40+ so what wol.13

Oliivitar jahas vai niin... Pitelen kuitenkin peukkua ja :whistle: puuhkun!

Hah, ja juuri kun ajattelin,etten "tunne kummempia" niin hmmm. nyt maistuu kyllä tuo vadelman makuinen vissyvesi hiukka liian hyvälle. join sitä KOKO edellisen raskauden, mun himoni, ja sen koommin en taasen siihen ole koskennu, kunnes nyt parina päivänä. Ja maistuu hitsin hyvälle.... :p Ei voi olla totta, että taas ihminen sekovuntuu toiveissaan.
 
Oliivitar, sen verran on pienet dpo:t vielä, että vallan mainiosti ehtii plussa vielä tulla. Älä siis heitä kirvestä kaivoon (ja mielellään jos et muutenkaan minkään teräaseiden kanssa riehuis :D ) vaan jatka tiukkaa testaamista. Onko oirehia?

Talvi, ooooooooh! Jospa vadelmavesi tietäisi jotain ;). Peukutukset sille. Koska on testipäivä???

ON: Ei sitten niin mitään raportoitavaa. Lupasin itelleni, etten rapistele ennen kun testit tulee, mutta pikkusen epäilen, että jolleivat ala hiljalleen olla täällä, niin kurvaus käy marketin kautta. Tänään tosin vasta dpo8, joten ei kai tässä mitään kiirettä ole :/. Kauhean korkealla ei toiveet plussasta ole, kun oireita ei ole minkäänlaisia. Tissit on täysin elottomat ja tunnottomat ja muutenkin koko kroppa tuntuu lähinnä nukahtaneelta. Mutta onhan se testailu silti hauskaa :LOL:.
 
Onnenmurunen Koitan pitää pääni ja testata vasta kun täti olisi myöhässä. En vielä ole nettikaupoilla tikkujen suhteen käyny, vaikka kiusaus on ollu kova ja pariinkin (luetaan pariinkymmeneen) otteeseen olen kyllä jo selaillu mitäpä tilailisi ;) Ja tuo sun lause; ihana kun mua nauratti, vaikka tosissaanhan nuo niitä oireita toisilla, en siis vähättele: "Tissit on täysin elottomat", mulla ne on olleet siitä saakka elottomat kun lopetin tuon nuorimmaisen tissittelyn. Toivotaan jotta heräilee uudelleen elostelemaan kun olisi syytä iloiseen plussaan! :heart: Kurvaa, kurvaa kaupan kautta Ihanainen! :whistle:

Esteri1 :hug: Kerää voimia! Sitten punaväriä testilöihin :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Kiva täällä rupee taas kuhinaa olemaan kun testaamiset pärähtää käyntiin :D

Oliivitar
ihunainen sinulla vasta dpo8 menossa joten vielä kerkee plussaksi muuttumaan siun testilöiseesi :heart:

Talvi-74 jos se vadelmavicy nyt tarkottaisi sitä++++++ :heart:

Onnenmurunen sinullakin on hyvää aikaa vielä testailla++++ :heart:

Kovasti täältä teille kaikille ihunaisille puhkun ja puhallan plussaa puuuhhh :kiss::heart:

Esteri1 minä täällä loppuviikosta sinun seuralaisena ovista rupean metsästelemään :D

Hu huu Marza oletkos testaillut tällepäivälle??? :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Onnenmurunen:
Oliivitar, sen verran on pienet dpo:t vielä, että vallan mainiosti ehtii plussa vielä tulla. Älä siis heitä kirvestä kaivoon (ja mielellään jos et muutenkaan minkään teräaseiden kanssa riehuis ) vaan jatka tiukkaa testaamista. Onko oirehia?
hih, täällä ollaan valmiina huomiseen, herään vaikka vähän aikaisemmin taistoon
Ihunat halitukset kaikille kannustuksesta

Eipäs mulla oirehia oikeastaan, välistä tuntuu jotain tuolla masun pohjalla :confused: mutta ei ole edes oloakaan, toivoa vaan pirusti... Ja noita kainaloita muuten kihelmöi enemmän ja enemmän... Huih :heart:
 
Eipäs mulla oirehia oikeastaan, välistä tuntuu jotain tuolla masun pohjalla :confused: mutta ei ole edes oloakaan, toivoa vaan pirusti... Ja noita kainaloita muuten kihelmöi enemmän ja enemmän... Huih :heart:
Voi että oliivitar minä toivon sinun kanssa hiivatisi että se ois nyt sinun kiertosi,,, ja jos toi kainaloitten kihelmöintikin ennustaisi sitä jooko joo :kiss::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar


Tiistai 21.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 8/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 17/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 32/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 25/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 38/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp23/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 9/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 17/24-25.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 6/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 8/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 32/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 24/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 20/29-35..............yk ?



Piinailupäivät:

oliivitar (42)........dpo 9
Onnenmurunen (38).....dpo 9






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Täältä löytyy Äiskä :kiss:

Huomenta!

