40+ so what wol.13

Miullahan olisi virallisesti menossa JO Kp35(normisti Kp27)..ja tänään tuikkinut vasemmalle aivan ovismaisesti?(nythin tuikkii, päivällä taasen särki kovasti koko mahaa tätimäisesti)
..mutta jos luotan nyt siihen vahvaan O-plussaan, joka tuli 30.4 on tänään dpo12(ja lämmöt taas 37C/päivällä 36.5C)..

Itseäni niin kovin haittaa&ärsyttää kun kierto alkaa heittelemään, vaikka se onhin vääjämätöntä jo tällä 47v ikää:headwall:
..miulla kun tuo kierto on ollut aina niin tarkka ja heittelyitä vain silloin kun tärppi käynyt ja km vuoto alkanut.

Viimeksi muokattu:
No täytyhän mun vielä ilta dippaus tehdä,,, en tiiä näkyykö tänne asti mitään mutta hailukan viivan näin testissä,

testiajalla otettu

testiajan jälkeen

Katotaan nyt sitten mitä nuo huomiset dippaukset näyttää, ei hirveesti nyt toivoo voi noihin hitusiin haamuihin laittaa.

Hyvää Huomenta!

Täällähän minä olen jo kurkkimassa aamudippejä =) Äiskä, tuossa eilisessä testissä harmaan viivan alkua todellakin on :heart: Onkohan tälle aamua jo punaväriä?

Marzaaa :heart: :heart: Kyllä vain jännittää puolestasi :kiss:

Esteri, Minnes se tätsykkä on jäänyt? En nyt heti muista, mutta oletko varma ovulaation ajankohdasta? Jospavainen myöhässä tullut ja pidentää kiertoa ja saattaisi vaikka olla vielä mahdollisuus....

Mur-mur ihunainen Täältä peukutukset ja toivoa pidän pesänrakentajasta yllä

Mamma Vaan Toivottavasti pääset pian piinailemaan mun kanssa =)

Viimeksi muokattu:

Tiistai 14.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 1/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 10/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 25/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 18/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 31/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 16/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 2/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 10/24-25.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 31/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 1/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 25/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 17/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 13/29-35..............yk ?

Piinailupäivät:

oliivitar (42)........dpo 2
Onnenmurunen (38).....dpo 2

Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?

Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8

HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com

Viimeksi muokattu:
äiskä voi viddu.....
juuh mulla ei oo testejä ja oon menossa likan kera pian kauppaan hakemaan pari lisää mutta saas nähä mitä tuleman pitää.
selkää juilii niin maan helevatisti sillain metkasti ihan tuolta häntäluun reunoilta..huoh sentään kun pelko et täti kurvaa kummiskin.
jos aamulla testaa kun ei taida päiväpisuissa olla potkua mulla ollenkaan kun saa muutoinkin juosta pisulla alvariinsa

Marza toivon kovasti että se tätin retale pysyy pois sieltä,,, hus hus hiiteen punanuttu :stick: Ja sinulla siellä masuasukki yrittäisi pysytellä kovinottein kyydissä mukana :kiss::heart: Jännityksellä jään odottelemaan testin tulosta ihunainen :popcorn:

Täällä täytyy vaan nuolla vanhat haavat umpeen :x ja puskea pääpystyssä kohti uutta kiertoa ;) ei se mitään auta jos jään nyt tänne tuleen makaamaan, käynyt mikä käynyt taasen vaikka jonkun verran juu viduddaa,,, :mad:

Mutta tsemppiä kaikille muille piinailijoille!!! ja haluuko kukaan tonne listalle oliivittaren kanssa???

Äiskä:hug: Siellä masussa oli yritys kova...

Marza Nuo sinun oireet vaikuttaa lupaavilta. Tuo tädin retale saisi pysyä pois sieltä:stick: Jännitän ja peukatan:)

Esteri Se täti voisi jättää myös käymättä siellä:stick: Jännään ja peukutan:)

Mur-Mur Kuka tietää...:heart: Maailmassa tapahtuu aina silloin tällöin ja joskus ihmeitä. Niin sitä pientä nyyttiä sinulle toivoisin:heart:

Oliivitar Piinailukaveri:heart: Minusta tuntuu, että joudun passaamaan tämän kierron kaikenmoisen kiireen takia:( Minua stressaa tuo huominen lääkäri. Erityisesti odotan kuulevani huomenna mun amh-arvon. Toivoisin saavani jonkinsortin kemikaalikoktailin ensi kiertoon. Sovitaan, että minä olen sun henkinen piinailutukihenkilö tässä kierrossa:) Eiks joo?

Mukavaa päivää ihanille:heart:

Marza... Tuo vessassa ravaaminen kyllä kuulostaa niin lupaavalta oireelta Miekin innolla odottelen testaamistasi :heart:

Äiskä sulle vielä halitus täältä! Mutta tämä kiertohan päättyy toisella tapaan :heart: niinhän ihunainen? =)

Äiskä:
Mutta tsemppiä kaikille muille piinailijoille!!! ja haluuko kukaan tonne listalle oliivittaren kanssa???
Juuuu!!! Miunkas vain listoille!!!!

Löysin muuten laatikonperukoilta vuosien takaisia ovistikkuja :D Päiväys menee vanhaksi kesäkuussa 2013... olis juuri riittävästi dippailuun ennenkuin olis vaihto r-liuskoihin... Niinpä... se alkaa jo dpo2 :ashamed: :saint: :rolleyes: :LOL: Vaikkei sitä uskoa tähän kiertoon kauhiasti olekaan, mutta eiköhän kun muutama päivä menee...

Mamma Vaan Oooh, sulla oli vielä tohtorilta terveisiä :heart: Peukutukset hyviin uutisiiin ja eihän sitä tiedä jos sitä tukihenkilölle itse käy hienosti

Viimeksi muokattu:
Juu juu ihunaiset ei tää mamma nyt ihan hirveesti jaksa jäädä suremaan,,, ei se kuitenkaan tätä tilannetta auta ja kuuluu elämään... Nyt sitten piinaillaan ja jännitetään teitä muita piinailijoita :whistle: ja sitten taas kun on minun vuoro,,, ja niin edespäin, eikös juu ihunaiset :heart:

Juuri sen takia täällä on ihana vaihtaa ajatuksiaan kun toinen tsemppaa toista ja kaikki on kaikkien tukena =) Kiitos siitä ihunaiset :flower::heart:

Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan taasen Naiset!

Ai kuinka kutkuttavan jännittävää täällä :heart:

Marza Peukkua,peukkua:whistle: :heart:

Esteri :stick: kepitystä akan kettanalle!

Äiskä Voimia ja totta turiset, uusia plussatuulia odotellessa! Voimahali :hug:

ON; Kattelin kalenteriani ja noita päiviä ja kyllä sitä vaan haluaa uskoa ja toivoa, että mahdollisuus tärpille on annettu ja eikun oottelemaan tuleeko täti vai jotaan aivan muuta tikun koristetta. Niin, pöhköähän tää ainainen toiveajattelu on, vaan kuuluu asiaan ja tuo kuume vaan täällä palstaillessa kuumottaa enempi ja järki katoaa,siis ne viimesetkin rippeet jonnekkin taka-alalle....:ashamed:

Lämmintä päivää kaikille!! Ihanaa kun on ihmisiä,jotka ymmärtää, että raskautta ja lasta voi toivoa jo enempi ikää saaneetkin. Niin eikä heti silmät ammollaan kauhistella :heart: On tää elämää!!!

Täti is back, kp 1 siis täällä myöskin. Valmiina uuteen yritykseen. Mies jo suunnittelee jotain lomareissuntapaista ovulaation aikoihin, jos se rentouttaisi molempia.

Mamma vaan, vähän epäilen tuota omenaviinietikkajuttua. Sen piti joskus kovin laihduttaa kanssa, kunnes muistan lukeneeni, että se syö kyllä kiillon hampaistakin.

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
Jep Äiskä, samassa rintamassa :)

Hei, tuli mieleen onko kukaan kokeillut mitään detox -juttuja ja jos on niin onko ollut vaikutusta? Mieleen väkisin iskee, että tuo 30:n kilon ylimääräinen massa haittaa tätä vauvaprojektia ja sille täytyisi jotain tehdä. Ja ihan saletisti on kroppa täynnä erilaisia myrkkyjä muutenkin.

Halitukset tädin yllättämille:hug:

Piinailijoille Onnen pipanoita:heart:plussan:heart: muodossa..

Täällä myöskin alkoi aamulla vaaleanpunainen, limainen tuhruvuoto..huomenna dpo14 sitten varmaan Kp1
..tisukipukin muuten hävisi HETI, mahtuu rinathin rintsikoihin ja se karmiva turvotushin laski lopullisesti tälle päivää..nyt sitten menee nappendaali housuistahin kiinni:D

Näillä mennään ja varsinaiset yritykset taakse jäänyttä aikaa, lemmitään kun siltä tuntuu ja jos ihme pylläri tapahtuis
..se on ihan toinen tarina sitten:)

Muksua päivää ihunatmie lähden kinkkukiusauksen tekoon:wave:
..ja taidanhin leipoa miehelle&poikaselle vaikka suklaa muffineja:p..

((muoks))..ääääh, ei ollukkaan munia..no sitten alkuillasta leivoskelen..=)

Viimeksi muokattu:
Oliivitar sinä sitten pidät itsekses jännää tuolla piinalistalla,,, kun kukaan ei halua tulla sinne :D
Mutta ei se mitään mä olen täällä hengessä mukana ja jännään sadalla mukana :popcorn: Ja jos sie nyt viet meijät sinne plussatuulille :kiss::heart:

No millä ihmeen RytinäRyminällä se täti tänne oikein on tullut :( Halit Tädinkiusaamille. Taitaa pian Olkkarin kaikilla naisilla olla kierto samoilla päivillä :heart:
Heheheh!:LOL: Nauraa kippurassa täällä. Luin tuossa jokin aika sitten juttua naisista jotka oleskevat paljon keskenään niin myös heidän kuukautiskiertonsa alkaa pikkuhiljaa menemään samassa rytmissä:) ja ovuloivat myös samanaikaisesti. Hei roikutaanko me täällä meidän olkkarissa?:LOL: Ei kai vaan liikaa? Kysyy kirjoittaja, joka sihtaili tänään olkkarin kuulumisia puhelimesta keskustassa liikennevaloissa ja poliisit vastapuolella valoissa. Pitäisikö meidän karttaa vaihdevuosi-ikäisiä ja alkaa viihtymään odottavien seurassa?

Tästä asiasta johdettuna ajattelen jos joku meidän ikäluokan edustajista tulee raskaaksi niin itsellänikin on toivoa tulla raskaaksi:) Joten ne meidän pinon odottajat ovat erittäin kaivattuja vieraita täällä:)

Mä olen niin väsyväsyväsy, että alkaa jutut olemaan ihan puutaheinää:)

Muoks! Minä en tarkoita tällä, että täti olisi kiva ja tervetullut vieras täällä olkkarissa:( Porttikielto tädille!!! Sitä on surullinen kun täällä yhdessä piinaillaan ja jännäillään, kun se tädin retale tulee jonkun meidän luo kylään.

Viimeksi muokattu:
No kylläpä se täti on taas ollut kiireinen :(. Kuin se ehtiikin noin moneen osotteeseen samaan aikaan??? Pahoitteluja ja osanottoja kaikille kutsumattoman vieraan selättämille.

Äiskä, vähän epäilen, ettei meidän puuhasteluista jäänyt mitään piinailtavaa, mutta voihan mut silti siirtää tuonne piinailijoihin :D. Jos la:na tuli oili+, niin se 0-päivä oli sit varmaan sunnuntai :/. Tänään siis kokonaiset dpo2.

Esteri, voisi kuvitella, että jostain detox-jutusta olisi hyötyä. Ja jo muutaman kilon pudotuksesta on todettu olevan apua, joten se ei ainakaan mene hukkaan. Sanoo yksi, jonka kovasti piti laihtua tämän kevään aikana, mutta tiukassa on kilot olleet :whistle:

(.) Vaivaiset 15 r-testiä tilattu :ashamed:... Amazonista tilasin ja testien arvioitu saapumispäivä on 30.5. Jotenkin tuntuu vähän pitkältä ajalta tikkujen vaellukselle, kun normiposti kulkee briteistä kuitenkin suht sukkelasti, mutta minkäs sille voi, jos niin kauan menee. Joka tapauksessa lupasin itselleni pyhästi, että testaan vasta, kun nuo testit tulee. Niimpä. Sen kun näkis. Kuitenkin olen apteekin testiosastolla ennen kun ehdin kissaa sanoa :LOL:. Meidän molemmat lapset on saaneet alkunsa kierrosta, jolloin raskautuminen ei pitänyt olla mahdollista, joten ehkäpä järkätään semmonen ensi kierto.

• Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä