hih, täällä ollaan valmiina huomiseen, herään vaikka vähän aikaisemmin taistoonOliivitar, sen verran on pienet dpo:t vielä, että vallan mainiosti ehtii plussa vielä tulla. Älä siis heitä kirvestä kaivoon (ja mielellään jos et muutenkaan minkään teräaseiden kanssa riehuis ) vaan jatka tiukkaa testaamista. Onko oirehia?
Voi että oliivitar minä toivon sinun kanssa hiivatisi että se ois nyt sinun kiertosi,,, ja jos toi kainaloitten kihelmöintikin ennustaisi sitä jooko joo :kiss::heart:Eipäs mulla oirehia oikeastaan, välistä tuntuu jotain tuolla masun pohjalla mutta ei ole edes oloakaan, toivoa vaan pirusti... Ja noita kainaloita muuten kihelmöi enemmän ja enemmän... Huih :heart:
Oliivitar tuossa PC testissä näkisin viivanpaikkaa jossa juu väriä vähän näkyypi ja sille tietysti vahvistumista :heart:Täältä löytyy Äiskä :kiss:
Huomenta!
Ja ihan pikaisesti piipahdan, kun täytyy jo taas rientää...
Ja ihan omanapaa: Dipattu aamulla onnistuneesti Pc 25miU/ml hCG ja david 10miU/ml hCG ja =) Ja raskaustesteillä
Ei mitään silminnähtävää, mutta tuossa pc:ssä on jonkinsortin värikertymä alareunassa Ei tätituntemuksiaakaan vielä, mutta mun täti tulee aina yllättäin... Edelleen odotellaan ja kassellaan