Tuosta detoxista ei minulla ole kokemusta. Pascoe-jauhetta ja -kapseleita söin pari vuotta sitten tuli tosi virkeä olo ja painoa lähti muutama kilo ilman mitään erityisempää laihduttamista. Tuolla Pascoe-jauhella/-kapseilla mainittiin olevan vaikutusta kehon ph-tasapainoon ja puolestaan tuolla hyvällä ph-tasapainolla kerrotaan olevan vaikutusta luoda sittiöille elinkelpoiset oltavat.Jep Äiskä, samassa rintamassa
Hei, tuli mieleen onko kukaan kokeillut mitään detox -juttuja ja jos on niin onko ollut vaikutusta? Mieleen väkisin iskee, että tuo 30:n kilon ylimääräinen massa haittaa tätä vauvaprojektia ja sille täytyisi jotain tehdä. Ja ihan saletisti on kroppa täynnä erilaisia myrkkyjä muutenkin.
Eräs tuttu tuli paastoamisen jälkeen raskaaksi. Olivat yli vuoden yrittäneet saada lasta tätä ennen. Sattumaako? Tuon paastoamisenhan sanotaan poistavan kehosta kuonaa ja myrkkyjä. Tuo paastoaminen saa minun osalta ehkä olla kokeilematta, kun olen niin hemmetin mukavuuden haluinen ihminen Ei kyllä varmaan tekisi pahaa, mutta...kyllä se ruoka hyvää on.
Noita myrkkyjä meillä jokaisella on varmasti. Itse olen tässä pikkuhiljaa vähentänyt kahvin määrää, just tuosta syystä. Tämän lisäksi yritän juoda runsaasti, jos vaikka tuota aineenvaiduntaa vilkastuttaisi.
Tuossa muutama hetki sitten muistaakseni Mur-Mur kertoi painonpudotuksen jälkeen käyneestä tärpistä, jonka tiimoilta olen myös itse miettinyt asiaa.