40+ so what wol.13

Voi tammis, voimahalit sinne,tuntuu todella kurjalta puolestasi.:( vaikka täällä suht uutena pyörinkin, olen jo monta kuukautta seuraillut teidän juttuja, ja sun tie on ollut pitkä ja raskas. Toivon todella että saisitte suhteen kuntoon, ja että elämä yllättää jollain toisella tapaa,vaikka tiedän että juuri nyt ei varmasti jaksa edes ajatella huomista ... oikein paljon jaksamista sinne
 
Voihan tammityttö soikoon, onpa tämä nyt persiilleen mennyt. Oisin niin kovastikovasti sitä plussa teille halunnut. Mutta toivotaan että se miespolokin tokenee kun tajuaa, ettei tuo paine, minka alla te viime aikoina olette olleet ole normaalia elämää. Jos ja kun tilanne rauhottuu alkaisi ihan uudenlainen vaihe, sellainen perusparisuhde. Mutta onhan se kamalaa, että asia jota niiin hirveästi toivoo yhtäkkiä jääkin vain toiveeksi. Koittakaapa selvitellä ja keskustella ja olla toisillenne läsnä, jos ei nyt kuitenkaan ihan heti mitään isoja ratkaisuja.


Eilen vissiin yhden sivun yli hyppäsin palstaa lukiessani, MaiMeillä kyllä melkoin lomareissu ollut kun tuonne Pariisiin juuri pääsit.. Kyllä on jokseenkin järkyttävää tämä maailman meno nykyään. Eikä sitä voi tietää missä isketään seuraavaksi, kun lapsiani vein Robinin keikalle lauantaina niin kyllä kävi mielessä, että tollanen lasten ja nuorten keikka olisi varmasti pahaa ja huomiota haluavalle hyvä kohde. Eikä me täällä sen syrjemmässä olla, kuka sen sanoo, etteikö joku hullu tänne pärähdä seuraavaksi. Aamulla kuuntelin uutisia ja sitä, kuinka Isistä vastaan on hyökätty ja hyökkäykset jatkuvat. Mietin sitä tuskan määrää, jota siivilit ja syyttömätkin siellä joutuvat kokemaan. Mutta, pakkohan tuohon on puuttua. Kärjistäen, jos minun kuolemani auttaisi loppumaailma niin olisin valmis siihen. Niinkuin varmaan kaikki muutkin. Ajatukset siis siviileihin ja muihin uhreihin ja toive, että tämä pahuus saadaan kuriin. Jotenkin on niin paha mieli tällasen takia.



Tsemppiä ja haleja kaikille.



Ps tökkiikö palsta teillä? Muutaman päivän nyt ollu että ei tahdo päästä tänne. Nyt pääsin mutta viestin lähettämiseen meni 2 tuntia… Jeij.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Voi miten ikävää Tammis... ja muut, joiden parisuhdekin kärsii jo tästä vauvakuumeilusta ja yrittämisestä.

Woodoo, mullakin tökkii puhelimella tosi paljon, koko ajan jotain mainosta tunkee päälle ja heittelee sivua miten sattuu.

Virkki: minä jo testasin, puhtaan negan (dpo kuitenkin jo huimat 6) aamulla. Luget jätin laatikkoon, kun raskautumisen mahdollisuus taas tässä kierrossa lähes nolla, työkuvioiden takia.
 
Tammis. Minäkin toivon teille kaikkea hyvää tulevaisuuteen. Älä ehkä ihan kokonaan hylkää meitä, ois kiva kuulla sun kuulumisia muutenkin. Tuossa aallonpohjassa, missä ryvette nyt, menee ihan varmasti hetki jos toinenkin, ennenkun saatte toisistanne taas kiinni. Mutta kyllä te saatte!
Tuohan on molemmille ollu niin rankkaa, nainen joka kärvistelee jatkuvasti hoidoissa, on piikitettävänä, sorhittavana ja lääkittynä viikoista toiseen. Kantaa huolta ajoituksista, seksistä, perheestä, raskaustesteistä. Mies katsoo tuon kaiken niin, että "nainen on omissa oloissaan, tai kuin kävelevä haamu".
No totta helvetissä sitä on, koska mehän tässä ollaan niitä, jotka ottaa osumaa koko ajan. Meidän pitää olla aktiivisesti tässä projektissa läsnä koko ajan, kuka niitä hedelmällisiä päiviä muuten laskisi? Kuka huolehtii lääkitykset, jo olemassa olevat lapset, aikataulut sun muut?
Mies ei vaan voi ymmärtää, kuinka saakelin paljon pimeyttä nämä hoidot tai luomuyritykset tuovat mukanaan. Kun näitä asioita vaan ei voi jättää sattuman varaan. Ei enää tässä iässä!

