Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse olen jo 44v. Ja haluaisin kolmanneb lapsen.
Onkos vielä iäkkäämpiä kuumeilijoita palstalla / uusia??
Pian 42 v täällä kyselee, joka 8. Yrittää. Lapset ikä haitarilla 24-1 v.
Kuopuksen kohdalla vielä imetystäkin.
@Iltatähteä odottava suuret onnittelut! Ihana yllätys. Tuu sit kertomaan ultrakuulumiset
Vierailija-Elinalla samoin ultra just tulossa, kunpa nyt tällä kertaa teillä olisi kaikki hyvin kuulumisia odotellaan sieltäkin
@Lukija594822 tuu ihmeessä mukaan piinailemaan tänne, mä ainakin kaipaan vertaistukea tähän ”projektiin” ja hei jos haluat niin voit vaihtaa sun nimimerkin yksilöllisemmäksi asetuksista, helpompi merkitä sit nimimerkki tänne kommenttiin. Noista lääkkeistä en osaa valitettavasti sanoa mitään. Millä ajatuksella sä sait ne?
Mäkin kävin gynellä syyskuun lopulla lapsettomuusklinikalla mutta just sinne oli onnistunut pesiytymään epäempaattisin ja kyynisin gyne mitä oon elämässäni tavannu, ja vähän mietin että uskonko ihan kaikkea mitä se sano kun oon lukenu muista joilla ollu suunnilleen samat arvot ja suht saman ikäisiä niin gynet ei oo ollenkaan noin huonoja ennusteita antanu ku mulle. Ja siis vuos sitte kävin gynellä joka työskentelee myös lapsettomuusklinikalla (selvisi mulle tänä syksynä) ja hän ei sanonut että olis mitään ongelmaa, toki se liitty sellaseen kipuarviointiin jonka syy paikallistui lopulta lihaksiin/kudoksiin eikä gynejuttuihin, mutta kyllä muistaakseni kysyin olisko myo-inositolista hyötyä raskauden yrityksessä ku olin just siitä lukenu ni luulisin et ois se sanonu jos oli sitä mieltä ettei mulla oo mitään toivoa. Tiedä näistä sitten.
Oon kuullu et on joku kirjakin jonka nimi on tyyliin ”yksikin munasolu riittää”, joten koitan uskoa sen varaan. Vaikka kyllä meinaa olla vaikeeta uskoa ja tsempata vaikka meillä vasta 4 kiertoa onkin takana. Nyt odottelen ovista ja se on näköjään tulossa myöhemmin ku kolmessa edellisessä kierrossa ni heti täällä mietin että missä vika
@KieloK Ymmärrän täysin tuon kolmannen lapsen kaipuun, mulla sama juttu, joskin toki omat on vielä pieniä. Lahjamunasoluhoidot vaatii kyllä varmasti paljon pohdintaa. Mitä sun mies ajattelee niistä? Entä ootko sun aikuisille lapsille puhunu näistä pohdinnoista?
Varmaan kyllä tosi hyvä että sait noi lääkkeet kiertoa tukemaan. Mulle se lääkäri ei antanu mitään ku oli just sillon menny kierto epäsäännölliseksi tai siis oli just ollu tuplapituinen kierto ja hänen mielestään ei voinut siksi nyt miettiä lääkkeitäkään. No toisaalta nyt taas kierto palautunut järkeväksi ja tänään bongasin aika oppikirjamaisia ovulaatiolimoja että olisko se ovis lopulta kohta tulossa. Odottelin ovisplussaa jo eilisaamuksi mutta edelleen tänään ihan täysin haalea viiva.
Kiva kun tulit tänne kirjoittelemaan @KieloK ☺ Toivottavasti ketjun aktivoituminen houkuttelisi tänne muitakin! Itestä ainakin kivempi kuumeilla suunnilleen oman ikäisten kanssa kun jollain kolmekymppisillä ja varsinkin nuoremmilla on niiin eri tilanne.