40+ so what wol.13

PERJANTAI 23.1.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Vauvahaaveita#3 (41)................. 25kp/28
Zandi (40)................................. 23kp/24-28
flutur (41).................................. 22kp /23-28
MaiMei (39)................................. 21kp/27
Glearblue (44).............................. 19kp/25-29
Minttu 71 (43).............................. 18kp/30
Marza (44)................................... 17kp/30
Tyydeli (41).................................. 15kp/28
Sahramiini (43)............................. 14kp/26-28
Hedelmiina (39)............................. 10kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 8kp/23-60
~lounakehto~ (41)........................ 7kp/28
Äiti seiskanelonen (41) .................. 7kp/28
Ninnuska73 (41)........................... 1kp /26-30
Jimima (43).................................. 1kp/28-30
mileena 74 (40)............................. ?kp/28


Piinailupäivät:

MaiMei (39).....................dpo 8
flutur (41)......................dpo 7
Zandi (40)......................dpo 7
Minttu71 (43).................dpo 4
Sahramiini (43)...............dpo 1


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Tammityttö (39)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (41)
mörrinkäinen (36)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Mileena, en tosiaankaan tiedä mitä tuo ovis hymynaama meinaa. Itsellä oli tapana kytätä vain raskaustestein ja sen viivan haalenemista. Ehkä yks kaks kertaa km:n jälkeen tehnyt ovistestin, mutta se on ollut pelkkää negaa. Voisko se vain näyttää, että sulla on hcg.tä veressä? Kun jotkuthan testaa raskautta ovistestein, jos r-testit ovat loppu. Ovis testi reagoi kyllä hcg:hen.

Laitettu listalle, Äiti seiskanelonen, ja saat mielihyvin päivittää! :) Miten se sun painon pudotus on muutes menny? Etkös sä ollut ruotuun jne...?
Mulla on vitamiinit, foolihapot ja D:t extrana, greippimehua ja toisinaan vehnänalkioöljyä (yök), mutta royalit ovat loppuneet jo aikaa sitten. Josta herää epäilys, että siitäkös se nyt on kiinni, että ei ole raskautunut taas heti... Ja nyt siis vähäsokerinen ruokavalio (ja jos nyt sitten tunnustan, niin Konjak painonhallinta tabut) ja toisinaan jätän myös kahvin vähiin. Toisinaan en.

Voi hitto Jimima ja Ninnuska, mä niin toivoin teille plussia!!

Mun kiertoni on kyllä hassu!:D Tänään alkoi joo viiva vähän vahvistuu, joten luulen ovisplussan tulevan huomenna. Ei oo eka kerta, kun ovis haluaa kierrossa asettua viikonlopulle. Noh, sehän sopii, enemmän kun hyvin. Kun me muutenkin ollaan tämmöisiä kerran-viikossa-lauantaina-saunan-jälkeen-peiton-alla-pimeässä -tyyppejä. Siis vänhoja.
Niin siis kierto on joka km.n jälkeen palautunut niin että ovis on yleensä pe, nyt sitten vissiin la. Mä vähän tarttisin Pirunpellolta tota sielukkuutta lisää... :LOL:
 
Ninnuska: Siitä se lähtee :)

Tyydeli: Totta tuo että ovistesti reagoi hcg:en. Yllätti vain se, kuinka herkkiä tän suhteen ovat kun jo tosiaan tuohon pätkän mittaiseen haamulaiseenkin reagoivat. Jostain keskusteluista kun muistelisin lukeneeni että selkeät raskaustestiviivat pitäisi olla kun ovistesti reagoisi, mutta tässäpä ne kokemusten kautta tiedotkin oikenevat. Varmaan tääkin sellanen asia, että yksilöllistä ja testikohtaista on, riippuen tieten jonkin verran myös ajankohdasta (aamu, ilta) jolloin testin tekee. "Työn täyteistä ja touhukasta" viikonloppua sinulle mikäli tuo ovisviiva huomenissa vahvistuu:)

Jimimalle pahoittelut uuteen kiertoon päätymisestä. Mutta kuten joku jo hyvin totesikin; periksihän ei anneta -eikös niin.

Mukavaa viikonlopun alkua jokaiselle!
 
Kp1 :':)mad::headwall: siinäpä kuvailtuna olotila taas...... ja kierto 25 päivää!!!! Ei ikinä ole ollut niin lyhyt....olen kyllä tämän kuun ollut 1000 kalorillla/pvä että vaikuttaisikohan kiertoon..? Mutta pääsinpähän takaisin ihannepainooni :) :) ja saa alkaa syömään taas vähän normaalimmin, liikuntaa vaan lisää ;)
Nyt oon vaan taas niin loppu että en tiedä....miehelle ei vielä ole tullut kutsua vasektomiaan, että vielä yhden kierron ehkä ehtisi tätä yritystä... joteskin vaan nää Kp1:set ottaa entistä raskaammin kierto kierrolta....

Anteeksi omanapainen tilitykseni :ashamed:
 
Tasavahvaa viivaa näyttää, niin kuin arvelinkin. dpo-1 siis tänään. Ja kp 16. Hassua, mutta viime vuonna oli kerran aiemminkin ovis kp 17, josta plussasin. Joten olkoon se hyvä merkki! Enne vaikka. :)
Toki edellyttää hommia vielä tänään, mutta tuskinpa tuo mies panee pahakseen... Luulen, että panee kyllä.

Tsemppiä Ninnuska!

Ja pahoittelut vauvahaaveita! Mitäs jos sä piilottaisit sen vasektomiakutsun pariks kuukaudeksi, kun se tulee...? ;)
 
Teillä, joilla on mitattu loppukierron S-progesteroni, niin kuinka paljon teillä on ollut se?
Itselläni nyt 16, eli normaali sinällään, mutta alarajoja kolkuttelee. Lääkärin kanssa ollan huomenna jutuissa ja sitten kuuluu miten jatketaan.
 
Tyydeli, pankaas sit vaan tu(u)lemaan!

Ninnuska, sullako nyt ekan kerran joku piikittelyhoito, sori en oo jaksanut selata paljoa taaksepäin, Mitä lääkettä sulla on? Inssiä vai jotain muutako toimenpidettä meinaatte?
Itse piikittelen vielä nuo ostamani menopurit pois, liian kallista ainetta tuhlattavaksi, vaikka mitään hoitoa sinänsä ei nyt sitten enää ookkaan. Luultavimmin se kuitenkin kypsentää ja parantaa sitä munasolua kuitenkin.

Vauvahaaveita, pahoittelut negakierrosta taasen. :hug: Mutta jos sitä vielä kierron ehtii, niin yritystä vaan kehiin. Aina siellä on se pieni oljenkorsi.

Kyllä tosiaan olen roikkunut tuolla ruotuun ja raskaaksi ryhmässä (ja kasvatin muhkean sakkosumman), mutta kun nuo hoidot aina tuovat kiloja ja turvotusta ja kun niitä oli viime vuonna melkein joka kierto, niin ei siitä mitään tullut. Nyt jos hoitokierrot poistuu niin voisin taas ajatella sitä projektia uudelleen. Ihan se hyvää tekisi ilman mitään raskaushaaveitakaan. Nyt olis sitä aikaa... vaikka rahaa ei sitten taasen :) Konjakki tabut? Nevöhööd!?
 
Viimeksi muokattu:
Joutunee panna vielä tänäänkin... Siirränkin tuon oviksen vielä päivällä eteenpäin. Vahvaa/vahvempaa viivaa pukkaa vielä tänäänkin.

Konjak=glucomannan kuitua, jota ne käytti puolen vuoden superdietissäkin. Siis siinä ohjelmassa. Luonnon tuote, hyytelöksi turpoava kuitua, joka tabletteina otetaan ennen ruokaa. Plus siinä on kromia. Mä olen ku ilmainen mainos, ensin gelee Royalille ja nyt tolle konjakille. :)
Enkä mä tiedä onko siitä apua, mutta ei ole haittaakaan. Ja ongelmana on se, etten muista syödä niitä! Mutta ehkä se, että aika kiitettävästi jäänyt kaikki välipalat väliin. Siis kaikki ylimääräinen napostelu.
Sama joo, jos hoidot tuo lisäkiloja, niin niin toi noi raskaudet ja niiden hormooniheilahtelutkin.
 
Sunnuntai 25.1.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Zandi (40)................................. 25kp/24-28
flutur (41).................................. 24kp /23-28
MaiMei (39)................................. 23kp/27
Glearblue (44).............................. 21kp/25-29
Minttu 71 (43).............................. 20kp/30
Marza (44)................................... 19kp/30
Tyydeli (41).................................. 17kp/28
Sahramiini (43)............................. 16kp/26-28
Hedelmiina (39)............................. 12kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 10kp/23-60
~lounakehto~ (41)........................ 9kp/28
Äiti seiskanelonen (41) .................. 9kp/28
Ninnuska73 (41)........................... 3kp /26-30
Jimima (43).................................. 3kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................... 2kp/28
mileena 74 (40)............................. ?kp/28


Piinailupäivät:

MaiMei (39).....................dpo 10
flutur (41)......................dpo 9
Zandi (40)......................dpo 9
Minttu71 (43).................dpo 6
Sahramiini (43)...............dpo 3
Tyydeli(41).....................dpo -1


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Tammityttö (39)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (41)
mörrinkäinen (36)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti vain omaa napaa, muuta tällä kertaa kommentoimatta (palaan näitten osalta myöhemmin asiaan)

Enpä ole vielä koskaan iloinnut hymynaamattomasta ovistestista tai yksiviivaisesta raskaustestistä kuten nyt! Tarkoittaa siis että tuo keskenmenon jälkeinen hcg on vihdoin laskenut kuten pitääkin ja uskaltautunen sinne jälkitarkastustestiin jo alkuviikosta:) Ja sen perään eikun metsästämään taas (toivottavasti mahd. pian) sitä hymynaamaa ja toista r-testiviivaa takaisin:):):)
 
  • Tykkää
Reactions: Tyydeli
Lomamatka tehtynä ja sanoisin,että aktiivisena olin ;) Noh, en jaksa uskoa kuitenkaan,että mikään "miguel" sieltä mukaan ois tarttunut - jos ymmärtänet mitä tarkoitan? :D

Täällä on ihanan piristynyt tämä keskustelu, mahtavaa, lukemista vaikka ja kuin!

Jos joku plussannut on unohtunut onnitella niin onnittelut, mahtavaa,että niitä plussia tulee mielle "ikä naisillekin" :)

ZANDIminulta mitattiin tuo sama arvo n. kolmisen vuotta sitten. Se jäi mieleen kun soitin lääkärille siitä (verikoe otettiin työterveyden puolella ja yksityinen lapsettomuusklinikan lääkäri sitten "suomensi" minulle tulokset) lääkäri nimittäin sanoi tulokseni kuultua ensin vaan,että "ohoh" kysyinkin, että onko se hyvä vai huono tulos? Tuumas, että on erittäin hyvä, tulos kun oli jotain päälle 60. Kertoi,että pitäisi olla vähintään 20 jotta munasolu on irronnut. Josko sinä saisit lisää jutella lääkärin kanssa tuosta.

Uusiakin oli tullut riveihin - TERVETULOA!

Ja ihastuttavan paljon hoidoissakin jaksaa naiset käydä - tsemppiä niihin!

Itselläni olisi huomenna työpäivä, pitkästä aikaa. Yksi lapsistani vaan oli niin huonovointisen oloinen nukkumaan mennessä, että pahoin pelkään,että pääsenkö vielä huomennakaan töihin.
 


Herrajestas. Liittikö se? En enää ikinä tee tätä puhelimella arrghh!

