40 + so what, wol 14 (2019)

Nimimerkki (+ikä) / monesko lapsi / yritys alkanut / keinot

@Hulbertiina (44 v.), 3. (miehen 1.) / aloitettu 1/2015 / Letrozole + gelee royale
@tatti55 (42 v.), 3. / yritys alkanut 8/2017 / luomu
@M4rianne77 (42 v.), 3. / aloitettu 6/2018 / 1. Ivf 6/2020
@Mymmeli43 (43 v.), 6. / aloitettu 1/2019 / luomu
@Tammityttö (43 v.), 4. / aloitettu ? / luomu
@nelli5 (43 v.), 5. / aloitettu 2019 / luomu
@Salli79 (40 v.), 4. / aloitettu 2/2019 / luomu
@Vielä kerran ❤ (44 v.), 3. / aloitettu 01/2019 / luomu + ivf
@Kaneli41 (41 v.), 2. / aloitettu 3/2019 / luomu
@Satuvauva (41 v.), 5. / aloitettu 7/2019 / luomu
@Valoa79 (40 v.), 3. / aloitettu 10/2019 / luomu
@Rusakkonen (47 v.), 2. / aloitettu 1/2017 / luomu + ivf/lahjamunasolut, taustalla 2 lahjasoluhoitoa ja 4 omasolu-IVF:ää, enkelipoika 12/2019 viikolla 36+1 ❤
@Emmelie75 (44 v.) / luomu + ivf
@Anilian (41 v.), 5. / aloitettu 11/2019 / luomu
@lillans (41 v.), 2./ yritys aloitettu 2/2019
@Tikkerituu (41 v.), 3./ aloitettu 11/2018 / ivf, enkelipoika 11/2019 viikoilla 20+2
@Brunet82 (37 v.) 4. / aloitettu 2/2020 / luomu
@PumpuliNumpuli (40 v.) 1. /aloitettu 1/2019 / ivf
@maris39 (40 v.), 2. /luomu
@Äitikuu (42 v.) 7. /aloitettu 5/2020 / luomu
@Montecea (41v.), 2. / aloitettu 7/2019 / luomu, testi pos 16.5.2020, km
@Annamaija 76 (43 v.) 3. / yritys alkanut 8/2018/Lahjasoluhoito alkamassa 09/20, luomusti testi pos 6.6.2020, km rv 8.
@Peppistiina (45 v.), 3. / aloitettu 11/2019 / IVF
@MARIAL43 (43v.), 1. /yritys alkanut 2018 / luomu+ 1 x IVF omilla soluilla 3 x Pas / lahjasolujonossa 2/2020 Dextra
@babygirl1 (44v.), 4. / yritys alkamassa 09-10/20 / luomu
@MörkökröM (41v) / 4. (miehen 1.) / aloitettu loka-marras 2020 / luomu
@petronella09 (38v) 5. / aloitettu 4/20 / luomu
@Ljeni (43v), 4. (miehen 1.) / aloitettu 10/2020 / luomu
@Nato (38v.) 2. /aloitettu 2016 / icsi
@Samppa40 (40v.) 3. (miehen 1.) /aloitettu 12/2020 / luomu
@Katti75 (45 v.) 3. / aloitettu 11/2020 / IVF
@Helmi-21 (41 v.) 1. yhteinen (naisen 3., miehen 3.) / aloitettu 2/2020 / ICSI

Taustalla:

@yöeläjä
@Roxanne
@Reetaleena

Plussanneet (y):love: elokuun 2019 jälkeen:

