40+ so what wol.13

Jimima mulla aikanaan tyhjennyksen jälkeen tuli tosi pian menkat varmaan samoihin aikoihin ku sulla. Tosin en muista että olis olleet runsaammat. Käsittääkseni tuo istukkahormoni voi olla veressä vielä kuukaudenkin kuluttua tyhjennyksestä.

Täällä kp 29, pahoivointia ja näläntunnetta kerkes olla jo toiveikkaasti kolmena päivänä + rinnat arat mutta eilen illalla ja tänään oireita ei juurikaan. En oo pessimistinä vielä testannu luulisin että kohta täti tulee kuitenki. Parasta vaan vielä odotella.
 
Hei tytöt ihanaiset,

Työmatka on pitänyt minut täältä poissa. Voi kun täällä onkin ollut monia mielenkiintoisia keskustelunaiheita.

Mutta aivan ensiksi teille jokaiselle lohtuhalia tarvitseville suuri halaus ja lempeä rutistus. :hug: Jokaiselle omansa. :hug: Voimia, voimia.

Ja vielä yksi :hug: Lämmin rutistus.

Ja tervetuloa Ruutanalle!

Mutta tytsykät, mitäs sanotte jos kerron teille, että tänään kun palasin Suomeen tuolta työmatkaltani, niin ryntäsin ensimmäisenä Apteekkiin, ostin raskaustestin, piipahdin läheisen kahvilan vessaan ja... jäin odottamaan... En voi uskoa tätä todeksi. Voiko olla totta? Käyn huomenna ostamassa uuden testin. Nyt hiukan pelottaa.:(

~lounakehto~
 
Kiitos Marza. Pelon- ja ilonsekaisin tuntein heräsin aamulla tähän uuteen päivään. Tuntuu kuin henki salpautuisi kun pelko valtaa niin voimakkaasti mielen. Sitten taas hetkellisesti olo tuntuu äärettömän onnelliselta. Pelottaa vain niin paljon nämä iän tuomat riskit. :( Tekisi mieli itkeä.

~lounakehto~
 
~lounakehto~: hienojahan uutisia sulla on. :heart: Älä nyt itkemään ala, josset sitten ilosta. Ei ole sanottu, että meidän iässä raskautuu, että se on jo puoli voittoa :flower:. Toinen puoli on sitten raskauden kesto. Mutta murehtimalla se kesto ei varmasti ole yhtään sen pidempi kuin muutenkaan, joten huoli nyt vähemmälle. Olethan koko ajan ollut optimistinen ja hyviä asioita tapahtunut, joten älä nyt heitä sitä optimistisuutta romukoppaan.
 
Lounakehto, mahtavaa, onneksi olkoon! :flower: Toivottavasti seuraamme kaikki kohta perässä tuonne plussapuolelle. :)

).( Olen edelleen ihmeissäni tästä eilisestä vuodostani. Aamulla tuli reippaasti vuotoa kunnon hyytymien ja klimppien kera, mutta puolen päivän aikaan vuoto käytännössä loppui. Side pysyi puhtaana, kuten myös tänään yön jälkeen. Pyyhkiessä enää vähän veristä limaa, mutta siinä kaikki. En oikein jaksa uskoa, että oli kuukautiset. Soitan varmaan sinne sairaalaan uudestaan huomenna, näyttää r-testi sitten mitä tahansa. Ellen sinne pääse tarkastukseen, niin sitten yksityiselle. Enhän voi olla varma, että kaikki on nyt tullut ulos. Äh, kunpa tämä olisi jo ohi, haluaisin niin saada uuden tuoreen plussan tuohon testiin, joka johtaisi terveeseen vauvaan.

Joko Tyydeli on parantumaan päin?
 
Minttu71: :hug:

Kaunis kiitos onnentoivotuksistanne! Toivottavasti ne kannattavat tätä alkuraskautta mahdollisimman turvalliseen raskauden vaiheeseen. Kiitos Äiti seiskanelonen, yritän pitää optimistisuudestani kiinni vaikka olenkin nyt aivan kauhuissani. Täytyy muistuttaa itseäni hengittämään syvään ja rauhallisesti, sillä huomaan hengittäväni nopeasti ja pinnallisesti. :( Enkä oikein voi olla itkemättä, mikä on aika tukalaa täällä töissä.

En oikein osaa/uskolla ajatella itseäni sinne plussapuolelle. Ehkä olen vielä hetken tässä portilla keikkumassa puolelta toiselle. Pidän siinä suurta ja painavaa ovea auki, jotta te kaikki muutkin pääsette pujahtamaan sisään. En haluaisi jättää teitä...

~lounakehto~
 
Minä tein tänään työhakemuksen sillä tuossa muutaman kilometrin päässä olisi alaan vastaava työnjohtaja paikka jonne hakevat työntekijää. Toivon kovin että saisin sen paikan ja koulun alettua alkaisi työt jos kaikki menee hyvin
 
Tervetuloa joukkoon Ruutana!

Hurjasti tsemppiä Äiti seiskanelonen!! Jännät päivät sinulla! Ja nyt kuitenkin tapahtuu jotain, toivottavasti tämä tärppää. Pidetään peukkuja.

Onpa ärsyttävää Jimima, kun toivoisi kaiken olevan jo selkeästi ohi. Tarkastukseen, vaikka yksityiselle, on varmaan fiksua. Oman mielenrauhankin takia. Mutta toivotaan nyt kuitenkin, että ne olis menkat. Itsellä oli r-testi kyllä negatiivinen ennen menkkoja, mutta sehän on yksilöllistä.

Olen pahoillani tädistä Minttu, mutta ei pidä toivoa menettää! Pää pystyyn ja seuraavaan kiertoon!!

Ja hurjasti onnea Lounakehto!! Ihania uutisia!! Muista, että itse et voi asiaan mitenkään vaikuttaa, mutta sinun itsesi takia sinulla on varmasti miellyttävämpää seuraavat 8viikkoa jos olet toiveikkaalla ja optimistisella tuulellla, kuin että pelkäisit kokoajan pahinta.

(.) Niin, mulla ne vuodot yltyi siis kolmatta päivää sellaisiksi, että en taaskaan päässyt wc.stä pois. Alkoi jo heikottaa, pyörryttää ja tärisyttämään, eli olin jo menettänyt verta riittämiin. Taksilla kättärille, ja suoraan tiputukseen. Hemoglobiini oli tippunut 98:iin, 128.sta. Ja jatkuvasti huljahteli pönttöön, eli siteet huljahti täyteen aina kun yritti wc.stä poistua. Ultrassa sitten näkyi pala, joka oli vielä kohdussa kiinni. Sitä elimistö yritti tehokkaasti poistaa.
Operaatio ok, vuoto rauhoittui heti. Eikä mitään kipuja. Lähdin samana iltana vielä osastolta taksilla kotiin, kun pelkäsin, etten pysty nukkumaan toisten mahdollisesti kuorsatessa. Eilen heikotti vielä, tänään huippaa vielä kun nousee ylös. Muuten olo ok. Vuoto niukkaa. Tekisi mieli huvikseen tehdä raskaustesti, mutta kun en ole muistanut niitä ostaa... Hurjaa on myös se, että eihän tässä kaavinnankaan jälkeen ole karanteenia, vaan yrittää saa niitten ekojen menkkojen jälkeen.

Jimima, älä suotta pelkää, jos kaavinta on sulla vielä edessä. Ainakin voit olla sen jälkeen varma, ettei siellä todellakaan enää mitään ole.

Toivottavasti Marza tärppää töiden kanssa!! Tekee varmasti hyvää saada ajatukset muualle. Tekisi hyvää itsellekin. Itsellä pohdinnat senkin suhteen edessä. Tytölle päiväkotipaikka haussa 1.8. alkaen, mutta töihin jo ilmoitin, että en olisi tulossa. Niin, että mitähän sitä nyt sinne ilmoittaisi....
 
Onnittelut lounakehto, aivan ihanaa!!! Nyt vaan nautit :)

Minulla tänään kp 15/28 ja siitä hyvästä sain miehen houkuteltua kesken työpäivän kotiin. Ja tällä kertaa heitin jopa jalat jälkeenpäin kattoa kohti. Nauratti kyllä itseänikin koko homma. Olen ollut ihan tulisilla hiilillä tämän ovulaationi kanssa, tämähän on ensimmäinen yrityskiertomme, joten kyllähän se jännittää miten tässä käy. Ihan selkeästi olen jo usean kuukauden tuntenut oviksen, tai ainakin näin kuvittelen, joten jännät 2 viikkoa nyt luvassa :)
 
Kiitos Tyydeli rahkaisevista sanoista. Ja toivottavasti voit jo paremmin. Hurjan sairaalareissun jouduit kokemaan. Voimia.

Koitan olla murehtimatta liikaa, ja eilen illalla olinkin Musiikkitalon konserttissa ystävien kanssa. Siellä kaikki ajatukset katosivat, ja pahin paniikki katkesi. Illalla meninkin jo levollisin mielin nukkumaan. Mut kyl tämä on ihan muuta huolien suhteen kun aikaisemmin. Kyllähän olin huolissani silloinkin pienestä, mutta en panikoinnut kuten en elämässä muutoinkaan. Mutta nyt on jo parempi mieli, kun sai yhdelle ystävälle kuiskattua asiasta Musiikkitalon vessassa.:)

Kiitosksia kaikille onnittentoivotuksista. Ne lämmittävät mieltäni.

Onnea jokaiselle teille ovulaatiohetkiin. <3 Voikaa hyvin, olkaa onnellisia ja raskastakaa! Ihanaa kesää ja paljon, paljon plussatuulia.

Aloitin täällä kirjoittamisen kuunnellen Järnefeltin kehtolaulua sellolle. Taidanpa laittaa sen soimaan taas ja hyvästellä teidät. En usko, että siirryn mihinkään odottajien keskusteluryhmän puolelle. Tai ehkä siirryn, en tiedä...

Hei, hei tytsykät.<3

Auringon paistetta,
Lounakehto
 
Heipä vaan, täällä nyt oletettavasti kp1, voimakkaampi tuhruvuoto alkoi nyt päivällä. Kierron pituus oli 31 (23-25), mietin vaan että olisko kuitenki ollu joku varhainen km kun noita pahoinvointeja ja rintojen aristusta kerkes olla muutama päivä sitten ja sitten oireet katosivat. Tai jotenki sellanen fiilis tule että menkat yritti alkaa normiaikoina mutta sitte siirtyivät muutaman päivän. Nyt samat oireet ton tuhrun lisäks, tänä aamuna testasin kuitenki huvikseni nega tuli. Elikkä eikun uutta yritystä :)
 
Kylläpä tänne kuuluu paljon kaikenlaista! Onnea ~lounakehto~ :) Tästä tää taas lähtee, nyt on meille muillekin ovi vauvamaailmaan sepposen selällään. ~lounakehto~ pitää huolen että mahdutaan kaikki mukaan.
Isot onnen- ja lohtuhalit kaikille tarvitseville <3
Minulla nippaili mahaa eilen vasemmalta ( = "rakas ukkoseni, eikö olis kiva pötkähtää tänään ajoissa sänkyyn.. ;) " )Viime kuussa sama oli oikealla, mut voiks ovis olla jo kp 11? Joskus kyllä tikutin muutaman kerran ja näitä maita nekin testit näytti plussaa?
 
Sahramiini Mulla ainakin ovisoireet pahimmillaan kp 9-11 ja gyne sanoki joskus että mulla irtoaa aikaisin, en tiedä onko muuttunu synnytyksen jälkeen. Tuo viime kierto oli niin kummallinen että saattoi kyllä ovis olla myöhemminkin...Vai voiko olla oireita ja varsinainen ovis vasta eism. 5 vrk kuluttua????
Onnea yritykseen :)
 
Viimeksi muokattu:
Heipat. Mulla tosiaan ovis vaihdellut kp11-kp15 välillä, että herran hallussa koska se tulee. Hyvää matkaa ~lounakehto~.

Olin tänään siellä inssissä, mutta nyt olikin sitten tosi huonot simpat mukana. Kokonaismäärä miehen näytteessä oli 20% yleisestä minimirajasta. Mutta siinä shokissa en tajunnut inssiä peruuttaa, vaikka järjellisesti olisi näin pitänyt tehdä. Yleensä ei lähetä inssiin, jos ei ole min. 1 milj. siittiötä ja meillä oli vain 0.2 milj. Tämä on sinänsä outoa, kun miehen alkuperäinen simppanäyte oli oikeen hyvä ja nyt siis alle viitteiden. Tänään tuntuu, että annan periksi. Toivottavasti huomenna parempi mieli.
 
Itsellä oli viime kuussa kp 11 just nippailua ja oletin että oli ovis mutta en tiiä eipä tärpännyt. Tässä kuussa en edes muista milloin olis ollu sängyssä miehen kanssa sillain :-( no katellaan nyt.piti niitä ovis testejä ostaa mutta nekin jäi.kamalan hintavia ne testit. Pitäs tilata netistä tai mistä te naiset hommattu ovis testejä?
 

Yhteistyössä