I
ihme ja kumma
Vieras
Meillä taapero siis pian vuoden, mutta edelleen herää usein päikkäreiltä 45 min kuluttua. Näin oli jo pienenä vauvana, silloin vaunuja heiluttelemalla sai uudelleen uneen. Nyt nukkuu sisällä unet ja joskus kun laittaa heti tutin unet jatkuu, joskus ei auta enää.
Joskus toki ylittää tuon syklin itsekin, että nukkuu esim. 1 h 15- 2 h päikkärit.
Onko muut kuulleet tällaisesta tai kokemuksia, että olisiko tämä jokin unisykli?
Onneks sentään yöllä ei herää 45 min välein...
Joskus toki ylittää tuon syklin itsekin, että nukkuu esim. 1 h 15- 2 h päikkärit.
Onko muut kuulleet tällaisesta tai kokemuksia, että olisiko tämä jokin unisykli?
Onneks sentään yöllä ei herää 45 min välein...