Äiskä, hienot on viivat :flower:. Eiköhän nuo talletukset riittäne. Eikö sitä jossain sanota, ettei ihan joka päivä kannatakkaan tallennella, niin on tujumpaa se miehen tavara
. Nyt vaan piinailemaan.
Ja
Esterilläkin kärsimysviikot aluillaan. Peukut on pystytetty toivotun tuloksen aikaan saamiseksi (sehän onkin mun peukuista kiinni
).
Talvi, osanottoja sinne. Perässä tullaan jo kohtuullisen kärsimättömänä... Mut nyt sitten vaan uutta matoa koukkuun.
Marza, voi harmi, että sen piti mennä noin. Riittää, jos testi näyttää negaa, mutta että kiertokin vielä sekoaa *nimimerkki: vähän samaa havaittavissa täällä*
ON: Mitähän tälle mun kierrolle on tapahtunut/tapahtumassa? Sillä vehnänalkioöljylläkö sain koko kropan sekasin :$? Mun mielestä kierto on ollut ton 27-28 päivää niin kauan kun muistan (lukuunottamatta ekaa synnytyksen jälkeistä kiertoa) ja nyt eletään jo kp30. Testeihin saan näitä viivan paikkoja, mutta ei näihin väriä saa parhaallakaan mielikuvituksella
. Tässä tän päivänen päivällä tehty. Tulis sit se täti, jos kerran on kuitenkin tullakseen. La-iltana tuli pikkuruisen tuhrua, mutta siihen se sitten taas jäi. Vähän liian myöhästä kiinnittymisvuodoksi, vaikka to-iltana mulla joku ikävä mahakipukohtaus olikin. Sattui tuonne alamahalle aika turkasen kovaa ja mietin jo lääkäriin lähtöä. Kesti muutaman tunnin, jonka jälkeen helpottui.
Nyt mä niin ymmärrän miksi noita One Stepejä haukutaan: toi viivanpaikka on jotenkin toivoa herättävää ilman mitään realistisia perusteita.
Ai niin.
Äiskä, mulle saa nyt iäksi päivittää 39 ...