@Helmi-21 tulehan ilmoittelemaan miten kävi hedelmöityksessä! Tai varmaan keskustellaan asiasta enemmän tuolla icsi/ivf-pinossa. Kiva kuulla kuitenkin, että kaikki meni hyvin ja perheessä on kaikki reilassa!
@lumicki tervetuloa joukkoon! Täällä on ollut nyt hirmu hiljaista jotenkin. Kaikki keräilee voimia kesää kohden?
Kyllähän me miehen kanssa puhuttiin. Oikein pohjamutia myöden ja käytiin läpi koko tätä hoitorumbaa ja suhdetta. Päämäärä minun ymmärtääkseni kuitenkin molemmilla on eteenpäin ja meillä on vetämässä julkiselle puolelle paperit, hidasta touhua on. Ei edes uutta lähetettä olla saatu vielä millekkään taholle, joka hoitoja tekee joten pelkään, että tämä menee heittämällä yli vuoden päähän.
Ei asiasta sen enempää. Mulla tuli itsellä joku klikki kaikkeen tähän rämpimiseen ja jäin sairaslomalle. Asiasta puhuminenkin ahdistaa. Vauvahaave on kova, mutta jos ei niin sitten ei.
Mies syö lisäravinteita oma-alotteisesti ja yrittää kaikkensa parantaakseen tavaran laatuaan, tulkitsen sen positiiviseksi asiaksi tottakai ja hänelläkin vielä ilmeisesti sisua riittää.
Te, ketkä syötte lisäravinteita, onko Inofolicista tai myo-inositolista tmv kokemuksia? Aloitin syömään Inofolicia (työnnän sitä myös miehelle) ohjeiden mukaan aamuin illoin, jolloin myo-inositolia tulee 4g/vrk kuin luonnaistuotekaupan pilleripurkissa on 500mb/tbl niin niitä sais vetää urakalla niin kuitenkin - iho on alkanut kukkimaan ihan hirvittävästi!
B-vitamiinehinhan tuo lukeutuu ja mietin että siitäkö tämä nyt tulee? Luin, että inositolia on käytetty myös masennuksen ja unettomuuden hoidossa.
Nyt ovulaation jälkeen (en tunnistanut ovulaatiota enkä tikuttanut ovulaatiota) kohtua lämmittää sillä lailla jännästi. Jos olisimme olleet alkionsiirrossa, olisin varma, että olen raskaana. Tuntuu nimittäin ihan samalta kuin silloin aikoinaan (inositolin ansiotako tämäkin?)
Tänään vasta siis kp14 ja ovulaatio on yleensä ollut kp10-11.
Saiko
@Kuumeilija40 vahvistusta testeihin?