@Mammakatri (40 +), ? / aloitettu 3/2019 / luomu --> 9.10. tilanne 5+4 / laskettu aika 6.6.2020
@Eloveera-79 (40 v.), aloitettu 10/2018 --> luomuraskaus, 29.12. tilanne 19+4 --> laskettu aika 20.5.2020, tulossa KOLMOSET :love::love::love:
@Buah Hatiku (42 v.), / inseminaatio luovutetuilla siittiöillä --> 12.10. tilanne rv 12
@Kolmannen kuumeilija (39 v.), 3. / aloitettu 3/2019 / luomu --> pos. testitulos 30.10.
@KeltainenSeepra (ollut taustalla, luomu) --> pos. testitulos 7.11.
@Ellinoora38 (38 v.), 1. / aloitettu 12/18 / luomu + ivf, testi pos 12/2019, 16.1.20 tilanne rv 7+1
@Helmiina1978 (41 v.), 6. / aloitettu 2/2019 / luomu, testi pos 23.1.2020
@-Julia (40 v.) 1./aloitettu 6/2018/luomu/inseminaatio LA 31.10.2020
@Shibali (40 v.) 1./aloitettu 9/2019 / luomu / testi pos 9.7.2020, LA 22.3.2021
@Momon, tilanne 20.7.2020 rv 6+6
@Angervo76, 3. (Miehen 1.)/ aloitettu 6/2018 / luomu, testi pos 17.1.2020, km 2/20; Lahjamunasolut > Positiivinen hcg testi 4.11., la 12.7.
@Marmeladia (41 v.), 4. / aloitettu 09/2020 / luomu / testi pos 7.11.2020
@Untuva79, (41v), 6. /aloitettu 6/20 / luomu / plussa 8/2020
@Äidiksi2020 (43 v), 1. /aloitettu 2/2020 / lahjasolu / 22.12.2020 tilanne rv 8+5
@Katinka<3 (46v.), 1. yhteinen (2.) / aloitettu 5/2019 1xivf ja 1xicsi omilla soluilla, nyt lahjasoluilla ivf/icsi, josta plussa ja LA 5.10.2021

Lapsen syliin saaneet:

@Mary18, 12/2019
@kirsillevauva (46 v.), 4. / aloitettu 12/2013 / luovutetut munasolut --> LA 30.4.2020. SYNTYNYT 19.4.2020.
@kärhö (40 v.), 2. / ilman ehkäisyä jo kauan / luomu --> 20.8. tilanne 6+2, SYNTYNYT 4/2020, tyttö
@Silmu75 (44 v.), 1. / aloitettu 2013 / luomu, lahjasolut --> pos. testitulos 25.11., SYNTYNYT 7.7.2020, poika
@Mirumarumoru (44 v.), 4. / 3 x ivf, lahjamunasolu 11/2019 --> pos. testitulos 23.12, SYNTYNYT poika
@hipsu79 (41 v.), 6./aloitettu 10/2019 / luomu, SYNTYNYT 1/2021
@skorpioni-79 (40 v.) 3. /aloitettu 4/2020 / luomu, SYNTYNYT 5.2.2021 tyttö
@PikkuIitanÄiti (41 v.), 2. / aloitettu 7/2017 / luomu + ivf / plussa 05/2020 pakastealkion siirrosta, la 12.2.2021, SYNTYNYT 4.2.2021 tyttö
 
Viimeksi muokattu:
@Rusakkonen Täältä sivusta huutelen, että mulla ei myöskään pelkkä Terolut pitänyt vuotoa poissa. Vasta 2 x Cyclogest plus 3 x. Terolut piti. Mulla noin teoriassa ollut viitearvojen valossa riittävä progesteroni (n. 20-30), mutta mulle se ei ole riittänyt pitämään vuotoa poissa.
 
Ihmettelen miten te kauan yrittäneet jaksatte jatkaa ja uskoa onnistumiseen:)

Täällä päivien kysymys milloin vaihtuu kp1 ja kohta vuosi yritetty tuloksetta :(
Välillä olen tikuttanut kiertoja välillä en, lopputulos aina sama :(Surulliseksi mielen tekee se,ettei tiedä onko jossain joku vika tai ollaanko vaan jo liian vanhoja :( Aiemmat lapset tullut ilman oviksen tikuttamista luomusti. Ainoastaan yksityinen olisi vaihto ehto tutkia,mutta ei ole mahdollista ,monta mutkaa matkassa:(
Takaraja yritykselle olisi tuleva syksy,ahdistaa mitä lähemmäs tullaan ajankohtaa:( Pakko sitten vaan hyväksyä jos enää ei meille vauvaa suoda.
 
@skorpioni-79 onnea tuhannesti ♥
@Nato ja sinulle voimia. Olen kauhean pahoillani puolestasi ja toivon, että asiat selviytyy jatkon suhteen

Täällä on kp 11 ja suurta lemmen aikaa, vaikka aluksi näytti, että tämä kierto menisi arkisen erimielisyyden parissa. Onneksi saatiin mieli nostettua ajoissa ennen kriittisiä päiviä. Fiilikset: lippu liehuu, mutta rumpu ei enää soi. Palaan taas asiaan, kun kierto lähenee loppuaan kohta lähestyy 42v syntymäpäivätkin ja se on mun henkilökohtainen takarajani luomuilulle ja hoitoihin en ole lähdössä, joten muutama kierto vielä toivotaan kovasti.
Olette sitkeä ja ihana porukka. Onneksi olette täällä myötä elämässä tätä monimutkaista ja kipeääkin asiaa. Ja juhlimassa onnistumisia
 
  • Tykkää
Reactions: Nato
Heippa kaikki!

Täältä näköjään löytyykin myös ryhmä +40 joka osuu ja uppoaa meidän kohdalla.

Meillä tilanne että itsellä ikää 41 ja miehellä 45 ja ollaan menossa ekaan ICSI hoitoon. Kolmatta päivää pistänyt Menopur pistoksia ja pe eka ultra et kuin homma sit etenee.

Meillä yritystä vuosi kohta takana ja oon syöny kokoajan hormoonilääkettä, kun mulla aiemmassa elämässä todettu monirakkulainen oireyhtymä. Entuudestaan siis itsellä 2 lasta, joista vika tuli hormoonilääkityksellä. Miehellä myös entuudestaan 2 lasta. Nyt kovasti haluttaisiin myös yhteinen rakkaudenhedelmä sinetöimään meidän uusperheen. Siksipä tässä ollaan nyt yksityisellä ekaan hoitoon menossa ja kaikki pelottaa ja mietityttää toooosi paljon. Mut jotenkin ihanan helpottavaa lukea että on paljon onnistuneita +40v. kun itseä mietityttää myös ikä kaiken muun rinnalla. Mut päivä kerrallaan ja toivotaan et kaikki etenee suunnitellusti ja saatais alkio joka istuttaa.

Onnittelut @skorpioni-79
Ja kaikille paljon tsemppiä koitoksiin ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Momon ja Shibali
Täällähän on sattunut ja tapahtunut monenlaista - onnea plussista ja myötätunnot pettyneille

Olen seuraillut keskustelua taustalla, ja jään nyt sivuun. Syy on paras mahdollinen: viime torstaina 4.2 meille syntyi pieni tyttövauva
Raskaus oli pas-alkuinen ja odotuksen loppuvaiheessa tuli pulmia verenpaineiden kanssa, muutoin voin hyvin odotusajan. Maailmaan tultiin kuitenkin varsin dramaattisesti lanssikyydin jälkeen hätäsektiolla, mutta vauva on terve ja kaikki hyvin nyt ❤

Paljon peukkuja ja plussatuulia lähetän teille kaikille täältä kuuluisasta vauvakuplasta!
 
Täällähän on sattunut ja tapahtunut monenlaista - onnea plussista ja myötätunnot pettyneille

Olen seuraillut keskustelua taustalla, ja jään nyt sivuun. Syy on paras mahdollinen: viime torstaina 4.2 meille syntyi pieni tyttövauva
Raskaus oli pas-alkuinen ja odotuksen loppuvaiheessa tuli pulmia verenpaineiden kanssa, muutoin voin hyvin odotusajan. Maailmaan tultiin kuitenkin varsin dramaattisesti lanssikyydin jälkeen hätäsektiolla, mutta vauva on terve ja kaikki hyvin nyt

Paljon peukkuja ja plussatuulia lähetän teille kaikille täältä kuuluisasta vauvakuplasta!
Paljon onnea @PikkuIitanÄiti
 
Omanapainen päivitys, mutta olen aivan hukassa!

Kriisiä pukkaa!

Tuota tuota. Miehen kanssa oli ihan helv*etillinen riita aamulla. Hän huusi suutuspäissään, "kerran tästä ei tule mitään ja se vie SUN mielenterveyden niin olkoot koko paska!"

Minä menin ihan lukkoon. Siis - miehestä johtuva lapsettomuus. Olen yrittänyt omalla toimillani extrata hedelmällisyyttä kaikilla vitamiineilla. Olen se, joka on soitellut klinikoille. Olen se, joka on taistellut tuulimyllyjä vastaan silloinkin, kun ne huutaa takasin että "ette te sitä lasta saa IKINÄ", olen se, joka on jättänyt käytännössä kaiken pahaa tekevän (sokeri, hiilihydraatit, nikotiini, alkoholi) pois tottakai.

