40+ so what wol.13

Tuulimunan tyhjennyksen jälkeen ekat menkat alkoivat kp23 nyt maanantaina. Ovista ei siis ilmeisesti tullut lainkaan. Toiveissa kierron tasaantuminen, harmittaa vain vietävästi kun mahdollisen tulevan oviksen aikaan ollaan miehen kanssa eri paikkakunnilla. Etäsuhteen miinuspuoli/ vuorotyö. Laskien siis sen varaan että kierto olisi heti normaali 27-28 päivää. Parin viikon päästä ikää on jo 43 niin jokainen "hukkakierto" tietenkin tuntuu aika turhauttavalta.

Nyt lueskelemaan muiden kuulumisia.
 
Kasenja :(! Höh.

Luppana tsemppejä! Milles näyttää?

Miten Athinan kävi vai menikö multa ohi nyt taas jotain? ?

Omanapa. Eilen tuli mullaki (dpo4) kasa limaa ja tippa verta. Näköjään mulla kierrot toistaa itseään. Pyh. Tänään gyne niin kuulen verikokeesta tulokset ja luultavasti myös katsotaan alapään kuulumiset.
Moikka no sama meno jatkuu eli niukkaa veristälimaa tulle edelleen pyyhkeessä ei housuihin asti... En nyt tiedä mikä piru tota toosaa vaivaa:devil:.... Tammityttö tuleppa kertomaan mitä gyne on kohdallasi mieltä? Ja tsemppiä kaikille <3 on se vaan jännä juttu että vaikka mieli ois kuin nuori ja olemus niin kroppa tuntuu olevan erimieltä:poop::mad::mad:
 
Jaha
Gynellä käyty. Ovispluus bongattu sillo muutama pv sitte (nyt dpo5). Limis 9mm mutta sen näköinen että ovista ei oo tapahtunu eikä keltarauhasta näkyny.
Tähitiede taitaa olla lasten leikkiä lisääntymiseen verrattuna.

Eli oviloimaton kierto :( Sain lisäselvityksiä...ovuloimaton kierto ei aina pitene vaan voi ilmetä pitkinä tai runsaina vuotoina ja tiputtelun ennn tai jälkeen menkkojen. Eli selvisi sekin sitten. Mulla näitä siis taitaa olla usein. Vaikka olevinaan lämmöt nousee mut ei.

Menee kuulemma normaaliin 40v naisen elämän pikkiin. FSH oli "vähän parempi" ku syksyllä, nyt 11.3 (vs 15) ja amh oli 0.3 (vs alle 0.2) mutta sekin vaihtelu menee sem piikkiin että on jo 40v :(
 
Tammityttö: voihan pylly o_O... Kroppa toimii mut ei kuitenkaan toimi
Kuulostaa noi sun gynen jutut vähän siltä että taitaa mullakin olla häikkää... Just varmaan tossa keltarauhasen toiminnassa... No otan nyt muutaman kerran turpaani täti moonikalta ja sit raahaudun johonkin alapää tohtorin pakeille kuulemaan sen mitä en haluu kuulla ja jos tää homma ei luomuna onnistu niin sit on pakko turvautua "lääketieteeseen" tää vauvakuume on vaan niin järjetön että periks en anna ennenkun säästötili on tyhjä ja vaihdevuodet alkaneet Ughh olen puhunut:D
 
Kurjia fiiliksiä täällä monella :( Niin mullakin. Masentaa niin sairaasti tämä menetetty raskaus.

Vituttaa sekin, että en vuosi sitten heti ekan km jälkeen hakeutunut yksityiselle tutkituttamaan kaikkia mahdollisia syitä ja niiden hoitoja. Ajattelin, että kun oli kyseessä tm niin siinä oli vaan huonosta tuurista kyse eikä mitään syytä olisi saatu selville tai ainakaan voitu hoitaa. No tämän km myötä kyseenalaistan vuoden takaisin tuulimunan ja epäilen, että silloinkin on voinut sikiö kehittyä ja sitten vaan kuihtua pois/hajota ennen kuin kkm todettiin. Alkuraskauden ultraa mulla ei silloin ollut, tänä vuonna oli. Nytkin sikiö oli jo kuihtumassa pois ja ehkäpä olisi hävinnyt parissa päivässä kokonaan ja tulkittu tuulimunaksi, jos ei sykettä olisi jo ar-ultrassa havaittu ja jos km-ultraus olisi ollut vähän myöhemmin. Jossittelua, mutta olisinpa viime vuonna tutkituttanut syyt, niin mulla voisi parhaassa tapauksessa olla lokakuussa vielä vauva tulossa :(

