Älähän nyt hätäile, @kirsillevauva ! En ole kuullut kenestäkään, joka olisi noin aikaisina päivinä saanut jotain raskaustestiin näkyviin. Mulla on näkynyt tosi haaleaa viivaa pp6 blaston siirrosta, ja tiedän monia joilla plussa näkynyt vasta myöhemmin. Jos ei nyt jostain syystä tärppiä tule, niin ihan hyvältä nuo jatkosuunnitelmasi kuulostavat. Oletko muuten kokeillut vähähiilihydraattista ruokavaliota? Jotkut suosittelevat sitä lapsettomuudesta kärsiville vaikkei ylipainoa olisikaan.
@Rusakkonen , teillähän on tosi hyvä määrä omiakin alkioita pakkasessa vielä! Mun lääkärini arvioi, että meidän iässä keskimäärin yksi viidestä alkiosta olisi normaali, joten ihan hyvinhän tuohon porukkaan voi sellainen mahtua. Mutta ymmärrän hyvin että haluatte nyt ensisijaisesti luovutetuilla soluilla yrittää, onhan niillä toki paljon suuremmat mahdollisuudet onnistua.
@Rusakkonen , teillähän on tosi hyvä määrä omiakin alkioita pakkasessa vielä! Mun lääkärini arvioi, että meidän iässä keskimäärin yksi viidestä alkiosta olisi normaali, joten ihan hyvinhän tuohon porukkaan voi sellainen mahtua. Mutta ymmärrän hyvin että haluatte nyt ensisijaisesti luovutetuilla soluilla yrittää, onhan niillä toki paljon suuremmat mahdollisuudet onnistua.