40+ so what wol.13

http://aijaa.com/SIudFh

Tyly paluu todellisuuteen. Menkkoja siis odotellaan tänään tai huomenna

muoks: myös apteekinomasta viiva haalistunut lähes näkymättömiin, eli kemiallinen taas kyseessä.

Minut voi päivittää nyt taustailijoihin, taidan ottaa pari kiertoa aikalisää, kun ei pää kestä näitä menetyksiä, joista jo iloitsee...
 
Viimeksi muokattu:
Zini, voi ei (n) Voi niisk :(

Mä en ole vielä kokenut mitään vääriä plussia, en keskenmenoa, en kemiallisia - mutta mitä täältä olen lukenut, niin hui sentään. Ihan pelottaa, että mitäs sitten, kun sattuu omalle kohdalle... Luin vielä joltain toiselta palstalta, että teroluttien kanssa oli tullut useita tuulimunia ja kemiallisia...
Mutta toisaalta taas luin myös, että clomien kanssa oli helposti plussattu melkein heti? Kysyn (taas?), että olikos jollain clomit käytössä ja miten niiden kanssa kävi?

Kp 17, terolutit menossa...
 
Voihan plörö Zini, nooh, digitesti on kyllä hyvin epäluotettava kun haamuja tiiraillaan, odotetaan menkkoja ja todetaan lopputulos vasta sitten!! Jospa kuitenkin, joka pissa eri pissa..

Itse olen edelleen vessassa vahvasti ja usein ja tiirailen ja ei vaan näy mitään. Oisko kp 26, eli aivan poikkeavaa.. Eilen sanoin miehelle että nyt pitää viinakaappi juoda tyhjäksi, jos ei kohta hetkeen saa.. Mies siinä mietti vaan että joopa, ja sitten kahden päivän päästä täytetään uudestaan.
Aatelkaa kun joka kuukausi pitäisi tyhjennellää.. Juopoksihan sitä ois tullut ilman tuhruja.. No mutta, mulla on hieman vielä blossaglögiä, sen kyllä vetäsen tänään, jos tässä alkaa kohta olemaan menkat myöhässä niin sitten se jäisi juomatta. Mies kun ei juo lainkaan..

Vitsi että alkaa jo olemaan ihan outoa tämä, eipä ole tarttenut piinailla tällä lailla kun aina on tuhruttelu alkanut yberaikasin.

sanoisin, että perjantaina menkat on oikeasti myöhässä.. Jos ne ei yllätä ennen sitä. Jaiks.

MORO!!
 
  • Tykkää
Reactions: elotar74
Pahoittelut zini76 :cry: Jos kuitenkin vielä liian aikasta digille?

Onnea matkaan Zandi! Ihana uutinen :love:
Keltsille kans tsempit! woodoolla jännät paikat, laitahan tikkuja näytille. :geek:

Täällä kp 24 ja dpo 10, viimeisen Terolutin otin tänään. Ei ole mitään oireita, ei sitten mitään ja tikut näyttää blancoa, korkeintaan viivanpaikkaa. Toivottavasti kierto ei veny ja menkat alkaa ensi viikolla. Tämä on ihan menetetty case.
 
Zini, eihän tuo voi olla totta!! Toivon viimeiseen saakka, ettei ole kemiallinen. Ihan kauhee piina Zini :unsure:

Woodoo alkaa olla ihan "itsensä" oloinen taas, onneks! Mulla oli ikävä noita sun rempseitä letkautuksia.
Eihän sitä Woodis tiedä jos nyt ne teidän festit on kantanu hedelmää. Ahkerasti ainakin olette harjoitelleet :D

Meillä festit menee töiden takia vähän ohi, nytkin yksin kotona ja tilanne tämä
http://aijaa.com/9LWVJG

Ja kyllä, edelleen uskon myös luomu raskautumiseen. Piinailu on ihanaa, toivottu lopputulos vielä ihanampi :love:

Terkuin, Pirtsi ja liian vaaleanpunaiset lasit.

Ainiin, miten ton linkin nimen saa muokattua mieleisekseen ettei se ois tommonen pitkä litania?
 
Pikainen moi!

Zandi, mahtavia uutisia! Onnea matkaan ja tervemenoa naapuripalstalle, mutta poikkea meitäkin moikkaamassa ja stalkkaamassa!

Zini, ei voi olla totta. Toivoisin, että et lähe taustalle. Me mennään täällä käsikynkkää, melkein samassa kierrossa. Joko sulla alkoi?? Outoa, että sulla tarttuu, mutta mitään ei sitten tapahdukaan. Oletko käynyt gynellä tarkemmissa tutkimuksissa?

Woodoo: testiä odotellen... Hauskoja viinanhuurteisia iltoja! ;)

Tsemppiä kaikille peitonheiluttelijoille ja piinailijoille! Missä Maimei? Itsellä eilen alkoi piikit! Hohhoijaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Moro.

Pirtsi tarkoitatko tällaista linkkiä?

Askartelin kuvaelman linkkiin. :) Eli mustaat sanan jonka haluat linkiksi, painat klemmaria ja syötät osotteen. Vai oliko kysymys joku muu?

Alkupään kiertoja on paljonl. Ei muuta kuin jaxuhalia vaan:LOL:. mulle kanssa, kakanmarjat mä mitään raskaana olen, tänään tuhruttelee. Toivon, että hanat aukeaa heti, että olisi normaalikierto, johon voisi suhtautua hyvällä mielellä. Oikean mittainen kierto antaisi paremmat edellytykset kuin tuo 20 pvää..

Sanottava on, että just nyt ei hirveesti masenna, oon jotenkin sitä mieltä jo että ei meille mitään tuu. Se ois kiva ylläri jos tulis, mutta jos ei niin ei. Oli silti kiva piinailla hetken. :) Eikä voi tietää vaikka jotain pientä olisi tapahtunutkin, mutta sillä ei mulle ole mitään väliä, joko olen raskaana tai en. Ja nyt en. Siksi en testaile. Mielummin otan menkat myöhässä kuin km.

Ja onneksi en sitä viinakaappia tyhjännyt, nyt ois menkkojen lisäksi kaamea kanuuna!! Nyt vaan toinen....


Kohti uutta nousua, tsemppiä kaikille!!
 
http://aijaa.com/VLpJwN

Minä tulen tämän epävarmuuden kanssa sekopääksi.
Vuoto ei oo alkanut ja aamulla tein taas testin... Eilense tylydigi ja haileeee haamu apteekinomassa. Tänään apteekin omassa yhä viivaa, ei vaan ole vahvistunut yhtään ja digi yhä nega. Dpo 14, joten pitäisi jo näkyä paremmin, jos olisi kunnon raskaus.

muoks: nyt illalla vuoto alkoi, eli kp 1. Onneksi on epäselvyys ohi. Jään nyt hetkeksi tauolle, tammikuun alussa täytän sen maagisen 40 vee, ja palaan sitten takaisin kuumeilemaan. Plussia kaikille :love::love::love:
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut zini76. Jotakin yritystä tuossa kuitenkin on ollut, niin selkeä plussa tuo kuitenkin oli. Rauhallista joulun odotusta, tammikuussa sitten uudella innolla. :love:

Itsellä vähän samanlaiset ajatukset, et pieni tauko vois tehdä terää. Tänään en jaksanut edes uittaa tikkua. Kp 26 ja dpo 12 menossa nyt, ei mitään oireita ja ihan blancoa näytti eilenkin. Itsenäisyyspäivään mennessä pitäisi alkaa uuden kierron, sitä odotellessa. Töitäkin on niin pirusti, et pitää keskittää ajatukset niihin, et saa hommat hoidettua sovitusti ennen joulua.

En sitten tiedä osaako täältä kokonaan olla pois, mut ehkä tikuttamisen jätän vähemmälle :D
 
Huomenta leidit !!
Zini nyt voitkin sitten tuon aikalisän myötä nauttia joulun odotuksesta sekä pyhistä rauhallisin mielin ilman tätä vauvastressiä. Ja pääsetpähän viettämään myös kunnon bileet pyöreiden vuosien kunniaksi :D sitten ei muuta kun takas uutta puhtia täynnä :LOL: eipä taitais olla itellekään mikään huono vaihtoehto vähän höllätä otetta näissä vauvajutuissa, mut en vaan taida siihen pystyä :cool: tänään dpo 6 meossa, ja nyt voi vissiin sit jo pikkuhiljaa alkaa taas siihen jokakuiseen "oireidenkyttäysrumbaan" :D
Meibijees sullahan on nyt jännät päivät käsillä, mistä sitä tietää jospa se plussa pärähtäiski juuri sillon kun ei himona odota ja testaile ;)
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille !!
 
Vai että semmosia yrityksiä oli Zinillä. Ei muuta kuin joulunviettoon ja uuteen nousuun.

Täällä paluu normaaliksi on aika lempeä, tänään kp1 ja tuhrua van se puolitoista päivää ennen. Tuntuu ihan hyvältä, melkein normaali kierto. Se nyt tietenkin että eihän se hyvä ole että joka kierto on erilainen, mutt tämä lähinnä normaalia. Mitään taukoja mä en harkitse, sata lasissa kunnes seinä tulee vastaan, ei tässä ole aikaa haaskattavana, Mutta, oishan se lapsi jo tullu jos ois tullakseen. Yritän enemmän ja enemmän sopeutua siihen.

Ja nyt voi hyvillä mielin koko viikonlopun tyhjennellä viinakaappia.. Onhan nyt pikkujoulu!!

Hauskaa adventinaikaa kaikille!


Tässä kun aikuisten palstalla kuitenkin ollaan voi heittää sen maailman kuivimman jouluvitsin.

"Miksi aikuisten palstalla odotetaan joulupukkia?
No kun pukki tulee keppi kovana ja pussit täynnä hyvää!!"

 
Viimeksi muokattu:
Huhuu, missä kaikki on? Aina välillä töiden ohessa käyn täällä kurkkimassa, että mitä kivaa ja nyt ei mitään!! Kukkuluuruu, kömpikäähän koloistanne ulos, senkin mörököllit. Kohta spämmään palstan täyteen kuivia vitsejä..



Tylsää on kun pitää omille jutuille nauraa!! Hauskaa viikonloppua, siitä huolimatta!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joyzy
Woodoo pahoittelut alkaneista menkoista :confused: ihailen kyllä tota sun positiivista asennetta !! Itellä aina sellanen ketutus naamassa kun täti tulee vierailulle ettei todellakaan vitsit lennä:mad: ja sä vielä jaksat meitä muita naurattaa :geek:
Peukut sulle ja uudelle kierrolle !! (y)
 
Heh, et nyt ihan yksin naura, Woodoo. Ma olen valilla taalta taustalta kurkkinut juttuja. Mut talleen kun muksu ja mies pyorii jaloissa, niin ei paljon saumaa kirjoitella.

Omaa napaa sen verran, et piinailut aloitettu. Oviksen tarkkaa paivaa ei tiedossa, silla normaalit muniksien kaavintaan fiilikset jai talla kertaa tulematta. Mutta himotusta (ja limoista) paatellen olis kai dpo 1 tai 2 menossa. Ja ei tassa kierrossa jaa homma ainakaan peitonheilutuksen puutteesta puolitiehen. Ja ei, ei olla tehty joulusiivousta vielä :sneaky:
 
Woodis villinä! Onko edes pikkujoulut? Vai ihan vaan tavallinen iltapäivävilli:D?

Kyllä itselläkin on sama fiilis: onnistunutta raskautta ei ehkä enää tule. Kyllä sen ois jo pitänyt tulla! Aika kuluu niin pirun nopeasti ja keho vanhenee siinä samalla. Pitäiskö silti vaan sinnikkäästi jatkaa tätä ja palstailua?? Eläkkeellä ois ainakin aikaa pyöriä palstalla ja ihmetellä asioita...:sneaky:
 
Hyvä woodis, pikkujouluvillitystä vaan palstalle, niin ei tarvitse itse kunkin turhaan kurkkia olisiko jotain piristystä päivään (y)

Minzi, Joyzy ja muut piinailijat, tsemppiä ja toivotaan muikeita pikkujoulu-plussia!

ON: Täällä mennään myös oireiden kyttäys-aikoja, vaikka ajoitukset ei edes oikein osuneet. Tosin minä en testaa mitään, vaan menen ihan tuntumalla, joten tarkkaa dpo:ta en tiedä - tai oliko O:ta ollenkaan, kun oireet oli aika laimeat :confused: Flunssakin yrittää hyökätä kimppuun, joten kolotuksille ja ällötyksille löytyy ihan ilmeinen selitys o_O

Hyvää viikonloppua! Kaikille uuden kierron aloittaneille tsemppiä ja rentoa pikkujoulua!
 
Viimeksi muokattu:
http://aijaa.com/Zw3i5n

Pikapaluu palstalle kysymään mielipiteitä. Vuotoa oli siis kaksi päivää, loppui ihan yllättäen. Nyt päiväpissasta tein uuden testin, kun tissit vaan kipeytyvät.

Voiko kemiallinen vielä näkyä, miksi mulla on välillä vahvat viivat ja välillä ei viivoja ollenkaan, vaikka samalla testillä tekisin. Nyt siis pc testinä
 
Mä en Zini kyllä yhtään tiedä, missä viisaammat, huhuu??? Kuvakaan ei kännykällä näy.
Ehdin jo hitusen innostua, kun on tissit vähän kipeet ja turvoksissa... Mutta mutta, sehän lieneekin teroluttien sivuvaikutuksia :( Testi piti tietenkin tehdä, ja nega oli. Suurella mielikuvituksella olis voinut kuvitella siihen viivan paikan :D No, näillä mennään. Kp 20.
 

Yhteistyössä