40+ so what wol.13

Babez, pakko oli tulla onnittelemaan täältä taustalta...aivan HUIPPUA! Nyt peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin loppuun asti.

Onnittelut toki muillekin plussanneille!! Mieltä vaan erityisesti lämmittää, kun joku alkaa odottaa ensimmäistään <3 Kaikille halukkaille kuitenkin edes sen yhden soisi.

Aurinkoista kesää!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Huomenta vaan kaikille!
Ihanaa juhannusaikaa!

Voi miten kauniita kuvia testeistä. Onnea kaikille plussanneille.

Teettekö muuten ovistestin aamupisusta vai päivällä? Mä joskus huomasin itselläni, että päivällä näyttää paremmin.
Löysinkin tässä googletellessani tekstin:

Eli tosiaan kannattaa tehdä päivällä.
Mutta mulla on käynyt näin myös raskaustestin kanssa. Päivällä näyttää selvemmin!
Tänä aamuna yhden o-testin tuhlasin. No eihän se vielä + ollut. Höh... No katotaan uudelleen päivällä.
O-oireita limat ja hyvin hyvin hyvin pientä. Lähes huomaamatonta kipua tai kummaa paineentunnetta oikealla.
 
Lauantai 25.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Keltainen Seepra.............................43kp/24-26
Pilvilinna5 (41)................6...............40kp/27-28
Roxanne (42)..................1...............34kp/29
kolibrinorsu (38)..............1..............29kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............22kp/30
Kasenja (40) ...................2..............21kp/26-30
Molly333 (43)...................................21kp/28
Vuorikristalli (39).............................19kp/
Luppana76 (40)..............7...............17kp/28
bugsy (46) ......................?...............16kp/30
Pyllerölyllerö.................9.................13kp/?
karhuemo75 (40)...............2.............
Athina (41)......................6...............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

Keltainen Seepra.........................dpo 29
karhuemo75 (40).........................dpo 11
Roxanne (42) .............................. pp 9
Kasenja (40)................................dpo 7

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
nuppu73 (42)..............-06/2016
Oodikas (38)...............-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Juhannukset lusittu ja paluu palstoille, mutta en tietenkään tulee listalle! Kivaa, kun tulee uusia, kun muuten käy kato. Sain viikolla ovistestejä ja olen nyt huvikseni kahtena päivänä tikuttanut... Tikutin kp 13 ja tänään kp 15. Sanookapa nyt tyttöset, onko tämän päivän testi positiivinen? (Ylempi kuvista)

http://aijaa.com/tr72CX

Mitenkä muilla menee? Joko Roxanne ja Karhuemo uskalsitte testata? Onnea odottajille! Babez, sulla näyttää tosi hyvältä.
Mua huvittaa tämä oma testaukseni.... Miten ihminen voikin psyykata itsensä täyteen toiveita ja odotuksia, kun on niin monesti epäonnistuttu? Silti sitä miettii, että jospa tämä on THE kierto!

Missä Keltsi? Onko mulla jotain jäänyt välistä? Taidan olla tällä hetkellä kauiten tällä palstalla pyörineistä. Muut on ohikulkumatkalla.... Onneksi niin! Muuten meitä hoitolaisia olisi klinikat pullollaan!

Muoks!!! Prkln ennakoiva tekstinsyöttö: kirjoitusvirheitä teksti pullollaan!!!
 
Sunnuntai 26.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Keltainen Seepra.............................44kp/24-26
Pilvilinna5 (41)................6...............41kp/27-28
Roxanne (42)..................1...............35kp/29
kolibrinorsu (38)..............1..............30kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............23kp/30
Kasenja (40) ...................2..............22kp/26-30
Molly333 (43)...................................22kp/28
Vuorikristalli (39).............................20kp/
Luppana76 (40)..............7...............18kp/28
bugsy (46) ......................?...............17kp/30
Pyllerölyllerö.................9.................14kp/?
karhuemo75 (40)...............2.............
Athina (41)......................6...............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

Keltainen Seepra.........................dpo 30
karhuemo75 (40).........................dpo 12
Roxanne (42) .............................. pp 10
Kasenja (40)................................dpo 8

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
nuppu73 (42)..............-06/2016
Oodikas (38)...............-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Virkki, ihan selvä plussahan tuo! Nyt vaan kiireesti peitot heilumaan! ;)

Mä pidän kyllä omalta osaltani huolen siitä, ettei tämä palsta ihan heti tyhjene. Tänään kaivoin testit kaapista (pp9/dpo12) ja puhdas negahan sieltä tuli, edes viivanpaikkaa en saanut testiä kääntelemällä näkyviin. :cry: Olen kyllä varma siitä, että tässä vaiheessa pitäisi jo jotain haamua edes näkyä, ja kun kaikki muutkin oireet (rintojen arkuus, menkkajomotukset) on kadonneet, niin eiköhän tämä ollut tässä. Koville ottaa, taas yksi hemmetin kallis ja tulokseton hoitokierros, ja pakkaseen ei jäänyt mitään. :( :notworthy:

Tsemppiä ja parempaa onnea toivon teille muille!
 
