Roxanne, Enpä oikein usko, kun yleensä niihin on tullut edes jotain hailuraa monena päivänä, mut nyt ei tullut edes haamua. No, aika näyttää kuinka käy.
Onnittelut @Momon ! Hieno uutinen!!!@Rusakkonen Ihana kun luovuttaja löytyi!
On. Plussasin jälleen.
Mä olen nyt viikon ajan vertaillut testiviivojen vahvuuksia lähes päivittäin. Tämä kierto on ollut stressaava. Kävin ovulaatioultrassa jossa näkyi folli ja kun menin seuraavaan niin se oli hävinnyt mutta jälkeä ovulaatiosta ei ollut. Lääkäri sanoi että se on voinut tapahtua juuri hetki sitten ja rakkula on ikäänkuin lytyssä. Tai sitten ei.
Juuri niin oli onneksi käynyt ja plussasin.
Siitä asti on jännitystä jatkunut.
Testi ei vahvistunut välillä ja taas heitin toivoni.
Epätietoisuus on kamalaa enkä osaa rentoutua ja vain odottaa. Epäusko myös että voisiko tämäkään jatkua kun ei aiemmatkaan.
Kävin ottamassa hcg ja niiden mukaan asiat kunnossa. Ja ensi maanantaina ultra. Siellä ei toki vielä kovin näy (5+0) mutta lääkäri sanoi että sen verran kuitenkin että voidaan katsoa jos se saisi mieltä rauhallisemmaksi.
Jos näin hyvin asia olisi niin silloin olisi myös intralibid tiputus.
Tässä kierrossa mulla oli uutena kortisoni. Nähtäväksi jää miten käy. Tulee todella pitkä vkloppu
Onhan hyva, etta siirryt pussanneisiin, kun vauvakin tulee (sori, en voinut vastustaa! ).@kirsillevauva kiitos. Katsotaan ensiviikon ultran jälkeen pussanneisiin siirtyminen.
Itse syön kovin vähän lääkkeitä ylipäätään ja tuntuu hurjalta että raskausaikana voi unilääkkeitäkin ottaa. Nyt kun on tuo kortisoni päällä ja kyselin voiko siitä olla haittaa. Ei kuulema muuten kun unettomuus. Se on kyllä huomattu nyt annostus puolitettiin niin toivottavasti auttaa siihen.