Missä vaiheessa kerroit isommille? Mä olen täällä ihan hajoamispisteessä, kun erityisesti esiteini on nyt saanut päähänsä sörkkiä ja analysoida mun joka ikistä liikettä ja varsinkin kaikkia syömisiä ja tietysti kailottaa kaikesta koko perheelle. Että voikin olla äidin tekemiset ja olemiset NIIN kiinnostavia... 🫣 Vaikka olen yrittänyt laittaa mahdollisimman samanlaisia ja -näköisiä ruokia ja kehittänyt ihan selkeitä selityksiä, että vaikka mulla ja kuopuksella on toista ruokaa, koska tätä oli enää näin vähän, teille on tuota tuossa, niin hän ei ota mitään ohimennen ja olankohautuksella.
Ei tunnu edes kivalta ajatella mahdollista raskaudesta kertomista sitten nt-ultran jälkeen, kun isommat ovat jo nyt noin... no, vähän kuin kurkkisivat joulupakettiin etukäteen. Ehkä pidetään joku paljastustilaisuus pienemmille ja annetaan heidän sitten hoitaa kertominen isommille.
Ei hyvältä tunnu kertoa nytkään, koska en kestäisi sitä, että tietäisin heidän koko ajan miettivän raskautta, kun itselläkin on tekemistä tässä päivien matelemisessa. Ja jos menisi kesken, se olisi ainakin tuolle esiteinille varmaan ihan liian traumaattista käsiteltävää, eikä varmaan pysyisi yksityisenä asiana, kun yksityisyys ei ole hänelle kovin hyvin hahmottunut käsite muutenkaan...