40+ so what wol.13

Toivottavasti Pyllerön viiva vahvistuu ja Vuorikristallillakin vaikuttaa hyvältä. Minulta taisi viimeksi mennä jotenkin ohi myös Kasenjan plussa, joten onnea kovasti sinnekin.

Tervetuloa mukaan, Toiveikas. Täällä tuntuu tulevan plussia koko ajan niin kiva, etten jää ihan yksin.

Onnea, Iid!

Minkäikäisiä lapsia ja erityisesti kuopuksia teillä palstalaisilta on? Ovatko siis lapset vielä pieniä vai onko teillä toiveissa iltatähti niinkuin meillä? Meillä on siis 5- ja 7-vuotiaat. Välillä mietityttää, jaksanko vielä valvoa, taistella uhmaikäisten kanssa ym., mutta eiköhän sitä jotenkin jaksa. Varsinkin, kun ei ole edes raskaana.
No mulla löytyy 20v & 14v & 12v&11v&10v ja nuorin 5v.... Ja iltatähti ois niinkun nyt jo ihan iänkin puolesta tilauksessa. Itse koen että kyllä sitä jaksaa vaikka kunnon teini ryöpytykset on nyt just päällä tosin vanhin on jo ollut omillaan muutaman vuoden...
 
Huh huijaa tätä huimausta.
Joo siis kiva että on oireita.
Tänä aamuna etova olo ja pää, kun krapulaisella. Kyykin, kun nostin pudonneen leivän ( joka tietenkin tippui voipuoli alaspäin). Mun piti ottaa pöydästä kiinni, kun heitti päässä ja vihlaisi/repäisi vatsasta vasemmalta.
Eipä ollut viime kierrossa ihan tälläisiä oloja.
Ja testaamiseen.
Testasin sairaalan vessassa. Salakuljetin testit mukana kusikipon kanssa.
Siellä vessassa ollessani sen muutaman minuutin piirtyi jo selkeä viiva, jonka sain kuvattua. Samaa selkeysluokkaa, kun kuivunut dpo 9 testi. Noin 10min testin teon jälkeen oikein vahva viiva.
Lisään kuvat ihan kohta.
Vertailukuvaa ja heti testin tepn jälkeen ja sit kuivahtaneena...

Mulla vaan ei oo luottavainen mieli. Jyskyttää takaraivossa, että ei... Ei tuu onnistumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 8.7.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

kolibrinorsu (38)..............1..............42 kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............35 kp/30
Vuorikristalli (39)............................. 32 kp/
Keltainen Seepra............................ 32 kp/24-26
Pyllerölyllerö.................9................ 26 kp/?
nuppu73 (42)................5................13 kp/?
toiveilija38 ...................3 ................11 kp/27
Roxanne (42)..................1.............. 7 kp
bugsy (46) ......................?..............2 kp/30
Luppana76 (40)..............7..............1 kp/28
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6.............? kp/ 28-30
Pilvilinna5 (41)................6..............? kp/27-28

Piinailupäivät:

Keltainen Seepra.........................dpo 19
Pyllerölyllerö.................................dpo 11

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Oodikas (38)..............-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Kasenja (40)..............-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Luppana huhtikuu on hyvä ja niin on kaikki muutkin (y), meillä huhtikuusa 3 kpl syntyneitä (28v, 20v ja 16v) maaliskuussa 2kpl (5v ja 3v), toukokuussa 1kp (1v.), heinäkuussa 2 kpl (kaksoset täyttää 9v), lokakuussa 1 kpl (17v) ja marraskuussa 1 kpl (24v). Ja sama mies :geek:

Että onhan tuossa ikähaitaria :D

Täällä en odottanutkaan kierrosta mitään, mutta ottaahan se päähän aina uusi kierto. Nyt taas panostan vähän enemmän, ja jospa saisi sitten taas jännittää oikeasti.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja onnittelut onnistujille!
 
Mulla oli maca vähän tauolla, joten nyt aloittin tänään sen, samoin geleet ja greippimehukin on kaapissa ja aamulla nautittu ensimmäinen lasillinen.
Eli näköjään ihan täysillä olen mukana :LOL:
Autaako noi maca ja geleet limakalvon vahvistumiseen? Mulla on semmonen kutina että sillä osastolla on mulla tapahtunut radikaali muutos ja ei todellakaan hyvään suuntaan.. Mun nk. Limaset viikot on menneentalven lumia eli vaikka ois oviskin niin ei oo paikat yhtään kosteemmat:unsure: ennen oon ollu aika liukas tapaus ja tää muutos on tapahtunut ihan vuoden sisällä... Muutoin kroppa toimii moitteetta menkat on tosin muuttuneet niukemmiksi joka myös kielisi että kohdunlimakalvo on huono?
 
Luppana huhtikuu on hyvä ja niin on kaikki muutkin (y), meillä huhtikuusa 3 kpl syntyneitä (28v, 20v ja 16v) maaliskuussa 2kpl (5v ja 3v), toukokuussa 1kp (1v.), heinäkuussa 2 kpl (kaksoset täyttää 9v), lokakuussa 1 kpl (17v) ja marraskuussa 1 kpl (24v). Ja sama mies :geek:

Että onhan tuossa ikähaitaria :D

Täällä en odottanutkaan kierrosta mitään, mutta ottaahan se päähän aina uusi kierto. Nyt taas panostan vähän enemmän, ja jospa saisi sitten taas jännittää oikeasti.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja onnittelut onnistujille!
Ihana katras kyllä sulla:love: mä oon ihan noviisi sun rinnalla:ROFLMAO:
 
Luppana ja bugsy: Saakos kysyä että mitä toi maca ja geleet on:geek:

Voi Vuorikristalli kun sä nyt pidät jännitykses :)mä olisin jo tyhjänny apteekin:LOL:

Pyllerölle nyt vaan peukkuja vahvistumiseen(y)

Täällä nyt siis kp 13 km:n jälkeen ja tänään koitin testailla yhden tikun mut tuli niin haalee viiva ettei vielä lähelläkään.... ehkä ensi viikolla ;)
 
Luppana ja bugsy: Saakos kysyä että mitä toi maca ja geleet on:geek:

Voi Vuorikristalli kun sä nyt pidät jännitykses :)mä olisin jo tyhjänny apteekin:LOL:

Pyllerölle nyt vaan peukkuja vahvistumiseen(y)

Täällä nyt siis kp 13 km:n jälkeen ja tänään koitin testailla yhden tikun mut tuli niin haalee viiva ettei vielä lähelläkään.... ehkä ensi viikolla ;)
:D Sitä minäkin ihmettelin ja kyselin :ROFLMAO: äskön gooletin ja jotain ravinto lisiä kai ovat?... Mäkään en oo kuullukkaan niistä muualla kun nyt täällä ja sama oli foolihappon kanssa,sitä nyt tässä kierrossa syöny ja grape mehua + disperiiniä
 
Tänään ei r-testiä. Vaikka noita tuolla kunnon satsi onkin. Joku varmaan kuvan muistaa.
Mut mulla on tullut joku pelko testailuun. Entä jos ei ookkaan tummunut ja alkaa taas haalenemaan.
Mut huomenna testaan taas ja pelkään, että haalistunut.
Digejäkin olis, mut en minä raaski käyttää. Katotaan jos joskus ensi viikolla sitten. Vaikka, kun raskauskeijun p***kat herkät näyttää sellaista viivaa, että sen pystyy tallentamaan kuvaan. Eilen ei ainakaan näyttänyt, kun kieroon katsomalla ehkä jotain, vaikka PC ihan selvä.
 

Yhteistyössä