Ja ihan pikaisesti piipahdan, kun täytyy jo taas rientää...
Ja ihan omanapaa: Dipattu aamulla onnistuneesti :D Pc 25miU/ml hCG ja david 10miU/ml hCG ja =) Ja raskaustesteillä :LOL:

Ei mitään silminnähtävää, mutta tuossa pc:ssä on jonkinsortin värikertymä alareunassa :confused: Ei tätituntemuksiaakaan vielä, mutta mun täti tulee aina yllättäin... Edelleen odotellaan ja kassellaan

 
Viimeksi muokattu:
Täältä löytyy Äiskä :kiss:

Huomenta!

Ja ihan pikaisesti piipahdan, kun täytyy jo taas rientää...
Ja ihan omanapaa: Dipattu aamulla onnistuneesti :D Pc 25miU/ml hCG ja david 10miU/ml hCG ja =) Ja raskaustesteillä :LOL:

Ei mitään silminnähtävää, mutta tuossa pc:ssä on jonkinsortin värikertymä alareunassa :confused: Ei tätituntemuksiaakaan vielä, mutta mun täti tulee aina yllättäin... Edelleen odotellaan ja kassellaan

Oliivitar tuossa PC testissä näkisin viivanpaikkaa jossa juu väriä vähän näkyypi ja sille tietysti vahvistumista :heart:


Onnenmurunen hus hus hiivattiin täti siun nurkista :stick: ja plussaset tilalle :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Täällä kp8 vielä vaaleanpunaista paperiin veskireissulla..on kyllä ihan p*****stä tämä taas!:vampire:

O-tuntemuksia välillä oikialla ja vasemmalla..tisut jäikin sitten nänneistä aroiksi, normisti loppuu heti kun vuoto alkanut:|

Testejä en dippaile tällä kiertoa vasta jos/kun täti viipyilee piiiiiiitkään.;)
..ja O-testitkin saavat olla siellä missä niitä kaupan - en osta, en..jokin tolkku tässä pitää olla, heh:D

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille ihunille.. ja punaviivasia testilöihin - O&R!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Iltasia =)

Tänään annoin pään olla hattarapilvissä, sen verran hyvin tuo viivanpaikka näkyypi Oli ihana tunnelma tänään kotona ja kylillä, hiippailin ihan varpahilla

Huomenna sitten nähdään, ettei vaan ollut valuvikainen liuska tai jotain muuta (kunpa vain.... ...) ja kohtahan miun dpot tavoittaa tätsykän. Jalat on siis jo maanpäällä.

Onnenmurunen Huomenna uudelleen :heart:

Talvi


Ja äiskä ihana kiitos päivityksestä, en tosiaankaan olisi perillä kiertopäivistäni ilman sinua :kiss:

Mur-mur... mie olen pitänyt pystyssä noita oviskauppoja :D
 


Keskiviikko 22.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 9/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 18/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 33/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 26/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 39/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp24/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 10/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 18/24-25.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 7/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 9/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 33/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 25/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 21/29-35..............yk ?



Piinailupäivät:

oliivitar (42)........dpo 10
Onnenmurunen (38).....dpo 10






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 


Kiitoksia jälleen Äiskä !

Juuh, eilisen dipit ovat muisto vain :ashamed: Tänään ei liuskoihin piirtynyt mitään, ehkä hyvällä mielikuvituksella Pc:tä kääntelemällä saattaa olla havaittavissa viivanpaikkaa, mutta kameran etsimeen sitä ei saa. Eli kyllä nuo limakalvot alkavat rapisemaan jo poies... Tänäänhän tai huomenna viimeistään pitää levitellä tädille puhtaat valkeat lakanat... turhauttavaa :(
Eilen muuten postista tippui uusi aika lääkäriin ja sopivasti juuri, kun täti on häipynyt lakanoinensa.


Onnenmurunen näytähän tädille missä kaappi seisoo.. Lähettelen väriä testiin: puuuuh
 
Huomentaaaaa!

Olipas viileä aamu, hrr lisää päälle.

Joo, rapistelijoitahan minäkin tulin kurkkimaan :whistle: :heart:

(.) ei tunnu sitten minkäänlaisia oireita suuntaan eikä toiseen. Täti tuntemuksia varmaan ootettavissa viimeistään huomenna. Stressi vaan on sen sorttista, jotta saa nähdä muuttaako asioita :(. Äitiysloma loppuu ihan pian ja sitten jäädessäni hoitovapaalle tuo perheen rahatilanne hiukan huolettaa.. :'( ja se stressaa. Kun olen niitä määräaikaisia töitä vuosikausia tehny, eikä siis ole paikkaa johon automaattisesti palata. Lasten kanssa kyllä mielelläni kotona olisin, sillä nautin kotiäippäydestä ja varsinkin nyt "viimeisiä viedessä". Vaan koitan luottaa,että asioilla on taipumus järjestyä, vaan kun olen sellanen järjestelijä ja ressaan jos en voi rahavirrasta olla varma. Anteeksi huolen purkaus :ashamed:

Mutta plussauutisia muille odotellessa! Ihanaa päivää Ihanaiset! :heart: Tsemppaajat :kiss:
 

Yhteistyössä