40+ so what wol.13

Voi Talvi-74 :hug: tänne voit hyvin purkaa tuntojasi ihunainen :)
Samoissa asioissa vähän täälläkin painitaan, eli äippäloma loppu ja nyt oon sit jäänyt hoitovapaalle elokuun 2014 loppuun, eikä toi rahantulo hurraamista täälläkään nosta mutta halusin olla kanssa lastenkanssa kotona, minulla kylläkin on vakityö mihin sitten palata, nyt kylläkin on aika taiteilemista että saa raha asiat lutviutumaan oikein ja pelottaa kyllä etten vaan rupee hirveesti stressailee kun sekin sitten taas osaltaan vaikuttaa tähän raskautumis projektiin mutta onneks te ootte täällä ihunaiset joille voi purkaa tuntojaan ihan erilailla kun omalle lähipiirille.
Kiitos kaikki ihanat täällä

Talvi:hug: Asioilla on taipumusta järjestyä; siihen pitää uskoa vaan jääräpäisesti. Kokemusta on! Joskus saattaa yllättyä positiivisesti:)

Oliivitar Isot kepitykset tädille:stick: Toivottavasti ei täti tulisi...toivoa on niin kauan kun täti ei ole vieraisilla. Tuo lääkäriaika on tosi hieno homma...vaadi/pyydä lääkäriltä lähetettä hormoonikokeisiin (lh, fsh, amh, progestroni, kilpirauhanen ja prolaktiini).

ON: Nuo Luget on poistaneet mun pms-oireet. En ole pahoillani;) Saa nähdä pidentyykö minun kierto noiden lugejen takia?

Mukavaa päivää kaikille!

Talvi-74 ja Äiskä-73 raha-asiat ovat pahoja joo. Minäkään en ole vielä edes plussannut ja kannan huolta miten selvitään, kun ukkokultahan on työttömänä ollut jo pidempään. Koulutustahan sillä riittäisi kuin pienelle kylälle, mutta kun ei satu olemaan kantaväestöä vaan muualta tuotu ja suomenkieli ei ihan letkeästi taivu, englanninkielisen kun on niin helppoa vältellä suomen kielen käyttöä. Toisaalta, jos plussaan, sillä on hyvä aikaa löytää sijaa työmaailmassa vielä =)

Esteri1 Jos meillä olis nyt se THE kierto,,, eiks vaan??? uskotaan ainankin niin :D
Onko sinulla ollut vielä minkäänlaisia tuntemuksia lähestyvästä oilista?
Mulla on nyt aamupäivän kihelmöinyt jännästi alavatsaa,,, voisiko se sitten olla ennustetta tulevasta oilista ;) no mene ja tiedä odotellaan,,, eilen huvikseni ensimmäisen oili tikutuksen tein ja hitusen näytti että viiva rupeaisi tummumaan mutta katsellaan nyt sitäkin ja vielähän tässä on aikaa oiliin jos laskurit yhtään pitää paikkaansa :D

Kiitos, äiskä, minkin puolesta, kun jaksat listaa päivittää. Olin ihan omilla dpo:llani ennen kun tarkistin listasta :D.

Talvi, täällä on vähän samanlaiset fiilikset. Meillä ei ole mahdollisuutta kotihoidontuen varaan jäämiseen, joten vähän liian aikaisin nuo lapset joutuu hoitoon viemään. Ja sit tunnen itseni ihan tyhmäksi, kun tähän enää ketään haaveilen : /.

Oliivitar, kiitos puhalluksista :flower:. Voi, kun sinne vielä se viiva piirtyisi. Jos ovis kuitenkin oli noin myöhään, niin jospa se täti ei ihan vielä tulisi. Puuuuuuuh täältä sinne myös.

Äiskälle iso ovispuuuuh. Hienoa, jos viivat jo vahvistuu.

ON: Mun ei pitänyt tänään dipata, mutta kun postipate toi tikkuja, enhän mä mitenkään voinut pitää näppejäni erossa niistä. Tosi fiksua tehdä niitä keskellä päivää lähes tyhjästä rakosta :LOL:. Tulokset siis odotetunlaiset. Nuo on niitä paljon parjattuja One Step'jä, joten vaikka viivanpaikkaa pukkaakin, niin mitään väriä siinä ei ole. Tässä siis kuvia osastoon "negatiivinen". Eka on otettu muutama minuutti testin tekemisen jälkeen (=testiajalla siis) ja toka 30 min testin tekemisestä.

Onnenmurunen kummassakin kuvassa nään sen viivanpaikan mutta tuossa alimaisessa näenkö viivanpaikan oikeassasivussa myös väriäkin,,, jos näin niin kovasti puhkun ja puhhisen siihen lisää värinvahvistumista puuuhhhh ++++++ :heart: :D

Terveisiä helakanpunaiselta Oliivittarelta.... eieieieiiii tädistä vaan kärtsäsin itseni Auringossa :rolleyes:

Oioioi Onnenmurunen :kiss: Hyvältä näyttää sillä tuossa testissähän on viivanpaikka! Alimmaisessa näkyypi hyvin sellaisena leveänä ...väriä siihen lissää puhaltelen... Ja yes! Hyppäsit kehään mukaan!

Mamma Vaan:
Oliivitar Isot kepitykset tädille Toivottavasti ei täti tulisi...toivoa on niin kauan kun täti ei ole vieraisilla. Tuo lääkäriaika on tosi hieno homma...vaadi/pyydä lääkäriltä lähetettä hormoonikokeisiin (lh, fsh, amh, progestroni, kilpirauhanen ja prolaktiini).
Täytyy pyydellä, ensimmäistä kertaa kun yritän kartoittaa missä mennään, niin kaikki mitä pitää huomioida, otetaan kiitollisena vastaan! Olkkarista löydänkin kiertoni kiemurat :D

Vielä ei täti tänne ole löytänyt, erehtyi varmaan koneesta mutta nipistelyistä päätellen lento laskeutuu huomenissa... Kurjake!

Äiskä ja Esteri.... :whistle: Mukavata oviksen metsästystä

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
Iltaa vielä :heart:

Ikävää, että muutkin joutuvat miettimään toimeentuloa ja stressaamaan rahavirtaa. Toisaalta helpottaa kuulla,etten ole ainoa jota todellisuus välillä tököttää tikkuisella sormella. Lapsia kun ei voi rahassa mitata ja kuitenkin kun on ruokaa, katto päänpäällä ja terveyttä ja rakkautta niin kyllähän niillä aikas pitkälle pärjää. Omista tarpeistaan kun tinkii, vaan kyllähän tuo joskus kiukuttaa kun joka euron saa miettiä. Vaan elämä on, :p toisilla kultalusikka toisilla puukauha! :kiss:

ON; Täällä tekeepi täti tuloaan ilmoitellen ikävillä masu juilinnoilla. Peijakkaan vattuvissy, olis nyt ees vaan pierua,eikä tätiä :LOL:

Öitä Ihunaiset! Ja rinta rottingilla kohti uutta kiertoa ja plussatuulia :whistle:

Oliivitar, eiiiiiiiiiiiiiiiiiii tädille :stick:. Hus, pois kutsumattomat vieraat. Älköön edes ajatelko tulevansa sun luo.

Talvi, ei ole tädillä asiaa sinunkaan asumukseesi. Samaa keppiä, kuin Oliivittarellekin :stick:. Hus, hus pois jo ajatuskin, että teille pysähtyis matkoillaan. Menköön muualle.

ON: Pakko vielä silmät ristissä tulla raapustamaan tänne oirelistaa. Lähinnä itseään varten, että voi sitten ensi kierrossa käydä täältä kurkkaamassa ja todeta, että kaikki oireet löytyy kierrossa kuin kierrossa, mutta sehän ei välttämättä tarkoita mitään...
- nännit kipeytyi eilen. Ei mitään jättikipua, mutta pientä arkuutta varsinkin hipeltäessä (ja sitähän minä teen koko ajan :LOL:)
- selviä menkkajomotuksia. Semmonen olo alamahalla, kun täti olis jo tavaroitaan purkamassa.
- jomotuksia alaselässä
- hiukset rasvottuu ihan sikanopeasti (oisko aika vaihtaa tyynyliina :/...)
- aamulla oli nälkä. Oli pakko syödä ite ennen kun antoi lapsille aamupalaa

Tänään siis dpo10 menossa.

Nyt hyv' yötä.

Huomenta. Jatkan omanapaista elämääni täällä olkkarissa....

Kävin vessassa klo 05:30 ja unenpöppörössä sihtasin tikkuun. En sitä jäänyt sen suuremmin tiiraamaan, mutta 45min myöhemmin kävin sen tarkistamassa. Tämä lienee joku värikertymä, vai mitä? Ei se ainakaan plussalta näytä :/.

[/URL][/IMG]

Jatketaan harjoituksia siis. Onnellista päivää teille ihunaiset!

Huomenta. Jatkan omanapaista elämääni täällä olkkarissa....

Kävin vessassa klo 05:30 ja unenpöppörössä sihtasin tikkuun. En sitä jäänyt sen suuremmin tiiraamaan, mutta 45min myöhemmin kävin sen tarkistamassa. Tämä lienee joku värikertymä, vai mitä? Ei se ainakaan plussalta näytä :/.

[/URL][/IMG]

Jatketaan harjoituksia siis. Onnellista päivää teille ihunaiset!
Onko tuossa testissä kuoppia? Juur siinä testiviivan paikkeilla?
Mä vasta availen silmiäni, vaikka olen haahuillut hereillä jo kello kuudesta voi kun tämänkin voisi laittaa alkuraskausoireisiin ;)

Ja rohkenempa laittaa omat tikkuni kekoon :D Alkaa tuo ovisviivakin hiipumaan pois. Se on ensimmäinen testi ylhäältä, jossa viivasta näkyy ja alemmat ovat r-testejä. Ja oikeaoppisesti testiajan jälkeen kuvattuja.

