40+ so what wol.13

Torstai 12.11.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Tupsu71 (44)...................4......................
Jelli75 (40)........................3.................30kp/26
Esteri1 (42)......................2..................27kp/
Minttu 71 (44)..................5..................27kp/30
Pirunpelto (39).................1..................26kp/29-30(Inssi 30.10)
MaiMei (39) ....................2..................25kp/26
Toiveilija38 (38)................3.................25kp/28
Tammityttö (39)................3................23kp/
Babez74 (41) ...............1....................18kp/29 (letrot)
Kalabaliikki (39)..................................17kp/22-28
Virkki (39)........................2.................16kp/26
Zini76 (39)........................4..................14kp/26-28
KeltainenSeepra................2...................12kp/26-28
Woodoo(40).....................4...................12kp/24-26(letrot)
Pilhilinna-74 (40)................6.................12kp/27-28
Meibijees (37)....................2..................11kp/32-34
C. rotundifolia (40)...........2....................10kp/26-29
Minzi (38).......................3.......................9kp/27-29
elotar74 (41)...................3........................4kp/26/27
Jimima (43).......................2.....................4kp/28-30
nuppu73 (42)....................5......................4kp/29-34
toiveilija38.................................................1kp/ 25-28

Piinailupäivät:


Jelli75 (40)...........................dpo 17
Joyzy (41)…….........................dpo 13
Pirunpelto (39).......................dpo 13
MaiMei (39)............................dpo 12
Esteri1 (42)...........................dpo 11
Tammityttö (39).....................pp 2

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15
Zandi..................... (40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Yritin korjata listan. Mulla on pää niiiiiiin täynnä räkää, että ei tahdo ajatus kulkea. Onkohan nuo dpo:t nyt kaikilla päin puuta, kun ilmeisesti eilen olen unohtanut ne päivittää. Toivottavasti muuten on edes jotenkuten lista kohdillaan. Laittakaan vinkkiä, jos on tiedot ihan pyllyllään, niin muokkaan listaa.

Taitaa mennä meillä tämä kierto ohi. Tällä viikolla ei meidän makuuhuoneessa (eikä kyllä muuallakaan) tapahdu muuta kuin nukkumisen yrityksiä, niistämistä ja yskimistä. Tikkuja olen uitellut, eikä niihin ole tullut kuin hailua viivaa. Eli pieni toivo itää, että ovis tulisi vasta kun on saatu flunssat sairastettua. Ei mulla muuta. Palaan laatu televisioviihteen pariin.
 
Zandi, wauuu! (y)

Meibijees, kellistä vaan se mies vielä työreissun jälkeen - ehkä ehtii vielä! (y)

Kävin jo siellä verikokeessakin. Vastaus tulee ensi viikolla postissa, ja menee toki myös lähettäneelle lääkärille. Kai se sit mulle soittelee, jos siinä jotain on.
Unohdin eilisessä hötäkässä mainita, että kirjoitti se mulle jo varalta valmiiksi clomi-reseptinkin. Sitä vaan ei pidä vielä aloittaa, vaan ensin otetaan terot käyttöön. Se minulta meni ohi, että itsekö mä päätän milloin on aika ottaa clomit käyttöön... Ja mistään kontrolliultrista ei ollut puhetta, neuvoi vain oikean annostuksen. Että jos mä ne esim. seuraavassa kierrossa jo ihan itsenäisesti otan käyttöön, niin pamahtaakohan sieltä sitten kolmoset :p

Tässä kierrossa plussataan, eiks jeh? Ketkä nostaa käden ylös? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
minzi, mää niin muistan esikoisen odotusajalta, kun sattui tiettyjen hajujen/tuoksujen ällötys olemaan alkuraskaudessa - en voinu syödä kinkkua ollenkaan, kun yrjötti :D Ja niinkuin olin odottanut kinkun paistoa ja syöntiä :D
 
Lisäsin Nuppu sinut listalle ja siirsin Lumikin taustailijoihin. Pahoittelut Lumikki uuteen kiertoon joutumisesta!

Nukuin lähes kolme tuntia ja nyt olo tuntuu jo vähän paremmalta. Kohta käyn taas pissimässä tikkuun ja toivon, että viiva olisi vahvistunut, mutta ei vielä ovista, kiitos. Jos olo tästä kohenee, niin jospa saisi viikonloppuna miehen kellistettyä. Joten Elotar, plussataan vaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73 ja Zandi
Keltsi kuva ei näy tänne. Tahtoo nähdä...

Mulla taisi alkaa pahoinvointi. No ei vaan alkoi pää särkemään niin tajuttomasti, että oksettaa. Enkä saa unen päästä kiinni. Ja tyhmänä tuijotan vielä kännykän näyttöä.... Parantaa varmaan tilannetta. Lääkkeitä en uskalla syödä olon helpotukseen. Onneksi huomenna vapaa, kunhan vain on sitten kunnossa. Onkin oikein kunnon vapaa, kun mies menee rilluttelemaan heti töiden jälkeen.
 
Meinasin tulla kysymään miten Lumikin kävi - voi itku :( Ja Nuppu, voi ei!! Voimia!

Mulla otti tosi koville päästää irti ihanasta fantasiasta että vuoden piina palkitaan täydellisellä lomalla rennosti alkaneella raskaudella ja vieläpä vihonviimeisellä yrityshetkellä. Seuraava järkytys oli tajuta että niin, teistäkinkö pitää nyt luopua??!! - Saisinko mitenkään pysyä mukana siihen saakka että kierukka on takaisin? Menkat meni jo, joten sain ainakin kuukauden armonaikaa ;) Nyt kp 5 ja vanhasta tottumuksesta kannoin myös greippimehut kotiin...
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Eilen kunnon itku päivä :cry: miehen kanssa. Asia käsitelty ja uutta vauva-onnea laitettu tilaukseen :love:

Tänä aamuna aivan kuin eri ihminen.... Ovis ja- raskaustestit tilattu odottelemaan seuraavaa yritystä varten... kyllä tästä noustaan(y)

Kyllä voi eri tavalla ihmiset suhtautua tähän km -asiaan... äitini joka antoi tulla "totuuksia" täydeltä laidaltao_O niin anoppia itketti niiiiin paljon ja oli ihan oikeesti pahoillaan... kehoitti vaan että heti uutta yritystä kun vaan mahdollisuus;) .... ja niinhän me tehdään....
 
Ai niin. Sun mieheshän se tänne pitikin saada. Miten minä nyt tuolleen ajattelinkaan.
Mut sinänsä hyvä, että löysitte kompromissin vaikkei se sinusta ehkä parhaimmalle nyt tunnukaan. Ja onhan täa tää kk. ;)
 
Nuppu, ei kiva! Onneksi menit gynelle ja asia selvisi näinkin nopeasti. Sinulla on hyvä asenne! Oot selkeästi jo uusissa aatoksissa!

Jelli ja Lumikki :(! Älkää jättäkö meitä. Miten me Jelli se sun miehen pää käännetään? Voisko se tulla tänne meidän kanssa keskustelemaan? ;)

Keltsillä näytti hyvää viivaa! Kenen digi näytti hymynaamaa, Meibijeesin? Mulla ei ole digi näyttänyt ikinä hymynaamaa!!! (y) Hyvä sua.

ON: veikkaan oviksen tapahtuneen ke. To ja pe on tullut tosi isoja vihlaisuja alavatsalle. Olin jo hieman toiveikas, mutta eilen mulla näytti tulevan virtsis. Sain onneksi heti lääkkeet ja nyt tilanne rauhottui. Luulen, että kivut olivat virtsistä.... :cautious: Plaah! Onneksi on uusi resepti Gonalia jo odotttamassa.

Hyvää viikonloppua kaikille! Kamala juttu taas Pariisissa. Ei voi muuta kuin ihmetellä, mikä tätä maailmaa vaivaa.
 

Yhteistyössä