40+ so what wol.13

Oi, onnea, Kalabaliikki! :love: Tosi aikaisin olet kyllä viivan saanut! Toivotaan sille hurrjasti vahvistumista. :)

Pözzi, kaikkea hyvää sinulle jatkoon! On aina vähän haikeaa lukea tuollaisia uutisia, mutta varmasti ratkaisu on kannaltanne oikea (ja pääseehän tänne aina takaisin, jos mieli muuttuu ;)). Onnea kovasti uuden työn etsintään ja opintoihin! :)

Zammakko, hienoa että ovisplussa tuli ennen kuin mieheltä loppui voimat! :p Nyt sitten vaan hyvillä mielin piinailemaan. (y)

Athina, toivottavasti oireesi ovat sitä itseään! :) Kyllä varmaan muutaman päivän sisällä voisi jo raskaustestissä jotain näkyä. Ovistestitkin voi kyllä näyttää raskauden, mutta toisaalta niihin taitaa aina tulla joku hailura haamuviiva (tai mulla ainakin tulee). Itse lakkasin käyttämästä niitä raskauden testailuun, kun ne haliurat antoivat turhaa toivoa silloinkin kun aihetta ei ollut.
 
KESKIVIIKKO 18.1.2017

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Jimima (44).....................2................... 30/28-30
Minzi (40) ......................3..................... 27/26-29
Athina74 (42)..................6.....................24/28-30
Kasenja (40) ..................2.................... 23/26-29
Levari (38)....................1.......................18/27-33
Roxanne (42)..................1................... 18/29
Iid@ (44).......................2.................... 17/26-28
zammakko (42)...............1................... 16/25-40
Luppana76 (40)..............7..................... 10/28
bugsy (46) ......................?.................. 8/28-30

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
Athina74......................dpo 10
Kasenja.......................dpo 9
kalabaliikki...................pp 5
zammakko....................dpo-0


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016

2017
MirriX (38)..................-01/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Ihana lukea onnistumistarinoita täällä! :) Onnittelut plussanneille! :)

Zammakolle onnittelut ovisplussasta! Nyt vaan piinailemaan. :)

Jätin itse ovistestailun puolittaiseksi. Oli luomutuntemuksia, jolloin testiin tuli kontrolliviivaa haileampi viiva. Jotenkin vaan jäi testailut siihen, mutta toki on ollut silti aktiivista peittojen heiluttelua ennen ja jälkeen oletetun oviksen. Odotukset ei silti ole kovin korkealla nyt, mut katotaan taas miten käy. :)
 
Kalabaliikki, ai kun ihanaa! Kovasti vahvistumista ja takertumista sun pikku toukkaselle :love:

Höh Athina, ehtisköhän se vielä plussaksi muuttua :unsure:

KeltainenSeepra, tullaan tullaan ku päästäs vaan :D Tuota kalabaliikkia oltas seuraavaksi laittamassa sille puolelle (y)

ON: Jep, laitoin itseni piinalistalle dpo-0 :cool: Sitä kun kuukauden tuossa piinaili, että tuleeko ne menkat ylipäätään enää, niin ovisplussa on jo niinku työvoitto :D

Mieskin tuli töistä kotiin ja kysy about ekana, että no vieläkö se vekotin välkyttää. Mää selittämään, että ei se enää eikä pidäkään, niin seuraava kysymys oli, että no kai me silti voidaan seksiä harrastaa :ROFLMAO: Ja hyvähän se ois vielä varmistella, jos vaikka meneeki plussasta ovikseen se 36t :rolleyes:

Mutta kertokaa miten mää kestän kaks viikkoo; oon jotenki niin täpinöissään, kun ajoitus meni kerranki putkeen. Voipi pettymys olla melkonen ku menkat alkaa :confused: Pitää varmaan ottaa hulluna työvuoroja ettei kerkiä liikoja pohtimaan. Samalla voi sitten säästää hoitoihin :cautious:
 
Hei täällähän on ihan kivasti "piinailioita" hurjasti kaikille plussa onnea matkaan:love:(y)

Keltis: kovasti yritetään sinne plussaryhmään päästä tuntuu vaan olevan monen kiven takana tää hommao_O mutta kiitos kutsusta:) ja onnellista loppu raskautta:love:

Nää clomifen pillerit on kyllä vihoviimeiset napit mulle:ninja: joo olin tietoinen mahdollisista sivuvaikutuksista.... Mutta että näin rajut.... Mä oon kun apaattinen zompi:ninja: mikään ei kiinnosta ei ees puhuminen jotenkin ihan turta olo eli en todellakaan omaiseni

Tai joo syöminen kiinostaa ja se on mennyt ihan överiksi:unsure: vissiin jotain "tunne syömistä" en tiedä? Ja kun mikään muu ei kiinnosta ku syöminen niin arvatkaa nouseeko paino ja sitä myötä masennus vaan kasvaa... No jos jaksais vielä nää muutamat päivät popsii näitä "masennus nappeja" toivottavasti ne haihtuu nopeesti kropasta kun lopetan ne:eek:
 
TORSTAI 19.1.2017

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Jimima (44).....................2................... 31/28-30
Minzi (40) ......................3..................... 28/26-29
Athina74 (42)..................6.....................25/28-30
Kasenja (40) ..................2.................... 24/26-29
Levari (38)....................1.......................19/27-33
Roxanne (42)..................1................... 19/29
Iid@ (44).......................2.................... 18/26-28
zammakko (42)...............1................... 17/25-40
Luppana76 (40)..............7..................... 11/28
bugsy (46) ......................?.................. 9/28-30

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
Athina74......................dpo 11
Kasenja.......................dpo 10
kalabaliikki...................pp 6
zammakko....................dpo 1


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016

2017
MirriX (38)..................-01/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Athina, olisko tuossa jotain häivähdystä... en ole ihan varma, mutta mä olenkin maailman huonoin haamujen tulkitsija, ja livenä nuo yleensä näkyy paremmin. Pidän peukkuja, että lähtisi tuosta vahvistumaan! (y)

Kalis, voi ei. :(:cry: Mutta sulla on varhaiset päivät vielä, ja tuossa vaiheessa hcg on joka tapauksessa niin alhaalla, että pienetkin erot virtsan vahvuudessa voi vaikuttaa.... Joten en luopuisi toivosta vielä!

Luppikselle kovasti tsemppiä! Toivottavasti sivuoireet katoaa ja fiilis paranee heti kun saat lopettaa clomien popsimisen.

ON: Täällä alkaa olla tosi liukkaat kelit, mutta ovisoireita ei vielä ole eikä ihan tasavahvoja viivoja ovisliuskoissa. Mies uhosi eilen, että hänellä ei lopu voimat kesken, mutta ans kattoo ny! :p
 
Voimia Kalabaliikille piinaavaan tilanteen. Jospa se plussa sieltä vielä tulee. Uskotaan siihen! :)

Ahtinalle toivotaan viivan vahvistumista. :)

Ja Luppanalle tsemppiä noihin oloihin, mitä lääkkeet aiheuttaa. Ei ole kyllä helppoa, mutta te ainakin yritätte tosissaan saada vauvaa.

Täällä on vähän apaattiset fiilikset myös. Joka aamu kun otan kourallisen ties mitä lisäravinteita mietin, että onko tässä mitään järkeä. Väkisin puskee mieleen, että mitä jos parhaimmillaan tulenkin raskaaksi, mutta sitten taas joutuu pettymään. Kroppa vaan rapistuu ja kiloja tulee lisää. Mieskin lähtee varmaan sit jo jossain vaiheessa karkuun... :D

Mutta on se ihana, että te ootte olemassa! <3 Täällä voi jakaa tuntemuksia tällä rankalla matkalla, jonka määränpäätä ei tiedä varmasti. Ystävät, jotka tietävät tästä projektista, pitävät varmaan hulluna, mutta eivät tietenkään näytä sitä. :) Mites teidän lähipiiri on suhtautunut asiaan vai oletteko puhuneet kenellekään? Me ollaan miehen kanssa puhuttu lähimmille ystäville, mutta sukulaisille ei, koska ei haluta huolestuttaa niitä. Jos tulisin uudelleen raskaaksi ja selviäisin kaikista seuloista tällä kertaa puhtain paperein, sitten vasta kerrottais.

Ihanaa loppuviikkoa kaikille! :)
 
Heip kaikille! Ilmoittaudun jälleen mukaan.:eek: :giggle: Ens viikolle on varattuna kierukan poisto ja sitten alkaa toisen lapsen yritys. Hui kauhistus tavallaan!