Edit ja edit. Puhelimella ei onnistu, ei sitten millään tuo kuvien liittäminen. Raivostuttavaa.|O

Tuossa siis vielä kuvat noista ovistikuista, jos joku fiksu osaa kertoa niistä jotain. Laitoin ne tonne oviskuviinkin, muttei siellä kovin aktiivista taida olla.
Tuo tikku, kp6 oli siis melkein yhtävahva, kuin testiviiva. Sen jälkeen ovisviiva on vain hiipunut ja hiipunut. Eli enkö ovuloinut lainkaan vai mitä tapahtuu? Olin tuolloin kp5-7 myös todella himokas normaaliin nähden. *huoh*.
MaiMei nuo on siis jotain raskauskeijulta tilattuja puikkoja, oisko Davidin? Merkkiä ei lue missään?

Alistuin tänään kipujen takia soittamaan gynelle, julkiselle puolelle ja arvaatteko, kuinka ylimielinen täti siellä puhelimessa oli?!
Se ei meinannut aluks ottaa mua edes vastaan!! Vaikka selitin taustat ja tämän hetken tilanteet, niin silti todella ynseänä önähti, että "noh, katsotaan mihin sut sitten muka laitettas" ja sain ajan 2vko:n päähän terveydenhoitajalle. :kieh:

Jos olisi rahaa, menisin yksityiselle jatkamaan siitä mihin joskus jäin. Jos siellä ihmistä kohdellaan vielä ihmisenä, varsinkin näin hemmetin aran asian kanssa kuin lapsettomuus.

Kävin hakemassa myös lisää greippimehua. Yritin etsiä tietoa, mihin perustuu "parempi raskautumisen mahdollisuus" jos juo greippimehua, mutten sitä löytänyt. Mitään järellistä selitystä asialle ei kai ole?
Seuraavaksi ajattelin tilata aikaa vyöhyketerapiaan, onko kokemuksia kellään?

Mileena-74 Juu, ukkeli on hyvin tyytyväinen himokkaisiin katseisiin ja tähän teinimäiseen söpöilyyn. Tunne on onneksi molemmin puoleinen, en tiedä tiputtiinko me sit yhtä aikaa puusta vai mitä tässä tapahtui. Toivon teille kaikille yhtä lämmintä "söpöilyä" ja niitä hemmetin plussia, olisi edes joku meistä onnekas tässä kierrossa :heart:

Vielä viimeinen silaus.
Kuinka tehdään maanantaista täydellinen, ja pilkataan sekä satutetaan samassa lauseessa?

Asiakas: "No moro moro, eipä olla pitkään aikaan nähty, ohhoh, ootpas lihonnut, oletko raskaana?"

Minä: ... :'(
 
Viimeksi muokattu:
Hello!

Täällä kait jo DPO12, mutta voipi se olla myös vasta DPO11. Ei mitään poikkeavaa, rinnat kipeet as hell, as always. No mahassa vähemmän tuntua kuin yleensä, se on ollut kauttaaltaan samaa koko tämän kierron. Välillä jotain tuikahtelee, mutta usein kun on jatkuvaa jomotusta samassa kohdassa, niin sitä ei ole ollut. En testaa, ei oo nyt sellainen superpiinaolo, niin olkoon. Voi se olla, että lankean testaamaan taas DPO14, vain huomatakseni, että menkat alkaakin siitä masentavasta negasta kahden tunnin päästä...

Mut huomenna ensikäynti klinikalla, jännää! Ja tavallaan kivaa, että voi jakaa tämän tuskailun jonkun ammattilaisen kanssa. Tai ei tää nyt niin tuskailua ole nyt ollut, mutta apeuttavaa kuukausi kuukauden perään toki.

Pirtsi: mäkin mietin vyöhyketerapiaa. Haluaisin ihan muutenkin, oon joskus ollut, ja se on aika rentouttavaa. Kävin katsoo sun ovistestikuvat. Mulla on ollut vaan liuskatestejä, tai onhan noikin siellä kotelon alla, mutta jotenkin tykkään niistä liuskoista enemmän... No mut kuitenkin, kyllähän tuo kp6 näyttää tosi vahvalta. Yllättävän vahvalta noille kiertopäiville! Ehkä sulla oli superaikainen ovis? Jos kerran himotkin silloin korkeella. Jatkat varmaan testaamista kuitenkin? Mä aattelin nyt jatkossa ostaa vaan noita Prisman testejä, toimivat hyvin. On kyllä muutkin toiminut.
Olipas kurjaa kommentointia / kohtelua sulla!! Mitä juntteja ihmisiä!!!
 
Mä taustailen täällä kun oletettavasti ovis meni ohi. Mulla on ollu yleensä (ku ikinä ovisya oon bongannu) joskus myöhään jopa kp 18 mut nyt ilmeisesti jo kp9!?? Ei tajuttu hyödyntää.

Greippimehun ajatellaan toimivan siten et se vaikuttaa estrogeenitasojen määrää nostavasti ja siten limis paksuuntuis. Mutta ihan sellaista tieteellistä totuutta tää ei liene vaikka greippi toki vaikuttaakin monien lääkkeiden yms poistumiseen elimistöstä.

Mulla on menossa kp 13 ja satavarma en oo tosiaan oliko ovis kp9-10. Vähän outo fiilis sen suhteen mut toisaalta Kiertokaan ei o vielä pyörinyt ku ton kerran.
 
Tiistai 27.1.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Zandi (40)................................. 27kp/24-28
flutur (41).................................. 26kp /23-28
MaiMei (39)................................. 25kp/27
Glearblue (44).............................. 23kp/25-29
Minttu 71 (43).............................. 22kp/30
Marza (44)................................... 21kp/30
Tyydeli (41).................................. 19kp/28
Sahramiini (43)............................. 18kp/26-28
Hedelmiina (39)............................. 14kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 12kp/23-60
~lounakehto~ (41)........................ 11kp/28
Äiti seiskanelonen (41) .................. 11kp/28
Ninnuska73 (41)........................... 5kp /26-30
Jimima (43).................................. 5kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................... 4kp/28
mileena 74 (40)............................. ?kp/28


Piinailupäivät:

MaiMei (39).....................dpo 12
flutur (41)......................dpo 11
Zandi (40)......................dpo 11
Minttu71 (43).................dpo 8
Sahramiini (43)...............dpo 5
Tyydeli(41).....................dpo 1


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Tammityttö (39)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (41)
mörrinkäinen (36)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Zandi, Miltäs siellä näyttää, kun kp:t ovat jo noin mojovat? Tai flutur?
Ja MaiMei muistaa pitää meidät ajan tasalla eteenkin jos nyt satut testaamaan.

Mulla ovis on osunut kp 12 ja kp 18 välille. Voihan se Pirunpelto olla, että tavoitat oviksen vielä myöhemmin, jos vaan sulla on kärsivällisyyttä jatkaa testaamista.

Mulla on sellainen mielikuva, että greipin sanotaan tekevän limaolosuhteet suotuisiksi siittiöille, liekö se sitten tarkoittaa niitä limakalvoja myös. Lisäksi grepissä on foolihappoa.

On: Nyt ei voi muuta kuin odottaa, josko työmme tuotti tulosta. Ja nyt voinnee mennä rauhassa nukkumaan iltaisin, ilman taka-ajatuksia... :D
 
Kiva kun täällä on niin monta kenen puolesta jännäillä :) Jotenkin tuntuu että aika menee nopeasti ja koko ajan on uusi mahdollisuus käsillä.

Täällä ei tässä kuussa tartte jännäillä, viritelmät tyssäs siihe kp 12 ja seuraavan kerran vasta kp 17. Ovis varmaan kp 14, joten täällä ei ihan tuo tyydelimäinen täsmäisku osunu kohteeseen.

MaiMei. Päästä meidät jännityksestä. Huomenna :)

Ja Tyydis, kauniita unia ;)
 
No mutta Sahramiini, mitäs se nyt noin pääsi ohitse?? Joo tiedän, ei sitä vaan aina jaksa.

Itse jännittelen tuleekos sitä ovista nyt pikapuolin, kun vielä ei ole tikku lämmennyt ajatukselle. Tulis nyt ennen viikonloppua kun saatetaan olla eri paikkakunnilla miehen kanssa sillon.

Mitäs MaiMei klinikalla sanottiin?? Omien kokemuksian mukaan ei sitä kyllä oikein asian "jakamiseksi" ole voinut sanoa tuon ainakaan oman lääkärini kanssa. Niiden kun kuuluu meille toitottaa miten vaikeeta tämä tässä iässä jo on. Mutta samaan syssyyn, että kaikki on mahdollista. Niin niin.

Pirunpelto...mitäs kipuja sulla on siis ollut?

-Ä74
 
Äiti -74, joskus minun charmi ei vaan pure mieheen :( Parin illan jälkeen oli itelläkin v-käyrä niin korkeella et ajattelin antaa olla. Mut onnea sinulle oviksen bongaukseen :)

Pirtsi ja MaiMei, lissää infoo!

Onks kukaan testaillu tänä aamuna?
 
Ne on sit jännäilyt mun osalta taas ohi. Eli kp1 paitsi, että mut saa viskata takaisin taustalle. Että ottaa päähän. Jotenkin niin elin unelmissani, että kun lääkärikin on tässä kierrossa tarkkailut kuinka hyvin meitin kaikki asiat pitäisi olla ja pupuiltiin oppikirjan malliin ja vieläpä suurimmalta osin himojenkin hyrrätessä, että jes nyt kaikki menee putkeen. Töissäkin kerrankin stressittömät ajatkin. Ja katin kontit. Tiedä mihin putkeen on mennyt kun lopputulos oli tämä. Ihmettelen vain että miten tää juuri tänään ottaa näin koville vaikka tiedossa ollut jo pari pv, kun lämmöt laski ja yönihkeilut alkoi. Voi ärsytys.
Mutta kiitos teille, erityisesti Pirtsille joka viimeisimmällä viestillään pisti ajattelemaan, että vois sitä ärsyttää vielä enemmänkin. Kaikki myötätuntoni vaan sinulle!

Eli huomenna soittelen klinikalle ja varaan aukiolotutkimukseen ajan.
Ja eikun uuteen nousuun vai miten se meni? Yrittäkääs te naiset kansoittaa tämä maa, kun minä en osaa.
 
Joo, eipä tarvi täälläkään jännäillä enää. Maanatai illasta asti tullut vähän väriä pyyhkiessä, mutta pikkuhousunsuojaan asti ei tullut ennenkuin juuri äsken. Eli taitaa nämä jonkinsortin kuukautiset olla, vaikkei tämmöistä ole ennen ollut. Tähän asti on alkanut aina kerta rysäyksellä. Onhan tämä niiiiiin turhauttavaa alkaa taas oottaan ovista ja ajoittaa touhuilut sen mukaan. Plääh :(.
 
Minä olen ollut taas hetken täältä pois ja ihan pihalla muiden kuulumisista. On ollut niin paljon omissa pistoksissa ym. jännitettävää, mutta...nyt on 17 kertaa piikitetty itseä mahaan ja tällä viikolla olin munasolupunktiossa. Nyt on labrassa 10 alkiota, mutta niiden pitkäikäisyydesta ei sitten ole tietenkään varmuutta. Luultavasti kuitenkin pääsen taas muutaman kuukauden tauon jälkeen piinailemaan tällä viikolla.

Sen verran kurkkailin, että taas on ollut puhetta greippimehusta. Kaippa minunkin pitäisi kiireesti sitä hakea, kun yleensä mulla on ollut melko ohut limakalvo, nytkin 8 mm ja ratkaisevin kiinnittymisyritys edessä. Tosin ei taida ehtiä siihen yritykseen nuo greipit vaikuttamaan ;)
 

Yhteistyössä