40+ so what wol.13

KAikille listan päivittäjille kiitos, erityisesti taas Pirtsi, joka pitemmän tauon jälkeen tahkosi. Mulla itselläni ei oikein keskittymiskyky moiseen riitä, yleensä kovin noeasti ohi viuhahdan työn ohessa..

Sahrikselle onnea tytöstä ja Zinillä on pieni häive, entä jos...

Mulla on nyt kp 24 ja ne odotetut tuhrut ei ole vielä tulleet. Okei, just nytkin tuntuu että lorisee vähintäänkin tuhruja mutta tähän asti vesskäynnit on olleet puhtaita. Niin täi näin niin tuntuu ihan hyvältä ettei kierto tällä kertaa falskaa niin aikaisin!! Mitään raskausoloja ei ole päinvastoin etenkin tänään ihan perusmenkkakipuja. Ei auta kuin odotella.

Ei tässä muuta, sais tulla lisää lunta!!

Terkut!!
 
No niin Zini, tuohan näyttää hyvältä. Nyt toivotaan että vahvistuu. (y)

Pirtsi, tummatukkainen olen kyllä, mutta enemmän sellainen melkein olkapäille ulottuva tasapitkä, hieman kevennetty malli, ei kynitty niskasta (sen tyylinen oli kyllä viime vuoden kesällä, lasketaankohan se? :whistle:). Joten riittäisköhän tämä nyt yhteen vauvaan sitten, jos ei kaksoset ihan natsaa...?! :D

Hemmetti, kun piti sitten kuitenkin testata ovista myös eilen ja toinen peräkkäinen plussahan siihen taas tuli. o_O Ehkä se lauantainen oli vielä vahvempi, mutta kyllä eilinen oli myös selkeä plussa. Joten nyt saa taas ihmetellä oliko se ovis eilen vai ei. Mitenköhän nopeasti se LH laskee oviksen jälkeen? Torstaina oli vain haalea viiva (ja perjantaina en testannut), joten ei se ainakaan jatkuvasti plussalla ole. Pitäisköhän vielä tänään testata... :rolleyes: Pitää varmaan ainakin vietellä tuo mies varmuuden vuoksi. :D Taidan joka tapauksessa olettaa että nyt eletään KP 15 ja DPO 1.
 
No niin Zini, tuohan näyttää hyvältä. Nyt toivotaan että vahvistuu. (y)

Pirtsi, tummatukkainen olen kyllä, mutta enemmän sellainen melkein olkapäille ulottuva tasapitkä, hieman kevennetty malli, ei kynitty niskasta (sen tyylinen oli kyllä viime vuoden kesällä, lasketaankohan se? :whistle:). Joten riittäisköhän tämä nyt yhteen vauvaan sitten, jos ei kaksoset ihan natsaa...?! :D

Hemmetti, kun piti sitten kuitenkin testata ovista myös eilen ja toinen peräkkäinen plussahan siihen taas tuli. o_O Ehkä se lauantainen oli vielä vahvempi, mutta kyllä eilinen oli myös selkeä plussa. Joten nyt saa taas ihmetellä oliko se ovis eilen vai ei. Mitenköhän nopeasti se LH laskee oviksen jälkeen? Torstaina oli vain haalea viiva (ja perjantaina en testannut), joten ei se ainakaan jatkuvasti plussalla ole. Pitäisköhän vielä tänään testata... :rolleyes: Pitää varmaan ainakin vietellä tuo mies varmuuden vuoksi. :D Taidan joka tapauksessa olettaa että nyt eletään KP 15 ja DPO 1.
Ei se Jimima nyt laske ollenkaan se sun LH, ne kaksoset kato myllää siellä siihen malliin ;)

Minä olen muutenkin alkanut nähdä ihan ihmeellisiä unia, viimeyönä olin roskiksessa töissä! Siis roskapöntössä järjestelin jotain tavaroita ja sieltä kulki sellainen pitkä tunneli "pääroskikseen".
Onko tämä sitten minun tulevaisuuteni, Pirtsi - tuleva pultsari?
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Zini, huippua! Toivotaan, että vahvistuu :)

Zandille tsemppiä ultran odotteluun! Viimeiset päivät on varmasti piinaavia!

Voisikohan Suuri Unistaennustaja Pirtsi ennustaa meille kaikille kohtalon? Työ roskiksessa voisikin olla mielenkiintoinen :D

Tiedättekö, minut voisi toimittaa hoitoon. Raskautumisen mahdollisuus tässä kuussa on ehkä 0,5 % tai jotain ja siitä huolimatta huomasin tänä aamuna pissiväni purkkiin. Ja arvatkaa mitä: kun avasin testipaketin, niin se oli tyhjä! Tyhjä! Mikä pettymys :D Ehkä maailmankaikkeus yrittää tällä viestittää mulle, että ihan oikeasti ei kannata testata, jos todennäköisyydet hipoo nollaa...

Laskeskelin tuossa kalenterista ja mulla ei ole yhdessäkään kierrossa mennyt dpo:t yli 11! Huono juttu vai mitä? Tänään on juurikin tuo dpo 11 ja huomenna on siis odotettavissa vuotoa. Siitä huolimatta ostin tänään pari tikkua. Mielipuolista!
 
Huiiiii, Zini! Kyllä siellä on haamu! Ihan selkä. Toivotaan nyt, että viiva vahvistuu, eikä ole kemiallinen, vaan oikea plussa. Mielenkiinnolla seurailen.

Zandi, tsempit huomiseen. Luulis siellä jotain olevan, kun merkit on noin selkeät. Ymmärrän jännityksesi. Paukut pystyssä kuulumisia odotellaan! (y)

Ai kauheeta Keltsi... Vai että tyhjä paketti. :LOL: Mulla oli viimeksi dpo ehkä9 tai 10, kun kierto alkoi. Oon taas sen juoksikin pyöritellyt ajatuksia päässä. Onko se liian lyhyt aika? Entäs nää mun kuukautiset?? Mulla oli kokonaisen päivän kunnollista vuotoa ja sen jälk tuhrua. Mun limis on varmaan ihan onneton!! (n) No, ens ma taas klinikalle. Jospa tän kierron jälk tehtäis inssi tai ryhdyttäis johonkin järeämpiin kokeiluihin, kun ei tää näin luomuna pienellä avituksella tunnu etenevän (jaa minäkö kärsimätön??).

Sahris onnea! Taisit plussasta just kun tulin palstalle. Tyydeli ja Karoliina, ootte jo pitkällä! IHANAA!!! :) Aika menee tosi nopeasti! Kunpa itsekin pääsisi joskus onnistuneisiin. Onhan tuota yritystä ollut jo jonkin aikaa...
 
Peukutan edelleen Zinille.

Täälläpä alkaa jo vessakäynnit olemaan ihan farsseja, suurennuslasilla analysoin pyyhkimispaperia. Ihan pimeetä. Onneksi en omista mikroskooppia, varmaan senkin tunkisin alakertaan jos sellanen olisi. Toistaiseksi ei mitään punaista tai rusehtavaa. Tässä ollaan nyt jo usean päivän yli normituhrualoituksen, pikkasen kuumotta. Period Trackerin mukaan kuitenkin itse menkat tulisi vasta to tai pe. Kiva olisi myös ihan vaan tuhruton kierto. Oireita ei ole. Jos olen ovuloinut se on varmaan noin 11 pvää sitten.

Jänskättää.
 
Woodoo, kuulostaa minun wc käynneiltä. Olen myös oppinut inhoamaan vessoja joissa on keltaista wc paperia, etenkin jos sävy on tumma.

Babezilta ja woodoolta odotetaan testausta! Ziniltä odotetaan vahvistuvia testejä.
Kaikille muillekin hyviä tärppejä ja oikeaan ajoitettuja täsmäiskuja.

