Oi, täällähän on melkoinen vilinä. Uusia tulee mukaan, etten kerkeä tajuamaan. Pirunpelto, Tammityttö ja Torvi. Omalta osaltani tervetuloa! :flower:
Äiskälle hirmuisesti voimia vielä tulevaankin! Onneksi teillä on tuota katrasta pitämässä ajatuksia normaaliympyröissä, muttei silti suru on surtava. :hug:
Vauvatoiveinen, ihanaa, ihanaa, ihanaa. Onnittelut pahoinvoinnistakin
Hedelmiina, olet taatusti oikeassa muutoinkin, että ne piikit nyt on varmasti pienin paha koko kokonaisuudessa. Toivottavasti ne tuovat toivotun tuloksen teille. :heart:
MaiMei, alkoi hymyilyttämään, tuo siivoojien tarkka siivous. Melkein silmissäni näen, että kurkkaat käytävään, josko siivoojia näkyisi, että voisit menetettyjen tikkujen perään kysellä. No ei vaan toivottavasti lämpö on tehnyt oman osansa ja te tuotte extramatkustajan mukananne.
Oma napaa, kun sitä olen lupaillut. Jälleen romaanin muodossa, kun olen toivoton tiivistäjä.
Vuoden ensimmäinen työvko takana ja loman aikana olin jo unohtanut, että kaikkeen ei aika riitä ja se on tosiaan tämä palstailu ensimmäinen mikä tipahtaa kuvioista pois. :/
Maanantaina kävin ultrassa ja munarakkulani kuulemma voivat todella hyvin kuin myös limakalvoni. Ei ole vielä selkeää merkkiä, että toiminta olisi hiipumassa, vaikka tietenkin sen ääripäässä ollaan. Munarakkulat eivät vielä ole "kiinteitä", joka kuulemma olisi merkki siitä, että toiminta alkaisi loppumaan. Kävin ultrassa siis KP12 ja ei oviksesta hajuakaan, lääkäri sanoi, että viimeistään lauantaina pitäisi olla. Ovisplussa tuli sitten KP15. Ja ensi keskiviikkona mennään sitten loppukierron verinäytettä antamaan. Ja tulosten saatua soitellaan tulokset. Ensi kierrossa aukiolotutkimus.
Mies sai samalla myös tulokset omasta näytteestään, silläkin saralla kaikki erittäin hyvin, harva pääsee siittiöiden normaali muotoisten kohdalla yli 4%:iin ja meitin "varastossa" niitä oli 13%. Niiden määräkin oli viitearvoihin verraten seitsenkertainen ja eteenpäin liikuviakin 75%.
Eli summasummarum, on se todellinen ihme jos tuon uroon kanssa ei raskaaksi tule. Mutta hemmetti, eipä näytä tulevan. En oikein tiedä olenko tähän mennessä saatuihin tuloksiin tyytyväinen vai en. Toisaalta olisi ollut kiva, jos olisi ollut selkeä tästä se voisi johtua ja kokeillaan tuollaista hoitoa. Toisaalta taas kiva, että tietää kaikki mahdollisuudet vielä olevan periaatteessa ihan luomustikin.
Tässä kierrossa on kyllä nyt harrastettu niin tosissaan, että onhan se kumma jos ei tärppää. Tai no meillä näyttää kyllä melko vahvasti ongelma olevan minun stressissä ja painossa. Nyt jos joskus pitäisi ottaa itseä niskasta kiinni ja alkaa liikkumaan enemmän ja lopettaa namien jatkuva mättö ja katsoa muutenkin, että olisi hieman järkevämpää tämä syömiskulttuuri. Jälkimmäistä onkin nyt rajoitettu käytännössä kokonaan ja voi tämä vierottuminen on kamalaa. Liikkuminen. Ollaan viimeisen puolitoista vuotta käyty joka ikinen päivä ulkoilemassa milloin pikaisesti milloin enemmän, mutta ilmeisen tehottomasti, kun ei vaikutusta ole (vai kuinkahan pullea sitä sitten olisikaan). Stressille on aika vaikea tehdä mitään, sitten pitäisi varmaan jäädä kokonaan kotiin. Tosin rakastan työtäni, vaikka se osaa stressiäkin aiheuttaa. Tai no minä nyt saan keksittyä stressiin aiheen mistä vaan. Ja toisekseen eihän sitä palkattakaan oikein pärjäisi.
Eli minut saa laittaa
piinailemaan ja DPO 1