muistaako kukaan SIESTA-patukkaa? se oli niiin hyvää, mutta ei vaan ole enää myynnissä
Tädilläni oli. Erilainen vaatetus tosin. On varmasti tallessa edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onko kenelläkään ollut tällaista? Mulla ei, mutta kaverilla oli =)
Mummulan naapurin pojalla oli tuollainen. Olin NIIIIN kade sille siitäAlkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mulla on ollut Pekka-apina!!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Tädilläni oli. Erilainen vaatetus tosin. On varmasti tallessa edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onko kenelläkään ollut tällaista? Mulla ei, mutta kaverilla oli =)
Mulla on ollut Kalle-apina!!!!Alkuperäinen kirjoittaja laiska mamukaks:Mulla on ollut Pekka-apina!!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Tädilläni oli. Erilainen vaatetus tosin. On varmasti tallessa edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onko kenelläkään ollut tällaista? Mulla ei, mutta kaverilla oli =)
Mä olen kyllä 80-luvun lapsi, mutta meiltä löytyi tuo vihreä "ötökkä" mopo, sekä mökillä oleva kärpässienijakkaraAlkuperäinen kirjoittaja kräm:Ennenkuin dementia vie viimeisetkin muistot, fiilistelläänkö vähän? Eilen täällä oli ketju kaivatuista lastenohjelmista, nyt voitais niiden lisäksi kaivata muutakin. Muistaako kukaan teistä esim Monchihiä, lakutupakoita ja sitä ihanaa vihreätä, kurpitsaa muistuttavaa potkumopoa jolla oli sarvet ja punaiset kädensijat? Mikähän sen nimi on, muistaako teistä kukaan? Entä kärpässienijakkara,eikö ollut ihana? =)
Mullakin on tuollainen apina!Alkuperäinen kirjoittaja 70lukulainen:Mulla on ollut Kalle-apina!!!!Alkuperäinen kirjoittaja laiska mamukaks:Mulla on ollut Pekka-apina!!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Tädilläni oli. Erilainen vaatetus tosin. On varmasti tallessa edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onko kenelläkään ollut tällaista? Mulla ei, mutta kaverilla oli =)
Joo, tuollainen juuri! Eikös tuo ole etana?Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Väriltään ja muodoltaan ihan selvä kurpitsa.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:[
Joo, tuollainen juuri! Eikös tuo ole etana?
Mä pidän sitä kyllä etanana Tuntosarvet ja kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Väriltään ja muodoltaan ihan selvä kurpitsa.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Joo, tuollainen juuri! Eikös tuo ole etana?
se on vesimelooni :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Mä pidän sitä kyllä etanana Tuntosarvet ja kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Väriltään ja muodoltaan ihan selvä kurpitsa.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Joo, tuollainen juuri! Eikös tuo ole etana?
Monipuolinen vekotin näköjäänAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:se on vesimelooni :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Mä pidän sitä kyllä etanana Tuntosarvet ja kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Väriltään ja muodoltaan ihan selvä kurpitsa.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Joo, tuollainen juuri! Eikös tuo ole etana?
Mun API!!!! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onko kenelläkään ollut tällaista? Mulla ei, mutta kaverilla oli =)
Ja se kärpässienijakkara!Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:entä se purkka mikä oli tuubissa ja sellaista vaaleanpunaista, ja pink-jäätelöpuikko joka "poreili" suussa!
Hei tämmönen just!! Norssi.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Joo, tuollainen juuri! Eikös tuo ole etana?Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Kiinantossut? Juu ja häntälakkeja oli joka talvi, meil on 1 säästyny lapsille B)Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:Meillä oli sellainen vihreä pallero potkujuttu Mun broidi sai sellaisen lahjaksi ja oli kiljaissut "kato äiti, norssi!!" :kieh: En tiedä mikä niiden oikea nimi oli.
Mulla on häntälakki ja miksikäs sanottiin niitä sellaisia kangaskenkiä, jotka laitettiin nepparilla kiinni siitä päältä..?
Mulla ja serkku tytöllä oli just tälläiset WOIHHHHHAlkuperäinen kirjoittaja Malviina:Mun API!!!! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onko kenelläkään ollut tällaista? Mulla ei, mutta kaverilla oli =)