40+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niksunaksuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva kun tulit kertomaan kuulumiset ja vielä noin hyvät sellaiset @Oliivi3 💜 Mä kans toivon kaksosia koska meilläkin on selvää että jos nyt raskaus onnistuu niin se on meille viimeinen. En olisi ikinä nuorempana uskonut haaveilevani neljästä lapsesta, oli se perus kaks tai kolme, mut jotenki vaan menny näin 😅 vaikka siis aivan sama tuleeko yks vai kaks vauvaa kunhan vaan tulisi 🩷

@KieloK huh siis 16 päivän pituiset menkat! Onko ihan kunnon vuotoa koko aika? Muista rautalisä ettet kohta oo anemiassa 😳

Mulla digiovistesti vilkkuu edelleen, aiemmin vilkkunut max yhen päivän ja liuskatesti samanlainen kuin eilen. Eli ihmettelen. Tulisipa huomenna ovisplussa niin tietäisi että kaikki kropassa kunnossa. 🤞

• Rakkaus
Reactions: Oliivi3
Joo lopulta ovisplussa on täällä! 😄 Kylläpä sitä on odoteltukin mutta nyt oli kyllä liuskatestissäkin niin selvä kontrollia tummempi testiviiva että vaik ei ois ollu digitestiä ni ois tienny! Mutta kyl toi digi on tosi hyvä kun tulee ne vilkkuvat hymynaamat ni paljon helpompi onnistua tallettelee oikeessa aikaikkunassa.

Okei huh hyvä ettei @KieloK sentään ton pahemmat!

Onko teillä muuten mitä vitamiineja käytössä?

Mulla on useampi, Mama-vitamiini jossa foolihappo mukana, D-vitamiini 50ug, rauta 200mg vuoden loppuun sit 100mg ja sen yhteydessä c-vitamiini 500mg, ja ubikinoli 300-400mg päivässä. Aiemmin oli omega3, siitä ollut nyt taukoa mutta tilasin just lisää.

Mahtavaa @Pikkutytöt ! Mä taidan käydä shoppailemassa tähän kiertoon myös ne digitaaliset testit.
Mulla on kans montaa eri vitamiinia. Oon popsinut niitä kyllä jo vuosia. D-vitamiini, jodi, sinkki+seleeni, rauta+foolihappo. Lääkäri ehdotteli että voisi ottaa helpomminkin kun ottais yhden monivitamiinin mutta toistaiseksi oon syönyt nää vaan erikseen.

• Tykkää
Reactions: Pikkutytöt
Mahtavaa @Pikkutytöt ! Mä taidan käydä shoppailemassa tähän kiertoon myös ne digitaaliset testit.
Mulla on kans montaa eri vitamiinia. Oon popsinut niitä kyllä jo vuosia. D-vitamiini, jodi, sinkki+seleeni, rauta+foolihappo. Lääkäri ehdotteli että voisi ottaa helpomminkin kun ottais yhden monivitamiinin mutta toistaiseksi oon syönyt nää vaan erikseen.

Niitä digejä kantsii sit tilata netistä raskauskeijusta tai kotitestistä, halvimpia siellä, tai sit ostaa prismasta. Apteekeissa ovat melkeen tuplahintaisia! Ja suosittelen ite sitä kahden hormonin testiä ku se näyttää pidemmän hedelmällisen ajan 👌 mä tilaan niitä 20 testipuikon settejä ni hinta oli jtn 2,8€/päivä

Mites menee @KieloK ja @viivaviivi ?

Ihmettelen tätä sivuston uudistusta, esim ei näytä mulle uusia viestejä ketjuista joita oon seurannut. Mitenköhän ne sais toimimaan? Ennen tuli aina ilmoitus tonne oikeaan yläkulmaan ku seurattuani ketjuun tullu viesti ja samoin jos avas seuraamassa ketjun tosta etusivulta ni se meni automaattisesti uusimpaan lukemattomaan viestiin eikä sekään toimi enää.

Mulla DPO2 ja olin jo mukamas ajatellut että tässä mä nyt rauhassa oottelen eikä oo yhtään fiilis et tarvis kärttää millon pääsis testaa mut just sain itteni kiinni miettimästä mikä DPO jo on ja millos vois testaa 😅 ja siis jouluaattona testaan, DPO9 sillon. Voi kuin olis maailman paras joululahja!

Kuumimmat

Yhteistyössä