40+ so what wol.13

Mitä mä sanoin, meibijees! Onnea! Katohan niitä mun hailakoita viivoja samoilla päivillä pari sivua sitten. Ei mitään hätää sulla. Viivojen vahvuudesta kun ei voi mitään päätellä kun kaikilla vahvistuu omaan tahtiinsa. Pääasia että vahvistuu.

Mulla on nyt 5+1. Tiistaina palaillaan, joten silloin vasta pääsen tilaamaan ultraa. Takaraivossa kuiskailee joulukuisen hormoolipolin lääkärin ääni: On todennäköistä, että seuraavakin raskaus menee kesken, kun kolme aiempaa on mennyt...
Mutta saadaanpa se lopullinen päätös ja järki tähän asiaan. Ei tämä kuumeilu muuten ikinä lopu.

Jimiman puolesta peukut pystyssä! Jos voitava on tehty, toivossa on hyvä elää!

Elintavoista: ei ylipainoa, ei juuri stressiä, ei juuri liikuntaa, ei einesruokia, ei juurikaan alkoholia. Mitä nyt joskus ruuan kanssa viiniä. Kaikista ei sanoista huolimatta, melko positiivinen asenne! Syödään siis ihan monipuolisesti, herkutellen, itsetehden.

Tyydeli, kävin tsekkaa sun viivat. Ihan samalta näyttää ku mulla, paitsi etten saanu vahvaa vielälään. Itseasiassa OneStep näyttää ihan samalta ku eilen, haamulaiselta.

Mut tein kuitenkin digin ja tyydyn nyt toistaiseksi tähän. :love:
http://aijaa.com/i6vMfi

Turhaa kait sitä on muiden viivoihin verratakaan. Täytyy katsoa mihin suuntaan tämä tästä kehittyy. Täytyy varmaan toinen digi ostaa viikonlopulle. Vai mites nopeesti tuossa digissä nuo viikot vaihtuu? Ai, niin hauska juttu edellisestä plussauksesta; näytin miehelle digiä 1-2, niin hän valahti ihan kalpeaksi ja tuumasi, et tuleeko sieltä kaksi :D:LOL:

Polille ajattelin tänään soittaa. Sanoivat, et soita heti kun plussaat niin varataan aika n. viikolle 6. Voihan sen sitten perua, jos tilanteet muuttuvat. Niin ja meillähän mies tiedä tästä vielä mitään. Lähti juuri työkomennukselle ja tekevät pitkää päivää, kerron vasta kun tulee kotiin. Muuten ei tule työn teosta mitään. Onneks saa tänne avautua, kauheaa pitää itsellään tämä... :censored: Mitenhän sitä saa pidettyä itsensä töissä kasassa...

• Tykkää
Reactions: Babez74
Meibijeesin pohtiminen on ihan normaalia tuossa vaiheessa. Ei tiedä uskoako kaikkea oikeasti todeksi.
Niinkuin Theran sanoi, ei oo helppoa yrittää raskaaksi tai olla raskaana. Musta tuntuu, että silloin kun raskaaksi tulin, niin se se vasta ressaavaa olikin. Miettiä onko edes raskaana, ja jos on raskaana onko pienellä kaikki hyvin, meneekö tämä hyvin loppuun asti, mitä voin syödä jne jne.

Tsemppiä Meibijees ja uskoa tulevaan! :)

• Tykkää
Reactions: Theran ja Meibijees
Onnea Meibijees! Huippua.

Babez, clomit ja letrozolit (ja kai femaritkin) on ikäänkuin toistensa rinnakkaislääkkeitä. Auttavat samaan asiaan, vähän eri hormoneihin vain. Kypsyttävät solua. En tiedä onko niistä sulle apua vai haittaa, jos sun solut kypsyy muutenkin ennätysvauhtia. Clomit on kalliimpia ja saattavat joillakin ohentaa kohdun limakalvoa, siksi usein siirrytään muutaman clomikuurin jälkeen letroihin. Terolut, keltarauhashormonituki, oli muuten mullakin plussakierrossa mukana. Kun on taipumusta välivuotoihin ja luulinkin sitä kiinnittymisvuotoa välivuodoksi. Oon jostain lukenut, että saattaa jopa tukea kiinnittymistä sopivasti ajoitettuna.
Se lääke, mikä "varmasti" irrottaa ne solut, on Pregnyl. Sitäkin voi gyne määrätä, jos on epäilys, ettei muuten irtoa. Mutta kyllähän kypsät solut nyt useimmiten irtoavat itsekseen (?). Se on kertaPISTOS vatsanahkaan. Letroja voi myös napsia esim. vähemmän kuin normaalisti, niin se ehkä auttaa silloin vain ihan pikkuisen, mutta aina pitäs mun mielestä ainakin kerran ultrata lääkekierroissa (ainakin jos ei ole tietoa lääkkeen vaikutuksesta omaan kroppaan). Jos clomit tai letrot ei oo sopivia, voidaan myös määrätä OI hoitoon noita vahvempia, menopur/puregon/pergoveris/gonal-f (?), kypsyttämislääkkeitä jotka otetaan pistoksina ja joita ivf hoidoissa käytetään.

Äiti74

Onnittelut Meibijees! Kalabaliikille tsemppiä, häntä pystyyn! :)

Itsellä tänään surku olo. Kierron oletettu puoliväli lähestyy, mutta tiiä sitten milloin tässä olis sitten "sillä fiiliksellä"... Miehen kanssa riideltiin viikonloppuna ja nyt ketuttaa kuin pientä oravaa, jolla on käpy jäässä :confused:

Nälkäkin kaivertaa. Väsyttää. Tää näitä päiviä on, kun en tiedä pitäisikö nousta vai jäädä. Maanantai.

Positiivista viikon alkua vaan kaikille ;)

Kiitos kaikille, vaikka ihan tuskaahan tämä on. Nyt tein liuskan päiväpissasta ja melkein blanco. Jos digi ei olis aamulla sanonut 1-2, niin en uskoisi. Toivottavasti viiva vahvistuu aamulla...(n) En sinne polillekaan vielä ehtinyt soittaa, jospa odottelis muutaman päivän.

Kiitos kalabaliikki listan päivityksestä ja tsempit uuteen kiertoon!

Theran, mä tilasin kans pari digiä lisää. Teen viikonloppuna, jos ei vuoto ala ennen sitä.

Tsemppiä elotar74, tuotahan se aina välillä on...:unsure:

• Tykkää
Reactions: elotar74 ja Babez74
Tässä vielä dpo 13-15 liuskat, hitaasti vahvistuu... :unsure:
Äskeistä blancoa en viitsi edes laittaa ja päätin just, että aamutikut olkoon vertailukelpoisia keskenään.

Dposta en ole ihan varma, en tuntenut mitään oireita. Mutta LH piikki oli kp 13-14, nyt menossa kp 29/32, et siihen nähden en ole vielä heittämässä kirvestä kaivoon. Teroluteja söin kp 15 -25.

http://aijaa.com/5yWQHT

Onnittelut Meibijees! Minäkään en saanut missään vaiheessa kunnolla vahvaa viivaa liuskatesteihin (RFSU). Digi sen sijaan muuttui 1-2:sta 2-3:n ja viime viikolla alkuraskauden uä:ssä näkyi pikkuinen pallero.

Elotar harmi tuo riitely miehen kanssa. So feel you. Meillä meni yksi kierto ihan harakoille just riitelyn takia. Eipä sitä viitsi niitä hommia edes ajatella, jos toinen on ihan ärsyttävä :D

Kalabaliikille ja muille alkukierron taapertajille tsemppiä!

Toivottavasti Woodoolla on hyvä ja rentouttava loma!

Tyydelille tsemppiä ultran odotteluun. Toivottavasti siellä olisi kaikki hyvin!

Jimima jaksa toivoa vaan! Mää oon aatellut, että täytetään tuon 40+ masukkaiden palsta isolla kasalla naisia!

Täällä ei mitään uutta. Väsyttää :sleep: Välillä etoo, mutta ihan vähän vaan. Maha on turvonnut pallo ja tissit on kipeeeet. Joka vessakäynnillä jännään, mitä väriä housuissa on, vaikka tippaakaan tuhrua ei ole näkynyt koko aikana. Ei oo helppoo ei, mutta onnesta mykkyrällä olen kaiken sen ajan, kun en ole huolissani :LOL:

Viimeksi muokattu:
Meibijees mulla noi herkät halpistestiliuskat antoi kunnon viivan vasta 4+5. Pc antoi paremmin viivoja. Tänään testasin pc tikulla niin ihan kunnon tumman viivan antaa tosin olisin enemmän huolissani jos ei tässä vaiheessa antais kun on rv 5+5.
Mietin sitäkin että jos ihan hirveä huoli ja ahdistus on niin pyydä verikoetta. Joillakin ei vaikka veressä hcg:tä onkin niin ei erity pissaan niin hyvin. Tsemppiä ja toivotaan että pieni on tiukasti mukana. <3

TIISTAI 1.9.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Katjusmaaret (41)..........4..............64kp/26-29
Martza (44).....................................39kp/30
Johanna75 (40)..............6...............37kp/
Tikru-78 (37)...................................33kp/
Anuliini1975 (40).............1..............31kp/25-29
Virkki (39)........................2.............30kp/26
mama na baba (42)........................28kp/27
C. rotundifolia (40)...........2............22kp/26-29
Zandi (40)........................2.............21kp/27(9/2015 hoitoon)
SuloinenSalaisuus (40)...................20kp/25
Mileena74 (41).................3.............20kp/28-30
Jimima (43).......................2.............19kp/28-30
Tammityttö (39)................3.............18kpl/ (9/2015 hoitoon)
Pilvilinna74 (40)................6.............17kp/25
Woodoo(40).....................4...............16kp/24-26
Pirunpelto (39).................1...............14kp/29-30
Esteri1 (42)......................2...............14kp/
Minttu 71 (44)..................5...............12kp/30
elotar74 (41)...................3...............11kp/?
Jelli75 (39).......................3...............11kp/26
MaiMei (39) ....................2..............8kp/26
Kalabaliikki (39)..............................2kp/22-28

Piinailupäivät:

Jimima (43)..........................dpo 6

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
KeltainenSeepra......... - 8/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Theran...................(36) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Meibijees................(37) - 8/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:
Babez74 (41) 1. kierto x/29
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta.
Sen jälkeen lähetä ja vóila!

"All will be well as long as we do our best"

Oi olipas taas niin ihana lääkärikokemus, voisin tuon miesgynen laittaa purkkiin ja tuoda meille kotiin, sit se vois aina mua ultrata joka välissä ;) Huom. Tässä ei ole mitään seksuaalista, se vaan on niin herttisen herttainen!

Taas oli kuulemma ihan hirmu hyvän näköistä, eikä ollenkaan korreloinut amh-lukeman kanssa hänen mielestään. Folleja riitti. No, letrot oli jo kasvattaneet kaksi suurta, 19mm. Saatiin kuitenkin seksilupa... Tervetuloa, kaksoset! ;) Voi miesparka, jos näin kävisi. En itsekään toivo, mutta parempi 2 vauvaa kuin 0 vauvaa!!

Sovittiin nyt, että syyskausi letroilla (ilman ultria), alkuvuodesta katsotaan tilanne. Toukokuun plussankin takia hän oli ihanan toiveikas, mutta kyllä mä nyt säästän rahaa ihan sillä silmällä.

Tai no ekaks saadaan nää kaksoset tietty ;)

Meibijeesille onnet matkaan!!! Mulla nyt oli eri kokemus tuosta Raskaana 1-2 / dpo15, mutta sulla on se toinen mahdollisuus eli hyvä tuuri ja onni matkassa!!

MaiMei kp8 (tai 9)

Kuulostaa hyvältä MaiMei :)

Olen lukenut äitiysblogeja ja muistellut ainokaiseni syntymää. Vetistelen täällä kun liikuttaa niin. Satutteko tietämään kypsässä iässä vauvan saaneiden tai vauvaa odottavien blogeja? Olisi kiva löyää semmoisiakin.

Jos oli ovulaatio, niin se oli viikko sitten. Muutaman päivän päästä pääsee jo testejä tuhlailemaan.

Joo, ei kyllä hyvältä näytä. Ei vahvistu viivat täällä... :cry:
Vuoto ei ole alkanut, mutta sitä odotellessa... On kyllä niin kurja olo, toivottavasti menee sitten helpomman kautta. Varmaan pesii siellä jäljellä olevassa munatorvessa ja joudutaan sekin poistamaan... No, sittenpähän ei tartte enää miettiä. Toivottavasti muilla vähän toiveikkaampi tiistai...

Meibijees, eikä! :(

Pikainen kysymys ovulaatiosta:

Alavatsakivut ovat kovat, selkää polttaa ja reisiä. Limaa ei kuitenkaan erity ja testitikut negatiivisia. Nythän kiertoni on venynyt 30:een välillä, voisiko olla, että ovis ois vasta tulossa?
Silkkaa arvailuahan tämä vain on, mutta meilläkin (!!) on mennyt riidellessä viikonloppu ja viikon alku ja tänään itkinkin jo taas hukkaan heitettyä kiertoa. Vaikka se prosentti on muutenkin pieni, mutta vois sitä edes yrittää helvetti. Seksiä olen saanut viimeeksi viikko sitten ja siitä tämä kolmas maailmansota nyt sai alkunsa.
Piti miehelle (siis kyllä, minä ruinaan!) kerrata, että vissiin niitä vauvoja ei saa alulle ilman jonkinsortin yhdyntää ja klinikalle ei olla saatu vielä aikaa.
Argh turhauttaa niin hemmetisti tämä odottelu! :mad:

Ja anteeksi omanapaisuus. Eipä tänne kauheesti ole asiaa sen tuomiomme jälkeen ollut. :(

Mikä meitää montaa oikein vaivaa??? Meilläkin oli riitaa tai ainakin mun puhumattomuutta ilmoilla perjantain ja lauantain. Sunnuntaina vasta alkoi jonkinmoinen lähentyminen. Ei mitään syytä, mutta voi että otti päähän. ONNEKSI ei ole tarvinut petipuuhia miettiä tässä kierrossa. Ensi kierrossakin petipuuhat hoitaa lääkäri. (y)

Meibijees mä olen pahoillani.. :(

Muillekin tsemppiä ja toivottavasti tää kuukausi olisi mahdollisimman monelle plussa kuukausi.
Hoitoihin menijöille voimia jaksaa.

Voi toki olla että tuolta odottajista tipahtaa nopeasti vielä..

Se on kai aika yleistä, että oviksen aikaan kiukuttaa.. Että eikun sitten kiukkuseksiÄ väkisin, ihanan romanttista! Tsemppiä niihin puuhiin!

Maimei, ihanan positiivinen lääkärikäynti, kuulostaa tosi tosi hyvältä! Meibijees, jos sulla näyttää johki tiettyyn aikaan vahvemmalta viiva! Ja jos viivaa näkyy niin raskaana olet?! Eikös se niin pitäisi mennä? Verikoetta myös kannatan! Neuvolassako ne ottaa vai missä?

Täällä edelleen kuvottaa kokovuorokautisesti, joten seksiä ei tee mieli, eka neuvola takana ja täti näytti sikiönukkeja, että tämän ja tämän kokoinen ja sitten tulevaisuudessa. ARGH! Jotenkin todellisuus rupee iskemään, vaikka viel pelko persuksissa ja tiedä, miten käy!

Ai niin oli niistä elämäntavoista aiemmin täällä puhetta, oli muute kiva neuvolatäti ei mutruttanut hirveästä ylipainosta 40 kg tai enemmän.. Eikä iästä ja urheilustakin sanoi, että sitten yrität, kun huonovointisuus ohi! Jei :)

Saan kai käydä täällä edelleen kurkkimassa, että ketkä kohta tulee seuraan tonne toiselle palstalle!? :)

Hyvä avaus riidoista kuka se nyt olikaan :D Luulin olevani ainoa jonka olis tehnyt mieli kuristaa mies "hukatusta kierrosta"! Ja se hetki kun vaivalla tikutettuun ovikseen toinen vastaa että ei mua nyt oikein huvita... Siis MITÄH?!! ;)
Sinäpä sen sanoit!! Ja kaikki päivittäiset kirjaukset womanlogiin, tikkuun pissimiset, tissien rutistelut sun muut vitamiinin mättämiset ja toisen velvollisuus on "vain panna", edes pari kertaa oikealla hetkellä ja jos tulee tuollainen vastaus, niin itse meinasin ihan oikeesti tänään heittää miehen sänkyineen päivineen ikkunasta ulos. Jos oisin supernainen niin oisin varmasti sen tehnytkin, sieppas niin pahasti.

Yhteistyössä