40+ so what wol.13

kalabaliikki, eikä :(!! Olen tosi pahoillani. Todellakin mitä kohtalon ivaa!!
Mulle kävi vähä samoin, 2011 ja 2012 raskauksissa raskauduin samalleen negatiivisten hoitokiertojen päälle luomuna, olis ollu sama laskettuaika parin päivän välillä ja olin toimenpiteessä elokuussa lähes samoina päivinä synnyttämässä niitä vauvoja kesken. Olihan se aika surkuhupaisaa ja todellakin tuntui että miten kohtalo voi ***lla silleen. Halaus sinne!!
 
Eikä, Kalis!!!! :cry: Kamala juttu. Olet varmasti ihan hajalla. Halauksia ja voimia virtuaalisesti. Miten asiat nyt etenee? Tyhjennys cytoteceillä? Olen todella pahoillani puolestasi. On se vaan kumma, miten tämä raskaana pysyminenkin voi olla niin vaikeaa. Toivottavasti pääset toipumaan pikaisesti.

Oodikkaalla viiva! Vahvistumista sille.

Tervetuloa uusille.

ON: kp 1. Asiasta ei ole epäilystäkään. Pitkästä aikaa kierto 30 päivää ja en edes tikutellut raskautumista. Maltoin odottaa uuden kierron alkua. Tammis, tarviin apuasi. Mikä kp sulle on tehty punktio? Tai Babez? Tai joku! Pirtsi? Laskin, että kävi kamalan huono tuuri, kun näyttää vahvasti siltä, että oma punktio menisi juurikin pääsiäiselle. Piikittely alkaa huomenna ja mietin jo, onko siinä mitään järkeä, jos punktio ei onnistukaan. Ei auta kuin piikittää ja maanantaina soitella polille. Milloin se siirto on mahdollista tehdä?? Siis miten kauan niitä kypsytellään kulhoissa? Auttakaa tietämätöntä.
 
Virkki. Se vähä riippuu munisten kypsymisestä. Ja siitä tehdäänkö lyhyt vai pitkä kaava. Mulla lääkkeet tehoaa suht heikosti ja kasvu vie aikaa. Menee selkeästi kauemmin ku monella kaverilla menny. Toisilla ne poksuu isoksi nopsaan. Pääsääntöisesti taitaa piikkejä mennä 10-14 päivää . Viljellä voi 1-6 päivää. Yleisin lienee 2-3pv viljely. Tarvittaessa pakastavat ja sit siirretään PASiin.
 
Kalikselle halaus, pahoittelen menetyksestä. :(

Noista elämäntavoista. Sain siis terveen vauvan 41 -veenä. Ylipainoa on päälle 30 kiloa ja muutenkaan aina niin suositusten mukaan ole menty. Raskauskin oli helppo. Synnytyksessä paino kyllä sitten otti kiinni ja pahasti, mutta kokonaisuuden kannalta silti ihan ok. Luulen, että elintavoissa pitää olla todella raskaasti pielessä ennen kuin se vaikuttaa saumoihin. Todella iso ylipainohan esim. estää ovulaation, samoin ilmeisesti todella raskas ryyppääminen. Elintavoilla voi säätää pieniä säätöjä. Esim. vähemmän lihaa syövillä on suurempi sauma raskauteen kuin paljon lihaa syövillä, mutta erot lienevät ihan vivahduksenomaisia. Sama varmaan joissain ihmeelintarvikkeissa kuten kvinoassa jne. En tiedä, loppupeleissä raskautumisen salat eivät ole ihmiselle tiedossa :barefoot:
 
Lauantai 12.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Oodikas (37) ...................2..............30kp/28
bugsy (45) ......................?...............29kp/30
Athina (41)......................6...............27kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............23kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............23kp/29
Kasenja (39) ...................2...............22kp/26-30
Truuly (37) ......................2...............21kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............21kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............21kp/28-30
Roxanne(41)....................1..............18kp/29
Zini76 (40)........................5.............18kp/26-28
Luppana76 (39)..............7...............17kp/28
Tammityttö (39).................................17kp/
Pirunpelto (40).................1...............15kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ..12kp/26-28
Joyzy (42).........................................9kp/28
lillans(37).........................1...............8kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6................7kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6...............7kp/28
Jimima (44)......................2...............6kp/28-30
Esteri1 (42)......................2...............3kp/30
Virkki (39)........................2..............30kp/26
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Pilhilinna-74 (40).............................dpo 18
Oodikas (37) ..................................dpo 14
Athina74 ........................................dpo 13
Babez74 (41)..................................dpo 11
Kasenja (39) ..................................dpo 7
Tammityttö (39)...............................dpo 1

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Olen todella pahoillani, kalabaliikki! Toinenko tämä nyt oli mikä meni kesken? Olet kuitenkin raskautuvaa sorttia,että jos vaan vieläjaksatte toipumisen jälkeen yrittää. Siihen onnistuneeseen raskauteen tarvitaan vain se yksi priima munasolu. Itsehän koin 2014 vuonna kolme keskenmenoa, ja usko meinasi jo loppua. Nyt kuitenkin näyttää melkoisen hyvälle, kun huomenna poksuu 34.viikko täyteen.
Voimia sinulle!

Ja onnea oodikas! Hyvälle näyttää!
 
Voi Kalis tuo on kyllä niin perseestä, halaus täältä myös sinne. Kllähän se tuntuu niin kusetukselta, kun luulet olevasi onnellisesti raskaana, niin kroppa ei vaan ole samaa mieltä tunteiden kanssa, sama tietysti toisin päinkin. Varmasti kestää suosta nousta, toivotaan parempaa jatkoa.

Täällä kans on ylipainoa, eikä ole raskautumista sinänsä koskaan haitannut. Tietenkin joku tosi hurja ylipaino varmasti vaikuttaa, samoin kuin todella alipainoisellakin. Kyllä se vaan on ihmeiden ihmettä, eikä katso henkilöön, eikä aina edes terveellisiin elämäntapoihin. Onhan niitä surullisia huume- ja alkoholvauvoja, vaikka heillä ei todellakaan elämäntavat ja itsestähuolehtiminen kuulu pahemmin elämään. Näillä se on mentävä.

Täällä en itse kierron päivämääriä nyt voi kyttäillä, koska on km jälkeen hukassa, mutta eihän sitä voi kun odotella. Viime yönä näin unta, että olin raskaana, ja mahakin oli jo iso, vaikka käsitin, että viikkoja ei paljoa ollutkaan. Vieressä oli oma tyttäreni, joka hänkin odotti lasta. Hänen aamutakkinsa siinä aukesi ja hänen mahansa oli täynnä pitkiä mustia karvoja. Ajattelin siinä itsekseni, että kannattaako mahasta karvoja ajella, kun niitä sitten alkaa noin hirveästi pukkaamaan.:D:D

Mutta mukavaa sunnuntain odotusta, ja toivotaan kaikille hyviä uutisia, ja kaikille kolhuja saaneille toivotan parantumista sylin täydeltä.
 
Pikku avautuminen * anteeks* :eek:..... Tosiaan mulle tehty se sterin purkuleikkaus ja lekurin mukaan röörit on auki... Mutta jotenkin kalvaa pelko persiissä että näin ei asiat oo... Toki nyt on sentään edes mahdollisuus mitä ei ollut kun oli klipsit.nyt on tehty jo talletukset tähänkiertoon vaikka 15cm leikkausarpi huutaa hoosiannaa.. Mutta pakkohan se oli :whistle::whistle:... Nyt oon ruvennut miettimään mitä jos tulenkin raskaaksi niin sit pelkään kokoajan keskenmenoa ja sen jälkeen tietty onko lapsi terve kun meitä +40 mammoja peloitellaan niillä kromosomi jutskailla... Eli varmaan jos tärppää niin viikolla 25=> uskaltaa ees pikkusen nauttia raskaudesta? Kaikki edelliset raskaudet menneet enemmän kun hyvin ja yksi keskenmeno on ollut ja sekin niin varhaisessavaiheessa että jos en ois hätähousuna testiä tehnyt en olisi edes tiennyt koko raskaudesta.... Tuntuu et nyt pelottaa kaikki:unsure:... Sitten vielä noihin ovis limoihin,mulla kaikki hävinneet kun tuhkatuuleen ja siis jo pidemmältä ajalta... Menkat kyllä ihan säännölliset ja suht runsaat... Mä oon ihan kuiva korppu:oops:o_O... Ääääääh anteeksi avautuminen
 
Athina oliks sulla jo ovis?
Muok. selasin taaksepäin ja olihan sulla sillo joskus kp13 tienoilla? Ootko sä tehny enää r.testejä? Pitäshän sen näkyä jo nyt.. varmaanki.... etenkin jos o.tikku näyttää noin :)!?
 
Viimeksi muokattu:
Tammis joo, kp13 oli ovis joka vahvistettiin ultrassa. Ja eilen muistaakseni tein testin ja negaa näytti. No katotaan tuleeko menkat viimeistään tiistaina, jos ei niin teen uuden testin, mitään oireita ei oo toistaiseksi. Katsellaan :)

Pahoittelut Kalanaliikille keskenmenosta :(

Täällä joku surkutteli huume ja alkoholi vauvoista, tiedän että se on syvältä ja asia riipaisee itseäni tosi läheltä, oma tyttäreni odottaa esikoistaan la 16.6 ja tyttö on päihde riippuvainen, tein ennakoivan ilmoituksen lastikseen, on raskasta mutta en vain voin sivusta seurata kun tuhoaa syntymättömän lapsensa elämää. Inhottaa tuollainen itsekkyys, moni hyvä perhe toivoo lasta ja sitten ne jotka ei ansaitse vanhemmuutta saavat lapsen eivätkä arvosta sitä.
 
Mites Oodikkaan viivat...onko vahvistuneet? :love:

Kalabaliikki virtuaalihalaus :love: Elämä on kyllä niin epäreilua välillä :cry:

Kovasti mäkin uskon ja luotan siihen plussaan...vaikka tässä on nyt 7 hutikiertoa jo mennyt!! Noista jokainen on vain 1 pysähdyksen taktiikalla...eli talletus ovisplussa päivänä!! Nyt meillä on taasen vissiin välikierto...nyt kp8 johtuen isännän töistä!!

Mä niin mietin sitä gynelle menoa...josko parin kierron päästä jos ei tärppää...vehnänalkioöljykapselit, sinkki, B-vitsku ja Geleet käytössä...samoin greippi mehu ( puristan tuoreesta ite ) ...jos vielä pääsis talletuksessa siihen kahteen ni ois very bueno :) Eli plussa päivänä ja seuraavana...*huoh* miten tää silti puuduttaa...en taida vaan haluta myöntää että oon jo vanha :( ...vai oonko???

Äidiltä just kyselin hänen vaihdevuosistaan...ja kuulemma 47v loppui kuukautiset...mitään muita oireita ei ollu...ei oo lääkitystä tarvinnu käyttää ollenkaan (y) Kuukautiset oli säännölliset loppuun saakka eli ne vaan loppu kerrasta!! On mulla sit vielä toivoa ( nyt 41v ) iän suhteen :)
 
Hei!
Athina itse sain viikko sitten ovistestillä vahvan plussan, jonka vahvistin raskaustestillä positiiviseksi! Nyt vain testaamaan uudelleen!

Olen täällä taustalla seuraillut teidän juttuja. Pahoittelut ja voimahalit jokaiselle vaikeita asioita kohdanneelle...
Plussatuulia myös toivottelen kaikille kovasti, älkääkä menettäkö toivoanne!

Itsellä oli tuo rankka kokemus, geneettinen keskeytys, kolme kuukautta sitten. Joten nyt vain odotan viikkojen kulumista ja tämän raskauden kehittymistä . Niin ja luomuna tärppäsi ja ikää on yhtä paljon kun, joku tässä muutama päivä sitten kirjoitti erään ystävänsä äidistä... .
Onnekasta kevättä kaikille ja positiivista mieltä!
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Kalabaliikille pahoittelut. Pettymys on varmasti valtaisa. Toivotaan, että lähtisi itsestään tyhjenemään niin ei tarvitsisi odotella aikaa sairaalaan.

Athinalla on kyllä tosi vahva viiva ovistestissä. Itsekin testasin tänään myös ovistestillä mutta en noin vahvaa viivaa saanut. En kyllä ole ikinä aiemminkaan alkuvaiheessa saanut ovistestiin plussaa vaikka olisinkin ollut raskaana.

On. Raskaustestin viiva junnaa samassa. Tänään aamulla tein kaksi... Viiden ja kolmen tunnin pidätyksellä. Samanlainen viiva tuli kumpaankin mutta se ei ole vahvistunut yhtään verrattuna aikaisempaan. Nyt myös tuntuu siltä, että menkat alkaa ihan millä hetkellä hyvänsä. Että enpä usko pääseväni plussanneiden listalla. Mulla on takana yksi km johon liittyi juurikin aluksi vahvistunut viiva mutta sitten se ei enää vahvistunut ja vuoto alkoi 5+jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Oodikas :(.. Toivottavasti testit nyt olis väärässä :(

Athina. Mä sain keväällä paljon haaleammam viivan o.testiin ku PCssä oli about sellanen viiva ku Oodikkaan kuvissa. Tolla pitäs varmaan tulla jo selkeä plus jos raskaana oot :)!!

Rassukka. Voimia. Mä olen kans läpikäyny 4 geneettistä keskeytystä. Ihan törkeän raskaita juttuja.
 
Heippa kaikille!
Kalikselle - pahoittelut kohtalon ivaamasta km:sta. Toivotaan että tyhjennys sujuu hyvin itsekseen ja eikun uutta putkeen - yleensähän just km jälkeen on taas paremmat tdäänssit - ihan kuten Tammiskin kuvaili, hässäkän jälkeisiä onnistumisiaan.

Oodikas ja Athina - uutta testiä kehiin! Kyllä se vielä iloks muuttuu kun on jo toivoa tikussa.

Virkki - mun piti ihan kaivaa kalenteri esiin ja tsekata..
mulla on mennyt näin:
kp2-8 pistokset Menopur 300
Kp 7 (pe) ultra, jossa näky isoja folleja & Cetrotide 0, 25 & menopur 300
Kp 8 (la) Cetrotide 0, 25 klo 9. 00, ovitrelle klo 2130
Kp 9 (su) ei pistoksia
kp 10 klo 9. 00 punktio
kp 12 4-soluista sissään
kp24 verikoe
ja siis lyhyellä kaavalla mentiin kun pitkä kaava ei toiminut. Sumute ei sumentanut toimintaa. Ja näitä tehtiin sitten 2 kertaa. Ei tullut kuin 5 solua, joista 3 kelpoa, joista 1 laadukas ja heti tuoresiirtoon. Amh oli tuolloin vielä yli yhden. Miehen simpat priimaa. Ovis kehittyy mulla aina etupainotteisesti ja sanoivatkin että hieman liian nopeasti, vaikuttaa laatuun. Eli hyvä Tammus ja muut keillä se tapahtuu hoidoissa hitaammin vaikka stimuloidaankin. Mulla kehittyy nopsaan ja sitten kuitenkin vain harvoja irtoaa. Toivottavasti tästä oli jotainniloa hoidoissa olevilla kanssasisarille.

Nyt en enää muistaketä muita piti kommentoida, tuli muistot mieleen siitä toivosta siellä klinikan vessassa kun toimenpiteet oli takana. Ja eniten sattui muuten kanyylin laitto

On: dpo12 - olen testaillut dpo9-12 & aivan kirkuvan puhdasta negaa näyttää. Tosin en ole koskaan plussia saanutkaan kuin vasta sitten kun kkset on myöhässä. Eli ensi vkon loppupuolella.. oloja ei ole tosin mitään.. kyllä sen yleensä kropastaan tuntee - tai ainakin olen ite tuntenut.

Just kuulin kauniin tarinan.. ikätoverimme (tänä vuonna 43v) raskautui ekaa lastaan yrittäessään 42v & synnyttää siis tänä vuonna. Raskaus edennyt huipusti ksikki arvot kunnoss. Lopetti stressaavan työn raskautuakseen.. menikin uuteen työpaikkaan ja koeajalla tuli paksuksi. Happy ending

Itse pähkii vieläkin sitä kun tiimslasista hiekka valuu, että pitäisköhän vielä mennä yksittiselle hoitoon...tää jämähtäminen tiettyyn elämänvaiheeseen syö naista. Toisaalta haluais vaikka myydä talonsa, downshiftata, rupee yrittäjäks, opiskelijaks tai muuttaa ulkomaille, mutta niin kauan kuin tämä asia on auki, ei oikein osaa elää...

Aurinkoista su kanssasisarille!
 
Pikku avautuminen * anteeks* :eek:..... Tosiaan mulle tehty se sterin purkuleikkaus ja lekurin mukaan röörit on auki. ... Mutta jotenkin kalvaa pelko persiissä että näin ei asiat oo... Toki nyt on sentään edes mahdollisuus mitä ei ollut kun oli klipsit.nyt on tehty jo talletukset tähänkiertoon vaikka 15cm leikkausarpi huutaa hoosiannaa.. Mutta pakkohan se oli :whistle::whistle:... Nyt oon ruvennut miettimään mitä jos tulenkin raskaaksi niin sit pelkään kokoajan keskenmenoa ja sen jälkeen tietty onko lapsi terve kun meitä +40 mammoja peloitellaan niillä kromosomi jutskailla... Eli varmaan jos tärppää niin viikolla 25=> uskaltaa ees pikkusen nauttia raskaudesta? Kaikki edelliset raskaudet menneet enemmän kun hyvin ja yksi keskenmeno on ollut ja sekin niin varhaisessavaiheessa että jos en ois hätähousuna testiä tehnyt en olisi edes tiennyt koko raskaudesta.... Tuntuu et nyt pelottaa kaikki:unsure:... Sitten vielä noihin ovis limoihin,mulla kaikki hävinneet kun tuhkatuuleen ja siis jo pidemmältä ajalta... Menkat kyllä ihan säännölliset ja suht runsaat... Mä oon ihan kuiva korppu:oops:o_O... Ääääääh anteeksi avautuminen
Nyt mä muistan tähän mun piti vastata
Mun ystävä jolla oli 10&15v lapset ja tämän vimosen jälkeen laitettu putket kiinni tapasi elämänsä miehen ja halusivat yhteisiä lapsia
putket avattiin mutta lääkäri ei ollut kovin toiveikas kun putket olleet jo 10 v kiinni
Sitten ihan alle 4kk operastiosta kaverini tuli raskaaksi ja 1-2 vuoden sis vielä uudestaan ja ikää oli ekan kohdalla 38
että kyllä näitäkin ihmeitä tapahtuu
nyt vaan malttia
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Mites Oodikkaan viivat...onko vahvistuneet? :love:

Kalabaliikki virtuaalihalaus :love: Elämä on kyllä niin epäreilua välillä :cry:

Kovasti mäkin uskon ja luotan siihen plussaan...vaikka tässä on nyt 7 hutikiertoa jo mennyt!! Noista jokainen on vain 1 ?pysähdyksen taktiikalla...eli talletus ovisplussa päivänä!! Nyt meillä on taasen vissiin välikierto...nyt kp8 johtuen isännän töistä!!

Mä niin mietin sitä gynelle menoa...josko parin kierron päästä jos ei tärppää...vehnänalkioöljykapselit, sinkki, B-vitsku ja Geleet käytössä...samoin greippi mehu ( puristan tuoreesta ite ) ...jos vielä pääsis talletuksessa siihen kahteen ni ois very bueno :) Eli plussa päivänä ja seuraavana...*huoh* miten tää silti puuduttaa...en taida vaan haluta myöntää että oon jo vanha :( ...vai oonko???

Äidiltä just kyselin hänen vaihdevuosistaan...ja kuulemma 47v loppui kuukautiset...mitään muita oireita ei ollu...ei oo lääkitystä tarvinnu käyttää ollenkaan (y) Kuukautiset oli säännölliset loppuun saakka eli ne vaan loppu kerrasta!! On mulla sit vielä toivoa ( nyt 41v ) iän suhteen :)
Muutkin valitteli tästä samasta laiskoista miehistä
Meillä vähän samaa 1 pysähdyksen taktiikkameininkiä ja uskon sen toudellakin olevan osasyynä huteihin
mites me saatais noi vanhat miehet vampattua säännöllusempään rytmiin
on työstressiä pitkää päivää päätä särkee ei huvita alaselkä jumissa jne jne
Mites ne joilla homma skulaa rytmikkäästi
 
Voi kurjuus, Kali's, ISO hali myos taalta. Samoin Oodikkaalle. Toisaalta, Oodikas, niin kauan kun viiva ei haalene, on toivoa. Nuo hcg tuplaukset kun saattavat ottaa toisinaan ennemmankin aikaa. Eli toivotaan viela parasta.

Vaikka itse taas kyntaa syvalla suossa, antaa muiden plussat kuitenkin toivoa myos itselle. Odotan vain maanantaita, etta voi soittaa sairaalaan kysyakseni aikaa tutkimuksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Mä en silleen henk koht usko et 40v olisi mikään rajapyykki siihen ettei sit enää jotenkin onnistuis tai et mahkut romahtais yks kaks. Mä uskon enemmän siihen et on meitä kellä on vaan selkeästi vikaa, heitä kellä jostain syystä esim ajoitus on vaan pielessä tai joku muu "pikku vika". Sit suurin osa varmasti kuuluu heihin kellä tsäänssit menee normaali vaihteluun. Eihän se kakskymppisilläkään oo 100% kiertoa kohti. Vaikka aikaisemmin oliski tullu nopeasti raskaaks niin voihan olla et sitten vaan menee muutama kierto enemmän vaikkei mitään selkeää syytä oliskaan. Onhan se odottavan aika pitkä.
Mun ystäväkin (alle 30v) yritti sillee et seksiä oli yleensä ovisplussasta vasta seuraavana tai sitä seuraavana pvnä. Sit kerran sanoin et simpat elää pitkääm mut munis ei ja toisaalta toisilla se hedelmällinen lima voi loppua plussaan. Alkoivat sit olla yhdynnässä päivä kaks ennen plussaa. Ja aika nopeasti tärppäs. Itse taas luulin aikoinaan vuosia et ovis on AINA 14pv ennen menkkoja ja seksiä oli ihan väärin. No okei joskus aikoinaan pantiin 2x päivässäkin enkä silti raskautunu. Mut kuitenki. Tämä vaan siis esimerkki siitä et ihan vahingossa ajoitus voi olla väärä. Ja sitä luottaa herkästi yleistyksiin tai laskureihin.. ja vaikka sadalla muulla naisella onnistuisikin raskautua vaikka olis seksiä viikko ennen ovista nii kaikilla ei todellakaan oo näin. Oma kroppa voikin olla hyvinki poikkeava vaikkei mitään vikaa oliskaa :D

Mut siis en tarkoita et näin olis kaikilla jotka saa negaa.. ei tietenkää. Mut välillä vaa tuntuu et tää biologia on monimutkainen juttu vaikka toiset pamahtaaki paksuks kun vaan näkee pippelin
 
Kalis <3

Ja varmasti on juuri miten Tammis tuossa kirjoitteli; biologia on hankala laji :)

Athinalle voimia vaikeaan tilanteeseen tyttären suhteen <3 Varmasti tiedätkin tehneesi oikein, mutta sanon sen vielä: teit oikein.


IHANA auringonpaiste, kyllä siitä nautitaan kovasti. Kevät ajaa myös aikamoiseen hulluuteen. Kaikki lastenkirjat hyllyistä ja siitä katsomaan mistä voisi luopua. Saman meinaan tehdä ihan kaikelle roippeelle mitä tässä kodissa on (taikka muiden henkilökohtaisia tavaroita en hävitä.) Innostuin tuosta Marie Kondon kirjasta ja sen sisältämistä asioista.
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Sunnuntai 13.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Oodikas (37) ...................2..............31kp/28
bugsy (45) ......................?...............30kp/30
Athina (41)......................6...............28kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............24kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............24kp/29
Kasenja (39) ...................2...............23kp/26-30
Truuly (37) ......................2...............22kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............22kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............22kp/28-30
Roxanne(41)....................1..............19kp/29
Zini76 (40)........................5.............19kp/26-28
Luppana76 (39)..............7...............18kp/28
Tammityttö (39).................................18kp/
Pirunpelto (40).................1...............16kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ..13kp/26-28
Joyzy (42).........................................10kp/28
lillans(37).........................1...............9kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6................8kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6...............8kp/28
Jimima (44)......................2...............7kp/28-30
Esteri1 (42)......................2...............4kp/30
Virkki (39)........................2...............2kp/26
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Pilhilinna-74 (40).............................dpo 19
Oodikas (37) ..................................dpo 15
Athina74 ........................................dpo 14
Babez74 (41)..................................dpo 12
Kasenja (39) ..................................dpo 8
Tammityttö (39)...............................dpo 2

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Ainii tosiaan . Athina. Voimia. Minkä ikäinen tytär sulla on? On varmasti raskaimpia tilanteita mitä äiti voi kohdata :(.. mä itse monesti mietin että tytär on haastava perheenjäsen. Tuntuu että nykyään on niin iso riski että tulee kaikenlaista murhetta. Oma tytär on voimakastahtoinen ja tosi erikoinen oman tien kulkija. Joskus mietinkin että toivottavasti ne olisivat kantavia asioita elämässä eikä niitä jotka ajaa "itsarin partaalle". Olen äitinä aika surkea, hyvin voimakas persoona kuten oma äitini aikanaan. Välillä pelottaa kun tyttären kanssa ei ollaan silleen niin "läheisiä " kuin vaikkapa tuon pojan kanssa. Tyttö ei ole koskaan kaivannut syliä ja on käynyt läpi hankalan uhmaiän jne. Pelottaa joskus että en ole osannut olla lapselleni sellainen, että itsetunto olisi vahva ja hyvä :(.. olen aika monessa asiassa ollut hyvin ehdoton ja vaatinut lapselta aika paljon esim käyttäytymisen yms suhteen.
No..jää nähtäväksi. Kukapa näistä asioista tietää etukäteen mikä tulevaisuudessa odotaa.

Vuorikristalli
Mäkin rakastan tätä aurinkoa ja valoa ja sitä että kohta lämpeää. Ihan huippua. Olen talvella syntynyt mutta en mitenkään talven lapsi..
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille - jospa ne viivat siitä vahvistuisi! Lämmin osanotto kaikille keskenmenoja ja geneettisiä keskeytyksiä kokeneille. Todella rankkoja juttuja tuollaiset, nostan hattua tosi korkealle että olette niistä nousseet.

Noista talletuksista: mun lääkärini sanoi, ettei joka päivä edes kannata sekstailla, koska simppojen laatu ei silloin ole paras mahdollinen. Joka toinen päivä riittää kuulemma oikein hyvin, kun simpat kuitenkin sen ajan elää, eli niitä on sitten koko ajan tuolla munanjohtimissa vaanimassa. Me ollaan pyritty siihen, että seksiä olisi kaksi päivää ennen ovista ja sit ovispäivänä. Jos ei onnistu näin niin sit vaan joko ovista edeltävänä päivänä (LH-huippu) tai ovispäivänä. Sen jälkeenhän ei enää hyötyä ole, kun munasolu elää vaan sen 12 tuntia ja siittiöiltäkin menee muutama tunti uiskennella munanjohtimiin.

Meillä mies on yleensä ollut ihan valmiina petipuuhiin, mutta tässä nykyisessä kierrossa oli kovassa kuumeessa eikä seksistä lopulta tullut oviksen aikaan mitään. Olin pari päivää ihan maani myynyt, että voi kamalaa, eihän tässä iässä ole enää varaa yhtään kiertoa missata ja olisko tää munasolu nyt sitten ollut se mun viimeinen tsäänssini ja vaikka mitä... Mut kai se on hyväksyttävä, ettei noi miehetkään mitään koneita ole.

Ikätoverilleni Babez74:lle vielä sanoisin, että jos tuollaisia mietiskelet niin ehkä sun sit kannattaisi se yksi hoito yksityisellä vielä kokeilla? Eihän se onnistuminen silläkään konstilla varmaa ole, mutta ainakaan ei tarttisi sitten jälkeenpäin jossitella. Näin ainakin itse ajattelen, että kokeillaan nyt kaikki keinot ennen kuin hiekka valuu kokonaan loppuun mun tiimalasissani.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille! :)
 

Yhteistyössä