Lataa kuvaa aijaan kautta..ja sitten liität noiden tämän viestilaatikon yläreunassa olevan "vinon kasin/rinkuloiden " kautta. Aijaa.comista siis kopsaat sen linkin ja liität tänne...Miten kuva laitetaan? Voitte varmistaa, etten näe harhoja
Eipä tuo jätä juuri tulkinnanvaraa - eli onnea!!Näkyykö kuva? Testikuva
Mahtavaa ♡ näkyyy ja paaaljon onnea ♡Näkyykö kuva? Testikuva
Ultralla on useasti katsottu ivf-hoitojen yhteydessä ja on kuulemma erittäin ”siisti ja sileä 3-kerroksinen rakenne”. Onko jokin muu tutkimusmenetelmä tarkempi?Onko sinulla tutkittu kohtu?
Eräällä oli pientä röpelöä palluraa täynnä kohtu, eikä siksi alkio kiinnittynyt. Asia hoidettiin kuntoon ja raskaus alkoi.
Hyvin näkyy, varovaiset onnittelut! Toivottavasti tulee vielä se vahva plussa!Näkyykö kuva? Testikuva
No voi itku. Suuret pahoittelut! Toivottavasti uusi kierto tuo pysyvän plussan.Täällä viivat tummui hienosti, melkein tasavahvat viivat ja ehkä vähän ilakoin, että jotain tässäkin kropassa tapahtuu. Mutta tänään töissä täti kurvasi paikalle ja ei epäilystäkään, etteikö se ollut siinä. No en kauheasti ehtinyt asiasta innostua, kun oli niin epävarmaa, mutta harmittaa silti.
Uuteen ja viimeiseen kiertoon siis. Päätin lopettaa yrittämisen, kun 42v tulee täyteen ja hoitonhin olin jo päättänyt olla menemättä. Vähän haikein mielin tietenkin jätän ajatuksen vielä yhdestä vauvasta, mutta toisaalta hyvillä mielillä uuteen elämänvaiheeseen, jossa on tilaa muullekin kuin lasten tarpeille.
Tsemppiä kaikille ja kohta taas jännäillään uutta kiertoa
Kiitos on ollut psyykkisesti raskasta aikaa tämä, kolmen viikon päästä tarkempiin tutkimuksiin perinnöllisyyspoliklinikalle. Kuulemma tuon NIPTtrin vastaus on 99% luotettava. Eli ei kannata paljoa muuta ajatella, kuin että lapsella on down. Ensin kaivoin kaiken tiedon syndroomasta ja nyt tuli tietoähky, en jaksa ajatella koko asiaa.TsemppiäMeillä on täällä pieni down vauva jos haluat jotain vertaistukea yms niin saa laittaa viestiä.
VoimiaTäällä viivat tummui hienosti, melkein tasavahvat viivat ja ehkä vähän ilakoin, että jotain tässäkin kropassa tapahtuu. Mutta tänään töissä täti kurvasi paikalle ja ei epäilystäkään, etteikö se ollut siinä. No en kauheasti ehtinyt asiasta innostua, kun oli niin epävarmaa, mutta harmittaa silti.
Uuteen ja viimeiseen kiertoon siis. Päätin lopettaa yrittämisen, kun 42v tulee täyteen ja hoitonhin olin jo päättänyt olla menemättä. Vähän haikein mielin tietenkin jätän ajatuksen vielä yhdestä vauvasta, mutta toisaalta hyvillä mielillä uuteen elämänvaiheeseen, jossa on tilaa muullekin kuin lasten tarpeille.
Tsemppiä kaikille ja kohta taas jännäillään uutta kiertoa
Tuo alku oli kaameaa ja koko raskauden sain pelätä, että menetän neidinVielä nyt kun tyttö on ehjänä täällä käyn läpi sitä kaikkea ja yritän tottua ajatukseen, että oikeesti saatiin vauva ehjänä maailmaan. Jos lohduttaa tämä vauva-aika on hyvinkin normia ja saa elää niin kuin muittenkin kanssa. Sitten kun jaksat meiltä löytyy facesta ryhmää missä on muitakin downvauvojen äitejä ja odottajia. Alun jälkeen minä aattelin et asia kerrallaan, keskityn nyt vaan vauvajuttuihin ja sitä mukaa kun kasvaa niin muihin. Nämä pienet on kaikki yksilöitä ja turha murehtia vikalistaa liian pitkälleKiitos on ollut psyykkisesti raskasta aikaa tämä, kolmen viikon päästä tarkempiin tutkimuksiin perinnöllisyyspoliklinikalle. Kuulemma tuon NIPTtrin vastaus on 99% luotettava. Eli ei kannata paljoa muuta ajatella, kuin että lapsella on down. Ensin kaivoin kaiken tiedon syndroomasta ja nyt tuli tietoähky, en jaksa ajatella koko asiaa.
Huomenna neuvola ja suurin huolen aihe tällä hetkellä on että kuuluuhan sydänäänet. Kaksi keskenmenoa oli keskeytyneitä, joten pelko lapsen menettämisestä on suuri, etenkin kun luin että nämä downit kuolevat kohtuun useammin kuin terveet.
Haluamme siis pitää lapsen, olen vain niin kiitollinen tästä elävästä pienestä sikiöstä.
Kyllä, tuo menettämisen pelko on kuormittavaa, eniten pelottaa sydämen tilanne. Mielelläni liittyisin fb- ryhmään.Tuo alku oli kaameaa ja koko raskauden sain pelätä, että menetän neidinVielä nyt kun tyttö on ehjänä täällä käyn läpi sitä kaikkea ja yritän tottua ajatukseen, että oikeesti saatiin vauva ehjänä maailmaan. Jos lohduttaa tämä vauva-aika on hyvinkin normia ja saa elää niin kuin muittenkin kanssa. Sitten kun jaksat meiltä löytyy facesta ryhmää missä on muitakin downvauvojen äitejä ja odottajia. Alun jälkeen minä aattelin et asia kerrallaan, keskityn nyt vaan vauvajuttuihin ja sitä mukaa kun kasvaa niin muihin. Nämä pienet on kaikki yksilöitä ja turha murehtia vikalistaa liian pitkälle
Voi ei! Olen todella pahoillani! Anna itsellesi aikaa surra rauhassa ja sen jälkeen suuntaa katse kohti uusia seikkailuja. Nyt ei oikein löydy sanoja lohduttamaan eikä tilannettasi voi ymmärtää täysin muut kuin saman kokeneet. Toivon kuitenkin kaikkea hyvää elämääsi.@Katti75 välillä näitä lepokiertoja vaan tulee, ei sille voi mitään. Minulla oli yksi samanlainen kierto, jossa hoito keskeytettiin kun munasarjat oli täysin levossa. Sieltä ne heräili taas seuraavaan kiertoon. Toivottavasti sinullakin. Ja ihanaa, kun klinikalla ei oteta asiaa niin päivän päälle.
@MörkökröM minäkin jo vähän ehdin iloita puolestasi. Kurjaa kun kävi noin, mutta ihana asenne sinulla! Kovasti tsemppiä viimeisen kiertoon!
@Mymmeli43 Hurjasti voimia ja tsemppiä tutkimuksiin. Toivottavasti kaikki on pienellä hyvin.
Itse olen tänään hajonnut ja kerännyt itseäni, kun ensimmäinen ja viimeinen pakastealkiomme ei selvinnyt sulatuksesta! Olin eilen vielä toiveikas, että nyt viimeisellä mahdollisuudella voisin vihdoinkin tulla raskaaksi, mutta aamulla tuli ilmoitus klinikalta kuin märkä rätti naamaan. Se oli sitten siinä. Ei näin tyhjää oloa voi ollakaan. Uusia hoitoja ei tule, syliin ei saatu mitään. Ei edes pientä toivon pilkahdusta. Tässäkö tämä elämä sitten oli. Tuntuu niin turhalta. Ikuisesti lapseton.
Olen niin pahoillani puolestasi, ei ole sanoja@Katti75 välillä näitä lepokiertoja vaan tulee, ei sille voi mitään. Minulla oli yksi samanlainen kierto, jossa hoito keskeytettiin kun munasarjat oli täysin levossa. Sieltä ne heräili taas seuraavaan kiertoon. Toivottavasti sinullakin. Ja ihanaa, kun klinikalla ei oteta asiaa niin päivän päälle.
@MörkökröM minäkin jo vähän ehdin iloita puolestasi. Kurjaa kun kävi noin, mutta ihana asenne sinulla! Kovasti tsemppiä viimeisen kiertoon!
@Mymmeli43 Hurjasti voimia ja tsemppiä tutkimuksiin. Toivottavasti kaikki on pienellä hyvin.
Itse olen tänään hajonnut ja kerännyt itseäni, kun ensimmäinen ja viimeinen pakastealkiomme ei selvinnyt sulatuksesta! Olin eilen vielä toiveikas, että nyt viimeisellä mahdollisuudella voisin vihdoinkin tulla raskaaksi, mutta aamulla tuli ilmoitus klinikalta kuin märkä rätti naamaan. Se oli sitten siinä. Ei näin tyhjää oloa voi ollakaan. Uusia hoitoja ei tule, syliin ei saatu mitään. Ei edes pientä toivon pilkahdusta. Tässäkö tämä elämä sitten oli. Tuntuu niin turhalta. Ikuisesti lapseton.