet. Eikä meistä koskaan ketään muita kuin mut otetu huostaan, ja minutkin siksi että aloin karkailemaan kotoa. Laitokseen sijoituksen jälkeen kukaan ei koskaan kysynyt mitä mulle kuului, miksi olin karannut, ei mitäään. Sinne mut paiskattiin muiden kapinoivien teinien sekaan ja oletettiin että "sillä nyt vaan on vähän vaikeeta". Ei keskusteluapua, ei selvittämistä, ei edes yhtä kysymystä, mitä teillä kotona tapahtuu. Mulla ja mun jokaisella sisaruksella on aikuisena mielenterveysongelmia, yhdellä kroonista masennusta, toisella pakko-oireita, yksi ei ole puhunut MITÄÄN vuosiin, itselläni on persoonallisuushäiriö ja kärsin edelleen yöllisistä painajaisista, ja monet lapsuudesta muistuttavat asiat aiheuttaa mulle edelleen paniikkikohtauksia, vaikka muutin kotoa jo 12 vuotta sitten.