Voi itku, Roxanne!!! :cry: Tuo on kyllä kurja juttu! Jotenkin toivoisin, että jos se viiva vielä tulisi, mutta mutta onhan tuo tyylipuhdas valkoinen ihan syvältä!! Mitenkäs nyt? Onhan se kallista puuhaa ja vielä sekin, kun mitään takeita onnistumiselle ei ole. Tsemppiä ja halauksia sinulle sinne.
 
Iid@ mitä oireita sulla oikein on? Mulla on rintojen arkuus lisääntynyt ja ne alavatsakivut, nälkäkin on lisääntynyt ja se turvotus. Ja väsyttää, muuta en oikein ole...
Babez: Aikalailla samoja oireita kuin sinullakin: Rinnat on ihan älyttömän arat ja turvonneet ja nännitkin jo tummuneet. Maha on turvoksissa ja menkkakipuja on ajoittain. Väsyttää ja nälkä on koko ajan ja välillä tulee aika voimakkaita kuvotuskohtauksia, jotka menee kyllä vielä nopeasti ohi. Alussa särki myös monta päivää päätä, minkä muistan myös esikoisen odotusajoilta. Oon myös huomannut, että tunteet on pinnassa, hyvässä ja pahassa... :D Niin ja pissalla pitää juosta aiempaa useammin. Ei mulla sen ihmeempiä oireita ole ja välillä iskeekin sellainen epäuskoinen olo koko asiasta ja siksi odotankin kuin kuuta nousevaa sitä varhaisultraa... :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Roxanne
Voih... No, mutta toisaalta kyllä minusta vielä on toivoa. Onhan joillakin käynyt niin, että plussa ei näy vaikka menkat myöhässä.
Pidän peukkuja, että se plussa sieltä tulisi.

Lämmöt teki tänään pienen laskun. Näkyi käyrässä. Käsittänyt olen, että juuri ovista ennen/oviksen aikaan lämpö laskee vöhön ja oviksen tapahdutrua nousee enemmän mitä lasku. Lämpöjä en nyt oikeen pidä luotettavana. Mökin yläkerrassa pirun kuuma. Välillä hikoilen ja vähennän vaatteita ja sit kohta palelee, kun peittokin potkittu lattialle...

O-plussa kyllä tuli vasta tänään.
Eilen oli lähes yhtä vahvat viivat.
Et mistähän sitä taas lähtis dpo:ta laskemaan. Ehkä mä ootan, kun käppyräinen se kertoo.
Tallenneltu on tahtia joka toinen päivä tässä viikon verran.
Ja mitäs tänään tehtäis
 
Roxanne, pahoittelut jos ei pikkuinen tarvannyt kiinni, toisaalta, niin kauan kun vuoto ei ala, on aina toivoa.

Joku kyseli kuulumisia, kaytiin ultrassa or, 6+3 tai jotain, ja siella nakyi syke ja kaikki. Seuraava lekuri vkolla 10, ja NT-ultra vkolla 12. Talla hetkella taalla kaikki hyvin. Hieman huonoa oloa pukkaa jos ei syo riittavan usein edes vahan. Ja nayttaa silta, etta mies joutui sitten pelkaajan paikalle tasta lahtien. Jos en aja itse, on pahoinvointia aivan sietamatonta. Taytyy varata autoon oksennuspusseja varmuus vuoksi. Ja hah, meilla oli suunnitelmissa tehda pari viikon automatka etela-eurooppaan, voi olla etta joudutaan keksimaan jotain muuta tilalle. Ja ne hemmetin proge-napit on karmeita. 3xpaivassa laittaa, joten koko ajan taytyy olla suoja poksyissa, ja jos uimaan haluaa, niin tamppoonia tarvitse ettei ole alkaa, poksyt ja reidet siina mohnassa.
 
Mä testasin nyt illalla, virtsa rakossa alle 2 h. Tyhjä\nega. Blaaaah, ke olisi virallinen testipäivä. Testaan huomenna aamulla uudestaan ja ke käyn veritestissä ihan varuiksi kun siirto oli lääkkeellinen. Veritestin ja siitä saadun negan jälkeen voi lopettaa lääkkeet huoletta.

