40+ so what wol.13

Jep Äiskä, samassa rintamassa :)

Hei, tuli mieleen onko kukaan kokeillut mitään detox -juttuja ja jos on niin onko ollut vaikutusta? Mieleen väkisin iskee, että tuo 30:n kilon ylimääräinen massa haittaa tätä vauvaprojektia ja sille täytyisi jotain tehdä. Ja ihan saletisti on kroppa täynnä erilaisia myrkkyjä muutenkin.
Tuosta detoxista ei minulla ole kokemusta. Pascoe-jauhetta ja -kapseleita söin pari vuotta sitten tuli tosi virkeä olo ja painoa lähti muutama kilo ilman mitään erityisempää laihduttamista. Tuolla Pascoe-jauhella/-kapseilla mainittiin olevan vaikutusta kehon ph-tasapainoon ja puolestaan tuolla hyvällä ph-tasapainolla kerrotaan olevan vaikutusta luoda sittiöille elinkelpoiset oltavat.

Eräs tuttu tuli paastoamisen jälkeen raskaaksi. Olivat yli vuoden yrittäneet saada lasta tätä ennen. Sattumaako? Tuon paastoamisenhan sanotaan poistavan kehosta kuonaa ja myrkkyjä. Tuo paastoaminen saa minun osalta ehkä olla kokeilematta, kun olen niin hemmetin mukavuuden haluinen ihminen;) Ei kyllä varmaan tekisi pahaa, mutta...kyllä se ruoka hyvää on.

Noita myrkkyjä meillä jokaisella on varmasti. Itse olen tässä pikkuhiljaa vähentänyt kahvin määrää, just tuosta syystä. Tämän lisäksi yritän juoda runsaasti, jos vaikka tuota aineenvaiduntaa vilkastuttaisi.

Tuossa muutama hetki sitten muistaakseni Mur-Mur kertoi painonpudotuksen jälkeen käyneestä tärpistä, jonka tiimoilta olen myös itse miettinyt asiaa.

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
Juu Mamma vaan, näin pääsi käymään.=)

Mutta tosiaan, sellaiset vajaa 6kk laihduttelin ihan h i l l i t y s t i.
Jätin pois mm. sipsit, pikkuleivät, ranskalaiset ja söin päivittäin 2-3 ISOA syvää lautasellista salaattia(ihan salaattikastikeen kera:p)ja paljon näkkileipää..
..10kg tippui painoa silloin ja Tapanina 2009 plussasin.

Kävin viihtelläkin ja nautiskelin % juomia sinä iltana.:p
AINA otin itse tehtyä salaaattia&näkkäriä kun nälkä meinasi yllättää(tai vaan mutustella teki miel)

Salaatti oli perussellaista: jäävuorisalaattia(tai jokin muu)raastettua porkkanaa, omppua, tomaattia, kurkkua, ananasta(tai säilykekurpitsaa etikkaliemessä)..sitten omaan annokseeni vielä lisäilin raejuustoa päälle, välillä fetajuustoahin hieman.

Toisinaan lisäilin tonnikalapaloja vedessä, hieman keitettyä kanamunaa ja suolakurkkupaloja.
(niitä amerikkalaisia, hieman makioita)

Kyllä ihan muutamahin kilo(5kg)voi olla se pikku juttu, joka auttaa toivottuun tulokseen - tärppiin.:heart::)

joo no tein aamusella testin ja oli joku pirkan testi ja oikeesti niin enpä tuossa mitään ite nää ai helvetti että ottaa päähän taas mutta toivo ei oo menny ennenku alkaa vuoto ja toivoen ei alkaskaan
[/URL][/IMG]

Viimeksi muokattu:
Mamma Vaan:
Heheheh! Nauraa kippurassa täällä. Luin tuossa jokin aika sitten juttua naisista jotka oleskevat paljon keskenään niin myös heidän kuukautiskiertonsa alkaa pikkuhiljaa menemään samassa rytmissä ja ovuloivat myös samanaikaisesti. Hei roikutaanko me täällä meidän olkkarissa? Ei kai vaan liikaa? Kysyy kirjoittaja, joka sihtaili tänään olkkarin kuulumisia puhelimesta keskustassa liikennevaloissa ja poliisit vastapuolella valoissa.
Allekirjoitan :D Oman ja lasten turvallisuuden tähden olen nakannut luurini takapenkkiläisille pelattavaksi :whistle:

Ja täytyy sanoa että nyt miulla on aukko sivistyksessä, sillä en ole kuulluutkaan Detoxista saati pascoesta :ashamed: Tännekin kiloja karttunut vuosien varrella ja jos jotain diiettiä tai karppausta kokeillut olen. Nyt olen toteuttanut 5x päivässä syöntiä ja ja syön kuten lapsille opetan ;) Napsimisesta eroon pääsy on yllättävän vaikeaa :O Nyt täytyy kyllä googlettaa enemmän noista...

Omenaviinietikkaakin löytyy jääkaapista, muistaakseni ostin sen kun epäilin pissatulehdusta :confused: Lähinnä olen käytellyt etikkaa siivoamisessa, mutta näemmä toimisi elimistönkin puhdistukseen :D Käyttelikö kukaan täällä sitä Gelee Royalea? Sekin luonnontuote?

Marza :kiss: Kyllä tuossa testissä harmaata viivanpaikaa näkyypi... Että Pirkallakin testejä? :O Niiden toimivuudesta ei ole tietoa ihunainen, mutta jotenkin tuntuu, että onko ne ihan parhaasta päästä :confused: Mutta Täti ei ole tullut joten hurjat plussapuhurit väriä liuskaan ...

Ihanaa Onnenmurunen :kiss: Samoilla Dpoilla mennään. Plussapuuhkut ihunainen!

Talvi:
ON; Kattelin kalenteriani ja noita päiviä ja kyllä sitä vaan haluaa uskoa ja toivoa, että mahdollisuus tärpille on annettu ja eikun oottelemaan tuleeko täti vai jotaan aivan muuta tikun koristetta. Niin, pöhköähän tää ainainen toiveajattelu on, vaan kuuluu asiaan ja tuo kuume vaan täällä palstaillessa kuumottaa enempi ja järki katoaa,siis ne viimesetkin rippeet jonnekkin taka-alalle....
Ihuna menetä järkesi kokonaan ja hyppää sinäkin piinalistalle minun Ja Onnenmurusen kanssa. Ollaan yhdessä sekopäitä =)

Aste - Sekopää Feat Pete Parkkonen - Single nyt iTunesissa! - YouTube

Keskiviikko 15.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 2/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 11/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 26/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 19/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 32/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 17/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 3/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 11/24-25.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 32/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 2/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 26/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 18/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 14/29-35..............yk ?

Piinailupäivät:

oliivitar (42)........dpo 3
Onnenmurunen (38).....dpo 3

Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?

Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8

HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com

Marza:hug: Yhdyn Olivittaren ja Äiskän sanoihin.

Olivitar:) Niitä uusia takapenkkiläisiä täällä ollaan hakemassa:D

Tuota Gelee Royalia olen syönyt. En osaa sanoa vaikuttiko muuhun kuin ihoon; ihosta tuli sileä ja heleä. Se on luonnontuote. Tuolla rapakon takana ko. tuote kulkee nimellä royal jelly. Googlaamalla royal jelly and fertility success tulee näkyviin jos jonkinmoista juttua.

Mä olen ollut tämän kierron syömättä vitamiineja ja luontaistuotteita tuon kierron kartoituksen takia. Täytyy vaan sanoa, että ovislimat on nyt ihan olemattomat:( (Syy miksen kehtaa piinailla ja tuota miestä ei ole käytettävissä tähän ovikseen) Joten kyllä minä uskon niillä olevan jotain vaikutusta. Mä vannon omegojen nimeen:) Ja tuosta vehnänalkoiöljystähän täällä on kirjoitettu hyviä kokemuksia. Se olisi ihan varmasti kokeilemisen arvoinen juttu.

Tuosta painonpudotuksesta näyttää olevan paljon hyvää kokemusta, joten täytynee kokeilla.

Itse olen miettinyt tuota vyöketerapiaa. Ehkä sitten ensi kierrossa voisi kokeilla, kun sitä suositellaan otettavaksi lapsettomuuden/hedelmällisyyden ollessa kysymyksessä otettavan alkukierrossa.

Mulla on se lääkäri tänään; katsotaan millainen kemikaalikoktail sieltä tulee ja vieläkään ei ole amh-kokeen tulosta saatavissa.

Onnenmurunen :heart: Eihän sitä koskaan tiedä...Peukatan sulle tärppiä!

Esteri Noita lomareissulapsia tiedän monta:)

Talvi:heart: Peukutan sinulle myös tärppiä!

Mukavaa päivää kaikille!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
Heipparallaa Ihunaiset!

:whistle: Marzalle punaista viivasta Sinulle HETI! NYT HETI punaisuutta testiin ja pirkkasen testilöitsit huiskis romppakoppaan.... Toivon kovasti, että saat sen pikkuasukin :hug:

oliivitar joo kyllä se vaan niin on että saahan sitä hölmöillä. Heittäydyn nyt (kirjaimellisesti kompastuinkin tuossa kotvanen sitten...) vallan sekopääksi ja hmm... kävin hypistelemässä jo nuita pikkiriikkisiä nuttujakin ja vaatteita jolla sisaruksia tuotu laitokselta kotiin..... Voi eiiiiiiii, oikeasti jooo nyyyyh :heart:. Saa potkaista =) mut taas normaalipoluille! :LOL:
Tavallista piinailua, lue sekopäisyyttä todella ;)

Mukavaa päivää ja hymyillään!

Tervehdys! Hankin nyt sellainen kuukauden detox -kuurin, kapseleita aamuin ja illoin. Realistisesti ajatellen lasken, että jos samalla saan siitä motivaatiota elellä terveellisemmin ja jopa lahduttaa, niin on rahansa väärti.

Talvi-74, hypistelty on täälläkin, tosin siinä muodossa, että olen kutonut vauvanvaatteita ja peittoa.

• Tykkää
Reactions: oliivitar
Marza - olikohan tuo testisi RFSU-merkkinen, tällainen:
RFSU Raskaustesti
..testi ei ole kovin herkkä, on 50mIU/ml herkkyydeltään - mikä vuorokauden aika dippasit testin ja oliko pisu ollut pitkään rakossa?(olitko juonut paljon siinä välillä?)

Kunpa testi ei nyt haalistuisi:|kovasti täältä peukutand=)bvahvenevaa viivasta.:heart:

Heippa tänne olkkariin!
Täällä olis sitten kp1 - onneksi. Sitä joskus nuorena mietti, että millonkahan tämä kuukauden ikävin aika loppuu - sitten ikäloppuna. Ja nyt ei mitään muuta odota niin kiihkeästi kuin että kierto pyörähtäisi uudestaan (silloin, kun ei ole mitään jännättävää).

Täällä on puhuttu noista hedelmällisyyttä lisäävistä keinoista. Itse käytän tuota Pascoe-jauhetta aina silloin tällöin. Vehnänalkioöljy on jatkuvassa käytössä. Greippejä yritän syödä sen minkä jaksan. Lisäksi syön noita royal jelly -kapseleita ja ubikinonia. Tämän kaiken päälle vielä macaa ja pähkinöitä. Viimeisenä on tullut mukaan vadelmanlehtitee. Kaikkea mahdollista (vaan ei sitä miestä, jolla olisi terveet simpat, huoh).
Aurinkoista loppuviikkoa!

Toivottelen ihunille Hyv Yöt:heart:

..ja laitan linkin löytämääni uuten testifirmaan, en ole aiemmin törmännyt=)
https://www.vauvala.fi/verkkokauppa/

ON..miulla kierto käynnistyi kumminhin sitten eilen..piti se kumminhin kutinsa: 30.4 päivällä O-tuntemuksia ja illasta ovis..ja kun siitä laskee 14vrk se sattuu juuri 14.5
..vuoto on ihan järkkyä, limaista ja paljon sellaisia(ällöä)"klönttejä" mukana..
KIpuja ei ihme kyllä nyt ole juurikan ollut, ennemmän oli ennen vuotoa.

Päivällä kopaisin vielä R-testillä dipata - tilasin niitä 4kpl(oli Perhoset firmassa alkuviikosta tarjous 3.90e)testiviivan kohdilla vielä punersi, kuviahin napsintämä 15min dippaamisesta..ja lisää kun aloin napsimaan - viivanen katosi..ehkä pikkasen vielä r-hormonia oli pisussa mutta ei tarpeeksi jättääkseen edes pysyvää haamua testiin.
Testit 25mIU/ml.

