40+ so what wol.13

Tiistai 5.7.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

kolibrinorsu (38)..............1..............39 kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............32 kp/30
Vuorikristalli (39)............................. 29 kp/
Keltainen Seepra............................ 29 kp/24-26
Luppana76 (40)..............7.............. 27 kp/28
bugsy (46) ......................?..............26 kp/30
Pyllerölyllerö.................9................ 23 kp/?
nuppu73 (42)................5.................10 kp/?
Roxanne (42)..................1.............. 4 kp
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6.............? kp/ 28-30
Pilvilinna5 (41)................6..............? kp/27-28

Piinailupäivät:

Keltainen Seepra.........................dpo 17
Pyllerölyllerö.................................dpo 8

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Oodikas (38)..............-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Kasenja (40)..............-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Vuorikristalli - minusta tuo oireettomuus juuri kuulostaa lupaavalla...

Itsellä sellainen olo taas, ettei tästä mitään tule. Kovasti menkkatuntemuksia (tiedän, että nekin voi olla alkuraskauden oire), raskaustesti näyttää yhtä haaleaa viivaa kuin neljä päivää sitten. Jotenkin vain epäilyttää, vaikka yritän olla luottavainen - siirsin itseni jo plussanneisiinkin.

Huomenna lähden viikon lomareissulle. En sinä aikana pääse nettiin todennäköisesti ollenkaan. Toivottavasti viikon päästä ei ole vuoto alkanut, viiva vahvistunut ja muutenkin raskaus olisi alkanut kuten kuuluu...

Plussatuulia listalle!
 
Hei!

Voikohan tuosta greipistä tulla suu kipeeksi? limakalvot on siis niin arat :( puserran siis hedelmästä mehun.... ottaa niin perkuleen kipeetä kaikki syömineno_O pitänee koittaa pitää pientä taukoa ja vaikka napsaista yks foolihappo enemmän..
 
Hei!

Voikohan tuosta greipistä tulla suu kipeeksi? limakalvot on siis niin arat :( puserran siis hedelmästä mehun.... ottaa niin perkuleen kipeetä kaikki syömineno_O pitänee koittaa pitää pientä taukoa ja vaikka napsaista yks foolihappo enemmän..
Kyllä voi tulla suu kipeeksi.. Mulla melkeempä kaikki sitrushedelmät tekee tota ihan siis mehu muodossakin ja en ole millekkään allerginen.. Niissä on jokin happo johon toisten suut reagoivat joten nou hätä:rolleyes:
 
Vuorikristalli, toivottavasti tulee plussa sitten kun teet testin. Minulla ei ole varhaisraskauksissa ollut suurempia oireita, ainostaan pientä kiinnittymisvuotoa, joten oireiden puuttuminen ei välttämättä tarkoita mitään.

Meillä meni ovulaatio ohi, mutta en ole siitä kovin pahoillani. Ihan mukavaa viettää kesää, kun voi syödä jo juoda mitä huvittaa. Muutenkin kaikki kävi niin äkkiä, että välillä olen ollut sitä mieltä, että perutaan koko juttu. Olen kuitenkin ollut yli viisi vuotta sitä mieltä, että perheemme on nyt tässä (osittain kyllä siksi, että mies on ollut ihan ehdoton asian suhteen, niin ei ole juurikaan tarvinnut koko asiaa ajatella) ja sitten parissa viikossa kaikki muuttuu. Pää ei meinaa pysyä perässä. Ensi kierrossa sitten tositoimiin.

Pysyn mieleääni taustailijana, kun olen niin huono kirjoittamaan, mutta lueskelen kyllä teidän juttujanne. Sitten kun nimet alkavat tulla tutuiksi on varmaan helpompi kommentoida. Nyt pitää koko ajan tarkistella, kuka oli kuka.

En myöskään osaa kommentoida noita testiasioita millään lailla, mistä pahoitteluni. Vanhemmat lapset ovat saaneet alkunsa helposti ja testit ovat olleet selviä, joten en ole päässyt testeihin vihkiytymään. Nyt on kaapissa ovulaatiotestejä. Saa sitten nähdä, osaanko tulkita niitäkään. Tällä kertaa diagnosoin ovulaation ihan ilman testejä, oireet olivat sen verran selvät.

Haittaakohan muuten jos ottaa kaksi foolihappotablettia joka toinen päivä? Minulta kun tuppaa unohtumaan aika usein. Ei kai se niin tarkkaa ole? Kuopusta odotellessa virallista suositusta ei vielä ollut ollenkaan. Niin ne ajat muuttuvat.

Mukavaa lomaa Kasenjalle ja teille kaikille muillekin!
 
Ei edelleenkään mitään. Enkä uskalla edes testata :( Omien laskujen mukaan lauantaina olis pitnyt alkaa.
Onko siul oireita suuntaan tai toiseen?
Nyt vaan testaat. Kävi miten vaan.

Nuppu73! No niin. Hyvä että jo nega.
Nyt onnea uuteen yritykseen.

Tehdään kuule naiset joukkoryntäys odottajiin.

Mä tässä koitan itselleni selittää että älä koske vielä testeihin.
Ehtii testaamaan myöhemminkin. Tänään siis dpo 9. Eikä tarvii sit pettyä jos menkat alkaa ja sattuu haamuilemaan ja ja...
Olen luvannut, että testaan aikaisintaan dpo 14.
Sit taas joku toinen minussa selittää, että tartu testii, tee se!!
Ja se, että jos haamuilee/plussaa ja jäisikin kemialiseksi, niin useamman kemialisen jälkeen kai voi jo apujakin saada tai sais hakeutua tutkimuksiin.
Sanokaa nyt naiset et mä oon ihan hölmö tän asian kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vuorikristalli
Onko siul oireita suuntaan tai toiseen?
Nyt vaan testaat. Kävi miten vaan.

Nuppu73! No niin. Hyvä että jo nega.
Nyt onnea uuteen yritykseen.

Tehdään kuule naiset joukkoryntäys odottajiin.

Mä tässä koitan itselleni selittää että älä koske vielä testeihin.
Ehtii testaamaan myöhemminkin. Tänään siis dpo 9. Eikä tarvii sit pettyä jos menkat alkaa ja sattuu haamuilemaan ja ja...
Olen luvannut, että testaan aikaisintaan dpo 14.
Sit taas joku toinen minussa selittää, että tartu testii, tee se!!
Ja se, että jos haamuilee/plussaa ja jöisikin kemialiseksi, niin useamman kemialisen jälkeen kai voi jo apujakin saada tai sius hakeutua tutkimuksiin.
Sanokaa nyt naiset et mä oon ihan hölmö tön asian kanssa.
Et kuules oo yhtään hölmö päinvastoin oot yksi meistä jotka kovasti kaipaa sitä pikku nyyttiä ja pettymyksen pelko kuuluu asiaan... Teet niinkun sydän sanoo järki näissä testaus hommeleissa ei oikeen toimi:LOL:
Mulla kävi köpelösti eli tänään aamulla tein testin apteekin omalla tuli jotain? No huomenna tai perjantaina alkais menkat mutta mulla ei oo enään YHTÄÄN TESTIÄ:eek:... Ollaan mökillä ja en kehtaa lähtee ajaa 40km per suunta hakee testii vois mies sanoo pari valittua sanaa:D kun mulla kuitenkin oli niitä testejä mukana noin 10kpl ja kaikki oon jo uittanu:love:voi hyvääpäivää että ihminen voi olla tyhmä:ROFLMAO:
 
Et kuules oo yhtään hölmö päinvastoin oot yksi meistä jotka kovasti kaipaa sitä pikku nyyttiä ja pettymyksen pelko kuuluu asiaan... Teet niinkun sydän sanoo järki näissä testaus hommeleissa ei oikeen toimi:LOL:
Mulla kävi köpelösti eli tänään aamulla tein testin apteekin omalla tuli jotain? No huomenna tai perjantaina alkais menkat mutta mulla ei oo enään YHTÄÄN TESTIÄ:eek:...
Noku ääh... niih kuunnellako järkeä vai sydäntä.
Kun järjellä ajateltuna kumpikin vaihtoehto olis järkevää.
No kuuntelin sitä ääntä joka kuiski korvaan pissi tikkuun.
Parin tunnin lirusta haamu. Ihan tihrustamattakin näkyy ja on punertava silmiin kyllä ja testiajalla tulikin. Koitan jos saan tallennettua kuvaan. En voi vielä kuvata, kun tässä koko kakaralauma. Haasteellista tehdä testikin ja salakuljettaa ulkohuussista hyvään piiloon.
Koitan kohta kuvata.

No niin tässä se taas nähtiin.En kyennyt pitämään lupausta itselleni.
Koittaisinko luvata itselleni että seuraavaksi testaan vasta perjantaina.
Hahah... parempi että en lupaa.

Ja miten hitto mies tajusi laittaa viestiä, että joko testit näyttää plussaa? .
Viesti oli tullut, kun olin vessassa.
Mies siis on huomiseen työasioiden takia yön muualla.
 
Noku ääh... niih kuunnellako järkeä vai sydäntä.
Kun järjellä ajateltuna kumpikin vaihtoehto olis järkevää.
No kuuntelin sitä ääntä joka kuiski korvaan pissi tikkuun.
Parin tunnin lirusta haamu. Ihan tihrustamattakin näkyy ja on punertava silmiin kyllä ja testiajalla tulikin. Koitan jos saan tallennettua kuvaan. En voi vielä kuvata, kun tässä koko kakaralauma. Haasteellista tehdä testikin ja salakuljettaa ulkohuussista hyvään piiloon.
Koitan kohta kuvata.

No niin tässä se taas nähtiin.En kyennyt pitämään lupausta itselleni.
Koittaisinko luvata itselleni että seuraavaksi testaan vasta perjantaina.
Hahah... parempi että en lupaa.

Ja miten hitto mies tajusi laittaa viestiä, että joko testit näyttää plussaa? .
Viesti oli tullut, kun olin vessassa.
Mies siis on huomiseen työasioiden takia yön muualla.
Nonih siitä se lähtee(y) kuvaa odotellessa:love: eläkä lupaile mitään vedät ihan fiilis pohjalta...
 
Pyh ja pah... tän parempia kuvia en saanu keinovalossa jo kuivaneesta testistä. Mut silmiin kyllä tosiaan punertaa ja selvempi, kun kuvissa on.
Tokihan nyt vasta dpo 9 ja parin tunnin liru, et enempää tuskin vois vaatiakaan...
Et toivotaan tummentumista vaan... ei tummemee ja haalenee ja vuoto alkaa...



Että sanokaa te nyt naiset jotain!
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Pyh ja pah... tän parempia kuvia en saanu keinovalossa jo kuivaneesta testistä. Mut silmiin kyllä tosiaan punertaa ja selvempi, kun kuvissa on.
Tokihan nyt vasta dpo 9 ja parin tunnin liru, et enempää tuskin vois vaatiakaan...
Et toivotaan tummentumista vaan...



Että sanokaa te nyt naiset jotain!
No näkyyhän siinä ja tosiaan kun dop on vasta 9 niin ei vois kyllä tummempi olla:eek:... Nyt vaan viivalle vahvistumista:love:
 
Kiitos ihanat tsempeistä :D Nauratti kun luin ne aamusta
Pyllerön viivalle vahvistumista(y)

Ja iida, miten ihania ultrakuulumisia :love:


No minähän testasin illalla. Muuta ei ollut saatavilla kuin ovulaatiotesti, mutta heti kun se kastui, testiviiva tuli näkyviin, paljon nopeammin kuin kontroliviiva Käyn tässä jossain välissä ostamassa ihan raskaustestin ja koetan saada sen tännekin näkyviin (en tajua miten en osaa. Tai kyllä tajuan, oon uskomattoman surkea tämmösten kanssa)

Oireita... mulla on ihan aina raskausoireena ollut ihan uskomaton syljen valuminen. Nytkin varmaan viikko ovulaatiosta alkoi olla lätäkkö tyynyllä aamuisin :p todella ihanaa. Rinnat ei ole yhtään kipeät paitsi jos juoksen. parina päivänä on ollut semmoinen järkyttävä väsymysaalto iltapäivällä.

Katsellaanpas ihan rauhassa tässä. Toivottavasti oireet pahenee ja muuttuu selkeämmiksi eikä tapahdu sama mikä keväällä.
 
Vahvistumista Pyllerön viivalle! :)

Täällä nähty tänään oma muru kohdussa ja sydän sykki kovasti! Oon niiiiin onnellinen!!! :D

Iid@ rv 6+4
Ihania ultrakuulumisia!
Ihanaa odotusaikaa sinulle!

Enpäs oo vielä testannut muuta, kun ovistestillä joka oli taskussa pienen pissakipon kanssa jemmassa oviksen tikuttelun ajoilta ja näin mukana vessassa.
Ei ihan vielä plussa, mut selkeenpi, kun edellisessä kierrossa dpo 10 ja dpo 11. Nyt dpo 10.
Mä nyt koitan olla koskematta tänään r-testeihin.

Ärsyttävä päänsärky vaivaa. Menkkamaisia kipuja ja nää on kyllä huomattavasti kovempia, kun viime kierrossa.
Palelee ja välillä ( vain yöllä) kuuma. Äsken tuli tolkuton väsy... silmät meinaa painua umpeen.
Tisuhin tekee ilkeetä, kun juoksee rinnettä alas tonne rantaan.

Mulla on taas p***a tunne. Et eipä tuokaan haamu muutu pysyväksi plussaksi.
 
Toivottavasti Pyllerön viiva vahvistuu ja Vuorikristallillakin vaikuttaa hyvältä. Minulta taisi viimeksi mennä jotenkin ohi myös Kasenjan plussa, joten onnea kovasti sinnekin.

Tervetuloa mukaan, Toiveikas. Täällä tuntuu tulevan plussia koko ajan niin kiva, etten jää ihan yksin.

Onnea, Iid!

Minkäikäisiä lapsia ja erityisesti kuopuksia teillä palstalaisilta on? Ovatko siis lapset vielä pieniä vai onko teillä toiveissa iltatähti niinkuin meillä? Meillä on siis 5- ja 7-vuotiaat. Välillä mietityttää, jaksanko vielä valvoa, taistella uhmaikäisten kanssa ym., mutta eiköhän sitä jotenkin jaksa. Varsinkin, kun ei ole edes raskaana.
 
Torstai 7.7.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

kolibrinorsu (38)..............1..............41 kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............34 kp/30
Vuorikristalli (39)............................. 31 kp/
Keltainen Seepra............................ 31 kp/24-26
Luppana76 (40)..............7.............. 29 kp/28
Pyllerölyllerö.................9................ 25 kp/?
nuppu73 (42)................5................12 kp/?
toiveilija38 ...................3 ................10 kp/27
Roxanne (42)..................1.............. 6 kp
bugsy (46) ......................?..............1 kp/30
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6.............? kp/ 28-30
Pilvilinna5 (41)................6..............? kp/27-28

Piinailupäivät:

Keltainen Seepra.........................dpo 18
Pyllerölyllerö.................................dpo 10

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Oodikas (38)..............-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Kasenja (40)..............-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 

Yhteistyössä