Innostuin vielä testamaan, koska täti loistaa poissaolollaan :) Mulla olisi sellainen kutka, että tässä kierrossa aloittamani sinkki ja vehnänalkioöljy ovatkin tehneet jotain limakalvoilleni. Raskauteen tässä kierrossa en surukseni enää usko.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Onnenmurunen:
ON: Pakko vielä silmät ristissä tulla raapustamaan tänne oirelistaa. Lähinnä itseään varten, että voi sitten ensi kierrossa käydä täältä kurkkaamassa ja todeta, että kaikki oireet löytyy kierrossa kuin kierrossa, mutta sehän ei välttämättä tarkoita mitään...
- nännit kipeytyi eilen. Ei mitään jättikipua, mutta pientä arkuutta varsinkin hipeltäessä (ja sitähän minä teen koko ajan )
- selviä menkkajomotuksia. Semmonen olo alamahalla, kun täti olis jo tavaroitaan purkamassa.
- jomotuksia alaselässä
- hiukset rasvottuu ihan sikanopeasti (oisko aika vaihtaa tyynyliina :/...)
- aamulla oli nälkä. Oli pakko syödä ite ennen kun antoi lapsille aamupalaa
Tää kuumeilu tekee kummia... Mun häätyy välillä tarkistaa paidan alle, kulkeeko nuo tisut edes mukana :LOL: Ja mulle on tullut finnejä, olen siis ikinuori

• Tykkää
Onnenmurunen mäkin nään tuossa testiviivan kohalla kuoppia mutta en osaa sanoa onko siinä sitten sitä väriä kun nuo kuopat hämää harmi :|
Juu jatka vaan harjoituksia :D kun sitä tätiäkään ei näy,,,

oliivitar juu viivanen näkyy o-testissä mutta sitten näen myös noissa r-testeissä viivanpaikat joissa saattas hitusen näkyy punasävyä :heart: voi oispas se nyt sitä ja väri rupeis vahvistumaan juu :kiss::heart:

• Tykkää
Reactions: oliivitar

Torstai 23.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 10/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 19/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 1/26-29...........yk 6
Tepias (42)...................kp 27/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 40/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp25/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 11/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 19/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 8/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 10/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 34/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 26/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 22/29-35..............yk ?
Wienna (41)................kp 19/?....................yk ?

Piinailupäivät:

Onnenmurunen (38).....dpo 11

Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?

Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8

HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com

Viimeksi muokattu:
Jep, siinä testissä oli todellakin joku kuoppa - mokomakin sekundavärkki :headwall: - ja sihhenhän se väri oli jäänyt. Nyt kun on testiä tarpeeksi monta kertaa käännellyt, väri on poistunut ja kuoppa loistaa valkoisena. Mysteeri selvinnyt siis. Vähän alkaa olla jo menetetty fiilis tän kierron suhteen. Kyllä se jo näkyis, jos olis näkyäkseen. Täti kurvannee siis maanantaina. Viimeistään.

Parempaa onnea muille.

Voi harmi Onnenmurunenjos se täti yrittää sieltä kurvailla,,, hus hus akka pois sieltä :mad: Joo noi kuoppa testit on ihan hanurista :O mullakin on muutama niitä tullut vastaan... Jos ei siulla nyt tärppi käynyt niin toivotaan ens.kiertoon sitä tärppiä :heart:

Onnenmurunen Hoi!!! Älähän heittele kirvestä kaivoon :D Jatka testaamista... vaikka tänään jo uudelleen :p ... jos totta puhuen sain viime tärpissä väriä vasta liuskaan dpo12...

Äiskä Musta tuntuu, että vain viivanpaikkaa hitusesti näkyy, samanlailla kuin dpo9 ja muutosta ei ole suuntaan tai toiseen. Eli olisiko vain testien ominaisuus tai yritystä olluna :confused:

• Tykkää
Voit olla oikeassa oliivitar oikeassa noista testien ominaisuuksista, koska on kyllä tehneet miullekkin ihan samaa ja jopa hitusen värin kera, sitten kuitenkin se täti kurvas kylään,,, en haluu masentaa mutta totta turiset.
Aina sitä kuitenkin toivoo niin toiselle kuin ittellekin että se plussa sieltä kumminkin pärähtäis

Moikka!

Eikös se hiivatin akka pitäny lähettää lomille? Oliivitar :hug:

Onnenmurunen akalle kyytiä :stick:

Tätiä täälläkin odotellessa. :mad: Kuulkaa nyt Naiset, se näyttää siltä, että olkkarin naisilla alkaa olla kierrot samaan aikaan :LOL: Joku ihunainenhan siitä puhui :p

Voimia kaikille ja plussatuulia odotellessa :whistle:

• Tykkää
Reactions: oliivitar

Yhteistyössä