Usko on koetuksella uuden yrittämisen suhteen. Huomenna on aika Jorvissa ja ainakin yritän kysyä, kuinka voisin päästä johonkin tutkimuksiin km syistä. Jos ei onnistu niin varmaan sitten yksityiselle. Jos oikein ymmärsin, niin hyytymistekijöitä/tukostaipumusta voi tutkia vasta monta kk raskauden jälkeen eli jos sen haluaa ensin selvittää niin pitäisi pitää taukoakin ennen uutta yritystä :( Ja jos tukostaipumus olisi keskenmenojen syy, niin netin mukaan uuden km todennäköisyys olisi 50-90 %. Eli kantsis tutkia, mutta kun ei kärsivällisyys tahdo riittää. Prkl.

Toivottavasti nyt joku piinailijoista toisi valoa tänne palstalle. Testejä kehiin ja paljon plussia!
VOIMIA en osaa muuta sanoa *halaus* ensin annetaan ja sitten otetaan pois julmaa touhua :(
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Voi Kalis, toivottavasti jotain pian selviaisi. Toisaalta, jos tukostaipumus olisi taustalla, niin eiks sita just yleensa yriteta silla 50-100mg/pva asperiinilla "hoitaa"? Ainakin muistaisin sellaista lukeneeni kun noita km syita yritin lueskella.

Omanapaisesti olen vaan. En ole saanut aikaiseksi soittaa klinikalle kysyakseni voinko kayttaa tota raskauslahetetta saadakseni ultran ja testauksen keltarauhasen toiminnan tarkiatamiseksi ja diabeteksen poisaulkemiaekai. Lahinna sen vuokai, etta tiedan niiden sanovan ei, ja sitten eivat kuitenkaan anna lahetetta gynelle et saia tutkittua missa nyt mattaa. Olo siia on kyin kauriilla ajovaloissa. Taysin jahmettynyt kun mukaan vaihtoehto ei tunnu johtavan mihinkaan hyvaan. Ja kaiken muun lisaksi nayttaa tulevan ovuloimaton kierto, aiemmat viitteet oviksen lahestymisesta katosi kokonaan, ja jotain syysta on paino lahtenyt nousuun. Viimeksi siis painoa saanut nousemaan poikaa odottaessa.
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Hei välillä tännekin puolelle! Odottajien puolella on niiiin hiljaista, että väkisinkin tahtoo tulla tänne jutustelemaan :)

Ensinnäkin pahoittelut kaikille pettymään joutuneille. Ei voi kuin toivoa, että vielä se tärppää. Tsemppiä oikein kovasti!

Joku tuolla aiemmin kyseli kiinnittymisvuodosta. Minulla oli tällä kertaa! (Kahdessa ekassa raskaudessa en sitä muista olleen.) Sitä oli juurikin n. vko oviksesta.
Se mikä vähän huolettaa, on se, että ruskehtavaa vuotoa, tai ei oikeastaan edes vuotoa, vaan pyyhkiessä on jäänyt vähän paperiin, on ollut varmaan jo kolme, neljä kertaa tässä kuluneiden viikkojen aikana. Nythän on omien laskelmieni mukaan rv 7+4...
Tänään on jännät paikat, sillä menen alkuraskauden ultraan. Saa nähdä onko siellä mitään... Jos ei ole, niin kyllä tämä oli sitten tässä minun osaltani.

T. Elotar74
 
:love::love:
Hei välillä tännekin puolelle! Odottajien puolella on niiiin hiljaista, että väkisinkin tahtoo tulla tänne jutustelemaan :)

Ensinnäkin pahoittelut kaikille pettymään joutuneille. Ei voi kuin toivoa, että vielä se tärppää. Tsemppiä oikein kovasti!

