40+ so what wol.13

Elotar, en sit käynyt, kun tuon 2 kertaa ultrassa Clomifenien takia. Kun huomattiin, että 2 tabua riittää, niin ei tarvinnut enempiä käydä (paitti sit kävin alkuraskauden ultrassa) :) Tuolla mun gynellä ultraus maksaa muistaakseni noin 80€.

Zandi ja mitään draamaqueenia! Kyllä tommoinen vuoto säikäyttää ja itkettää! Toivotaan, että oli jokin hematooma vai mitä kaikkea sitä onkaan olemassa.

Pirtsi, jospa nyt!!

Odottelen teitä toisella puolella edelleeen! :)
 
Noniin. Siis tuo eilinen tikku tosiaan lepäili pöydällä ja kuvailin sitä, ei siinä mitään näkynyt. Sitten *PUF* yhtäkkiä siinä oli se viiva, katsoin sitä, että mitä helvettiä?! Niin ihankuin joku pölypilvi olisi laskeutunut siihen päälle jostain itsestään. Semmosta harmaata nukkaa oli testissä. Nyt tänään katsoin sitä uudelleen, harmaus on hävinnyt ja joku viivanpaikka jäljellä.
Aamulla sitten uusi pregcheck ja en minä siinä mitään näe (n)

Nuo testit ovat ihan kauheita!! Että Tammis, jos siirtoon pääset niin varauksella noita onestep testejä, ne on raskauskeijulta tilattuja, ei herkkiä vaan tavan 25mlu- testejä.
Eilen illalla tuli vielä tuhruakin vähän, nyt ei mitään. Olo on kyllä ei raskaana oleva, mutta yritän sinnitellä tässä toivossa vielä hetken!

Ihana kuulla Sahriksen ja Jopon kuulumisia! Tässä vähän aikaa sitten ihmettelinkin, joko Sahris on poksahtanut. Eli ehkä ihan kohta, tsemppiä tulevaan!

Ja Zandi, ei mitään noloa todellakaan! Itse tekisin varmasti ihan samalla tavalla, täältähän tätä vertaistukea hakee ja saa! Ja kyllä tommonen nyt säikäyttää aivan varmasti.
Kuinka noloa on tämä minun tikkujen kyttäily, todella noloa kuukaudesta toiseen "joko nyt, näettekö mitään" ja tämän ikäisenä vaahdota tästä asiasta, mutta teen sen silti. Onneksi täällä ollaan "kasvottomana". Mulla ei ole ketään ystäviä edes, kenen kanssa vaahdota tästä asiasta, te olette minun virtuaaliystäviä ja tarvitsen teitä!

Woodoolla painonpudotus mielessä. Ärsyttävää hommaa sanon minä. Olen vielä todella perso kaikelle makealle. Sen vaan tiedän, että paino nousee liikkumalla tottakai, kun solut pumppaa nestettä ja kerää sitä. Älä ole siitä huolissasi. Vaikka paino nousee, se ruokavaliolla tulee myös alas sieltä tai muuttuu lihasmassaksi.

Iso kiitos keltsille ja muille listan päivittelyistä (y)

Ja kiitos tsempeistä kaikille, niin kuin jo totesin, tarvitsen teitä ja vertaistuki on verratonta tässä ryhmässä :love:
 
Pirtsi jep kiitos. Taidan suosiolla nakata ne roskiin. Tai oikeastaan olis aika hauska pissata yks sellanen näin ennen siirtoa :D. . Se että PC meinas nostaa viimeks turhia toiveita, nii nyt en halua joutua samaan.

Joooo..onhan tää. Sanotaanko että olisin mieluummin se autuaan tietemätön "blondi" joka tajuaa epäillä raskautta vasta joskus rv12 kun maha paisuu. Mua ahdistaa itseäni tää liiika elimistön kyttääminen ja asioiden pähkäily. Kun kuitenkin fakta on että kun tarpeeks kuulostelee joka kierto niin aina löytyy jotain "uutta" ja toiveita hetättävää. Ja just toi tikkujen syynäys. Kun kuitenkin omakin järki (ja kokemus) sanoo, että jos tikussa ei näy heti mitään niin siinä ei näy. Pistää tikut roskiin, oottaa pari päivää ja testata uudeleen. Tällanen kusitikkujen kantelu valolampun alta toiseen ja luonnonvalosta uv-valoon on aika..no..typerää. mutta minkäs teet :oops:

Että hjoo. Onneks on tällanen höyrähtäneiden vanhojen kanojen ketju :ROFLMAO: voi rauhassa syynätä niitä olemattomia viivoja ja llman että leimataan samantien hourulaan :ninja::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Musta on kiva lukea noista testailuista ja toilailuista - toki toivoisi niihin testeihin mahdollisimman paljon niitä plussiakin tulevaksi! :) Oottakaapa, jos pääsen itsekin sinne asti, niin alkaa kuvia sadella :D

