40+ so what wol.13

Tervetuloa tammityttö :) Käsittääkseni täällä ainoo kriteeri on ikä, korkea sellainen :D

En osaa kummempia kikkoja esitellä kun en ole itekään tässä projektissa onnistunu, mutta olen kyllä juonu greippimehua kierron kaks ekaa viikkoa. Mielestäni se on auttanu oviksen (limaaaaaa...) tunnistamisessa. Ja se on hyvää! Raskausvitamiinit, gelee royale, omenaviinietikka, ihmeelliset asennot... kaikkia niitähän kuulee, mutta tiedä sitten. Oikeasti tärkeitä taitavat olla d-vitamiini ja foolihappo. Kiva kun saadaan lisää porukkaa :)
 
Flutur: onnittelut ovisplussasta! Ei muuta kuin kova hyödyntäminen...

Hedelmiinalle tsemppiä piikityksiin, paljon hyviä alkioita ja onnistunutta siirtoa! Jospa se nyt tärppäisi.

Lounis: testiäsi odotellaan jo :popcorn:

Tervetuloa tammityttö!

Mites muut?

(.) täällä alkoi sitten pahoinvointi. Yök ja jes. Meinasi tulla aamupala tienposkeen lenkillä ja mies lyhensi heti lenkkireittiä :D kaikki siis tällä hetkellä hyvin.

Vauvis ja ihme 5+2
 
Hei!

Olen seurannut tätä keskustelua jo pitempään, mutta nyt vasta itse rohkenin tulla mukaan. Monella täällä on pitkä tie takana, esim. Paulannan sinnikkyys antaa toivoa, että joskus se voi onnistua! Minä olen pian 42-vuotias, sain esikoiseni 39 vuotiaana. Sen jälkeen ei ole sitten tärpännytkään ja olemme olleet hoidoissa nyt kohta puolitoista vuotta. On tehty 2 inseminaatiota, 2 ivf:ää ja 3 ISCIä + näihin liittyvät pakastealkion siirrot (PAS). Yhteensä 10 siirtoa, joista useimmissa oli 2 alkiota. Mutta ei ole tärpännyt. Voin sanoa, että pistelyt eivät ole hankalia, enemmän stressaa henkisesti.

Tammityttö, kerroit että saitte 2 lasta hoidoilla, miksi ette enää niitä halua jatkaa?

Ystävilleni syntyy tammi-helmikuussa neljälle vauva, että kyllä niitä vauvoja ainakin joillekin syntyy...

Torvi
 
  • Tykkää
Reactions: paulanna
Voi ei mitä täältä luinkaan ÄISKÄ!!! Hemmetti! Onpa surullista. Suurensuurenvaltavat pahoittelut :( :( Ei ole reilua tämä. Vauvispidä uskoa yllä! Tsemppiä molemmille!

Kivaa, lisää väkeä! Tervetuloa tammityttö sekä Torvi!!

Sahramiini: phukettibabya täällä väsätty... En tiiä millä onnella. Ihan oon ollu pihalla et mikä päivä mikä valuutta, mut veikataan nyt että olis DPO2. Voi olla kolmonenkin jo. Ei mitään tuntemuksia eli keltsioireita ei mitään! Lämpöä ei kannata mittailla. Ovisplussa tuli selkeimmin kp12, ja silloin ap sekä illalla kp13 jaksettiin peteillä. Eniten juili kp11, mut sen jälkeen tuli kyllä limoja viel. Nyt testit aika vaaleita mut eivät haamuja vielä. Hotellisiivojat penteleet veivät mun testiliuskasäilön, siis jo pissityt.... Nyt en saanut tämän kuun liuskoja arkistoon...

Oiskos kellään mitään kivoja uutisia?
 
Kp23 menossa ja tässä kierrossa en siis saanut ovisplussaa tikulle, vaaleat viivat kuitenkin. Eilen vessassa paperiin tuli veriviiruja ja tänään vessassa aina pyyhkiessä vaaleanpunaista limaa paperiin...en tiedä oliskos kiinnittymisvuotoa vai mitä?? Toivoisin niin , meillä pitäisi alkaa seuraavista kuukautisista piikittämiset ja IVF-hoito...sekin jännittää mutta valmiita ollaan jo...
 
