6v tytön kaverisuhteista mielipiteitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ullis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ullis"

Vieras
On pienessä eskariryhmässä jossa on 5 tyttöä ja 7 poikaa. Aiemmin tyttö leikki yhden tytön kanssa, mutta nyt jostain syystä toinen tyttö leikkiikin mieluummin toisen tytön kanssa.

Minun tyttön on ollut sitten kahden muun tytön porukassa,joista toinen on kovin voimakastahtoinen ja määräilevä. Oma tyttö ei ole tästä huonoa sanonut,mutta pelkään osaako tyttö pitää puoliaan tässä porukassa. Oma tyttöni on ujo ja hiljainen.

Mutta, voinko minä asialle mitään tehdä muuta kun sanoa että pitää puolensa....

Nämä kaksi tyttöä on ollut jo kauan kavereita ja meidän tyttö on kolmantena mukana...

[QUOTE="Vieras";28882782]Miksei leikkisi poikien kanssa? Jos tytöt niin outoja tuollakin ettei useampi kaveri sovi samaanjoukkoon...[/QUOTE]

no joo olen tuotakin sanonut, mutta ei halua poikien kanssa leikkiä, joku vaihe kai...

Samanlainen tilanne omalla melkein kuusivuotiaalla. Välillä leikki sujuu ja välillä tulee riitoja. Omalla pihalla on kuitenkin kavereita ja niiden kanssa leikkii. Olisiko jokin harrastus tai muu ryhmä jossa voisi olla kavereita.. Mä olen ajatellut että niin kauan kun on jossain joku kaveri niin en ole huolissani.

[QUOTE="Vieras";28883148]Samanlainen tilanne omalla melkein kuusivuotiaalla. Välillä leikki sujuu ja välillä tulee riitoja. Omalla pihalla on kuitenkin kavereita ja niiden kanssa leikkii. Olisiko jokin harrastus tai muu ryhmä jossa voisi olla kavereita.. Mä olen ajatellut että niin kauan kun on jossain joku kaveri niin en ole huolissani.[/QUOTE]

lapsi harrastaa jumppaa mutta ei sieltäkään parempia kavereita ole tullut.

Hän on jollain tavalla hyvin omalaatuinen tapaus...ei kauheasti tunnu kaipaavan kavereita. Ei esim. Koskaan sano että puydetään jotakin kaveria meille. Huomaan että väsyy helposti jos meillä kavereita useamman tunnin kylässä tms. Toisaalta on innoissaan jos meitä johonkin kylään pyydetään.

Ehkä hänen kohdallaan kavereiden merkitys lisääntyy kouluiässä

Yhteistyössä