vieras
Sellaset muoviset linnut johon laitettiin vettä ja sitten puhallettiin. Niistä lähti linnun ääni.
mullaon ollut tuollainen,en vaan tiennyt että sillä oli joku tuollainen nimikin.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:On tainnu mennä jo se muisti, kun ihan outoja asioita meikäläiselle..mikä on esim.monchichi?
Mulla ei ollut tollasta. Vaan siskollani joka syntyi -78. Tosin se ei enään pidä mitään ääntä, mutta muuten se on vielä ehjä.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Mä sain tällaisen Fisher-Pricen koiran jouluna -74 ja se sama koira kulkee nyt vähän yli vuoden ikäisten kaksosten perässä! Eli totta oli mitä vanhassa mainoksessa rallatettiin, "Fisher-Price, Fisher-Price, ei mene rikki ei mene rikki!!"
eikös sitä purkkaa muuten saa vieläki ainaski laivalta muistelisin ostaneeni joku aika sitten sitä on muuten namia se purkkaAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:entä se purkka mikä oli tuubissa ja sellaista vaaleanpunaista, ja pink-jäätelöpuikko joka "poreili" suussa!
meikä laitto niitä räpättimiä ja tosiaan oli aina muka etsimällä etsittiin tosiaan sitä trip-mehun pillinreikääAlkuperäinen kirjoittaja kräm:Juu, Pommac oli "isojen" limua ainakin meillä päin, maistui vähän oudolta mut juotava oli kun muutkin. Noi pyörät oli upeita. Laitoitteko koskaan niitä "räpättimiä" jogurttipurkkisuikaleista pyöriin? Sitä taidetaan tehdä kyl nykyäänkin. Mehutetroista sai aina hakemalla hakea sitä pillin reikää!Alkuperäinen kirjoittaja no:mulla oli nuita monchihejä, hupasaa. en muita ko mopoa, mutta mulla oli pitkäpenkkinen poikien pyörä, semmonen, missä oli selkänoja ja upeasti kaartuvat sarvet. mummolassa juotiin kesällä pommaccia ja mummo oli ostanu Lola-patukat. kaupasta ostettiin viiden pennin irtokarkkeja, merkkareita aika paljon. pillimehut oli kolmiotetroja. mulla oli froteiset alushousut ja teryleeni-verkkapuku. kuravaatteita ei ollu olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja netta73:No niin, ehti tulla hieno kuvakin!!
Karkit olivat joo ihania. Black pete vai mikä hitsi sen oranssin värisen karkin nimi olikaan......
Niin ja saviset kukkopillit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sellaset muoviset linnut johon laitettiin vettä ja sitten puhallettiin. Niistä lähti linnun ääni.
Meil sanottiin Mon Amiks näitäAlkuperäinen kirjoittaja kräm:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:On tainnu mennä jo se muisti, kun ihan outoja asioita meikäläiselle..mikä on esim.monchichi?
tuubipurkkaa? sen nimellä se kulki?Alkuperäinen kirjoittaja Millukka:eikös sitä purkkaa muuten saa vieläki ainaski laivalta muistelisin ostaneeni joku aika sitten sitä on muuten namia se purkkaAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:entä se purkka mikä oli tuubissa ja sellaista vaaleanpunaista, ja pink-jäätelöpuikko joka "poreili" suussa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai nii ja maanvallotus oli hauska peli kanssa! Pitääkin opettaa omille muksuille kesällä, en ole ainakaan nähnyt/kuullut heidän pelaavan sitä.
Meillä on tuo, tosin ei pidä ääntä... sitten meillä on se täplikäs hevonen.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Mä sain tällaisen Fisher-Pricen koiran jouluna -74 ja se sama koira kulkee nyt vähän yli vuoden ikäisten kaksosten perässä! Eli totta oli mitä vanhassa mainoksessa rallatettiin, "Fisher-Price, Fisher-Price, ei mene rikki ei mene rikki!!"
Sillä on nykyään joku muu nimi noiden lasten keskuudessa, operaatio maa tjs. Vaikka olenkin edelliselt vuoskymmenelt, niin mää kaipaisin Twist ohjeita, osaisko siin joku auttaa, haluisin opettaa lapsille sitä hyppelyä, mut en muista yhtään. Entäs semmoset sormilanka temput, tehtiin vispilä muita narunpätkällä. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja almie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai nii ja maanvallotus oli hauska peli kanssa! Pitääkin opettaa omille muksuille kesällä, en ole ainakaan nähnyt/kuullut heidän pelaavan sitä.
Tuota peliä jokin aika sitten muistelin kun oli niin kiva! Sääntöjä en kyllä enää muista.
Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:Lähes kaikkien edellä mainittujen lisäksi:
*Mehu, joka tehtiin jauheesta joka sekoitettiin veteen. Taisi olla väriltään vihreää ja niiiin kamalan hyvää.
*Pyörillä varustettu muovihevonen, jolla potkuteltiin eteenpäin. Se oli valkoinen jolla mustia pilkkuja ja punaiset kiinnipitokahvat.
*HubbaBubba purkka, josta saattoi puhaltaa VALTAVIA palloja jotka sitten läsähtivät kivasti naamalle ja tukkaan
*Oranssinen Sopu-teltta, joka pystytettiin joka kesä takapihalle majaksi