Olin täällä viimeksi 2015, ja ensimmäinen raskaus alkoi joulukuussa 2014 ja päättyi helmikuuhun 2015. Toinen positiivinen raskaustulos tulikin sitten elokuussa 2015 ja ihana poika syntyi huhtikuussa 2016. :) Apuna oli Clomifenit, joista ei tullut pahoja vieroitusoireita, söin niitä 2 tablettia päivässä / 5 päivänä viikossa, joka kuukausi. Ongelmana oli siis se, että mulla ei itsestään sitä ovulaatiota tullut, mutta kiitollisena siitä, että noin helposti sitten pienellä avulla tapahtui :)

Ja se mikä kauhistuttaa tulevan yrityksessä on se, että kunto ei ainakaan ole parantunut ensimmäisen raskauden jälkeen ja kilojakin on vaan tullut lisää ja niitä oli jo ennestään aivan liikaa. Yritän tässä hiukan urheilla ymv, mutta eipäs se olekkaan enää niin helppoa lähteä ja välillä väsyttää, kun yövalvomista on ollut enemmän. :) Lisäksi hirvittää se, että selviääkö siitä raskaudesta ja synnytyksestä jälleen?! Onko sitä liian vanha ja raihnainen ja mitäs sanoo verenpaineet ja tulee varmaan taas raskausdiabetes jne. Voiko ihmisellä olla toisen kerran hyvä tuuri ja kaikki mennä hienosti?! :)

Mutta sitten, ois ihana, kun pieni saisi sisaruksen, joka on lähellä hänen ikäänsä (varsinkin kun vanhemmat on iäkkäitä) ja aikaa ei ole vaan odotella paria vuotta, että jos sitten vasta yrittäis. Nyt on se aika!

Eli jostain syystä kuitenkin on se tunne, että vielä on yritettävä. Ikää on siis 42 vuotta tällä hetkellä!

Että semmoista omaa napaa tuli tässä esittelyssä ja tervehtimisessä vaahdottua.. Yritän päästä tänne kurkkimaan ja kirjoittelemaan ja vähitellen ehkä tutustumaan, että mikä tilanne kelläkin! Pikku hidaste :love: välillä vaan estää kirjoittelua :)

Karo
 
Voi Kalis Tosi ikävää. Testaa uudestaan huomenna tai lauantaina.
Toivon että oli vain huono testi.

Tervetuloa Karoliina74 ja onnea yritykseen

Itse sorruin ostamaan apteekin ultra testin ja tein toisenkin pc testin, selkoa en niistä saanut kun tein ne tunnin pidätyksellä päiväpissoista, no kävin ostamassa uuden paketin pc testejä, ja koska tuo haamusyntyi eilisestä aamupissasta niin ajattelin huomenna ja sunnuntaina testata heti herättyä, saa rauhassa sitten testailla
 
Täälläpäs on tapahtunut paljon, niin hyvässä kuin harmituksessakin. Tsemppiä ja iloa kuitenkin meille jokaiselle, sitähän sitä tarvitaan

Joku kysyi mistä se kalkki on peräisin ja sitähän mä en tiedä. Lääkäri totesi vain että kaavinnan seurausta ja että ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen. Jännät on paikat minullakin, ovis ilmestyi testiin sunnuntaina ja nyt tietysti jänskättää kuin käy. Kovasti tietty toivon, mutta samalla epäilen vahvasti, kun jäi normi ovistuntemukset kokonaan kokematta. Tavallisesti on hurjat vatsakivut, mutta nyt ei kyllä tiennyt mitään. Liekö tyhjä solu lähtenyt seilaileen?

Nyt kun noita oviksia olen alkanut testailemaan niin olen huomannut että tapahtuu mulla n. 9 pv kuukautisten alkamisesta. Tuntuu lyhyeltä ajalta. Osaako joku ottaa kantaa onko liian lyhyt aika? Sitten vastaavasti ovulaatiosta menkat alkaa n. 14-16 vrk kuluttua. Ei ihan ole suhteessa kierto . No kutsua odottelen jälkitarkatuksen jälkkäriin ja sielä pitääkin muistaa ottaa asia puheeksi sitten.

Kamalasti täällä on puhetta clomeista ja kaiken maailman pillereistä, enköhän minäkin niiden maailmaan pian sukella. Tällä hetkellä kaikki on iloisesti sekaisin .