ON. Minä taidan jäädä tältä palstalta pois, vaikken vielä koekaan olevani siihen valmis. Ehkä seulontojen jälkeen olisin valmiimpi. Eli tämän päivän ultran tulos: syke ja äitiyskortti! Ja minä, joka en hempeile, aloin vollottamaan siellä. Olin niin valmistautunut murskauutisiin. Nytkin meinaa itku tulla, vaikka uutisista on jo tunti. Mutta tosiaan seulontojen jälkeen uskallan ehkä hieman hengähtää.
Lääkäri oli muuten selkeästi ihmeissään miten meillä on noin hyvin hoidoilla alkuun lähtenyt. Äitiyskorttiin meinaan etsi tietoja koneelta, niin siinä yhteydessä reaktiosta ja sanoista hyvin huomasi. Mutta meillähän pitäisi tutkimusten mukaan olla kaikki muu hyvin, mutta johtimet on tukossa, niin vaikeahan sitä on ilman apuja raskautua. Ja ei kannata kysyä mitään testitulosten arvoja tms, en niitä muista.
 
  • Tykkää
Reactions: Jelli75 ja elotar74
Mä luulen, että tämä kierto meni puihin. Tikuttelin harvakseltaan, joten en ehkä siksi bongannu ovista. Ja mikä lie laiskuus iskenyt, kun ei sitten kuviteltuun oikeaan aikaan tullut edes talletteluja tehtyä. Vain kp 9 ja kp 14 - mutta tuurilla kai sekin vois riittää :D Jos vain olis sitä tuuria... mulla ei kyllä yleensä ole, olen sellainen Aku Ankka...

Eilen illalla otin ekan terolutin. Vähän jänskättää, että tuleeko siitä jotain sivuvaikutuksia kuurin edetessä. Netistä on saanut lukea jos jonkinlaisista haittavaikutuksista.
Seuraavaan kiertoon otan sitten clomit käyttöön. Minä, joka vannoin, ettei mitään apuja oteta käyttöön, vaan ihan luomuna mennään, onnistuu tai ei... :whistle:

Mä muuten vierailin siellä sukulaisen vauvaperheessä... Ja pärjäsin ihan hyvin. Pidin sylissäkin, eikä tuntunut yhtään pahalta. Toki tuli vähän sellainen haikeus :love:

Onnea kaikille meille sinnikkäille yrittäjille. Jospa se päivä paistaisi vielä meidänkin risukasoihin! (y)
 
Zandi ihania uutisia !! Onneks olkoon, nyt ei muuta kun nauttimaan raskaudesta :p
Ja zini myös, oikein hyvältä näyttää :love: nyt vaan rutkasti vauvaliimaa masuasukille !!
Muillekin tsemppiä vaiheisiinsa (y)
Itellä nyt dpo 3 tai 4 ja aika menee niiiin hitaasti että :notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Tiistai 24.11.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Babez74 (41) ...............1....................30kp/29 (letrot)
Zini76 (39)........................4..................26kp/26-28
Woodoo (40).....................4..................25kp/24-26 (letrot)
KeltainenSeepra................2.................24kp/26-28
Pilhilinna-74 (40)................6.................24kp/27-28
Meibijees (37)....................2..................23kp/32-34
C. rotundifolia (40)...........2....................22kp/26-29
Leijis (43).........................2.....................21kp/28
Minzi (38).......................3.......................21kp/27-29
elotar74 (41)...................3........................16kp/26/27
Jimima (43).......................2......................16kp/28-30
nuppu73 (42)....................5......................16kp/29-34
Jelli75 (40)........................3.................16kp/26
MaiMei (40)........................2.....................13kp/26
toiveilija38.......................3.......................13kp/ 25-28
Joyzy (41)..................................................12kp/28
Minttu71 (44).......................5....................11kp/30
Pirunpelto (39)....................1.....................10kp/30
Esteri1 (42)........................2......................10kp/
Virkki (39)........................2..................4kp/26
Kalabaliikki (39)..................................3kp/22-28
Tupsu71 (44)......................4.......................?/?

Piinailupäivät:


Virkki (39).............................dpo 13
Zini76 (39).............................dpo 13
Keltainen Seepra...................dpo 12
Pilhilinna-74 (40)...................dpo 9
Meibijees (37)........................dpo 9
C. rotundifolia (40).................dpo 8
Jelli75 (40)...........................dpo 4
Jimima (43)............................dpo 2

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15
Zandi..................... (40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Toivottavasti päivitys meni oikein. Toiveilija38 oli listalla kahteen kertaan, poistin sen jossa oli paljon enemmän kiertopäiviä (toivottavasti täällä ei sitten ole kahta Toiveilijaa...).

Nyt ehkä dpo 8. Eli huomenna voisin tuhlata ensimmäisen raskaustestin, eikö niin?

Zini, testikuvia on tosi kiva katsella :)

Zandille onnellista raskautta :)

Ja Joyzy, minulla se tajuton himotus on monesti ovulaation oireena.
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Hyvä hyvä Zandi ja HUSHUS toiselle puolelle!! Aivan mahtavan hienoa!!

Täältä limalabrasta terveiset. Kyllä taas olisi työkavereilla miettimistä jos tietäisivät mitä mä vessassa tuusailen. Toistaiseksi kaikki limat kovin kirkkaita. Vähän sellaista läpinäkyvää ovisjojoa. Onhan se raskausoire, onhan?

Alkaa päivät olemaan sellasia jo että nyt voi sanoa että potuttaa kun hanat aukee. Elämä on.

Ihana saada hyviä uutisia välillä palstalla. :)
 
Ihanaa zandi.. ihan tuli täälläkin tippa linssiin! ja tervemenoa toiselle puolelle:) sinnehän me kaikki kohta tullaan.. jookos:)

Zini hyvältä näyttää (y) tuohan oli jo ihan selvä!!

täällä jo kp 16 eikä vieläkään merkkiä oviksesta... tänään kauhealla kiireellä töistä kotiin ja testien kimppuun... niin ehkä nyt jo aavistuksen verran tummempi viiva kuin eilen:)tai sitten vaan kuvittelen... No huomenna taas lisää testailuja:p
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Ihanaa Zandi! Onnea :love:

Ja Zinin tikku näyttää niiiin hyvältä!

Woodoolle peukut pystyssä. Jospa ne hanat ei aukeaisikaan!

Testasin aamulla ja puhtaan valkea negahan siellä, vaikka kuinka olisi käännellyt tikkua. Pikkusen vatsaa juilii siihen malliin, että huomenna saattaisi hanat aueta. Dpo 12 jo eli ennätys rikki sillä saralla :D

(Vasen tissi on ihan pikkusen arka. Johtuneeko sitten ahkerasta puristelusta. Nimimerkillä ruokakaupassakin oli pakko vähän vaivihkaa testata, josko niitä aristaisi :whistle: )

Keltsi
(joka elättelee salaa toiveita, vaikka ei ole mitään eläteltävää...)
 
Aivan mahtawa uutinen Zandi - mähän sanoin☺ onnitteluhalit!! Varmaan ollut niin upeaa nähdä ja kuulla se pienen sydämen jumpsutus!! Onnea matkaan ja tervemenoa toiselle puolen! Laitahan kuvamatskua:)

Ja Zinille kans onnittelut vahvistuvasta testistä!

Näin se on varmasn plussien ja miinusten määrä vakio - mulla tulee jotuhrua, joten ei tarvitse testailla. Kkset alkaa kunnolla huomenna, joten 25. 11. Voi minulle laittaa taas kp1. kyllä sen kropastaan tuntee onkoraskaana vaiko ei - näin nytkin
.
Nyt onkin mietinnän paikka, what next? Ehkäpä toinen letrokierros ja sillä välin yksityiselle suunnittelee hoitoa.. ainakin Zandi luo toivoa hoitojen suhteen.. tosin me ekaa kertaa pappia kyydissä olevat omaamme huonommat mahdollisuudet. Mutta ei muuta kuin siis kohti uutta yritystä - jälleen kerran. Lääkärikään ei osannut sanoa että kandeeko jatkaa luomuna vsi hoidoilla, kun kaikki raskauden alut on meillä tapahtunut kuitenkin luomusti. Ja Sahramiini on hyvä esimerkki siitä,; että luomunakin voi onnistaa!

Plussatuulia kaikille ja hei, saatiinhan me listalle yks varmistunut plussaaja Zandi - ei tää syksy niin synkeä ole☺
 

Yhteistyössä