Olen yrittänyt saada meitä eteenpäin hoidoissa. Olen tehnyt kaikkeni, että nyt kuluvana vuonna olisimme päässeet siirtoihin enemmän, kuin 2 kertaa. Olen yrittänyt säästää rahaa. Olen jättänyt kaiken "hauskan" mistä minä pidän, eli suurimpana rakkautena irtokarkit ja sitten satunnaisen tupakoinnin ja alkoholin käytön. Kaiken.

Ja edelleen, minä olen meistä se "terve". Eli sen, jonka ei periaatteessa tarvitsis jättää sokeria ym pois, mutta totta helkkarissa olen halunnut sen meidän takia tehdä - kaiken maksimoidakseni!
Samaan aikaan mies tupakoi aina kun saa siihen mahdollisuuden, on siis oikeasti riippuvainen siitä paskasta. Ei ole jättänyt sokereita ym paskaa pois, eikä oikeastaan ole ottanut selvää mistään mitään.
Ottaa vaan sen, mikä vastaan tulee.

Minä otin selvää eri hoitopaikoista, xxx- vinkkasi maksuhommeleista ja monta muuta asiaa. Siis minusta tuntuu siltä, että olen yrittänyt 110% tehdä asian eteen töitä, samalla kuin se toinen osapuoli on vain "nönnönnöö joo joo"- meiningillä.

Mutta nyt se sattui ihan hemmetin pahasti. Eli vuosi aktiivista yritystä takana ja alunperin vuodesta 2016 ja nyt kun kaikki 7 alkiota ollaan menetetty niin hän toteaa, että "kerran se käy SUN mielenterveydelle niin lopetetaan koko paska".


Eli tässäkö tämä oli?

Ajattelevatko teidän miehenne noin? Siis näinkö tämä vain päättyy? Snaps vaan ja sillä siisti?
 
Omanapainen päivitys, mutta olen aivan hukassa!

Kriisiä pukkaa!

Tuota tuota. Miehen kanssa oli ihan helv*etillinen riita aamulla. Hän huusi suutuspäissään, "kerran tästä ei tule mitään ja se vie SUN mielenterveyden niin olkoot koko paska!"

Minä menin ihan lukkoon. Siis - miehestä johtuva lapsettomuus. Olen yrittänyt omalla toimillani extrata hedelmällisyyttä kaikilla vitamiineilla. Olen se, joka on soitellut klinikoille. Olen se, joka on taistellut tuulimyllyjä vastaan silloinkin, kun ne huutaa takasin että "ette te sitä lasta saa IKINÄ", olen se, joka on jättänyt käytännössä kaiken pahaa tekevän (sokeri, hiilihydraatit, nikotiini, alkoholi) pois tottakai.

Olen yrittänyt saada meitä eteenpäin hoidoissa. Olen tehnyt kaikkeni, että nyt kuluvana vuonna olisimme päässeet siirtoihin enemmän, kuin 2 kertaa. Olen yrittänyt säästää rahaa. Olen jättänyt kaiken "hauskan" mistä minä pidän, eli suurimpana rakkautena irtokarkit ja sitten satunnaisen tupakoinnin ja alkoholin käytön. Kaiken.

Ja edelleen, minä olen meistä se "terve". Eli sen, jonka ei periaatteessa tarvitsis jättää sokeria ym pois, mutta totta helkkarissa olen halunnut sen meidän takia tehdä - kaiken maksimoidakseni!
Samaan aikaan mies tupakoi aina kun saa siihen mahdollisuuden, on siis oikeasti riippuvainen siitä paskasta. Ei ole jättänyt sokereita ym paskaa pois, eikä oikeastaan ole ottanut selvää mistään mitään.
Ottaa vaan sen, mikä vastaan tulee.

Minä otin selvää eri hoitopaikoista, xxx- vinkkasi maksuhommeleista ja monta muuta asiaa. Siis minusta tuntuu siltä, että olen yrittänyt 110% tehdä asian eteen töitä, samalla kuin se toinen osapuoli on vain "nönnönnöö joo joo"- meiningillä.

Mutta nyt se sattui ihan hemmetin pahasti. Eli vuosi aktiivista yritystä takana ja alunperin vuodesta 2016 ja nyt kun kaikki 7 alkiota ollaan menetetty niin hän toteaa, että "kerran se käy SUN mielenterveydelle niin lopetetaan koko paska".


Eli tässäkö tämä oli?

Ajattelevatko teidän miehenne noin? Siis näinkö tämä vain päättyy? Snaps vaan ja sillä siisti?
Kuulostaa tutulta:(

Meillä myös miehellä samanlaisia ajatuksia, tulee jos tulee. Joulun aikaan kun itkin ihan mahottomasti kun menkat alkoi ja toiset hehkutettu omia raskauksiaan niinmies kans totesi, että hän kohta lopettaa koko lapsen yrittämisen kun stressaan siitä noin paljon :( No sen jälkeen yritys on jatkunut mutta enpä enää pahemmin puhu tästä, ovikset lakkasin tikuttamasta ja menkat itken yksin :(

Tänään jälleen kp 1,ei yllätä:(


Paljon paljon voimia sinulle, toivottavasti asiat järjestyy ❤
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Katinka<3 ja Nato
Omanapainen päivitys, mutta olen aivan hukassa!

Kriisiä pukkaa!

Tuota tuota. Miehen kanssa oli ihan helv*etillinen riita aamulla. Hän huusi suutuspäissään, "kerran tästä ei tule mitään ja se vie SUN mielenterveyden niin olkoot koko paska!"

Minä menin ihan lukkoon. Siis - miehestä johtuva lapsettomuus. Olen yrittänyt omalla toimillani extrata hedelmällisyyttä kaikilla vitamiineilla. Olen se, joka on soitellut klinikoille. Olen se, joka on taistellut tuulimyllyjä vastaan silloinkin, kun ne huutaa takasin että "ette te sitä lasta saa IKINÄ", olen se, joka on jättänyt käytännössä kaiken pahaa tekevän (sokeri, hiilihydraatit, nikotiini, alkoholi) pois tottakai.

Olen yrittänyt saada meitä eteenpäin hoidoissa. Olen tehnyt kaikkeni, että nyt kuluvana vuonna olisimme päässeet siirtoihin enemmän, kuin 2 kertaa. Olen yrittänyt säästää rahaa. Olen jättänyt kaiken "hauskan" mistä minä pidän, eli suurimpana rakkautena irtokarkit ja sitten satunnaisen tupakoinnin ja alkoholin käytön. Kaiken.

Ja edelleen, minä olen meistä se "terve". Eli sen, jonka ei periaatteessa tarvitsis jättää sokeria ym pois, mutta totta helkkarissa olen halunnut sen meidän takia tehdä - kaiken maksimoidakseni!
Samaan aikaan mies tupakoi aina kun saa siihen mahdollisuuden, on siis oikeasti riippuvainen siitä paskasta. Ei ole jättänyt sokereita ym paskaa pois, eikä oikeastaan ole ottanut selvää mistään mitään.
Ottaa vaan sen, mikä vastaan tulee.

Minä otin selvää eri hoitopaikoista, xxx- vinkkasi maksuhommeleista ja monta muuta asiaa. Siis minusta tuntuu siltä, että olen yrittänyt 110% tehdä asian eteen töitä, samalla kuin se toinen osapuoli on vain "nönnönnöö joo joo"- meiningillä.

Mutta nyt se sattui ihan hemmetin pahasti. Eli vuosi aktiivista yritystä takana ja alunperin vuodesta 2016 ja nyt kun kaikki 7 alkiota ollaan menetetty niin hän toteaa, että "kerran se käy SUN mielenterveydelle niin lopetetaan koko paska".


Eli tässäkö tämä oli?

Ajattelevatko teidän miehenne noin? Siis näinkö tämä vain päättyy? Snaps vaan ja sillä siisti?
Kuulostaa hyvinkin tutulta. Varmaan jokaisessa suhteessa tällä taipaleella tulee kisaväsymystä ja silloin tulee lauottua vihapäistyksissään mitä sylki suuhun tuo. Varmasti miestäsikin harmittaa jälkikäteen se mitä tuli sanottua. Monesti miehet eivät stressaa näitä asioita samalla tavalla kuin naiset. Toisaalta miestäsi saattaa ottaa itsetunnolle se, että teillä lapsettomuus johtuu hänestä ja että sen vuoksi sinä stressaat enemmän. Kautta aikain miesten osuus on ollut se lapsen siittäminen ja kaikki loput on olleet naisten heiniä. Välillä on hyväksikin molempien päästellä ylimääräisiä höyryjä ulos. Nyt asia saattaa tuntua ylitsepääsemättömältä, mutta ajan kuluessa mielikin tasoittuu ja pääsette taas tekemään uusia suunnitelmia puoleen tai toiseen. Valtavasti voimia tämän tilanteen läpi käymiseen!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Nato ja Katinka<3
Heiiii, miten teillä on osunut kiertopäiviin se punktio? Eli millaisilla kiertopäivillä on tehty?

Täällä ajatukset vetää semmosta kiitolaukkaa kun tässä tätä hoitoprosessia suunnitellaan ja viedään eteenpäin, niin tänään tuli pommi niskaan. Pojalla 16v. todettiin kivessyöpä ja ens ke on toisen kiveksen poisto :(. Polilla iskivät käteen laput jossa suositellaan että laittaa spermaa pakkaseen myöhempää elämää varten. Siinä sit ois tehny mieli sanoo, et joo siellä ne on kohta pakkasessa isäpuoles siittiöiden kanssa vierekkäin.
Ei vaan oikeesti pelottaa tuo pojalla todettu syöpä/kasvain ja samalla että voiko mennä ajoitus niin pieleen että meille tarjotaan samaa päivää punktioon kun on tuo pojan operaatio. Et siinä kohtaa menee tää alotus hukkaan, kun toki oon sit poikani tukena. En halua vielä ajatella ja lääkärikin epäili että ei olis mikään ärhäkkä, mutta varuiksi ottavat kokonaan toisen kiveksen pois.

Sorry tuo vuodatus, ei tietty tänne ees kuulu, mutta tuntuu että kun kellekään ei voi puhua lapsettomuus hoidoista ja nyt tuli pojalle tää ja siitäkään ei voi tutuille puhua, niin päähän tässä hajoo.

En uskalla ees ajatella tässä kohtaa sitä vaihtoehtoa että ei tärppää edes hoidoilla. Jotenkin meidän elämään tulee nyt paskaa joka suunnasta ja olis välillä kiva saada mukavia uutisia...
 
  • Surullinen
Reactions: Antzu
Kiitos tuestanne. Riita äityi kuitenkin niin, että mies otti ja lähti jonnekkin.

Olkoot. Helmin päivitystä lukiessa alkaa omat murheet tuntumaan aika mitättömältä, hui!
Muistaakseni punktio oli aika lailla "ovulaatiopäivillä" eli oisko kp14-16. Olisiko jollakin tarkempaa tietoa?

Hurjasti voimia Helmi21 ja vahvuutta. Kuulostaa ihan todella ahdistavalta ja raskaalta tilanteelta.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi-21
Heips!

Kiitos tsempeistä, päivä kerrallaan, ei muu auta.

Tänään eka ultra takana ja siellä näytti et 6-8 munarakkulaa olis kypsymässä. Onko määrältään vähän vai normaali? Nosti mun Menopur annosta ja rinnalle jarrulääke Fyremadel. Ens viikon tiistaina sit tsekataan tilanne ultralla ja jos kaikki ok, niin ens viikon to tai pe olis punktio. Eli onneksi ei satu pojan operaatiopäivän kans päällekkäin.
 
Heips!

Kiitos tsempeistä, päivä kerrallaan, ei muu auta.

Tänään eka ultra takana ja siellä näytti et 6-8 munarakkulaa olis kypsymässä. Onko määrältään vähän vai normaali? Nosti mun Menopur annosta ja rinnalle jarrulääke Fyremadel. Ens viikon tiistaina sit tsekataan tilanne ultralla ja jos kaikki ok, niin ens viikon to tai pe olis punktio. Eli onneksi ei satu pojan operaatiopäivän kans päällekkäin.
Kuulostaa ihan hyvältä määrältä. Laatu kärsii, jos rakkuloita on kovin paljon. Ja ikään nähden tosi hyvä määrä. Onpa teillä hurjat päivät. Isot murheet pojan kanssa ja omat toiveet yhtäaikaa. Voimia niiden kanssa painimiseen ja toivottavasti pojan leikkaus menee hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi-21
Hei kaikki, mukava löytää teidät :) Mukaan ilmoittautuu 42-vuotias kahden alakouluikäisen äiti. Miehen kanssa palloteltu toiveita kolmannesta jo jonkin aikaa ja nyt päätetty yrittää. Aiemmat raskaudet ovat tärpänneet nopeasti mutta tällä kertaa on tietysti ihan toinen tilanne. En oikeastaan edes tiedä millainen, koska Mirena on pitänyt vuodot kokonaan poissa. Foolihapot aloitettu ja huomenna kierukan poisto, positiivista jännitystä ilmassa. Aurinkoista tiistaita kaikille!
 

Yhteistyössä