Kirsillevauva hurjasti onnea plussauksesta ja ihanista ultrakuulumisista!!! <3 Ja samoin Momon, isot onnittelut!! Nyt siis ovat plussatuulet alkaneet puhaltaa!
Täällä on vietetty hiljaiseloa palstailun suhteen ja olen työstänyt pettymystä siitä, että omilla soluilla ei sitten vauvaa saatu. Kiitos kaikille kovasti lohduttavista tsemppiviesteistä! <3 Olen saanut myös lopulta tehtyä päätöksen, että olen valmis lahjasoluihin. Unohdin hetkeksi koko projektin ja lopetin ovulaation kyttäämisen sekä jätin pois kaikki lisäravinteet. Ajattelin, että kunhan kuukautiset alkavat, soitan klinikalle ja sovitaan jatkoista lahjasoluasiassa. Kuukautiset olivat kuitenkin viikon myöhässä, joten piti varmuuden vuoksi testata ja uskomatonta mutta totta: testasin tänään luomuhaamuplussan!
Putoan varmasti kohta korkealta, mutta onhan se ihanaa ajatella, että jospa kuitenkin.... Halusin jakaa tämän asian teidän kanssanne, koska eihän tätä voi kellekään muullekaan puhua.
Te tiedätte mitä tämä taistalu on. Kahteen ja puoleen vuoteen en ole saanut mitään näkyviin testiin, mutta kyllähän se tiedetään, että todennäköisyydet onnistumiseen eivät ole meidän puolellamme, mutta pitäkäähän tekin sormet ja varpaat ristissä, että ihme tapahtuisi.
Jos käy huonosti, sitten vaan kiireesti lahjasolujonoon. Hetken aikaa kuitenkin leijun tästä haamuilusta...
Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiinne ja plussatuulet jatkukoot!