40+ so what wol.13

Ja rohkenempa laittaa omat tikkuni kekoon :D Alkaa tuo ovisviivakin hiipumaan pois. Se on ensimmäinen testi ylhäältä, jossa viivasta näkyy ja alemmat ovat r-testejä. Ja oikeaoppisesti testiajan jälkeen kuvattuja.


Innostuin vielä testamaan, koska täti loistaa poissaolollaan :) Mulla olisi sellainen kutka, että tässä kierrossa aloittamani sinkki ja vehnänalkioöljy ovatkin tehneet jotain limakalvoilleni. Raskauteen tässä kierrossa en surukseni enää usko.
Voi kurjake akan hupakko kun siut taas löysi:hug:
..mie näen haamuista tuossa David liuskassa..olisko pikkinen yrittänyt tarrata.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Hei ystävät, niin vanhat tutut kuin uudetkin!:wave:

Näinhän siinä kävi että vauvakuume iski ja piti palata palstailemaan...enpä olisi tätä ihan äsken vielä uskonut!
Tyttö syntyi siis 12/12 ja toisesta jo haaveilen. Ikää nyt jo 41, peeveli sentään. Tiukkaa yritystä siis kesän yli ja syksyllä on suunnitteilla pakastetun alkion siirto, pari niitä pakkasessa olisi.
Nyt on kp 19 ja viikolla ollut ovis hyödynnetty kyllä, toivossa siis taas eletään!:popcorn:
 
Eikä oliivitar :hug: jaksuja sinulle,,, ja sitten pääpystyyn ihunainen kohti uutta kiertoa

Hei Wienna ja terve tuloa mukaan kuumeilemaan
Lisäilin sinut tonne listalle mukaan,,,
jos haluut piinalistalle niin kerro sun dpo päivä niin voin lisäillä siut sinnekkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
huomenta vaan joo ja täällä ollaan ja menkat jo ties kuin helevatisti myöhässä.
Oon pitäny sellasta matalaa profiilia ja huomena ajattelin sitten tehä sen testin ja katellaan kuin sitten käy.
Kauheita selkäjuilimisia ollu ja oon pelänny kaikkea pahinta ja mies sano että kun likkaa ootin mulla oli samanmoisia särkyjä joiden takia sairaalassakin käytiin ja jotenkin eläny sitten haavemaailmassa toivoen että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan :D
 


Perjantai 24.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 11/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 20/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 2/26-29...........yk 6
Tepias (42)...................kp 28/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 41/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 26/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 12/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 20/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 9/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 11/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 35/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 27/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 23/29-35..............yk ?
Wienna (41).................kp 20/?....................yk ?



Piinailupäivät:

Onnenmurunen (38).....dpo 12






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
ON; Eipä saatu tallenneltua muuta kuin tuossa kp 7:n kohdilla, eli ihan liian aikaisin mihinkään tärppeihin. :( Mä olen ollut niin kiukkuinen ja turhautunut, sen on sitten ukkokin saanut tuta... Lähipiirissä taas yksi samanikäinen odottaa vauvaa, ihanaa tietysti heille, enkä tietenkään voi tietää kauanko ovat joutuneet yrittämään ja odottelemaan, mutta mulle tuli ensimmäistä kertaa sellainen olo, että noinkohan minä enää koskaan.
Viime yönä näin unta, että joka puolella oli saman ikäluokan naisia vatsat pystyssä.

Täytyisi koittaa suunnata ajatuksia muualle, vaikka tähän ihanaan, aurinkoiseen kesään ja kaikkeen mitä se tuo tullessaan! :)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Esteri1 täällä kanssa on alkanut noi ovista ennen oireilut,,, selkä säryt alkoi eilen,,, mulla tuo oviksen tikutus onnistuu parhaiten iltapäivällä tai illalla, aamu tikutukset ei oikee tuo tulosta.

PippuriPiia tsemppiä :hug: jos ei nyt niin sit ens kierrossa :heart:
voi nuita siun unia,,, josko se ennustaisi jotain hyvää :)
mulla on jo muutamaan kertaan tullut sellai olotila että noinkohan meille enää kääröä tulee :( mutta yritän olla positiivinen ja puskee eteenpäin...
Kovasti jaksamista sinulle PippuriPiia :heart: ja toivottavasti se käärö teillekkin vielä tulee :kiss::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Heipati Heit!

Tulin kurkkimaan rapistelijoita :heart: Minä pitelen vuorostani tätiä helmoista, jottei pääse kimppuun!

Olin kyllä eilen kuin lyöty, vaikkei sinänsä ollut uskoa koko kiertoon, kun oviskin myöhästyi... Mutta hukkaan heitetty kierto ja toivottomuus iski...Jo tuntui siltä, mitäs sitä tässä yrittämään, kun ei tule niin ei tule. Sanoinkin yrittämisen alussa: ole armollinen itsellesi ja Blaaaah blaablaablabla... En ole! Joten uuteen kiertoon ihunat, täältä sitä taasen tullaan En osaa olla täältä poiskaan!

Marza:heart: Huominen on Sinun :heart:

Esteri Miltä se Detox-kuuri on tuntunut? Onko jo vaikutuksia? Ajattelin itse jatkaa vuoden alussa hyvin alkanutta painonpudotusta, joka sittemmin jäi vauvakuumeen jalkoihin. Kärsin turvotuksesta ja ajattelin kokeilla tätä kaveria elimistön puhdistukseen: Via Naturale Candida Forte - hiivanhäätöön | Sinunapteekki.fi

Pippuri-Piia :hug: Olen myös huomannut saman, pallovatsaisia jokapuolella...

Wienna Tervetuloa, mukavaa kun saamme lisää ihunaisia joukkoon!
 
Viimeksi muokattu:


Lauantai 25.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 12/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 21/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 3/26-29...........yk 6
Tepias (42)...................kp 29/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 42/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 27/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 13/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 21/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 10/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 12/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 36/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 28/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 24/29-35..............yk ?
Wienna (41).................kp 21/?....................yk ?



Piinailupäivät:

Onnenmurunen (38).....dpo 13






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
no toi oli se sellainen vaaleensininen pakkaus missä on 2 liuskatestiä oisko joku prechek..hitto osaa ees kirjottaa
aattelin jo tovin et tuolla oli ketju missä myöhäsiä plussia että toivoo on ennenku alkaa...oon kyllä niin pirun epätoivonen tapaus.....oooouuuu nöööyyyyy
 
no toi oli se sellainen vaaleensininen pakkaus missä on 2 liuskatestiä oisko joku prechek..hitto osaa ees kirjottaa
aattelin jo tovin et tuolla oli ketju missä myöhäsiä plussia että toivoo on ennenku alkaa...oon kyllä niin pirun epätoivonen tapaus.....oooouuuu nöööyyyyy

No voi hitsi Marza kyllähän on nyt piinallinen tilanne sulla,,, täällä kyllä kirjotellaan että PC ois ihan hyvä testi, jos ei rupee tätii kuuluu ni kannattas varmaankin tehä CB diki ja vaikka pirautella lekuriin et pääsis sit sinne, tekeekö ne verikokeen ja ottaa varmaan pissanäytteen, en oikee tiiä kun en oo joutunut käymään mut kylhän se selvii kun sinne pirauttelee.
Kovasti vielä jaksamista sinulle ihunainen :kiss::heart:
 
Viimeksi muokattu:
12 päivää menkat myöhässä ja testi näytti kyllä ihan negaa..... en oikeen tiiä viddu enää joo :'(
[/URL][/IMG]
varmaan susi toi testi :whistle:
Marza Jotain kyllä nään siinä viivasen kohdalla,,,
Käyppä kipasemassa apteekista se CB digi ja testaa sillä,,, niin jospa se selkeyttäs tota sinun tilannetta ihunainen :heart: Suosittelen kyllä lämpimästi digii siulle :)
Kipin kapin nyt apteekkiin jookosta joo??????
 

Yhteistyössä