Kävin myös hönkimässä Spiroon - hyvät on palkeet:D..ja vatsan ultra oli myös..se jäi askarrutamaan kun vasen maksan puolisko oikeaa puolet isompi?..kysyin lääkäriltä, onko rasvainan - ei kuulemma ole..eikä miulla kyllä mitän kirroosiakaan kuulemma ole:p
..jotain hän mumisi synnynnäisestä ja ei vaarallista.

Sappikiviähin löytyi ja niistä kyselenkin lääkäriltä kun soittelee 20.5 miten niiden kanssa toimitaan - poistetaanko ennen leikkausta/samalla kertaa - vai miten?

Viimeksi muokattu:
Huomentaaa!

Aivan ihana aamu, aurinko paistaa ja luonto tuoksuu kasteelle! ja kuinka noi linnut jaksaakin luikutella laulujaan, ihan kaiken aikaa kuuluu tirpitystä. Tämä täällä peräkylällä on niiiiiin ihanaa kun näkee ja kuulee luonnon sellasena "naturana" ilman lisäaineita.

:hug: kaikille tädin yllättäneille ja muille voimia tarvitseville!

:whistle: ja niitä plussia vaan meidän olkkariin :heart: jokaiselle vuorollaan ja tasapuolisesti.

Voi Esteri ihan itte teet nuttuja ja muita, hienoa,että joku on taitava käsistään ja osaa. Mulle kasvaa samantien peukalo keskelle kämmentä kun nään virkkuukoukun tai kutimet. Just nippanappa pysyy neula ja lanka kädes, jotta saa reijän paikattua :ashamed: Meilläpä sitten viedään kaikki korjattava mummolaan : / Onneksi mummo hoitaa rispaantuneet lapaset yms.

Päivänjatkoja!

Torstai 16.5.2013

Esteri1 (39)...................kp 3/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 12/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 27/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 20/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 33/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 18/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 4/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 12/24-25.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 33/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 3/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 27/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 19/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 15/29-35..............yk ?

Piinailupäivät:

oliivitar (42)........dpo 4
Onnenmurunen (38).....dpo 4

Plussanneet:

Taustailijat/kadonneet:

Huomenta ihanaiset!:wave:

Eilen sitten kävin lääkärin luona kierron kartoituksen yhteenvedossa. Tuli sitten hieman yllätävää tietoakin...Ovuloin mitä ilmeisemmin ainoastaan yhdellä munasarjalla (epäily toispuoleisesta pco:sesta) Sain myös toivomani kemikaalikoktailin. Alkukierrosta kiertopäivinä 2-6 femar 2,5mg ja oviksen jälkeen lugestron 200mg aamuin illoin. Tänään tuli ovulaatiotestiin plussa, joten lauantaina sitten aloitan lugestronin. Tätä ovulaatiota en voi hyödyntää miehen puutteen vuoksi. Harmittaa ihan hemmetisti, siellä vastoin kaikkia omia odotuksia minulla on puhkeamassa oikein soma ja iso folli.

Ensi kuussa sitten uusi yritys kera kemikaalien...

Aurinkoista päivää kaikille!:)

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
Iltaa ihmiset. Päivät menee menojaan ja mä en meinaa ehtiä tänne jutustelemaan.

Marza, uutta testiä vaan kehiin. Jos täti on edelleen pysytellyt poissa, niin eiköhän me julisteta raskaus alkaneeksi (voi kun se oliskin niin helppoa, että me täällä julistetaan ja heti on viiva tikussa :whistle:).

Oliivitar, joko on asiaankuuluvia oireita havaittavissa =)? Ootko päättänyt testipäivän jo vai elätkö ihan vaan hetkessä :LOL:?

Mamma vaan, hieno homma, että sait koktailin. Ja harmi, että se "miehen puute" osui just tähän kohtaan. Mutta ens kierrossa sitten on sun plussa taattu.

Täällä on kai se dpo4 ja jo löydän itseni oireita etsimästä :rolleyes:. Alamahaa nippailee ja koko päivän on muka pitänyt syödä jotain. Kai mä ny tiedän, ettei nää mitään oikeita oireita oo, mutta minkäs sitä ihminen mielikuvitukselleen voi.
Mä olen aina joskus miettinyt, että onkohan tuo mies oikeasti tässä kuumeilussa millään lailla mukana, mutta tänään se yllätti: sanoi huomaavansa vauvat ihan eri tavalla kuin ennen ja mietti myös ensi talvea ja isyysloman pitämistä :heart:. On se aika ihana. Nyt vaan pitäis saada se vauva alulle, että voisi jotain isyyslomaa pitää...

Näihin tunnelmiin. Hyv' yötä!

Voi pahus Mamma Vaan sen miehenpuutten vuoksi! Mutta kun tässä kierrossa saat aloitettua jo kemikaalikoktailin niin elimistösi on varmasti parhaassa mahdollisessa iskussa seuravaan kiertoon :heart: Ja ihanaa, että "vauvalupaus" on saatu

Mä täällä jouduin tänään auringosta imemään energiaa, kun meinas aivan menkkakivut masentaa mielen... Juilis niin pirusti munasarjoista (keltarauhanen?) aamutuimaan, että piti varautua tädin tulemiseen :mad: Kyll mie ajattelin jos se olis vaikka kiinnittymistä, mutta nuo mun kpt on jo 27 ja "opiskelin" jos ovuloi kp21 jälkeen (niin kuin minä) Munasolu rukka on jo rupuinen ja limakalvot alkavat rapistumaan... Mutta toki poikkeuksiakin on :heart: Joten tänään
huuliherpeksen kuin tyhjästä ilmestyminen vuoden takaa sai taas toivon heräämään :D

"Huuliherpes on Herpes Simplex -viruksen aiheuttama kiusallinen ja erittäin yleinen vaiva. Tartunta saadaan usein jo lapsena. Ensitartunta-vaiheen jälkeen virus jää piilevänä elimistöön, kunnes jokin laukaiseva tekijä, kuten voimakas auringonvalo, stressi, heikko yleiskunto tai raskaus, saa viruksen aktivoitumaan uudelleen. Virus aiheuttaa huulten ja nenän ympäristöön yskänrokahtuman eli huuliherpeksen."
Juhuu!:LOL: Mä voin kaikesta huolimata olla pieniin päin :D:ashamed: =)

Onnenmurunen Löysin vanhoja ovistestejä ja olen niitä ajankuluksi dipannut poies... Eli voisinko sanoa että se on alkanut... Pari liuskaa vielä... Ja jos ehdin niin oliskohan dpo8 hyvä alkaa :saint: :whistle: :p :D Näkis vaan
Nuo masunnippailut kyllä kuulostavat lupaavilta :heart: Ja ihana mies siulla! Voi kun tämä olisi THE kierto

Talvi :kiss: Mie en voi edes pakata mun pienimmäisen vaatteita, kun alan ulisemaan... Peräkylä sudetkin jää kakkoseksi

Mitähän Marzalle kuuluu

Viimeksi muokattu:
Mur-mur:
Kävin myös hönkimässä Spiroon - hyvät on palkeet..ja vatsan ultra oli myös..se jäi askarrutamaan kun vasen maksan puolisko oikeaa puolet isompi?..kysyin lääkäriltä, onko rasvainan - ei kuulemma ole..eikä miulla kyllä mitän kirroosiakaan kuulemma ole
..jotain hän mumisi synnynnäisestä ja ei vaarallista.

Sappikiviähin löytyi ja niistä kyselenkin lääkäriltä kun soittelee 20.5 miten niiden kanssa toimitaan - poistetaanko ennen leikkausta/samalla kertaa - vai miten?
Tänäänkö se jo olikin? Loppujenlopuksi Hyvältä kuulostavia uutisia =) Se on askel lähempänä yhtä toteutuvaa unelmaa :heart:

Perjantai 17.5.2013

Esteri1 (39)...................kp 4/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 13/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 28/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 21/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 34/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 19/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 5/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 13/24-25.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 2/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 4/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 28/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 20/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 16/29-35..............yk ?

Piinailupäivät:

oliivitar (42)........dpo 5
Onnenmurunen (38).....dpo 5

Plussanneet:

Taustailijat/kadonneet:

Viimeksi muokattu:
Huomenta ihunaiset!

Hu huu Marza
joko oot tälle aamulla dippaillut??

Oliivitar
jaa että siellä dippaillaan jo ovistikuilla ;) siitä se alkaa,,, ja hus hus tätin ketale pois sieltä :stick:

Täällä vaan odotellaan kierron etenemistä :popcorn:

Yhteistyössä