Virkki, mä olen kyllä pitkänmatkan kaveri myöskin. Saako kysyä montako vuotta olette yrittäneet? Mä en tiedä saanko miestä enää uuteen kiertoon mukaan. Meillä tämä oli kuudes siirto. Tyhjä olo, mutta kaipa se taas tästä :unsure:
 
Maanantai 27.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Keltainen Seepra.............................45kp/24-26
Pilvilinna5 (41)................6...............42kp/27-28
Roxanne (42)..................1...............36kp/29
kolibrinorsu (38)..............1..............31kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............24kp/30
Kasenja (40) ...................2..............23kp/26-30
Molly333 (43)...................................23kp/28
Vuorikristalli (39).............................21kp/
Luppana76 (40)..............7...............19kp/28
bugsy (46) ......................?...............18kp/30
Pyllerölyllerö.................9.................15kp/?
karhuemo75 (40)...............2.............
Athina (41)......................6...............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

Keltainen Seepra.........................dpo 31
karhuemo75 (40).........................dpo 13
Roxanne (42) .............................. pp 11
Kasenja (40)................................dpo 9

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
nuppu73 (42)..............-06/2016
Oodikas (38)...............-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Roxanne ja karhuemolle isot tsempit ei heitetä toivoa vielä (y)... Jotenkin tuntuu pahalta kirjoitella täällä ja piinailla kun kuitenkin on jo noita muksuja siunaantunut & toisilla se on enemmän kun kivenalla saada se pieni nyytti ja en osaa kuvitella sitä surua/vihaa maailmaa kohtaan... Mutta minä olen ainakin aidosti mukana teidän iloissa ja suruissa... Toki ei se paljoa lämmitä... Mutta silti isot peukut teille hoidoissa olijoille :love:... Omaa napaa senverran että nyt on se hetki kierrosta että EI MITÄÄN... Ovis oli ja meni talletukset tehtiin ja nyt vaan odotellaan millon pääsee testaamaan... Fiilis jotenkin että ei tärppiä vaikka peitto heilui ahkeraan.. Mutta limat puuttunut kokonaan :eek:... Lukuunottamatta miehen "limoja":sick:... Luulenpa että kohdunlimakalvo on ihan onneton mihin kukaan voi tarttua(n)...
 
Täällä alkaa testit huudella kaapissa, mutta yritän kerrankin säästellä niitä. Huomenna lähden parin päivän työmatkale, ehkä onnistun pitämään näppini erossa tikuista ja kokeilla vasta to-pe, kun lisi paremmin mahiksia näkyäkin jotain jos niikseen tulisi.

Karhuemo, Roxanne - harmittavaa. Minä silti vielä toivoisin. Joskushan ne plussat tosiaan näkyy tosi myöhään vasta. Karhuemo - tuo on haaste, jos ei siipan kanssa ole ihan samaa näkemystä yrityksestä. Meillä oli miehen kanssa aikaisemmin, ennen ensimmäistäkään lasta, sellaista jahkaamista kun kumpikin vuorotellen jarrutti. No nyt sitten molemmat harmitellaan, kun ei ajoissa aloitettu.
 
Kiitos ihanat tsempeistä ja myötäelämisestä - ne on lämmittäneet mieltä. :love: Ei minua ainakaan haittaa eikä mieltäni pahoita se, että toisilla on täällä jo monta lasta ja plussat tulee helpommin - eihän se minulta ole pois. Tasan ei vaan käy onnenlahjat tässäkään asiassa. Ja olenhan toisaalta itsekin ollut onnekas ja aika hyväosainen joissain muissa asioissa, joten ehkä se sitten on tämä se minun iso vastoinkäymiseni elämässä. Ja ihan oma vika sitä paitsi, kun aloitin yrittämisen liian myöhään - munikset ehti näemmä jo vanhentua liikaa. :notworthy:

Voi Karhuemo, olen niin pahoillani että sinullakin on sama tilanne. :( Tai siis toivon toki, että molemmat vielä kokisimme ihmeen ja toinen viiva ilmestyisi testeihin, mutta eihän se toki tässä vaiheessa enää kovin todennäköistä ole. Itsekin olen miettinyt veritestin skippaamista, jos testi on loppuviikosta edelleen vitivalkoinen, kun se kumminkin maksaa sen neljäkymppiä, mutta katsotaan nyt... Voimia sinne, ja toivotaan että miehesi vielä taipusi jatkamaan hoitoja!

Virkki kyseli jatkosta. Voi olla että lähdetään vielä neljänteen hoitoon, mutta näiden aiempien kertojen valossa odotukset on kyllä aika nollassa, kun ei niitä alkioita kerta kaikkiaan saada kuin se yksi joka ei edes tartu kiinni. Sitten varmaan vaihtoehtoina joko luovutetut munasolut tai haaveiden hautaaminen. Mitkäs sinulla on jatkosuunnitelmat?

Sorry että olen nyt näin omanapainen, kun tämä pettymys vain pyörii mielessä, mutta eiköhän tästä taas joku päivä nousta.
 
Kiitos, Karhuemo! Mä testasin eilen illalla. Seuraavan kerran ehkä vasta keskiviikkona, kun ne vitivalkoiset testit on niin masentavia. Toki sitä aina hetkittäin käy mielessä pieni ajatus, että entä jos sittenkin vielä, mut toisaalta kun ei oireitakaan yhtään ole, niin parempi ettei haikaile turhia.
 
Pyllis: mahtava viiva! Vau! En ikinä oo varmaan saanut moista! Ja peitto heiluu... Mennään lähes käsikädessä tää kierto.

Luppana: mulla on sama ongelma. Heilutellaan peittoja joka toinen päivä, mutta limat itsellä olemattomat. Olen pohtinut myös omia limakalvoja! Onko jollain kokemusta niistä estradot-laastareista tms? Vai mitä lie ne onkin?

Roxanne ja Karhuemo: voi että niitä negoja!!! Toivoisin molemmille sitä plussaa! Missä te muuten käytte hoidoissa? Roxanne varsinkin...että saisit ensimmäisen lapsen! Ihailen asennettasi! Olet positiivinen ja realistinen! Hienoa!

Karhuemo, teilläkö on jo yksi? Kuinka kauan olette yrittäneet toista? Meillä on jo yksi 5-v lapsi ja olemme yrittäneet toista jo neljä vuotta!! Eka tuli luomuna kahden vuoden yrityksen jälkeen ja tää toinen ei ota onnistuakseen. On ollut tuulimuna, kaksi keskenmenoa ja yksi kemiallinen! Raskautuminen ei ole ollut koskaan helppoa. Itse ajattelin, et tulee jos tullakseen, mutta taistelutahto on kasvanut... Jokainen kivi käännetään, ettei myöhemmin tarvii jossitella!
Minuakaan ei toisten helppo tai nopea raskautuminen haittaa. Ihmetyttää lähinnä, miten se jollain on niin paljon helpompaa kuin toisilla! Olen hoidoissa julkisella puolella. Alkuun ajateltiin, että kyllä se onnistuu pienellä hormonaalisella tuella. Ei onnistunut. Nyt keväällä tehtiin se eka ja ainoa IVF ja meillä taitaa olla 3 pakastimessa. Kesätauon jälkeen jatketaan. Katsotaan nyt ne ainakin. Olen siis taustalla, vaikka vähän tikuttelen ja tarkastelen kiertoa tarkemmin!

Mua ei haittaa ihmisten omanapaisuus täällä. Kaikilla on varmasti aikoja kierrossa, jolloin haluaa hieman avautua! Täällä, jos jossain, se on turvallista ja tukea sataa aina! Kiitos siitä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Babez, pakko oli tulla onnittelemaan täältä taustalta...aivan HUIPPUA! Nyt peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin loppuun asti.

Onnittelut toki muillekin plussanneille!! Mieltä vaan erityisesti lämmittää, kun joku alkaa odottaa ensimmäistään <3 Kaikille halukkaille kuitenkin edes sen yhden soisi.

Aurinkoista kesää!
Oih! Kiitos Jopo! Tämä lämmitti kovasti mieltä:)
Täällä yritetään kovasti tällä kertaa päästä maaliin asti...
Tasan 2 vkoa ar ultraan. Näin viime yönä hassua unta, olin siinä ultrassa ja tällä kertaa mustan kohdun lisäksi näkyi ihan kohdun äärilaitoja myöden menevä valkoinen alkio ja siinä oli myös se täplä ja se väpätti ja sit se oli se syy mukamas, että on niitä kohtukipuja,kun se alkio oli nii laitoja myöden kasvanut
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy ja Roxanne
Huomenta vaan kaikille!
Ihanaa juhannusaikaa!

Voi miten kauniita kuvia testeistä. Onnea kaikille plussanneille.

Teettekö muuten ovistestin aamupisusta vai päivällä? Mä joskus huomasin itselläni, että päivällä näyttää paremmin.
Löysinkin tässä googletellessani tekstin:

Eli tosiaan kannattaa tehdä päivällä.
Mutta mulla on käynyt näin myös raskaustestin kanssa. Päivällä näyttää selvemmin!
Tänä aamuna yhden o-testin tuhlasin. No eihän se vielä + ollut. Höh... No katotaan uudelleen päivällä.
O-oireita limat ja hyvin hyvin hyvin pientä. Lähes huomaamatonta kipua tai kummaa paineentunnetta oikealla.
Mä oon aina tehnyt heti aamulla r-testit ja ovistestejä sitten 2-3 päivässä kp 9-14 :) notta muutamat kuluneet. Mulla jotenkin se ovis tulee niin nopeasti ja lipsahtaa ohi nopeasti, niin olen halunnut varmistaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Pyllerölyllerö
Juhannukset lusittu ja paluu palstoille, mutta en tietenkään tulee listalle! Kivaa, kun tulee uusia, kun muuten käy kato. Sain viikolla ovistestejä ja olen nyt huvikseni kahtena päivänä tikuttanut... Tikutin kp 13 ja tänään kp 15. Sanookapa nyt tyttöset, onko tämän päivän testi positiivinen? (Ylempi kuvista)

http://aijaa.com/tr72CX

Mitenkä muilla menee? Joko Roxanne ja Karhuemo uskalsitte testata? Onnea odottajille! Babez, sulla näyttää tosi hyvältä.
Mua huvittaa tämä oma testaukseni.... Miten ihminen voikin psyykata itsensä täyteen toiveita ja odotuksia, kun on niin monesti epäonnistuttu? Silti sitä miettii, että jospa tämä on THE kierto!

Missä Keltsi? Onko mulla jotain jäänyt välistä? Taidan olla tällä hetkellä kauiten tällä palstalla pyörineistä. Muut on ohikulkumatkalla.... Onneksi niin! Muuten meitä hoitolaisia olisi klinikat pullollaan!

Muoks!!! Prkln ennakoiva tekstinsyöttö: kirjoitusvirheitä teksti pullollaan!!!
Moikka Virkki!
Ihanaa kuulla sustakin! Tänne vaan listalle takas, täällä on hyvää karmaa toi on nii selkee plussa, että eikun vaan peitot heilumaan!! Ja sähän tiedät, että yrittänyttä ei laiteta, sitä pannaan
 
Kiitos, Karhuemo! Mä testasin eilen illalla. Seuraavan kerran ehkä vasta keskiviikkona, kun ne vitivalkoiset testit on niin masentavia. Toki sitä aina hetkittäin käy mielessä pieni ajatus, että entä jos sittenkin vielä, mut toisaalta kun ei oireitakaan yhtään ole, niin parempi ettei haikaile turhia.
Onpas harmillista! Mä niii toivoin, että tää menis maaliin! Onks nyt pp11? Yleensähän ne neuvoo testaamaan vähän myöhemmin, eikö? Pp10 asti hormonipiikit vielä voi vaikuttaa testituloksiin...
 
Pyllis: mahtava viiva! Vau! En ikinä oo varmaan saanut moista! Ja peitto heiluu... Mennään lähes käsikädessä tää kierto.

Luppana: mulla on sama ongelma. Heilutellaan peittoja joka toinen päivä, mutta limat itsellä olemattomat. Olen pohtinut myös omia limakalvoja! Onko jollain kokemusta niistä estradot-laastareista tms? Vai mitä lie ne
Virkki! Lähdetään sitte käsikädessä tuonne odottajie puolelle jookos ?
Ei viime kierrossa, mut sitä edellisessä, ekassa kierrossa kuopuksen syntymän jälkeen tuli tuostakin vahvempi o-plussa.
http://aijaa.com/870R0M <- kuva... lisäsin silloin tännekin.
Viime kierrossa oli just plussa ja tuotti tulostakin. Ja r-testiinki tuli plussa, mut kemialiseksi muuttui...

Mulla greippimehu lisää limoja ihan älyttömästi. Tää on ollut tosi limanen kierto. Tosin liekö vaikuttaa sekin, että tää on eka kierto, kun en imetä...
Mut oikeesti olen aikaisemmissakin kuumeiluissa huomannut greippimehun limauttavan vaikutuksen.
Ainut vaan, että täällä on se greippi täysmehu kuven alla. Ei meinaa löytää mistään.
Löytyi noin 800km päästä. Reissust sit jokunen tölkki lähti mukaan.
Kumma, että ei edes paikallisessa prismassa ole. Mutta Kittilän s-marketissa oli.
 

Yhteistyössä