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja tsemppiä koitoksiin!
 
Hei kaikki,
tämä palsta on tullut tutuksi, vaikka en ole tänne kirjoitellutkaan - lukenut kyllä sitäkin enemmän. Kovasti olen ollut teidän tarinoissanne hengessä mukana...

Meillä nimittäin vähän erilainen tilanne :-/. Vuodatan tarinani täällä; ainakin kirjoittaminen helpottaa. Mutta en tiedä löydänkö yhtään kohtalotovereita. Mulla on siis jo vuoden päivät ollut vauvakuume - miehellä sen sijaan ei. Ei ole ehdotonta eitä sanonut, mutta ei ole kyllääkään. Joten ei olla varsinaisesti yritetty. Lisäksi on ollut tiedossa, että molemmissa meissä "vikaa". Luomulapsia on pari ennestään, mutta niitä on aikanaan pitkään odotettu.

No, olinkin jo yrittänyt kasvattaa itseni tästä kuumeesta ulos. Kunnes sitten tulikin molemmille meille yllätysuutinen heti joulun jälkeen. Miehelle se oli pieni järkytys, mulle epäuskon ja ilon sekainen ihme. Toki tosi ristiriitaiselta tuntui, kun miestä ajatus ahdisti, enkä oikeasti osannut siksi iloita.

Mulla ei kuitenkaan ollut mitään raskausoireita, digitesti näytti liian vähiä viikkoja, ja pari päivää sitten - kun piti olla 7+0 - kävin lääkärissä varmistamassa tuntemukseni. Eli tuulimunahan se oli. Nyt sitten odotellaan, että vuoto alkaisi, jos ei ala 2 viikon sisällä, joudun lääkeelliseen tyhjennykseen.

Se, mitä tästä on kuitenkin seurannut, on tämä järkyttävä vauvakuume taas kerran. Ikää on jo liikaakin, ja pari lasta tosiaan ennestään. Mulla vaan pienimmän vauva- ja taaperoaika meni silloisen vaikean elämäntilanteen takia tosi paljon ohi - mitä olen myöhemmin surrut kovasti. Mutta en tiedä, saanko miestä suostuteltua yrittämään enää - ja yksin on parisuhteessa (ja ihan hyvässä sellaisessa) vaikea lasta lähteä yrittämään ;-). Ja jos emme pääse yksimielisyyteen asiasta, mun on vaan opittava elämään asian kanssa ja keksittävä, miten tästä kuumeesta saisi itsensä irti... :-/. Ja eihän yrittäminenkään takaa sitä, että tässä iässä lapsen enää saisi, mutta ainakin silloin on vielä toivoa olemassa.

Sori, tämä on ehkä väärä palsta tulla avautumaan tällaisesta. Kiitos kuitenkin jos jaksoit lukea tämän, ja jos joku haluaa kommentoida, olen kiitollinen. Suurta hengenheimolaisuutta tunnen teidän kaikkien 40+ lapsihaaveilijoiden kanssa... :).
 
Kalabaliikki, kiitos nopeasta kommentista - ja kiitos, tulen mielelläni tänne juttelemaan. Ja voi jospa saisin miehen mukaan yrittämään... Lohdullista kuulla, että teilläkin on ollut välillä mies vähemmän mukana mutta sitten kuitenkin vielä innostunut. Odotan nyt ensin, että saadaan tämä km (tai eihän se virallisesti keskenmeno ole, mutta ajatuksena tuntuu siltä) hoidettua. Ja sitten kunnon juttelu aiheesta... edellisestä "miksi-emme-voisi-vielä-yrittää"-itkukeskustelusta onkin jo pian vuosi ;-). (Anteeksi tämä negatiivisuuteni!)
Ja Kalabaliikki vielä, suuret pahoittelut teille siitä, että alkio ei kiinnittykään! Onneksi vielä on pakkasessa pari alkiota.... Toivon kovasti, että tärppää seuraavaksi!
Keskenmenon/tyhjennyksen odottelusta: ihmettelen itsekin, että miksi pitää odottaa 2 viikkoa. Kuulemma on tapana ihan varmuuden vuoksi. Mutta eihän tässä mitään epäilystä ole enää näillä viikoilla, kun ei siellä näkynyt kuin tyhjä pussi. Mä luulen että menen ensi viikolla uudestaan eli en dottele kuin viikon... nyt taitaa tuhruvuotokin olla jo alkamassa. Vähän pelottaa, kuinka rankka tuo lääkkeellinen tyhjennys on. Mulla taustalla (vain) yksi km aiemmin, ja se hoidettiin kaavinnalla. Nykyään niitä ei enää juurikaan tehdä, sanoi tämä lääkärini... psykologisesti se oli kyllä ehkä helpompi, kun kaavinta oli niin nopeasti sitten ohi.
Miikkuliina muuten, mä kerran kysyin gyneltä, että tarkoittaako se, että ovistuntemukset vähentyneet sitä, että ovista ei tapahdu. Mullakin nuorempana oli tosi vahvat oviskivut ja nykyään harvemmin. Hänen mukaansa kuitenkaan sillä ei ole merkitystä - jos ovistestiin tulee viiva, niin mitä todennäköisimmin ovis kuitenkin tapahtuu :).
 
Tervetuloa uusille, tämä on huippu paikka meille vanhemmille kanasille!

Kalabaliikki, pahoittelut ettei nyt tarrautunut kiinni. Jotain yritystä varmasti kuitenkin ollut.

Omaa napaa, toinen ultra takana, ja niin vaan löysin itseni Citymarketin parkkipaikalta pistämässä vatsamakkaraan lisää Bemfolaa ja uutena jarrupiikin. Kokemus sekin :LOL: Eli lääkäri oli sitä mieltä että mikäli varannot riittää, kannattaisi kuitenkin tehdä punktio. Johtofolli kaunis ja sopiva päiviin nähden, olikohan 14-15mm, limis myös ok. Pienempi nippa nappa kerkiää punktioon (olikohan 8-9mm) ja tuskin siellä mitään onkaan. Eli piikit jatkuu nyt lauantaihin saakka, su irroitus ja tiistaina punktio. Oikealle oli myös ilmestynyt minipieni folli, mutta ihan joku 4mm tms. Ihan oltiin menossa kertomaan että antaa olla, ja kuitenkin löydettiin itsemme tilanteessa missä piti tehdä nopea päätös. Hitsi tässä konkurssissa enää paljoa tunnu. Tai tuntuu, mutta pitää se kokeilla tämäkin. Hoitaja kertoi heidän klinikallaan juuri käyneen 45 vuotiaan kenellä kasvoi yksi folli. Munasolu oli löytynyt ja tänäänkö oli siirtopäivä. Ihana kuulla tuollaisia onnistumisia. Mutta ei kyllä kovia odotuksia tämän meidän punktion suhteen ole, mutta kokeillaan nyt loppuun asti.

Hyvää viikonloppua kaikki kanaset, ihana lukea teidän juttuja vaikka itse huonosti kommentoin kun puhelimella näpyttelen.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
PERJANTAI 20.1.2017

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Jimima (44).....................2................... 32/28-30
Minzi (40) ......................3..................... 29/26-29
Athina74 (42)..................6.....................26/28-30
Kasenja (40) ..................2.................... 25/26-29
Levari (38)....................1.......................20/27-33
Roxanne (42)..................1................... 20/29
Iid@ (44).......................2.................... 19/26-28
zammakko (42)...............1................... 18/25-40
Luppana76 (40)..............7..................... 12/28
bugsy (46) ......................?.................. 10/28-30

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
Athina74......................dpo 12
Kasenja.......................dpo 11
kalabaliikki...................pp 7
zammakko....................dpo 2


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016

2017
MirriX (38)..................-01/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Karoliina74 (42)
Anniina74

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Mun aamun pc testi on täysin blanco
Joten ei auta kuin kohti uutta yritystä, mutta nyt on alkanut mieskin tympiä ja seksihaluja ei vain ole...itse en niin välttämättä haluaisi vauvaa vaan mies, jolla ei ole yhtään omaa ja mielessä on monenmoista. Mikä on oikein ja mikä väärin, onko itsekästä erota vain sen takia että toinen voisi olla onnellisempi, en kyllä varmaan pystyisi eroamaan, entä jos toinen haluaa eron jos en voi lasta antaa...
Epävarmuutta moneen suuntaan.

Tervetuloa Anniina74 takaisin.
 

Yhteistyössä