Siitä gynekäynnistä vielä, multa ei oo tarkoituskaan ottaa papaa. Vain ultrata munasarjat. Ja luulis onnistuvan vatsan päältäkin, paino-ongelmia ei varsinaisesti ole. Tai mitä kertyy, niin kertyy muualle kuin mahaan... Liikun epäsäännöllisen säännöllisesti, hölkkää ja sauvakävelyä. Ja muutennii on enempi semmonen Duracell, joka touhuaa koko ajan jotain :D

Äh, eksyin aiheesta, anteeks! Elikkäs keskiviikkona ois mulla se gyne. Ilmoittelen sitten miten meni :) Mä sain nyt jotenkin sielulleni rauhan, kun varasin sen ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Kiitos teille "synnin päästöstä"! Näinhän se on, tänne on helppo tulla purkamaan ajatuksia ja saa sit tukea. Aivan paras porukka :love:

Elotar, enpä ole montaa kertaa tainnut kuulla että viimeisetkin toiveet viedään. Täällähän tosin jollekin oli annettu melko inhottava tuomio ja oliko sekin jo seuraava kierto, kun näytti taas hyvältä. Kukahan se meistä oli, siitä ei kai ole hirveän kauaakaan. Ja sainhan minä tavallaan itsekin murskatuomion. Mitä luomuiluun tulee. Tehtiin alkukartoitus ja kaikki oli mahtavasti ja niin hyvin. Kunnes tehtiin aukkari. Johtimet tukossa ja sillä hyvä. Ei sittenkään jätetty siihen vaan nyt pienen toivossa viskotaan rahaa klinikalle.
 
Viimeksi muokattu:
Elotar mulle on aina tehty noi munasarjan ultraukset, oikeastaan ihan kaikki ultraukset alakautta. Vatsan päältä niitä ei samalla tavalla näe. En tiedä miten muilla, vai onko mun lääkäri vaan sadistinen ja tykkää työnnellä röörit tukkoon :D
 
Niin, mitä mullakii on viime vuosina tehty, niin alakautta... Mutta jos se mun varaama gyne ei tee alakautta menkkojen aikaan, niin tekis sitten edes vatsan päältä... Mutta ne lupas soittaa sitten, jos pitää se aika perua/siirtää.
 
Ja muistelen äiti seiskanelonen että sinä jossakin välissä (keväällä?) tuskailit, että kaikki raskautuu ja lähtee palstalta, mutta sinä vain olet ja katsot vierestä etkä raskaudu koskaan.
Ja nyt sinulla on loppujen lopuksi tuo iiiihana massukka köllimässä :love:
 
Hah joo :D. . Me aloitettiin "yritys" v.2001. Yksi raskaus 2003 joka menetettiin. Sen jälkeen mitään ei tapahtunu edes hoidoilla yli 5 vuoteen. Mulle on sanottiin, että luomulapsen mahkut on promillen luokkaa ja hoidoillakin tuli 1-2 alkiota ever. Esikoisen saatiin 2009 ihmeen kaupalla hoidoilla. Sen jälkeen hormoniarvot oli jo niin paskat että mulle annettiin ennenaikaisten vaihdevuosien tuomio. Amh oli laskenu 0,3 ja fsh koholla. Sen jälkeen olen ollu kolme kertaa (!)raskaana luomusti. Okei, vauvat on menetetty mutta se ei johdu noista vaan kantamani piilevän geenivirheen takia. Viimeisin raskaus siis viime keväänä. Imettäessä , ekoista oikeista menkoista synnysyksen jäleen. Minä, jonka amh oli jo alle 0,2 eli mittaamattoman matala, munasarjat nollassa. Ymmärtäisin jos olis pco joka saattaa "korjaantuu " hetkellisesti raskauden jälkeen kun kroppa ovuloikin normalisti, mutta munasoluja mulle ei pitäs kasvaa enää mistään yks kaks.
Eli nii.. toivoa lienee niin kauan kunnes on vaan jossain vaiheessa pakko myöntää ettei enää voimavarat riitä hakkaamaan.päätä seinään. Kuten mulla alkaa jo lähes olla. Toki jos voittais lotosaa nin vois hangata näitä lähemmäs kymppitonnin hoitoja.

Tsemppiä akat <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Huomenta!

Elotar, mulle ainakin gyne sanoi joskus, että ovat he nähneet pahempaakin kuin kuukautiset! Eli alakautta vaan ultrataan, ainakin mulla. Missä kaupungissa meet Terveystaloon?

Zandi, mulla on siis gonalit ja pregnylit tässä kierrossa luomun tukena. Nyt on "ajovaihe" päällä....;) Kunpa onnistuisi. Inhottaa noi pistokset, vaikka oonkin saanut ne nahan alle ihan ok! Nämä toimet otettiin raskautumisen tueksi. Joka kerta on mennyt vuosi raskautumiseen ja ne on päätyneet viime aikoina kaavintoihin. Rupesin syömään tässä kierrossa macaa, koska olen ollut armottoman väsynyt.

Karoliina, ihanaa odotusta! luot uskoa siihen, että hormonaalinen tuki voisi toimia.

