Heipat kaikille tasapuolisesti!
Pahoittelut
Tyydelille ja Jimimalle toivotaan, että uusi raskaus saa tapahtua nopeasti.
jimima kyseli km kohdanneiden raskautumisista ja itsellänihän oli kesäkuussa, tarkalleen 9.6.2012 km, josta mentiin ambulanssilla sairaalaan. ei mitään sen vakavampaa, taisi pääkopassa olla pahimmat vauriot.
Itse painiskelin tuon odottamisen kanssa, mutta luin monesta paikasta, ettei ole uudelle yrittämiselle estettä, tietenkään ellei lääkäri nimenomaan ole uutta raskautta kieltänyt jonkin syyn takia.
Meillä ei siis odoteltu kuin sen verran kuin km vuoto kesti ja ilman kuukautisia alkoi uusi raskaus, joka nyt tuossa tepastelee kovaa vauhtia. Ja la on helppo määrittää ultran kautta ilman kuukautisiakin nykypäivänä.
Tosin istukka jouduttiin irroittamaan sitten leikkaussalissa, koska oli niin kiinni, voi olla että johtui tuosta, sitä ei voi kuitenkaan tietää varmaksi. Mutta joku oli lohdutellut samanlaisessa tilanteessa, että onpahan ainakin ollut kunnolla kiinnittynyt.
hupiaelämään täällä ollaan vuosien
aikana käyty samaa keskustelua kroonisesta vauvakuumeesta. Joka kerta olen palannut tänne, vaikka olen vannonut aina sen raskauden olleen viimeisen. No, kai se eläkeikä jossain vaiheessa tässäkin tulee vastaan.
ja aivan samaa on ennekin keskusteltu, että ei se ikä autuaaksi tee, kukaan ei voi taata parikymppisen äidin elävän 75 vuotiaaksi, kun taas 40 kymppinen äiti tuntuu olevan jo haudan partaalla.
kukaan ei tiedä huomisesta päivästä, täytyy vain muistuttaa samalla itselleen, että meillä on vain tämä hetki.
Ja monen lapsen äitinä voin ainakin omalta kohdaltani sanoa, että jokaista olen rakastanut, rakastan edelleenkin totta kai, yhtä paljon. Muoto vain tietenkin muuttuu, koska pieni vauva tarvitsee äidin jatkuvaa hoivaa eri tavalla kuin parikymppinen lapsi, joka taas kyselee paljon elämän muita neuvoja ja ohjausta.
On hienoa nähdä lasten aikuistuminen, ja itsekin kyselen vieläkin omalta äidiltäni ohjeita asiaan kuin asiaan. Eikä kukaan osa tehdä niin hyvää ruokaa kuin oma äiti :heart: tuo asia ei koskaan muutu.
Elämä on joskus ihmeellistä, joskus raskasta, joskus ihanaa ja joskus hämmentävää. Mutta sitäkin rikkaampaa, vaikka jotkin kokemukset olisi valmis kyllä jättämään pois kokemuksien listalta.
aurinkoista päivän jatkoa kaikille!
jospa antaisi taas haaveiden viedä, ja uskaltautuisi elämään...
t: bugsy