Toivoin, että miehesi myös ymmärtäisi tämän, ja saisitte vaikka pariterapiaa. Niin tylsältä kun se kuulostaakin, mutta ulkopuolisen on helpompi nähdä molempien kannat ja yrittää selittää niitä. Keskenään kun näitä pui, tulee vaan riita aikaiseksi ja "sä et tajuu mua"- huudoksi.

Ja kyllä, palsta tökkii. Eilen en päässyt koneellakaan tänne. Ja nyt en saa tätä viestiä lähetettyä.
 
Zini, niin minäkin ja sama tulos! :D Puhdas nega ja sitä osasin odottaa. Yritystä oli kyllä jne, mut oli vaan tunne, että eipä taaskaan. Ristiriitainen tunne! Taas ne perkaleen piikit ja ultrat odottaa. Saa nähdä, milloin ultra ja miten saa sovitettua työpäivään ne käynnit. Huoh.

Pirtsi kyllä puhuu asiaa. Viisaita sanoja! Palsta tökkii ja musta tuntuu, et vaikka kysytään sivua pitkin päivää, niin silti juttuja menee ohi.
 
Ja helkkaristi kirjoitusvirheitä. Sorry. Tänne vielä PÄIVITYKSENÄ KP3.

Ei yllätä ketään.

Kaadan pikaisesti myös oman paskaämpärini tänne.
Soitin polille tänään ja aloin kyselemään uutta inssiaikaa. Olen siis julkisella puolella ollut hoidossa, ja 3 eri lääkäriä palloillut tässä.
Ynseä (yllättävää) hoitaja vastasi, lueskeli tietojani hetken ja sanoi, että inseminaation tehnyt lääkäri on kirjoittanut tänne, ettei näitä inssejä ole mitään järkeä jatkaa enää. Kerkesin siis kokea yhden inssin.
Tuolla lapsettomuuspuolella inssejä on tehty pienemmilläkin määrillä kuin meillä. Yritin saada lupaa puhua asiasta lääkärin kanssa, mutta ei. Hoitaja tivasi puhelimessa takaisin, että kun ei ole mitään järkeä niin ei. Usko nyt.
Seuraavaksi on sitten icsi-suunitteluaika. Edes sitä odottaessa pyysin päästä inseminaatioon, mutta EI.
Sen yhden lääkärin takia, me ei nyt sitten päästä enää toista kertaa inssiin. Jos nämä 2 muuta lääkäriä tiesivät tämän jo alunperin, miksi me ikinä edes mentiin tähän, jos alusta asti oltiin jo tuhoon tuomittuja??
Miksi? Minne mun pitää soittaa, että saisin nämä 2 muuta lääkäriä kiinni, ja kysyä miksi ei voida tehdä odottessa inssejä?
On niin pitkä aika odottaa ja odottaa ja odottaa aina. Tämä hoitaja ei siis suostunut ottamaan soittopyyntöä edes. Purskahdin puhelimessa itkuun ja suljin sen.
Meidän kohdalla icsi on vaikea yhtälö. Täälläpäin niitä ei tehdä, ja tämä tarkoittaisi sitä, että joudumme lähtemään hoitoihin 300km:n päähän!!!
Miten, kysyn vaan MITEN vuorotyöläiset tämän hoitaa? Ajellaan 600km päivässä munasolukeräykseen? Niinkö? Mitä työnantajalle sanotaan? Mistä me revitään vapaapäivät ykskaks?

MIKSI?
 
Voi Pirtsi - olipas tylyä palvelua! Julkinen puoli on aika tiukka - kun siellä jotain päätetään, sillä mennään. Mun jälkikäteen viisaampana vinkki on että menkää odotusaikana yksityiselle inssiin - u never know. Se on jotain 5-600€ luokkaa. Mutta onpas sulla ajomatkaa!! Tosta mä olin itse kiitollinen ettei ole tunnin ajomatkaa pidempi. Ja niistä poissaoloista... jos vaan pokka kestää niin työterveyteen ja saikkua hakemaan silloin. Ne eivät kuulu palkallisten poissaolohen piiriin. Tsemppiä uuteen yritykseen! Js kerrohan mihin päädyitte!
 
Pirtsi, voi Pirtsi. Onpas tylsää nyt. Mutta kyllä mä ymmärrän ton linjan. Kun ihan aikuisten oikeesti teillä on todella huonot mahkut niin toisaalta hienoa, että pääsette heti eteenpäin vaiheeseen, jossa onnistumisprosentti on jo merkittävän hyvä. Se, että teillä on tollaset matkat niin tekee asiasta haastavan. Saikkua varmaan pakko laittaa kehiin. Onhan se jo päänupillekin aika raastavaa, eli ihan saikun paikka. Mutta nyt vaan positiivisin mielin eteenpäin. Kyllä mä noihin luottaisin näissä, että tietävät missä on järkeä ja missä ei. Hirbveellä innolla uuteen hoitosettiin!! (y)

Tsempit tsempit kaikille. Mulla KP varmaan 18 tai jotain, hirveen raskaana. Saas nähdä alkaako tuhrut kp 20, taas. Mutta hetken saan nauttia vielä siunatusta tilasta. :ROFLMAO:
 
Kaiken se kestää... Hurjalta kuulostaa Tammiksen kuulumiset. Elämässä tulee vaikeita tilanteita, parisuhteessakin. Mutta puolison tylyys saa mut aina näkemään punaista :devil: On meilläkin ollut tilanteita (ei tässä vauva-asiassa), että mies on puhunut kuin paholainen, enkä ole meinannut korviani uskoa, ja ikuisiksi ajoiksi ne kyllä ovat jääneet jonnekin mielen sopukoihin.
Toivotaan, että asiat selviävät ja saatte rauhan maahan. Meibijeesillä taisi myös olla jotain ongelmaa, tsemppiä myös sinne!

Omaa napaa. Gyne neuvoi silloin taannoisella käynnillä, ettei pidä stressata, niin tärppää helpommin. No nyt en ainakaan ole stressannut, kun koko asia on jäänyt vähän taka-alalle. On ollut niin paljon kaikkea muuta, liittyen mm. lasten harrastuksiin.
Kyllä mä jo eilen testailin ovista, mutta en ole kuulostellut oloani, en ole laskeskellut sen kummemmin päiviä tms. Tulevana viikonloppuna täytyy talletella, ja ensi viikon maanantaina on tarkoitus aloittaa terolut. Siinäpä ne kuulumiset.
 
Elotar sama juttu... kyllä tuli mieleeni isännän "muutamat" sammakot joita on päästänyt suustaan:mad: niin no.. en se minäkään kyllä sanattomaksi ole jäänyt... tässä sitä vaan vielä porskutellaan yhdesä eteenpäin:love:

ON: posti toi vihdoinkin odotetut ovistestit! nyt ei muuta kuin testailemaan:) ja nyt niitä kyllä tarvitaankin,, ei ole nimittäin mitään käsitystä km jälkeen koska olis ovulaatio... Se ovistesti mistä aikaisemmin tuolla hihkuin täytyi johtua siitä että raskaushormonia oli vielä elimistössä koska toissa päivänä kun tein uuden, viiva oli jo paljon hailakampi.

Neuvolaan soitin eilen ja peruin jo varaamani ajan... siellä neuvolatäti oli kyllä ihana, kehoitti vaan uutta yritystä mahdollisimman pian..:)
Ja mulla olis varmaan jotain kp10/29-34 (nuo kiertopv:t tuli jollain laskurilla)
 
Inhottavia tuollaiset tylyt hoitajat, joka nyt on Pirtsiä itkettänyt. Vaikeudet lasten saamisessa on kuitenkin niin kipeitä asioita, että hotiohenkilökunnalta toivoo tiettyä empaattisuutta, vaikka heitä kyllästyttäisi kertoa perusteluja ja selitellä.

Omalta kohdalta tämä kierto taisi olla taas tässä, ei kyllä yllättänyt. Tuttu alavatsaan tuleva kova, pistävä kipu noin viikko ennen kuukautisia bongattu. Ilmeisesti mulla surkastuva keltarauhanen koskee tosi kovasti vatsaan, sillä tämä on lähes päivän tarkka.
 
Heipparallaa!

Kp 4 täällä.

Onpa täällä ollut ikävyyksiä. Harmi Tammis, jos isännällä usko loppui. Ja Pirtsillä lääkärillä.

Meillä on premissi se, että hoitoihin ei mennä. Ei mitään tutkimuksiakaan. Ihan luomuna tai ei mitään. Määrittää siis mies, jolla vauvakuume on kova. Tyttö on nyt 10kk ja keväästä asti oltu ilman ehkäisyä. Kierto näyttää nyt täsmentyneen 30:ksi, ennen raskautta se oli kellontarkasti 28. Oliko se niin päin vaihdevuosissa, että ensin se lyhenee ja sitten pitenee, että ei muutos vielä siitä johtuisi?
 
Kiitoksia myötäelämisestä. Olen nyt vähän rauhoittunut ja ihme kyllä, mies oli ihan mukana tässä myötäelossa, rauhoitteli ja vei ulos, että piristyisin :eek::love:
Meillä on kyllä monta kertaa ollut puhetta tästä myötäelämisestä ja ymmärtämisestä, mitä kaikkea nainen käy läpi tässä ja kuinka tärkeää on saada puhua tämä asia halki, poikki ja pinoon. Molempien!

Minä en nyt siis tiedä, keneen ottaa yhteyttä. Olisi monta asiaa kysyttävänä ja nuo hoitajat sekä lääkärit, jotka ovat tässä asiassa olleet läsnä, eivät vaikuta kovin innokkailta vastailemaan tai keksimään ratkaisuja. Jouduinhan itse ottamaan selvää internetistä, mikä on icsi ja inseminaatio jne. Mielestäni lääkärin tehtävä on selittää asia niin, että juntillekkin menee perille sekä vastata lisäkysymyksiin.

Harmittaa siis hukkaan menevä kierto. Simppamääräthän ovat vaihdelleet, ja tämä viimeisin pesun jälkeinen tulos oli 1,1milj.
Tätä edellinen oli 5,5milj. Tuolla on juuri tehty inseminaatio jollekkin 7 miljoonalla ja lääkäri oli sanonut määrän olevan hyvä.
Mulle tämä yksi lääkäri sanoi, että on aivan se ja sama onko niitä 5 vai 1 miljoona? o_O
Ymmärrättekö mun pointtia? Harmittaa.

Lisäksi täällä siis ei tehdä julkisella puolella inssejä eikä icsejä/ivf:iä. Inseminaatiot on ostettu yksityiseltä firmalta ostopalveluna, mutta icsejä ei.
Mulle siis IUI tehtiin yksityisellä, mutta julkisen terveydenhuollon alla.

Kysyin tätä yksityiseltä lääkäriltä, että miksi ei ja hän ei osannut vastata. Sen sijaan, että samalla paikkakunnalla noita icsejä tehtäisi yksityisellä siis, meidät lähetettäisiin sinne 300km:n päähän julkiselle.
Eikö myös tuota voisi ostaa ostopalveluna?
Mielestäni tämä on kohtuutonta meille. Onko meillä oikeus vaatia/neuvotella asiasta ja jos on, kenen kanssa?

Voidaanko määrätä tietty sairaala julkisella, vai onko meillä vara valita mennäänkö me 300km pohjoiseen vaiko etelään?

Jos me siis rampataan edestakas, esim ensin se munasolukeräys, tulee 600km edestakas. Pari päivää myöhemmin alkion siirto, uudelleen 600km. Jos me jäätäs, niin tilalle tulee muutaman päivän hotellikulut? Tää ei nyt mahdu mun päähän. Ja millä mies saa sairaslomaa, sanomalla suoraan että "pitää lähteä 300km:n päähän vetämään käteen"?

*huoh*
 
Kalis, pahoittelut negasta. Toivotaan, et olis myöhäsempi ovis. Onko mitään tuntemuksia, jotka viittaisi raskauteen?

Pirtsille kans erityistsempit!

Mitäs muille? Onko uusia plussia tai piinaileeko kukaan muu tällä hetkellä? Olis kiva päästä tiirailemaan tikkuja...

Itselläni menossa kp 19, dpo 5 (ehkä). Mut tämä kierto todennäköisesti menee harakoille. Oli melkonen riita tärppipäivien aikaan ja en nyt sit tiedä onko sitä ovistakaan ollut. Lämmöt on alhaalla, vaikka Terolutit käytössä. Ne mulla yleensä nostanut lämpöjä.

On kyllä niin väsynyt olo töistä ja tästä kaikesta, et ehkä täytyy pitää pieni joulutauko näissä hommissa. Jos nyt sit malttaa...

Onneks on perjantai!
 
Huomenta Meibijees!
Täällä olis varmaanki kp12/?? ja toissa päivänä kokeilin tikuttaa mut niin puhdas nega ettei ovuöaatiosta vielä tietoakaan.... normaalisti kp 13-15.. ehkä tuo km vähän vaikuttaa..

Ja sitte töihin:)hyvää perjantaita kaikille!!
 
Huomenta kaikille!
Virkki, onko piirtynyt mitään? Mulla puhdas nega. Eikös me olla dpo 9?

Pirtsi: Suomessa astui 2014 vuonna voimaan valinnanvapauslaki, kannattaa kysyä koskeeko se myös lapsettmuushoitoja. Ainakin meidän pikkukunnassa saa valita itse, mihin isoon paikkaan lähtee synnyttämään, lonkkaleikkauksiin yms. Ei siis vielä voi valita yksityisiä toimijoita täällä, mutta jotkut kunnat antavat valita niitäkin..
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Huomenta naiset !!
Piinailijoille paljon peukkuja ja malttia(y)
Ja pettymyksien kokeneille sekä vaikeiden asioden kanssa painiville isot tsemppihalit !! nyt sovitaan niin, että vuosi 2016 on meikämammojen vauvavuosi !!!
Päräytetään kertalaakista komiat plussat ja heti alkuvuodesta aletaan kasvattelemaan vauvamahoja porukalla eiks jeh !! :p
Mulla tänään kp 17, ja ehdin jo tuskailla etten tässä kuussa ovuloi ollenkaan kun tikkuihin tuli vaan vuorotellen viivanpaikkaa ja haamua, eikä kipujakaan ole ollut kuin ihan ministi.
Normaalisti mulla on kovat oviskivut jotka alkaa jo pari päivää ennen ovista, joka yleensä on aika tarkkaan kp 13-14 ... mutta sitten eilen illalla pärähtikin ykskaks ihan kirkuvan punainen viiva testiin :LOL: talleteltu on kyllä huolella, ja eilen vielä ovisplussan innoittamana lähetetty yhet soturit matkaan, nyt vaan sormet ristiin ja toivomaan että osaisivat hommansa hoitaa:sneaky:
Ihanaa päivää kaikille, onneksi on perjantai !!:)
 
Tervemoi!

Kp21 täällä, perinteinen tuhrunaloituspvä. Saapi nähdä mitä päivä tuo tullessaan. Mieli on synkeä, osasyynä varmasti tämä paska keli. Joku väittää rakastavansa syksyä, valetta sellanen, ihan perseestä. Onneks kohta on joulu.

haleja kaikille!!
 
Huomenta leidit täältäkin!

Vaikeita aikoja on täällä monella. Oikein paljon voimia ja kärsivällisyyttä teille! Toivotaan, että joulunaika ja uusi vuosi tuo paljon plussia ja kaikkea ihanaa.

Ja piinailijoille peukkuja!

Täällä kp 17 menossa, mutta tämä kierto taisi mennä ohi työreissujen takia. Oltiin kyllä isännän kanssa ahkeria ennen reissua, mutta taisi olla liian aikaista. Katsoin kalenteria eteenpäin, niin ei kyllä näytä lupaavalta ajoitukset seuraavaan pariin kiertoonkaan reissujen takia. Onneksi kroppa ei toimi kellontarkasti, niin ehkä jotain saumaa voi olla. Minut voi kuitenkin laittaa listalle: 43v, 2:sta kuumeilen, kp17, kierto 28 pv.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Moi kaikki!
Plaah meille Zini ja Woodis... Taitaa täti kolkutella jo täälläkin. Eilen alkoi hermeettiset vatsakivut, joten kohta taas kierto alkaa uusiksi. Testiä ei siis tarvita. Mikähän kp meillä on? Woodoo, millainen sun kierto on? Siis miten pitkä?

Voi jestas... Siis kyllä on kamalaa, että 300km pitää kulkea hoitoihin. Ei ollenkaan kiva, eikä reilua. Vois sitä inssiä kuitenkin kokeilla.

Mukavaa vkl kaikille!
 
Perjantai 20.11.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Jelli75 (40)........................3.................38kp/26
Toiveilija38 (38)................3.................33kp/28
Babez74 (41) ...............1....................26kp/29 (letrot)
Kalabaliikki (39)..................................26kp/22-28
Virkki (39)........................2..................24kp/26
Zini76 (39)........................4..................22kp/26-28
Woodoo (40).....................4..................21kp/24-26 (letrot)
KeltainenSeepra................2.................20kp/26-28
Pilhilinna-74 (40)................6.................20kp/27-28
Meibijees (37)....................2..................19kp/32-34
C. rotundifolia (40)...........2....................18kp/26-29
Leijis (43).........................2.....................17kp/28
Minzi (38).......................3.......................17kp/27-29
elotar74 (41)...................3........................12kp/26/27
Jimima (43).......................2......................12kp/28-30
nuppu73 (42)....................5......................12kp/29-34
MaiMei (40)........................2.....................9kp/26
toiveilija38.................................................9kp/ 25-28
Minttu71 (44).......................5....................7kp/30
Pirunpelto (39)....................1.....................6kp/30
Esteri1 (42)........................2......................6kp/
Tupsu71 (44)......................4.......................?/?

Piinailupäivät:


Jelli75 (40)...........................dpo 25
Joyzy (41)…….........................dpo 21
Virkki (39).............................dpo 9
Zini76 (39).............................dpo 9
Pilhilinna-74 (40)...................dpo 5
Meibijees (37)........................dpo5


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15
Zandi..................... (40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
  • Tykkää
Reactions: Leijis
Jösses mikä päivitys, tälle ei sitten ole takuita, että kaikki olisi oikein. Minne on hävinneet Jelli ja Joyzy?
Ja Joyzyn kiertopäiviä ei löytynyt mistään?

Tänne ei mitään ihmeitä siis, joulukuun alussa mennään siihen icsi-suunitteluun ja sillä hyvä. Olen tehnyt listaa kysymyksistä, koskien tuota matkaa, aikaa ja paikkaa sekä näiden migreenilääkkeiden vaikutusta koko hommaan. Nytkin menee aika kovalla tahdilla ibuprofeenia ja triptaaneja. :cautious:

Voi rähmä, eikö me saada marraskuulle yhtään plussaa?!
Woodis, Virkki ja Zini ainakin viittä vaille plussat, eikö niin? Vaikka Woodis nyt onkin alamaissa tästä pimeästä rähmästä johtuen jota taivaalta tulee, niin uskon kyllä silti sinunkin plussaan ennemmin tai myöhemmin. Ihan totta!

Ainiin, Jimima, onko sinulla kaksoset vai olenko nähnyt taas unta?
 

Yhteistyössä