Joku tuolla aiemmin kyseli kiinnittymisvuodosta. Minulla oli tällä kertaa! (Kahdessa ekassa raskaudessa en sitä muista olleen.) Sitä oli juurikin n. vko oviksesta.
Se mikä vähän huolettaa, on se, että ruskehtavaa vuotoa, tai ei oikeastaan edes vuotoa, vaan pyyhkiessä on jäänyt vähän paperiin, on ollut varmaan jo kolme, neljä kertaa tässä kuluneiden viikkojen aikana. Nythän on omien laskelmieni mukaan rv 7+4...
Tänään on jännät paikat, sillä menen alkuraskauden ultraan. Saa nähdä onko siellä mitään... Jos ei ole, niin kyllä tämä oli sitten tässä minun osaltani.

T. Elotar74
ONNEA :love:..... Tua kuvailemasi ruskea tuhru ei ainakaan minun kohdalla ollut vaarallista kaikissa kuudessa raskaudessa minulla oli sitä aina 13viikolle asti sillointällöin... Kyseessähän on nk.vanhaa verta jos olisi kirkasta verta niin huoli olisi todellisempi tosin ei aina silloinkaan ole hätää joten uskon vahvasti että tulokkaalla kaikki hyvin:)... Tule kertomaan ultra kuulumiset jos vaan suinkin jaksat
 
Peukut Elotar!

Ja Athina :(! Näin nää menee. Huokaus.

Luppana. Nii..mä olen aina jotenkin tuudittautunu siihen että ovuloimaton kierto olis aina pitkä. Mulla on aina 29-31pv kierto elo täysin normaali. Olen aina ajatellut että ovis kyl tapahtuu mutta surkea sellainen ja siksi tiputtaa ja luteaali on lyhyt. Mutta paskat. Ovista ei siis ilmeisesti useinkaan tapahdu. Jep jep. Eli nää kaikki tissikivut, pahat olot sun muut johtuu siitä että estrogeeni jää jylläämään kun keltarauhasta ei muodostu. Ja siksi vuotaa usein tosi paljon . Pläh :(
Tuntuu että en jaksa enää tikuttaa mitään koska se ovisplus ei tosiaan merkkaa näköjää paskaan. Such is life. Pitäs olla 30 eikä 40v :( tai jotain.
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 16.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

bugsy (45) ......................?...............33kp/30
Minzi (39).........................3...............27kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............27kp/29
Kasenja (39) ...................2...............26kp/26-30
Truuly (37) ......................2...............25kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............25kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............25kp/28-30
Roxanne(41)....................1..............22kp/29
Zini76 (40)........................5.............22kp/26-28
Luppana76 (39)..............7...............21kp/28
Tammityttö (39).................................21kp/
Pirunpelto (40).................1...............19kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ..16kp/26-28
Joyzy (42).........................................13kp/28
lillans(37).........................1...............12kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6................11kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6...............11kp/28
Jimima (44)......................2...............10kp/28-30
Esteri1 (42)......................2...............7kp/30
Virkki (39)........................2...............5kp/26
Oodikas (37) ...................2...............2kp/28
Athina (41)......................6................1kp/ 28-30
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Babez74 (41)..................................dpo 15
Kasenja (39) ..................................dpo 11
Tammityttö (39)...............................dpo 5
Helmi1234 (39)...............................dpo 2

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Täällähän on murheelliset fiilikset jylläämässä. :notworthy:
Kyllähän se välillä on hakusalla, että mitenkäs tässä nyt eteenpäin. Pitäis tehdä selvät suunnitelmat, niin eiköhän sitten tapahdu jotain, joka sotkee ne. Silloin voisi se raskauskin sitten alkaa, kun on jo saanut pääkopan ajatukset selväksi ja ottanut uuden suunnan. Naisen elämä on yhtä myllerrystä. Alusta loppuun saakka.

Toivotaan nyt hyviä uutisia jo, pakkohan niitäkin on jo saada, kun näitä huonoja on ollut ihan riittävästi.
Itselläkään ei mitään tuntemuksia, saa nähdä mihin venyy, vai mitä tässä nyt oikein on tekeilään. Raskaana ei olla, testit on otettu käyttöön, kun niitä niin ruhtinaallisesti tilasin ja ostelin.:rolleyes:
Mutta ulkona ainakin paistaa aurinko, toivotaan että se alkaa paistamaan nyt meille kaikille täälläkin.
(y)
 
Luppana 76: Sinä halusit kuulla ultra-kuulumiset: kyllähän siellä pieni "ötökkä" olla köllötteli :love: Pää-perä mitan mukaan rv 7+5, mutta siinä on se +-5 päivää, eli voi hyvinkin olla se itse oviksesta laskemani 7+4. Sykekin saatiin näkymään/kuulumaan.

Nyt on yksi huoli vähemmän. Eiku ei, nythän niitä huolia vasta onkin :rolleyes:

Hyvää kevättä kanaset! Toivotaan nyt sitä Menestyksekästä Maaliskuuta ja Huikea Huhtikuu on jo kulman takana :)
 
  • Tykkää
Reactions: o0o ja Roxanne
:love:
Luppana 76: Sinä halusit kuulla ultra-kuulumiset: kyllähän siellä pieni "ötökkä" olla köllötteli :love: Pää-perä mitan mukaan rv 7+5, mutta siinä on se +-5 päivää, eli voi hyvinkin olla se itse oviksesta laskemani 7+4. Sykekin saatiin näkymään/kuulumaan.

Nyt on yksi huoli vähemmän. Eiku ei, nythän niitä huolia vasta onkin :rolleyes:

Hyvää kevättä kanaset! Toivotaan nyt sitä Menestyksekästä Maaliskuuta ja Huikea Huhtikuu on jo kulman takana :)
ONNEA MILJOONASTI:love: ihana kuulla että pikkusella kaikki hyvin ja nyt sinullakin helpottaa ainakin tieto siitä että pikkunen on kyydissä....
 
Onnea elotar, omalla kohdalla ruskea tuhru oli merkki keskeytyneestä keskenmenosta ja toisen kerran hiivatulehduksesta. Hyvä kun kaikki on ok :)

Nämä menkat taas tiputtelee, kerran pyyhkiessä kirkasta verta ja thats it, katsotaan, ellei olisi menkka kipuja luulisin joksikin muuksi. Mies heitti typerän vitsin kun valitin vatsakipuja, se pikkuinen siellä potkii
 
Meillä kans mies huutelee mahalle "kukkuu joko siellä ollaan" argh :devil:... Joo hyväähän se vaan tarkottaa ja yrittää tsempata... Mutta kun jus nyt näitten vuotojenkanssa ei oikeen usko riitä moiseen.... Ja silläkin on edellisestä liitosta viisi mukulaa ja mulla se kuus,niin kokoajan hokee no me ollaan niin sikiävää sorttia että kyllä nappaa heti... Ärsyttää kun se ei tunnu tajuavan että ikää rupee olee jo ja leikkauksen jälkeen paikat ei oo entisellään... Joo lääkäri sano että 70% mahiset on... Mutta niinhän ne sanoo mä en usko mitään ennenkun tikkuun pärähtää kaksiviivaa...
 
Huoh, onpas palstalla taas tapahtunut!

Elotar, mukavia uutisia! Onnea matkaan! Nyt saat rauhan ja voit huokaista, ettei vuoto ollutkaan mitään!

Kalis, siis kamalan ahdistava tilanne sulla. Menepä jonnekin päivystykseen ja valita kipuja. Mullekin kerran yritettiin, että odotellaan vaan vuotoa ja sitten joskus meet lääkäriin. Otin gynen kanssa yhteen ihan kunnolla ja marssin itse naistentautien päivystykseen. Sen jälkeen rupesi tapahtumaan. Sulle voi tulla tulehduksia ja ties mitä ja ois kyllä kohtuus päästä asian kanssa eteenpäin!

Mulla on ollut kans ollut tuhrua viikko oviksesta plussakierroksissa. Toivottavasti se ois nyt sitten sitä!

Tammis, sun kroppaa kyllä temppuilee sun kanssa. Ärsyttävää!

Muillekin syvissä vesissä ja epätoivoisissa fiilareissa oleville positiivisia tuulia ja parempia uutisia.

ON: piilottelin itseäni ja soitin klinikalle. Pääsiäinen sotkee suunnitelmat --> hoitoja ei yritetä tässä kuussa. Monta kirosanaa tähän perään! Kai kohtalo yrittää vinkata, että anna akka jo olla. Alkuun olin vähän allapäin, mutta eihän tälle mitään mahda. Näillä mennään, toivoa vauvasta en edes enää elättele. Katsotaan, mitä huominen tuo tullessaan. Meinasin ostaa ovistestejäkin, mutta en jaksa! Hyvillä mielin olen kuitenkin, enkä ajattele asiaa jatkuvasti. Kerrankin osaan elää hetkessä ja nauttia niistä jutuista, joita tällä hetkellä on ympärillä! Ai, niin... Mulla on kp 5...
 
KP1. Oli tosi lyhyt kierto, ei ole ikinä ennen 25:een jäänyt.

Ovuloimattomista kierroista juttelitte. Mullekin hedelmöityishoidoissa ollessa lääkäri niitä selitti, että ei aina pidenny silloin kierto, ja että voi kuukautisia ennakoivalla tuhrulla oireilla, tai aamulämmöistä huomata just niin ettei ole selvää lämmön nousua - tai sitten ei oikeasti erota millään. Mulla silloin kun ultrattiin oviksen aikoihin, niin esim. huomattiin ultrassa ovis tapahtuneeksi vaikka tikutuksella ja aamulämmöillä ei ollut selvää merkkiä. Että kroppa kyllä osaa huijata moneen suuntaan. Lekuri myös vakuutti, että ovuloimattomia kiertoja tulee nuoremmillekin, käytännössä kaikille ainakin 1 vuoteen. Riippuu vähän yksilöllisistä ominaisuuksistakin, ja sattuuko huonolle kohtaa sairautta, stressiä, unettomuutta, painonvaihteluita tms. Minä otin tuosta onkeeni sen, että ei kannata ehkä hirveästi stressata ovulaatiosta: ihan hyvä yrittää vähän katsoa, näyttääkö merkit selviltä, mutta ei kannata ihan vakuuttunut olla puoleen eikä toiseen. Aina ehkä kannattaa tietty ajatella positiivisesti. Ja jos tuntuu, että juuri oviksessa on häikkää, niin yrittää kysyä hormonaalista apua. Se mun gyne ainakin tuntui lupaavan tosi herkästi ovulaation avuksi reseptin.
 
Hei ihanat,
täältä taustalta vaan tulin antamaan rutistuksen kaikille joita elämä ja maailma (ja oma kroppa...) on viime aikoina murjonut! Vaikka taustailenkin vaan - ehkä joskus pääsen piinailemaankin; nyt odottelen ja pelkään verikokeiden tuloksia postitse saapuviksi - niin tunnutte kovin tutuilta ja tunnistan omia ajatuksia ja tunteita monista kirjoituksista. Ja lohdullista on huomata, että en ole ainoa keski-ikäinen hullu ;-).
Täällä mielialat vaihtelee, selvästi kierron vaihe ja mikälie pms (tai ne kamalat esivaihtarit) siihen vaikuttaa. Ja joku vahva 40+ kriisi päällä, sillä huomaan miettiväni urakalla, millaisia ratkaisuja olen elämässäni viime vuosina tehnyt. Osin tekisin kovin erilaisia ratkaisuja nyt, olen taipuvainen haikailemaan menneitä ja murehtimaan. Välillä niin, että se murhe on viimeisenä mielessä illalla ja ensimmäisenä aamulla ja paljon siinä välissäkin. Mutta yritän pikku hiljaa myös opetella tuota Virkin mainitsemaa hetkessä elämistä. Ja jos jotain olen oppinut jo nyt, niin olen lopettanut suorittamisen.
Aamen, nyt eksyin aiheesta. Ihanaa että tämä palsta on olemassa. Plussia toivon tänne teille, se antaa toivoa, ja eikös nyt tilastollisestikin olisi jo aika? Ehkä tulee sit rytinällä vähän ajan päästä :).
 
Virkki ..plääh. Meillä kans aikoinaan pääsiäinen sotki hoitoja. Pyhät on mukavia o_O.. Tsemppiä kuitenkin. Odottavan aika on pitkä.

Kasenja. Jep. Tuo on iha totta. Ovuloimaton kierto on ihan normaalia ja niitä on kaikilla. Saati tässä vaiheessa elämää. Mut on se vaan tosiaan pirulauta kumma että kroppa voi todella huijata näin hienosti :mad:.. lämmötki muka ihan tapissa koko ajan. Mut ei nii ei. Faktat on faktoja ja näin kyllä omin silmin ettei mitää keltarauhasta ollut todellakaan.

Eveliina. Mullaki näkyy ihan selkeästi ettei hormonit oo aina balanssissa. Just semmonen kesto PMS useinkin. Mutta tämäki kuulemma on tätä 40v elämää, kierto kierrolta tasapainot heittelee nyt sit joitain vuosia vaikka periaatteessa mitää vikaa ei oliskaan suoranaisesti.

Pirtsi. Haha..nautatti toi :D. Mun äiti käytti aina tota samaa "lausahdusta", höpöhöpö ja huomenna lissää" ;)

Njääää... tylsää. Miten ihminen VOI vaan addiktoitua tikkuihin ja siihe et muka edes puoliksi haaveilee ihmeistä. Ja miten pläh kun tietää että tää on hukkakierto. VAIKKA tiesin sen periaatteessa jo kp 1 alkaen mutta silti sitä jossain takapuolen välissä pikkuriikkisesti elättää haaveita. Etenkin ku tää kierto oli pitkästä aikaa eka sellainen normaalille tuntuva! Menkat kesti vähän aikaa eikä mitään niitä hemmetin hikoiluja tai järkkyjä PMS heittelyitä ollutkaan o_O.. mut eih..:(
 
On harmillista kuulla isoista ongelmista, joita moni on kohdannut. En osaa itse oikein mitään niihin kommentoida, mutta lähetän hyviä ajatuksia kaikkien suuntaan.
Minulla itselläni ehkä enemmän on ollut elämän aikana ajatuksissa se, että miksi en tavannut sopivaa miestä aiemmin. Olisi ollut kiva tehdä lapset pidemmällä ikäerolla ja vaikka useampikin. En tiedä olisinko jaksanut valvomista ja kiukkua nuorempana yhtään sen paremmin, en usko. Kroppa ois ehkä voinut palautua nopeammin, mutta enpä tiedä sitäkään :) Mulla tää meni näin ja näin on hyvä (y)

Lueskelin yöllä kännykällä kirjoituksia, kun jostain syystä ei nukuttanut ja toivoin hiljaa mielessäni, että Tammis ei häviäisi palstoilta vaikka uutiset huonoja olivatkin. Sinulla on paljon kokemusta ja kirjoitat kivalla tavalla. Jaksat vastailla ihmisten kysymyksiin ja olet muutoinkin aktiivinen. Olet yksi palstojen helmistä. :love: Kiitos, että olet olemassa tällai virtuaalisesti :love:

Mulla on dpo3. Tuo Fertility Friend laittoi tänään ovulaation kiertopäivälle 14 eli maanantaille. Mä uskon, että se siellä main on ollutkin. Muutoin talleteltiin joka ilta, mutta dpo1 en enää jaksanut. Nyt voi pitää pari päivää taukoa ja sit taas iha huviksee puuhailla. Vaikka ei tuo puuhailu ole mitenkään vastemielistä hedelmällisinäkään päivinä. Ehkä snadisti silloin on sitä, että naitava on vaikkei iha just ny jaksaiskaan iha kybällä.

Uitin eilen ovistestin oli ihan hailuraaki hailurampi viiva kuten oletinkin ja hyvä niin. Jos en jo kertonut, niin kävin ostaa pari paketti pc:n raskaustestiliuskoja. Täytynee vielä hakea muutama paketti lisää, koska luultavasti hulluunnun taas tos dpo9 viimestään ja uitan kaks testii päivässä.
 

Yhteistyössä