40+ so what wol.13

Vuorikristallille ja Pyllerölyllerölle onnea plussista! Nuohan näyttää tosi hyvältä. (... joko saa lisätä plussalistalle, jokojoko?)
En mie uskalla vielä plussanneisiin siirtyä.
Vasta, kun digiin saan sen 3+n niin katotaan sit.

Mä tein aamulla raskauskeijun muka herkän ja 25:sen. Kyllähän nekin vahvistuu.
Tänään dpo 15 raskauskeijun "herkässä" suunilleen samis tai vähän haaleanpi viiva, kun pc dpo 11.

raskauskeijun

raskauskeijun

pc

Meinasin päivällä joskus pc:n uittaa.
Huomenna ehkö digi ja toivossa se raskaana 2-3...
 
Harmin paikka Kasenja :unsure:No ei kun uuteen yritykseen...

Innostuin tilaamaan lisää ovistestejä... nyt tilasin Kotitestin "hymynaama"-testit :) tähän asti on ollut vain noita raskauskeijun liuskoja... kokeillaan nyt sitten... luulis että on helpompi tulkita niitä kun noita viivoja:rolleyes:

Olo on sellainen kuin olis koko ajan ovis... tikut vaan ei näytä mitään?? johtuukohan tuosta vehnänalkiokapseleista ja foolihaposta...huh huh.. lisäksi kokeilen josko nuo aspiriinit auttais parantamaan tuota kohdun verenkiertoa...
 
Onnittelut Vuorikristallille ja Pyllikselle plussaamisesta!!

Ja phoittelut Kasenjalle:-(
Eikun uutta yritystä kehiin ja geleet, macat, foolihapot, greippimehut, vehnänalkiot, ubikinonit ja terveellinen ruokavalio käyttöön:)

Tää oli eilen ultrassa kunnallisella (pääsin taustani vuoksi) ja siellä oli ensimmäisen kerran elämässä jotain katsottavaakin! Pieni katkarapu, joka vastasi viikkoja ja sydän pompotti vahvasti kuvaruudulla. Sellainen kokonaisvaltainen ilon tunne levisi!

Oli vaan niin nopea toimitus, eri lääkäri joka oli vähäsanainen mies ja otti asian rutiinilla. Mulle kun tää oli kaikkea muuta kuin rutiinia - nähdä oman pikkuisen sydän. Nythän mulla niitä kysymyksiä olis! Jäi uusimatta foolihapporeseptikin... Täytyy soitella perään. Tahtois kyllä vielä uudestaan ultraan jonkun monisanaisemman vastaanotolle ja missä olis vähän tarkemmat laitteet.. Onks teillä tietoa, missäpäin pks vois olla hyvät laitteet?

Jösses kun täällä palstalla on paljon mukuloita kaikilla! Itse toivoisi edes yhtä tervettä kotiin vietäväksi...

Nyt kaikkien peukut pystyyn että tämä menee kunnialla maaliin asti ja syntyy täysin terve lapsonen!

Plussatuulia ja tsemppiä! Virkin kanssa perää pidetty ja listalla notkuttu!

Babez rv 7+ 2-4 (ultran mukaan eilen) oma lasku tänään 7+2
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@ ja Roxanne
Ihania viivoja ja ultra kuulumisia :love: on nää kuulumiset aika voimia antamaan itsellekkin ja toivoa että itsekkin vielä sen toisen KUNNON viivan testiin sais... Täällä on menkat nyt lusittu mitä nyt pyyhkiessä enään paperiin jää. Joten yk5 alkakoon :D pehmeet vippaskonsti käytössä eli foolihappo...disperiini ja grape mehu ja toki se tärkein eli talletuksia 2-3päivän välein:LOL:mieskin jo laitto viestii että joko päästään hommiin toki kyllä me punasiakin päin ajellaan jos sattuu mieli tekemään:ROFLMAO:... Joten uuteen nousuun armaat kanaset täältätullaan taas eiks je?
 
Oi miten ihanaa Pyllerö <3

Tsemppiä lupara ja kaikki muutkin.

Mulla alkaa olla ihan neuroosi tää housuihin kurkkiminen. Valkovuodon määrä on jonkunverran lisääntynyt (edellisissä raskauksissa myös) ja aina kun on tuntevinaan kosteampaa meininkiä, pitää käydä katsomassa mitä se on o_O
Huonovointisuutta alkaa esiintyä, sylki valuu, väsyttää ja rinnat on kipeät. Hyvältä KUULOSTAA mutta saapa nähdä.
 
Voi miten hienosti vahvistuu pyllerö :)

Täällä posti toi uudet ovistestit.. piti heti kokeilla mutta ei tullu hymynaamaa... vielä :rolleyes:period trackerin mukaan kierto olis 39! joka on mun normikiertoon hirmuisen paljon... mutta niinhän se nyt tietty onkin, eli siis nyt on kp 18/39

Noh kattellaan nyt kuinka kanan käy:D oviksen bongauspäivät alkaa nyt :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy ja Luppana 76
Mulla rupee usko jo hiipumaan kaikkiin testeihin.. Ostin tänään ovis testejä ajatuksena yrittää bongata ovis tässä kierrossa nooooh nyt on kp6 ja kun tikkuja on reippaasti niin ajattelin uittaa testin jotta näkisin miten rupee viivat kehittymään... Mutta sen mukaan mulla on nyt ovis :eek::eek: kp6!!!!!!!!!!! Ja ihan kirkuvan punanen viiva vahvempi kun kontrolli viiva..... Mulla ollu kokoajan maha tosi kipee siis joo menkkojen aikaan mutta myös nyt niiden loputtua.... Mitäköhän tää nyt oikeen on?
 
Mulla rupee usko jo hiipumaan kaikkiin testeihin.. Ostin tänään ovis testejä ajatuksena yrittää bongata ovis tässä kierrossa nooooh nyt on kp6 ja kun tikkuja on reippaasti niin ajattelin uittaa testin jotta näkisin miten rupee viivat kehittymään... Mutta sen mukaan mulla on nyt ovis :eek::eek: kp6!!!!!!!!!!! Ja ihan kirkuvan punanen viiva vahvempi kun kontrolli viiva..... Mulla ollu kokoajan maha tosi kipee siis joo menkkojen aikaan mutta myös nyt niiden loputtua.... Mitäköhän tää nyt oikeen on?
Onhan tuo mahdollista, että aikainen ovis. Nyt siis peitot heilumaan!
Ootko muuten lämpöjä mitannu?
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut, Kasenja. :cry:

Pyllerön viivat vahvistuu hienosti! (y)

Täällä kp12 eikä mitään tietoa oviksesta... Ei limoja, ei himoja, ja testeissä vain tooosi haalea haamu. Alan olla ihan varma, että tääkin kierto menee harakoille - joko ovis jää kokonaan tulematta tai sit se tulee niin myöhään, että mies ehtii lähteä reissuun ennen sitä. Voihan :poop:

Luppana, onpas tosiaan outoa, jos ovis on noin aikaisin... Mut kaipa se mahdollista on?
 
Keskiviikko 13.7.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Esteri1 (42)......................2..............40 kp/30
Vuorikristalli (39)............................. 37 kp/
Pyllerölyllerö.................9................ 31 kp/?
nuppu73 (42)................5................18 kp/?
toiveilija38 ...................3 ................16 kp/27
Roxanne (42)..................1..............12 kp
Keltainen Seepra............................ 11 kp/24-26
bugsy (46) ......................?.............. 9 kp/30
Kasenja (40) ..................2............... 8 kp / 26-29
Luppana76 (40)..............7.............. 6 kp/28
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6.............? kp/ 28-30
Pilvilinna5 (41)................6..............? kp/27-28
kolibrinorsu (38)..............1..............? kp/28-30

Piinailupäivät:

Pyllerölyllerö.................................dpo 16

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Oodikas (38)..............-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Roxanne! Onko sulla yleensä milloin ovis ollut ja kui pitkät kierrot? Mulla näytti testi kp 15 ovisplussan ja lämpöjen mukaan silloin oli ovis. Limoista en muista nyt monta päivää kesti. Mut mut... tosiaan myöhään o-plussan näytti, kun ovispäivänä.



Tein aamulla vaan yhden raskauskeijun testin. To 25:sen. 10 oli tarkoitus kans tehdä, mut olin ottanut esille kaksi 25 vahingossa.
Enkä ruvennut koluamaan mut testikassiani sängyn alta piilosta, kun tuo kuopus vielä nukkui.
 
No tänään ovis testi oli jo semmonen mitä sen kai kuuluukin olla kp7 päivillä kai? Mä en oikeen osaa noita tikkujen viivoja kunnolla tulkita.paitsi sen eilisen joka oli tommonen mut värit toisinpäin:eek:... Kuva on tänpäiväsistä,onko ihan normaalin oloinen viiva viikkoa ennen oletettua ovista?image.jpg
 
No tänään ovis testi oli jo semmonen mitä sen kai kuuluukin olla kp7 päivillä kai? Mä en oikeen osaa noita tikkujen viivoja kunnolla tulkita.paitsi sen eilisen joka oli tommonen mut värit toisinpäin:eek:... Kuva on tänpäiväsistä,onko ihan normaalin oloinen viiva viikkoa ennen oletettua ovista?katso liitettä 941
Jos se eilinen testi oli viallinen. Menny väärin päin koko testiläpystä valmistusvaiheessa... Viivat vaihtoi sit paikkaa.

Nyt näyttää ihan normaalille viivalle.
 
Kannattaako mun nyt jo jokapäivä testata kun näyttäs olevan jo suht vahva viiva? Kun noissa ohjeissa luki että alottaa testaus kp11 jos kierto on sen 28/29..... Mietin vaan mitäs jos ovis onkin jo ovella ja menee ohi suun:eek:... Anteeks tietämättömyyteni :oops:

No nyt se myrkyn lykkäs(n) nyt tulee veren sekaista limaa ihan reilusti,sitä verta on vaan väriksiasti.ei oo koskaan aijemmin moista ollut muuten kun sillon kun limatuppa lähti tulee... Kyllä nyt taas mietityttää mitä tää kroppa oikeen temppuilee(n) ovis testin uitin hätäpäissäni 30min lirusta... Laitan fotoo kohta
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä