Äiti74, pahoittelut huonoista IVF-uutisista, mutta onnea inseminaatioon! Toivottavasti tärppäisi!
Tyydeli, tsemppiä sinulle! :hug: Onpa ikävää, että tuli tuollainen käänne vielä tämän kaiken päälle. Toivottavasti pahin on nyt ohi ja pääset toipumaan kunnolla tuosta inhottavasta kokemuksesta! Jatkuivatko vuodot hurjina vai miten päädyit sinne sairaalaan kaavintaan?
Itselläni on myös tullut hieman takapakkia. Minulla siis tehtiin 3 viikkoa ja 1 päivä sitten lääkkeellinen tyhjennys kkm:n takia. Hurjaa vuotoa tuli ja jälkivuoto kesti noin viikon, jonka jälkeen vielä hieman rusehtavaa limaa, mutta nyt on noin 1,5 viikkoa ollut pelkkää kirkasta, jopa hieman ovismaista, valkovuotoa. R-testin tein viime tiistaina, 2 viikkoa tyhjennyksen jälkeen, oli vielä "keskivahvasti" positiivinen. Viime perjantaina tein taas testin ja edelleen positiivinen, vaikkakin haaleampi plussa kuin tiistaina. Tänään aamulla tuli pyyhkiessä hieman vaaleahko verta ja tein taas testin, joka oli edelleen positiivinen, mutta nyt tosi haalea. Aloin meikkaamaan töihin menoa varten ja sitten tunsin kun oikein hulahti pöksyyn (tai siis siteeseen, jonka olin onneksi laittanut). Sitten alkoi vuotaa oikein kunnolla ja tuli aika paljon isohkoja hyytymiäkin. Myös menkkamaisia alavatsakipuja oli. Soitin sitten sairaalaan, jossa kätilö oli sitä mieltä, että kyseessä on (kkm:n jälkeiset) ekat kuukautiset. Sanoin, että r-testi näyttää vielä positiivista, johon hän totesi, että voi olla että sinne oli vielä jäänyt jotain, joka aiheuttaa sen että testi näyttää vielä positiivista, ja että viimeiset hyytymät tulevat nyt ulos ekojen kuukautisten mukana?!? Hän kehotti seuraamaan tilannetta pari päivää ja jos vuoto muuttuu pahanhajuiseksi, jos nousee kuume tai jos perjantaina testi näyttää edelleen positiivista, pitää tulla näytille. Hmm. Mitäköhän tästä pitäisi nyt ajatella? Olen itse ollut siinä käsityksessä, ettei kuukautisia voi tulla (saatikka ovista), jos on vanhaa raskaushormonia veressä. Vai voiko? Voivatko nämä tosiaan olla nyt kuukautiset? En vain ymmärrä miten voisi muka olla, jos siellä on ollut tavaraa, joka aiheuttaa positiivisen r-testin?!? No, kaivoin megavaipat taas esiin ja lähdin töihin. Pari hulahdusta tuli matkalla ja nyt uudestaan konttorilla (taas hyytymiä), mutta katsellaan nyt miten tämä kehittyy. Toivoisin niin, etten minäkin joudu kaavintaan. :O Ärsyttävää! Luulin jo, että kaikki oli ohi ja hyvin ja odottelin vain negatiivista testiä, jotta saisin alkaa tikuttaa ovista ja aloittaa uudet yritykset.
Onko kukaan täällä kokenut jotain vastaavaa? Onko kellään alkanut kuukautiset jo 22 päivää tyhjennyksen jälkeen? Entä onko kellään alkanut kuukautiset, vaikka r-testi on näyttänyt vielä plussaa? En haluaisi epäillä sen kätilön ammattitaitoa, mutta jotenkin kuulostaa oudolta, että olisi kuukautiset ja positiivinen r-testi samaan aikaan (siis vanha plussa). Taidan joka tapauksessa tilata ensi viikolle tarkastuskäynnin yksityiseltä puolelta, jos en julkiselle pääse, haluan vihdoin varmuuden tähän asiaan. :headwall: