40+ so what wol.13

Heippa ihanat!

Oon näköjään listan kärjessä huimilla lukemilla, oops... Sori sori sori! Ihan noissa ei mennä, vaan lyhyeksi jäi viime kierto(kin) ja todelliset numerot on nyt kp 24/ 24-26 ja dpo ehkä 12. Testasin dpo 10 ja 11 ja puhdastakin puhtaampi nega oli molemmilla kerroilla tuloksena. Tänään en ole testannut ja kirves on jo kädessä kaivoon heittoa varten :devil:

Nupulle suuren suuret pahoittelut! Ihanaa, että olet kuitenkin heti uuteen kiertoon suuntaamassa :love:

Kaikille plussanneille iiiiisot onnittelut ja kaikille muille tsemppiä, missä kierron vaiheessa sitten taaperrattekin! Minä alan lueskelemaan juttua taaksepäin, niin pääsen taas kärryille. Olen ollut lomalla ja siinä ohessa on palstailukin jäänyt vähemmälle.
 
Tsempit kaikille. Mä jännäilen täällä taustalla ja toivon monta kesäplussaa. Jospa se auringon lämpö hautois hyviä munia.

Luppana:Mitäs testejä sun arsenaalissa on tällä kierrolla? Viimeks taisit testailla niillä rfsu:n liuskoilla ja ne on kyl aika huonoja hätähousulle. Sä taidat vielä saada niihin helposti viivanpaikkaa. Apteekin omat, Apteekin ultrat ja PC:n puikkotestit saavat multa pisteet.

Keltis
: Me sun kaa piinailtiin viime kierrossa samaan aikaan ja sä ku et täällä käyny, ni jäit listallekki piinailee :). Melkoiset dpo:t sait aikaiseksi mutta onneksi kierto ei venähtänyt ihan noin pitkäksi, jos et raskautunut. Mä vähän jännitin, että josko tulisitkin kertomaan ihania uutisia. Pidän peukkuja, että pian tärppää.
 
Nuppu, voi kamala miten kävi. Tsemppiä uuteen kiertoon!

Omalla kohdalla varovaista toiveikkuutta. Palasin työmatkalta yöllä, ja aamulla testasin. Sain sellaisen varjon, viivanpaikan, harmaan hailuran, jonka just vähän toiveajattelulla ja huolellisella ikun kääntelyllä hyvässä valaistuksessa erottaa. Yleensä mulla alkaa kuukautiset seuraavana päivänä, jos tuollaista on näkynyt. Mutta toivottavasti pääsisi vielä huomenaamulla testaamaan ja toivomaan...
 
Heipat!
Mullahan tuli yhtäkkiä mieleen että saakos sitä limakalvoa jollakin vahvistettua?? muistaakseni joku joskus puhui greippimehusta:rolleyes: jotain luin tuolta jostain muista keskusteluista että helokkiöljyä, punaviiniä ja aspirin/disperin ovat jotkut käyttäneet ja ihan hyvin tuloksin...
Mäpäs pinkaisen hakemaan noita kaikkia :pno ei sentään
Antakaahan hyviä vinkkejä....
Niin ja onko se greippimehu jotain tietynlaista?

Välillä masentaa niin perhanasti että mun on pakko keksiä kaikki konstit mitä on tiedossa välttääkseni lopullisen romahduksen:unsure: Tänään kun kivut on helpottuneet ja vuoto enää vähäistä julma totuus on iskenyt tajuntaan... Mä EN oo enää raskaana:cry:

Nyt kaikille vaan paljon plussia niin saan itsekin taas toivon kipinän syttymään (y)
 
No nyt on kaapit täynnä greippimehua, ladyvita mama-vitamiinit hyllyssä ja lisäksi ostin herukansydän-tyrni kapseleita... niissä kun oli että tyrni lisää estrogeenin tuotantoa mikä taas vahvistaa kohdun limakalvoa...

ja isäntä kurvas alkon kautta hakemaan punaviiniä kun sen flavonoidit auttaa munasolun kiinnittymisessä(y)

ostinpa varmuuden vuoksi vielä illaksi saunaan kaksi greippilonkeroa :LOL:

No ei voi ainakaan syyttää siitä ettei oo yritetty:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Torstai 30.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Pilvilinna5 (41)................6..............45kp/27-28
Roxanne (42)..................1..............39kp/29
kolibrinorsu (38)..............1..............34kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............27kp/30
Kasenja (40) ...................2..............26kp/26-30
Molly333 (43)..................................26kp/28
Vuorikristalli (39).............................24kp/
Keltainen Seepra............................24 kp/24-26
Luppana76 (40)..............7..............22kp/28
bugsy (46) ......................?.............21kp/30
Pyllerölyllerö.................9................18kp/?
nuppu73 (42)................5.................5 kp/?
karhuemo75 (40)...............2..........
Athina (41)......................6.............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

karhuemo75 (40).........................dpo 16
Roxanne (42) .............................. pp 14
Keltainen Seepra.........................dpo 12
Kasenja (40)................................dpo 12
Pyllerölyllerö.................................dpo 3

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Oodikas (38)...............-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Heipat!
Mullahan tuli yhtäkkiä mieleen että saakos sitä limakalvoa jollakin vahvistettua?? muistaakseni joku joskus puhui greippimehusta:rolleyes: jotain luin tuolta jostain muista keskusteluista että helokkiöljyä, punaviiniä ja aspirin/disperin ovat jotkut käyttäneet ja ihan hyvin tuloksin...
Mäpäs pinkaisen hakemaan noita kaikkia :pno ei sentään
Antakaahan hyviä vinkkejä....
Niin ja onko se greippimehu jotain tietynlaista?
Greippimehun pitäisi vahvistaa limakalvoa. Suosi sellaista, missä mahdollisimman vähän sokeria ja muita lisäaineita. Greipin kanssa pitää muistaa vain se, että lääkkeiden kanssa sillä voi oikeasti olla huonoja yhteisvaikutuksia: "Greippimehu voi aiheuttaa useiden lääkkeiden vaikutuksen liiallisen tehostumisen (esimerkiksi Cordanone, Plendil, kolesterolilääkkeet Mevacor, Zocor, Lipitor ja vastaavat lääkkeet)."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00715

Täällä muuten vanha ketju, johon 2½v sitten itse keräilin kaikkia mahdollisia vippaskonsteja: http://kaksplus.fi/threads/poppaskonstit-huuhaahoidot.2299839/
Päädyin myös kokeilemaan melko monta listalla mainittua.
 
Kiitos Kasenja!

Löysin vain Rybb&Deckers mehua.. näytti ainakin olevan vähän sokeria. ja ihan täysmehua...Käyn kurkkaamas myös nuo muut konstit :) niin ja mulla kun ei ole lääkkeitä käytössä niin ei tarvitse murehtia yhteisvaikutuksista :rolleyes:
 
Tsempit kaikille. Mä jännäilen täällä taustalla ja toivon monta kesäplussaa. Jospa se auringon lämpö hautois hyviä munia.

Luppana:Mitäs testejä sun arsenaalissa on tällä kierrolla? Viimeks taisit testailla niillä rfsu:n liuskoilla ja ne on kyl aika huonoja hätähousulle. Sä taidat vielä saada niihin helposti viivanpaikkaa. Apteekin omat, Apteekin ultrat ja PC:n puikkotestit saavat multa pisteet.

Keltis
: Me sun kaa piinailtiin viime kierrossa samaan aikaan ja sä ku et täällä käyny, ni jäit listallekki piinailee :). Melkoiset dpo:t sait aikaiseksi mutta onneksi kierto ei venähtänyt ihan noin pitkäksi, jos et raskautunut. Mä vähän jännitin, että josko tulisitkin kertomaan ihania uutisia. Pidän peukkuja, että pian tärppää.
Joo noi rfsu testit on kyl aika pyllystä ja niihin tosiaan oon saanu josjonkinmoista viivasta no viime kierrossa olikin ihan aiheesta mut kuitenkin... Huomenna meinasin testata pc puikko testillä ja siinä välissä kokeilla noilla rfsuilla... Ja ihan viimosilla päivillä apteekin omalla:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@
Mitenhän tuosta greippimehusta? Passaako olla verigreippi mehua. Maistuu paremmalle. Vaikka en koe mitenkään erityisen pahana tavis greippi mehuakaan. Oikeastaan jopa hyvää kummatkin.
Ja löytyi yksi kauppa läheltä mistä verigreippi mehua ja tropical ( tai joku tommonen) tavis greippimehua löytyy.
Siis jee... ei tarvii Kittilään lähtee hakemaan.
Sit vielä... Kannattaako tuo mehun litkiminen oviksen jälkeen ja onko järkevämpi lopettaa?

Tänään sain testilähetyksen. Tilasin netin kautta apteekin omia. 1e vaan postit, niin ei tarvinnu apteekkiin vaivautua. 1e ei pahat pk:t
Meijän vakkarikaupan yhteydessä pakettibautomaatti.
Muutama pc:kin on tullut hommattua.
Juu ja noita raskauskeijun liuskoja 10 ja 25 herkkyydellä. Todellisuudessa herkkyys varmaan kummallakin samaa luokkaa. Ellei jopa parempi 25:lla. Mut varmaa 1000 herkkyys lähenpänä. Ihan surkeita ovat.
Jeps ja muutama digi löytyy kans...
Äh... laitan kuvan varastostani.



Vaikka tälläinen varasto onkin. Yritän pitään sormeni ja pissini erossa testeistä.
Olen luvannut itselleni, että testaan aikaisintaan dpo 14, jos tarve vaatii. Mielummin vaikka dpo 15-16...
Ja yllytyshullua ei saa sitten yllyttää.
Saa nähdä kykenenkä pitämään lupaukseni itselleni.
 
Viimeksi muokattu:
Muutama testi Pyllis :ROFLMAO::D(y) Mää oon ihan amatööri tuon rinnalla :D

Minä luotan noihin paljon parjattuihin rfsu:n testeihin. Mulla ne on näyttänyt niin oviksen kuin raskaudenkin oikein. Yksi erä silloin ihan tämän raskautumisenyritystaipaleen alussa oli jotenkin huonoja ja näytti mitä sattui, mutta sen jälkeen on toimineet moitteettomasti. Yleensä testaankin niillä alkuun ja sitten esim. apteekin omalla tai clear bluella, jos alkaa näyttää, että raskaana ollaan. Kerran kokeilin pc:tä oviksen löytämiseen, mutta yhden paketin jälkeen palasin tuttuun ja turvalliseen.

Pitäisköhän minunkin kokeilla tuota greippimehua ensi kierrossa o_O Milloin sitä juodaan? Ennen ovista?

Helmi, piinailukaveri, sinä sitten plussasit, onnea :love: Onnea myös kaikille muille kesäkuun plussille! Toivotaan, että jokainen saa asukkinsa pitää matkassa täydet yhdeksän kuukautta :love:

Täällä kp 25, dpo ehkä 13. Testejä ei ole ja jotenkin niin masennuin noista dpo 10+11 negoista, että en taida ostaakaan. Eilen tosin uitin iltapäivällä ovistikkua ja haalean viivan sain aikaiseksi, joten sekin taitaa puhua sen puolesta, että ei tässä raskaana olla...
 
Greippimehua ainakin ennen ovista, en nyt muista kannattiko jatkaa loppukierto myös. Pitäisi varmaan vähän googlailla.

Tämän aamun uitettu tikku:


En oikein tiedä vielä, miten suhtautua. Testiajalla tuli viiva näkyviin, ja on haalea, mutta selkeä. Kuvassa jo kuivunut. Väriä ei näytä... Mulla on kemiallisia ollut sen verran, että ajattelin vielä viikon odottaa vuodon alkamista (ja luultavasti testailla neuroottisesti) - vaikka kyllähän tässä taas toiveita on!
 
Onnittelut Kasenjalle plussasta!!! :) Tuolta mullakin alkuun näytti, mutta kyllä se viiva nopeasti vahvistui. :)

Täällä viisi yötä ultraan ja en usko minäkään kunnolla mitään ennen kuin omin silmin näen, siis toivottavasti näen. :D Oireita on vaihtelevasti: tissit turvonneet ja sinertävät ja lievää kuvotusta ajoittain. Ja väsyttää koko ajan: Pakko nukkua päikkärit aina kun mahdollista. :D

Tsemppiä kaikille ja lisää plussia nyt jo heinäkuulle! :D
 
Hyvältä näyttää Babez(y)

Onnea Kasenja plussasta:)

Siitä greippimehusta.. jostain luin että 1-2 lasillista ja heti kierron alusta asti... jotkut juonu koko kierron, jotkut ovikseen asti.. ja sitten punaviiniä (yök) oviksen jälkeen että munasolu tarttuisi paremmin :rolleyes:

No kaikkia keinoja pakko kokeilla ;) vuotoa on enää vähän... ärsyttävää tiputusta... loppuis nyt jo:mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Kasenja
ONNEA KASENJA :love: viivahan se siinä seisoo mahtavaa
Oma testi kausi avattu tyylipuhtaalla negalla:confused:... Tai no joo kuivuessaan näkyi viiva pc puikko testissä mutta niin se taitaa aina näyttää? No oli miten oli niin tänään aikusten kivaa viettämään linnanmäelle:geek: kaikki laitteet ois tarkotus koluta läpi ja jarrumiehessä muutama olut nauttia... Sit kotiin pakkaamaan ja aamulla nokka kohti mökkiä... En liikoja stressaa nyt koitan nauttia joka solullani kesästä.. Tää suomen kesä on muutenkin jo niin lyhyt....
Ihanaa viikonloppua kanaset:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kasenja
Siis mitä mitä, plussaako täällä nyt kaikki? Mäkin haluun!!!
Ei vaan, onnea ihan hirmuisesti viivoista! (y) Kasenjalla näkyy ihan selvästi ja Luppanallakin kyllä jotain haamua tuossa alemmassa.

Mun kokemukseni mukaan pc:t näyttää aika herkästi, oikeastaan aina sellaista ihan haalean harmaata viivanpaikkaa. Mutta ei siinä yhtään punerrusta näy, ellei sitten ole hormonia veressä.

Mä taidan keskittyä jatkossa ovisliuskoihin, ne on ainoita jotka mulla punertaa. :notworthy:
 

Yhteistyössä