Oi, täällähän on melkoinen vilinä. Uusia tulee mukaan, etten kerkeä tajuamaan. Pirunpelto, Tammityttö ja Torvi. Omalta osaltani tervetuloa! :flower:

Äiskälle hirmuisesti voimia vielä tulevaankin! Onneksi teillä on tuota katrasta pitämässä ajatuksia normaaliympyröissä, muttei silti suru on surtava. :hug:

Vauvatoiveinen, ihanaa, ihanaa, ihanaa. Onnittelut pahoinvoinnistakin ;)

Hedelmiina, olet taatusti oikeassa muutoinkin, että ne piikit nyt on varmasti pienin paha koko kokonaisuudessa. Toivottavasti ne tuovat toivotun tuloksen teille. :heart:

MaiMei, alkoi hymyilyttämään, tuo siivoojien tarkka siivous. Melkein silmissäni näen, että kurkkaat käytävään, josko siivoojia näkyisi, että voisit menetettyjen tikkujen perään kysellä. No ei vaan toivottavasti lämpö on tehnyt oman osansa ja te tuotte extramatkustajan mukananne.

Oma napaa, kun sitä olen lupaillut. Jälleen romaanin muodossa, kun olen toivoton tiivistäjä.
Vuoden ensimmäinen työvko takana ja loman aikana olin jo unohtanut, että kaikkeen ei aika riitä ja se on tosiaan tämä palstailu ensimmäinen mikä tipahtaa kuvioista pois. :/
Maanantaina kävin ultrassa ja munarakkulani kuulemma voivat todella hyvin kuin myös limakalvoni. Ei ole vielä selkeää merkkiä, että toiminta olisi hiipumassa, vaikka tietenkin sen ääripäässä ollaan. Munarakkulat eivät vielä ole "kiinteitä", joka kuulemma olisi merkki siitä, että toiminta alkaisi loppumaan. Kävin ultrassa siis KP12 ja ei oviksesta hajuakaan, lääkäri sanoi, että viimeistään lauantaina pitäisi olla. Ovisplussa tuli sitten KP15. Ja ensi keskiviikkona mennään sitten loppukierron verinäytettä antamaan. Ja tulosten saatua soitellaan tulokset. Ensi kierrossa aukiolotutkimus.
Mies sai samalla myös tulokset omasta näytteestään, silläkin saralla kaikki erittäin hyvin, harva pääsee siittiöiden normaali muotoisten kohdalla yli 4%:iin ja meitin "varastossa" niitä oli 13%. Niiden määräkin oli viitearvoihin verraten seitsenkertainen ja eteenpäin liikuviakin 75%.
Eli summasummarum, on se todellinen ihme jos tuon uroon kanssa ei raskaaksi tule. Mutta hemmetti, eipä näytä tulevan. En oikein tiedä olenko tähän mennessä saatuihin tuloksiin tyytyväinen vai en. Toisaalta olisi ollut kiva, jos olisi ollut selkeä tästä se voisi johtua ja kokeillaan tuollaista hoitoa. Toisaalta taas kiva, että tietää kaikki mahdollisuudet vielä olevan periaatteessa ihan luomustikin.
Tässä kierrossa on kyllä nyt harrastettu niin tosissaan, että onhan se kumma jos ei tärppää. Tai no meillä näyttää kyllä melko vahvasti ongelma olevan minun stressissä ja painossa. Nyt jos joskus pitäisi ottaa itseä niskasta kiinni ja alkaa liikkumaan enemmän ja lopettaa namien jatkuva mättö ja katsoa muutenkin, että olisi hieman järkevämpää tämä syömiskulttuuri. Jälkimmäistä onkin nyt rajoitettu käytännössä kokonaan ja voi tämä vierottuminen on kamalaa. Liikkuminen. Ollaan viimeisen puolitoista vuotta käyty joka ikinen päivä ulkoilemassa milloin pikaisesti milloin enemmän, mutta ilmeisen tehottomasti, kun ei vaikutusta ole (vai kuinkahan pullea sitä sitten olisikaan). Stressille on aika vaikea tehdä mitään, sitten pitäisi varmaan jäädä kokonaan kotiin. Tosin rakastan työtäni, vaikka se osaa stressiäkin aiheuttaa. Tai no minä nyt saan keksittyä stressiin aiheen mistä vaan. Ja toisekseen eihän sitä palkattakaan oikein pärjäisi.
Eli minut saa laittaa piinailemaan ja DPO 1
 
Paulanna vastaa Torven kommenttiin sinnikkyydestä. Koskaanhan en ole tällä palstalla kuumeillut, lukenut kylläkin ja joskus jonkun kommentinkin kirjoittanut :) Ihania kuumeilevia naisia täällä :)
Minun tilanne ollut se, että hyvin pian 40+ tultua mittariin tiedostimme mahdollisuudet tulla luomusti raskaaksi : kohdallamme hyvin vähäiset, vaikkakin verikokeet vielä silloin näyttivät, että voisi onnistuakin. Mutta kun mielestäni aikaa ei ollut hukattavaksi ja hakeuduimme lapsettomuuslääkörin juttusille ja pian päädyimme lahjamunasoluilla hoitoon. Kertan sain luomuisti plussan testiin, mutta se hiipui hyvin pian pois. Ei kestänyt montaa päivää se ilo.
Me valitsimme sitten luovutetut munasoluhoidot ja myöhemmin siirto tehtiin alkioadoptiona, eli luovutetut munasolut ja siittiöt ja nyt siis odotan kaksosia tälläisestä siirrosta ( useita siirtoja takana ) . Tämä sopi meille ja kyllä nämä babyt tuntuu niin omilta kuin voi vain tuntua, samaa mieltä on mieskin. Ja ulkonäkö asiat sai hyvin tarkkaan toivoa myös. Tämä sopi meille :)
Halusin tämän kertoa ettei joku ajattele, että sinnikkyys olisi ainoa syy miksi olen nyt raskautunut, kyllä siihen on vaikuttanut 23-v naisluovuttaja ja 26-v miesluovuttaja ja siirretyt "huippualkiot" tällä kertaa.
Jos joku haluaa kysyä enemmän näistä hoidoista niin vastaan mielelläni privana.
Toivotan teille kaikille kuumeilijoille plussia ja vauvoja syliin asti :heart: Mukavastihan moni on onnistunutkin +40-vuotiaana.
 
Jälleen kerran kiva huomata, kuinka aktiivista porukkaa tässä ketjussa on. Paljon on taas sattunut ja tapahtunut kaikille. Tervetuloa myös uusille kirjoittajille.

Mulla nyt kaksi helppoa itselaitettua mahapistosta (IVF/ICSI) takana ja kyllä siitä selvitty on, vaikka ei kivaa ja tuskan hiki silti iskee. Vaikka ei saisi stressata, niiin mulla pukkaa nyt kaikenlaista kriisiä joka suunnasta, joten pää on ihan sekaisin. En tiedä liittyykö hoitoihin/lääkkeisiin/ikäkriisiin vai mihin, mutta sekava on olo kaikesta ja epäilyttää jopa, että kuka lapsi tällaista vanhaa äitiä edes haluaisi :/.
 
Tervetuloa ja onnea matkaan kaikille uusille! Tosi mielenkiintoista lukea itse kunkin matkaa kohti (toivottua) raskautta!

Oli pakko tulla kommentoimaan Hedelmiinalle, että et sä muruseni ole ollenkaan vanha! Mä luulen, että hormonit puhuu...Ihan taatusti joku lapsonen sinut äidikseen "kelpuuttaisi" ja tämä ajatus mua lohdutti taannoin kun esikoista oltiin yritetty lähes vuosi (joka ei toki ole superpitkä aika, mutta kuitenkin): sitten kun vihdoin raskaus onnistuu ja lapsi syntyy, tunnet, se on Juuri Se Lapsi, joka teille kuuluikin syntyä. Edellisestä tai seuraavasta kierrosta se olisi ollut joku muu.

Tänään juuri katselin esikoista ja mietin, että on se vaan hurja juttu, että tuota ihmistä ei olisi, jos me emme olisi häntä "tehneet" - ja mikä sääli se olisikaan :heart:

Peukut pystyssä
Jopo ja Pave rv 28+2

P.S. Pakko vielä lisätä, että toki tiedostan, ettei kaikille sitä ensimmäistäkään lasta suoda ja minusta se on ihan äärimmäisen epäreilua. Mutta niin kauan kuin on toivoa, on toivoa :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kiitos!

Mitäs muuten. ..onko teillä kaikilla "iästä huolimatta " ihan ok kierto? Mulla on normistikin (imetän vielä ) jos ja mitä häröä. Kierto on periaatteessa kaunis 30-32 päivää mutta.. Välillä en saa mitään ovista bongattua. En tikkuun enkä muutenkaan. No okei, en ny oo vuosia enkä edes joka kuuukaus tikuttanukaa. Mut Sit kun olen saanu sen pari kertaa kunnon tumman plussan vuoto on alkanu ihmeen aikaisin. Jopa viikko siitä. Ensin olen toivonut että on kiinnittymistä mut ei, ihan kunnon vuoto alkaa. Menkat on muutenkin runsaat. Hoitoja on tehty jos ja mitä. Okei jaksi lasta on mutta lapsettomuuden vuosia yli 10. Voimia lähtee hoitoon ei jur oo vaikka luomuplussa on aika mahdoton. Mun fsh ennen tätä vikaa oli n.11 ja munasolujakin vähän. Munasarjat on aika vaisut.

Pahoittelen kierron alkuun joutuneille. Hanurista :(!!
 
SUNNUNTAI 18.1.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (43)........................... 32kp /26-28
Ninnuska73 (41)......................... 24kp /26-30
Jimima (43)................................ 23kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................. 20kp/28
Zandi (40)................................. 18kp/24-28
flutur (41)...................................17kp /23-28
MaiMei (39)................................. 16kp/27
Glearblue (44).............................. 14kp/25-29
Minttu 71 (43).............................. 13kp/30
Marza (44)................................... 12kp/30
Tyydeli (41).................................. 10kp/28
Hedelmiina (39)............................. 5kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 3kp/23-60
~lounakehto~ (41)....................... 2kp/28
mileena 74 (40)............................. ?kp/28


Piinailupäivät:

Sahramiini (43)................dpo 18
Jimima (43).....................dpo 10
MaiMei (39)......................dpo 3
flutur (41).......................dpo 2
Zandi (40).......................dpo 2


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (40)
mörrinkäinen (36)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Torvi ja Tammityttö! Kivaa, että keskustelu pysyy vireänä ja uusia tulee! Haluatteko listalle myös?

Itsellä, kp 10 jo! Oho. Sehän tarkoittaa sitä, että kohta saa alkaa touhuilee. Vastahan mä tajusin alkaa juomaan greippimehua! :/ Vauhdilla menee, kierrosta toiseen, päivät hujahtaa...

Kyselit Tammityttö kierroista, niin itsellä kierto on oikeastaan aina tasan 28päivää. Ihan muutamia kertoja heittänyt kolmeen kymmeneen, mutta jopa keskenmenojen tyhjennysten jälkeen saattanut olla tasan 28. Muuten menkkojen ominaisuudet ovat kyllä muuttuneet, lähinnä todella niukoiksi ja välillä tosi lyhyiksi tai sitten pitkään tuhrutteleviksi. Kaikkia pieniä omituisuuksia siis. Johtuuko sitten vanhenemisesta vai hormoonihäröistä km.jen jälkeen. Toisaalta kaikki hormooniarvot oli ok. Niitä ei sen tarkemmin kerrottu, mutta molempien kohdalta sanottiin, että kunnossa on.

Mutta Tammityttö, tulikin mieleeni, että imetyksen aikaan en löytänyt ovista, ja vasta 5kk imettämisen jälkeen löysin ensimmäisen oviksen. Siitä sitten raskauduinkin.. tämä siis vuosi ja 2kk sitten. Vanhakos teidän kuopus on? Joko olisi mahdollisuus lopettaa imettäminen...?!

Pahoittelut muutes uuteen kiertoon joutuneille, Pirunpelto ja Lounis. Harmi.

Ja tota Sahriksen kropan meininkiä ihmettelen. Ota siitäkin nyt sitten selvää...
 
Viimeksi muokattu:
Torvi, tervetuloa :)

Tyydis, älä muuta sano :D Taisin vetäistä ihan pohjat nyt näillä yksi-päivä-ihan-väärään-aikaan-ja-oikeaan-aikaan-jäi-välistä-menkoilla. Ajattelinkin että jos päivität listaa, anna minun päivien vaan rullata eteenpäin. Saalistan jo seuraavaa ovista, ilmoittelen sitten dpot jos enää ikinä ees ovuloin. Minulla ei ole mitään käsitystä missä vaiheessa kiertoni oikeasti on :(

Lounis, parin viikon päästä taas ex-tempore -seksiä ;)

Ninnuskalle oikein paljon lämpimiä onnentuulahduksia, toivotaan että se olis just kiinnittymistä :) Mikä on tilanne nyt?
 
Sahris, mä muistan yhden hämärän 24 pv kierron tokalta yrityskerralta. En muista oliko ko kierto runsas vai ei...mutta sitten muistan yhden kierron, jossa oli aivan valtava vuoto tosi suurine hyytymineen ilman, että testissä olisi näkynyt haamun haamua. Sen lisäksi uutena tuttavuutena tuli pinkki ovisvuoto ja joskus tuli myös pinkkiä "kiinnittymisvuotoa" (joka ei siis ollut sitä...). Ja kaikki tämä viimeisen vuoden aikana. Mullakin oli siihen asti ollut lähes kellontarkka 28 pv kierto...

Olikohan se muuten niin, että 42-vuotiaana (vai 41) on naisen kierto keskimäärin lyhimillään taas pidentyäkseen siitä. Kantsii guugeloida premenopausaalisesta vaiheesta, josta voi siis mennä helposti kymmenenkin vuotta varsinaiseen menopaussiin, huom huom!
 
Jopo73: Kai mä tästä piristyn, kun on täällä tukijoukkoja :). Täytyy myöntää, että tunteet ailahtelevat riippuen hoitojen vaiheesta. Nyt alkaa taas actionvaihe, joten ajatukset pysyvät paremmin kasassa. Uuden hoitokierron odotusvaihe on kaikista raastavin. Nyt mennään koko ajan hevimpiin toimiin: ensin oli yksi pikku piikki päivässä, nyt kaksi piikkiä (pieni ja isompi) ja ensi viikolla sitten puhkotaan neulalla jo alapäätä (munasolujen punktio). Tässä ei paljon ehdi ylimääräistä ajattelemaan, kun saa hermoilla neuloja ;).
 
Maanantai 19.1.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (43)........................... 33kp /26-28
Ninnuska73 (41)......................... 25kp /26-30
Jimima (43)................................ 24kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................. 21kp/28
Zandi (40)................................. 19kp/24-28
flutur (41)...................................18kp /23-28
MaiMei (39)................................. 17kp/27
Glearblue (44).............................. 15kp/25-29
Minttu 71 (43).............................. 14kp/30
Marza (44)................................... 13kp/30
Tyydeli (41).................................. 11kp/28
Hedelmiina (39)............................. 6kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 4kp/23-60
~lounakehto~ (41)....................... 3kp/28
mileena 74 (40)............................. ?kp/28


Piinailupäivät:

Sahramiini (43)................dpo 19
Jimima (43).....................dpo 11
MaiMei (39)......................dpo 4
flutur (41).......................dpo 3
Zandi (40).......................dpo 3


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Tammityttö (39)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (40)
mörrinkäinen (36)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kp26 menossa ja rinnat olleet kipeät pari päivää, pistelyä, viiltelyä ja muuten vaan oudot..mulla on aikaa viime raskaudestani jo 15 vuotta, silloinkin oli rinnat kipeät mutta en muista miten..
Vai onko kaikki vaan kuvittelua kun ne pistoshoidotkin pitäs aloittaa Kunhan vain kuukautiset alkaisivat ensin...
En ole vielä kenellekään muulle kertonut tai asiaa pohtinut kun tuo mieskin vaan suotta sitten innostuisi. Yritän itsekin nyt vaan keskittyä muihin asioihin mutta oliskos se nyt kuitenkin sitä, jännittää. :confused:
 
Täällä menossa jo toinen viikko ilman tupakkaa.mies selviää champixin voimin ja minä omalla tahdonvoimalla. Rakas tyttömme pääsi tarhaan vasta tänään flunssan jälkeen.itsellä olis ovis päivät käsillä vaan mies heikossa hapessa flunssan takia.viddu taitaa mennä mehtään tää Kierto blaah
 
Hui Ninnuska73, tuohan kuulostaa jännittävältä! Toivotaan että oireesi olisivat juuri sitä, mitä kaikki toivomme. :)

Höh Marza, nyt kunnon troppia miehelle, niin että jaksaisi hoitaa hommansa. ;) Onnittelut tupakkalakosta, sehän on hyvä asia myös tämän vauvaprojektin kannalta ja muutenkin. Tsemppiä!

Tyydeli pääsee kohta tositoimiin. :D Entä mitä Sahramiinille kuuluu? Joko aloitit tikuttamisen?

Tervetuloa Tammityttö, Torvi ja muut uudet!

Itselläni nyt KP 25/DPO 12 ja metsästelen täysillä "oireita", joita ei oikeasti edes ole. :ashamed: Välillä tissejä muka aristaa kun juoksen, mutta eivät ole mitenkään kosketusarat, joten ei tuo varmasti tarkoita yhtään mitään. Väsymystä on ollut ja tänään kauhea vilu, mutta flunssaa varmaan pukkaa pikemminkin kuin mitään muuta, kun tuo lapsukaiseni on ollut nuhainen jo muutaman päivän. Hassua miten oikeasti tämä vauvahaave vie ajatuksia ja sitä kuvittelee kaiken maailmaan oireita itselleen. Totuus lienee kuitenkin se että menkat alkavat viimeistään lauantaina, yritän jo valmistautua siihen henkisesti. Tietty kyyninen "I knew it"- ja "pessimisti ei pety"-ajattelu on kahden vuoden jokakuisen pettymyksen seurauksena hiipinyt kehiin, mutta silti joka kerta pettyy, kun menkat alkaa. :( No, katsellaan ja odotellaan. :popcorn:
 
Ooooh Ninnuska! Milloinkas testailet? Huomenna jooko :)

Jimima, sinulla alkaa kans olla testipäivät, laitapa tänne heti infoa kun olet uittanut :)

Marza, ukolle lämmintä rommikaakaota pahimpaan oloon ja tarjoudut illalla vähän lämmittämään kärsivää.. ;) ...ja nämä neuvot siis tarjoaa Sahramiini, jonka oma ukko kuorsaa oviksen aikaan koviten ja jolla itsellään on hormyynit niin sekaisin että kohta varmaan parta kasvaa :D

Ja kyllä Jimima, tikut viuhuvat minkä ehtivät, muttei niissä mitään järkevää viivaa näy.

Lemmenleikkien ja niiden tulosten täyteisiä hetkiä kaikille ja muistakaa: älkää tehkö niinkuin Sahramiini tekee vaan niinkuin Sahramiini sanoo :)
 
Jep, olisi kiva lukea aamulla parit hyvät uutiset, siis Ninnuska ja Jimima, testituloksia ja plussauutisia, aamulla, kiiittooooos! :)

Täällä kp12 näyttää haaleaa viivaa, joten ovis aikaisintaan kp14. Sopii, sillä huomenna mies myöhään töissä ja to taasen aikaisemmin kotona. Silloin sitte. Joo, ei tässä kierrossa taaskaan turhia touhuiltu. Täsmäiskulla mennään! ;)
 
Torvi ja tammityttö; Ei muuta kuin "teretulemast" jutustelemaan kanssamme :)

Ninnuska; kuulostaa mielenkiintoiselta tuo sun tilanne.. Ja eikös aika usein tuollainen tilanne kun on hoidot ovat edessä ja alkamassa niin jollain tapaa rentouta odotusten ollessa nykyhetken sijaan enempi jo ehkä tulevassa. Nimimerkillä kokemusta tästä :)

Jimima; oireettomuus on usein hyvä merkki sekin. Toivotaan että myös sulla niin :)

Marzalle; Sahramiinilta olikin jo hyvät niksit:)

Hedelmiinalle; jaksuja piikityksiin. Monenmoiseen sitä näitten asioitten tiimoilta valmis on -varsinkin jos se toisi sitten sen toivotun lopputuloksen -toivotaan siis teillekkin näin:)

Tyydeli; Tarkka ja hyvin ajoitettu täsmäisku -kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnea tulevaan..

sekä tasapuolisesti mukavan kirpsakoita ja aurinkoisia pakkaspäiviä teistä jokaiselle!

omaa napaa; odottelee siis edelleen vitamiineja tankaten ja näitä myös isännälle syötellen ensi viikkoista km:n jälkeistä r-testausta testaten välillä hormonien laskua itsekin. Kolmas päivä takaperin vielä hyvin haalea mutta silmin erottuva toinen viiva jonka häviämistä nyt tässä tapauksessa odottelen. Jospas se kiertokin sieltä sitten jo pikku hiljaa taas löytyisi..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä