Ä
äetmuor
Vieras
Tapetilla päiväkodit! Katsokaa ja kauhistelkaa, itse tulin jo pelkän mainoksen nähtyäni todella onnelliseksi että oma lapsi ei ole päiväkodissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se juttu on siitä kun pk:t on niin tupaten täynnä ja desibelitaso on todella korkea ja lapset jatkuvassa stressitilassa. En siis jankkaa tai yleistä, tilannehan ei ole pk:n vika vaan perkele systeemin!
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se juttu on siitä kun pk:t on niin tupaten täynnä ja desibelitaso on todella korkea ja lapset jatkuvassa stressitilassa. En siis jankkaa tai yleistä, tilannehan ei ole pk:n vika vaan perkele systeemin!
emmä sua tarkottanukkaan..vaan sitä keskusteluu puolesta ja vastaan on käyty niin pitkään ja ympäri mennään. varsinkin ton yhen perheen mielipiteet vois työntää jonnekin ja syvälle. :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onneks likan päiväkoti on mahtava! hyvät hoitajat ja hyvä paikka muutenki
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se juttu on siitä kun pk:t on niin tupaten täynnä ja desibelitaso on todella korkea ja lapset jatkuvassa stressitilassa. En siis jankkaa tai yleistä, tilannehan ei ole pk:n vika vaan perkele systeemin!
emmä sua tarkottanukkaan..vaan sitä keskusteluu puolesta ja vastaan on käyty niin pitkään ja ympäri mennään. varsinkin ton yhen perheen mielipiteet vois työntää jonnekin ja syvälle. :kieh:![]()
et kai sä puhu vaan kaikentietävistä Mikkosista?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se juttu on siitä kun pk:t on niin tupaten täynnä ja desibelitaso on todella korkea ja lapset jatkuvassa stressitilassa. En siis jankkaa tai yleistä, tilannehan ei ole pk:n vika vaan perkele systeemin!
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se juttu on siitä kun pk:t on niin tupaten täynnä ja desibelitaso on todella korkea ja lapset jatkuvassa stressitilassa. En siis jankkaa tai yleistä, tilannehan ei ole pk:n vika vaan perkele systeemin!
emmä sua tarkottanukkaan..vaan sitä keskusteluu puolesta ja vastaan on käyty niin pitkään ja ympäri mennään. varsinkin ton yhen perheen mielipiteet vois työntää jonnekin ja syvälle. :kieh:![]()
et kai sä puhu vaan kaikentietävistä Mikkosista?![]()
no en tietenkään..nehän on jumalia..kuka nyt kehtaa kyseenalaista niitä?|O
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se juttu on siitä kun pk:t on niin tupaten täynnä ja desibelitaso on todella korkea ja lapset jatkuvassa stressitilassa. En siis jankkaa tai yleistä, tilannehan ei ole pk:n vika vaan perkele systeemin!
täällä alko heti hirvee puolustelu et mein lapsen tarha on kyl nii hyvä ja muksu tykkää ja jne jne, vaikkei siitä ollut ees kyse, vaan tuosta mitä ap tuossa ylempänä kirjoittaa....
kyllä meinki lapset viihtyy päikyssä, ja hoitajat on mukavia, mut kyllä mä silti hitusen oon huolissani siitä, että hoitajia on niin vähän per ryhmä. eli tarhat tupaten täynnä ja vähän hoitajia. vaikka omat muksut onki pk:ssa ni kyllä mä silti muutoksia haluisin ja toivoisin... esim just lisää hoitajia ja pienempiä ryhmäkokoja