Työniloa! Pian on perjantai....
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Huomenta naiset!
Ä74 ja Tammis, olette ktl loistoesimerkkejä siitä, että tuomioista huolimatta voi käydä toisin. Antaa niin paljon toivoa monelle.

Virkki, jos (lue kun) raskaudut niin jatkuuko joku lääke vielä jonkin matkaa raskauduttua?
 
Niinhän siinä kävi että onni loppui lyhyeen, eilen gynen vastaanotolla alapää vaivojen vuoksi, siellä ultrattiin eikä kohdussa mitään... emätintulehdus johon lääkkeet ja eilen alkoi vuoto kipujen kera:cry:

Palailen siis tänne teidän mukavaan joukkoon taas kuumeilemaan tuolta toiselta puolelta:)

Tämä oli ensimmäinen keskenmeno minulla ja toivottavasti viimeinen... mies otti raskaammin kuin minä itse(n)

Mulla jo ajatukset uudessa yrityksessä... kyllä meillä vielä se nyytti on, ennemmin tai myöhemmin(y)
 
Virkki, tikuttelin vain ovista, ei ollut mitään muuta lääkitystä kuin tuo Clomifen! En sitten uskaltanut oikein mitään luonnontuotteitakaan käyttää, tuli sellanen olo, että mitenköhän ne pistää kropan sekaisin. No käytin sentään foolihappolisää.
 
Ihan sitä vaan, että onko muutkin yhtä hyviä keksimään oireita kun mä....? nyt kp 23/28 ja on pahaa oloa, voimakkaita hajuja, rintojen arkuutta, kiukkua jne... miten ihmisen mieli voikin olla tämmönen :LOL: Vasta yk2 menossa joten ei nyt kovin todennäköistä että olisi tärpännyt. Voi hölmöyttä:p
 
Nuppu, olen pahoillani! Mutta hyvä, että ajatuksesi on jo uudessa yrityksessä.

Jimima, voi surku! Tsemppiä alkupäiviin ja hyvää uutta kiertoa!

Minulla menossa kp7, ja osaan olla taas suurin piirtein ihmisiksi (y) Ei ollut mitään piinailtavaa, joten ei pettymystäkään - mutta ne pms oireet :devil: Yritän olla herättelemättä suuria toiveita, mutta greippimehu-ja foolihappo-kuuri on sentään menossa :)
 
Nuppu, ei oo todellista! Siis oliko sulla kuitenkin tyhjennettävää vai oliko tyhjentynyt itsekseen? On kyllä ikävää. Tsemmpiä sinulle ja miehellesi! Ihanaa, että jaksat katsoa avoimin silmin jo tulevaa!

Jimima, kyllä me vielä näytetään mihin pystytään. Onnea uuteen kiertoon!

Toiveilija. Mä en niitä oireita löydä oikein keksimälläkään ja se on hieman huolestuttavaa.
Onko pms oire kiukkuisuus todella raskausoire?
 
Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista... Zandi: Kivut ja vuoto alkoivat jo sunnuntaina illalla ja jatkuu edelleen eli itsestään tyhjenee ilmeisesti.. Gyne jolla eilen kävin, soitti tänään ja antoi ohjeeksi että kahden viikon kuluttua uusi testi.. Kun kysyin Flagyl puikon käytöstä nyt kun kerran vuotaa niin sanoi että kaikki kivut, kutinat jne johtui km:stä ja voi aloittaa sitten uudestaan kun vuoto loppunut ja jos oireita vielä on...

Eilen olin niin jäätävän kipeä että en oikein edes tajunnut mitä on tapahtunut, tämä kun on ensimmäinen kerta. Tänään kun kipu helpottanut vasta iskee tajuntaan ja voi tätä itkun määrää :cry::cry::cry:

Nyt jo kuitenkin odotan että koska mä nyt sitten tiedän koska ovuloin?? onneks on vielä pari testiä kaapis odottaas... täytyy nyt vain mennä päivä kerrallaan:confused:
 
Nuppu voi ei !!! :cry:Jaksamista sulle, ja parempaa onnea ensi kiertoon.
Jimimalle myös pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, kyllä se meidänkin aika vielä tulee !! (y)
Niin ja tervetuloa uusille !! Leijis kyllä juu, niin tuttua on toi "oireilu" että welcome to the club vaan !! :p
Vaikka eihän sitä tiedä vaikka noi sun oireet olis ihan sitä itseään ;)
 
Moikka kaikille kuumeilijoille :)

Mä en päässy enää kirjautumaan pilvilinna74 nimimerkillä, joten vaihdoin sen tähän lähellä tuota nimeä olevaan. Päivittäiskö joku ihanuus mulle kierron tilanteen: kp 11 / 27-28 ja yk 6. Viime kierto pidettiin välikierto ja nyt jälleen mukana geimeissä (y)

Pahoittelut kovia kokeneille...ja virtuaalihalaus :love:

Onnea hyviä uutisia saaneille :) Mä yritän lukasta kaikki kuulumiset ajantasalle :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä