40+ so what wol.13

Helou ladies! Onnea Keltsi ja Karoliina hyvistä uä-kuulumisista! Nyt vaan lippu korkeella ja toivotaan kaiken menevän hyvin. Myös Theran ja Meimii onnea plussista. Meibijees ymmärrän sun huolesi. Mulla oli ihan sama. Toisaalta sulla kyllä tummenee mukavasti viiva.... Jopa munkin kriittinen silmä näkee sen. Hcgn pitäisi tuplaantua oliko se joka toinen päivä vai miten??? Maanantaina oot senkin suhteen ehkä viisaampi. Kunpa tärppäis sullakin. Tyydeliä jännätään kans kovasti. Tsemppiä Tyydeli. Tiedän, mitä käyt läpi. Täällä on peukut pystyssä myös sulle.

Värkkilandiassa on kuulkaas jo kp4! Tätä kiertoa osasin odottaa, joten korkealta ei tiputtu, eikä ollut masiksia, eikä mtn. Olen laittanut kakkosta silmään (kuulostaapas pervolta) ja toiminut! Kävin otattamassa amht sun muut ja kävin ultrassakin. Gyne sanoi, et kaikki näyttää sisällä oikein hyvältä. Niitä munarakkuloita (vai mitä ne nyt onkaan??) oli kummassakin munasarjassa kymmenisen kappaletta. Gyne oli sitä mieltä, että tilanne on erittäin hyvä tällä ikää ja selitti, että minulla on kaikki raskauden onnistumistekijät ok eli olen normipainoinen, enkä tupakoi. Suunnittelimme, että nyt alkaa letrot (Maimei perästä tullaan. Päästään vertailemaan kokemuksia) ja katsotaan, tuoko se eloon mtn uutta. Ens vkolla meen uudelleen ultraan ja nähdään, onko niillä pillereillä mitään virkaa minun elämässä. Elämme toivon aikakautta, vaihteeksi.

Onko kellään onnistuneita kokemuksia letroista? Onko niillä kukaan onnistunut? Mulle tuli hirveän positiivinen olo gynellä käynnistä, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä, että siellä mun munaskuissa on vain tyhjiä kuoria. Katsotaan nyt, miten käy. Onko kellekään ehdotettu sitä alkioiden geneettistä tutkimusta? Siis hoitojen yhteydessä? Me keskusteltiin siitäkin ja jäin pohtimaan sitäkin.... On vaan yksi miinus: hävyttömän kallista touhua!!! Naiset: eurojackpotit vetämään... Tarjoillaan hoitokierrokset voittorahoilla! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: elotar74 ja Babez74
Pirtsi.... Toivottavasti pääsistte pian! Meette siis kunnalliselle puolelle? Mäkin toivon lähetettä sinne, niin ei tulis ihan heti kauhean kalliiksi. Jos et tästä kierrosta pääse, niin josko seuraavasta?? Mullekaan ei ikinä ole tullut vahvaa viivaa ovistestiin! Eikä kyllä clearbluehunkaan, vaikka luulin niiden tekevän ihmeitä mun viivoille! Ovat susia ihan kaikki, sovitaan niin!
 
Helou! Pirtsi - me muistaakseni päästiin alle 3kk sinne ekaan suunnittelutapaamiseen ja sen jälk. Alle 3kk sis.Hoidot alkoi.

Värkki - hienoa että olet saanut kakkosvaihteen päälle! Mikä sun amh arvo oli? Munikset kuulosti todella hyviltä - erittäin lupaava gynisreissu ja hienoa että sait jo letrotkin matkaan. En ole itse kokeillut, mutta lukenut paljon onnistumistarinoita. Meille ei koskaan ehdotettu geneettistä tutkimusta, mutta nyt meillä on menissa kromosomitutkimus (tulosten saanti kestää 2kk). Lottovoitto niissä tosiaan tarttis - yritäsaasa julkisella puolella hoidettua. Kannattaa jo terkkariin varata omalääkärille aika, joka laittaa lähetteen gynikselle -'siinäkin voi mennä 4kk yht. Voithan sitten perua, jos tärppääkin. Siellö tekevät kaikki perustutkimukset. Missä muuten olet käynyt yksityisellä?

Tässä kaikille piinailijoille ja hcg arvoista kinnostuneille hyvä saitti, jota itse kävin piinaillessa katsomassa:
http://www.babymed.com/is-my-hcg-blood-level-normal

Ihanaa illan jatkoa arvon leidit!

Ps. Tällä ei enää kohtukipuja, vain pientä kirkasta tuhruvuotoa pyyhittäessä:) taitaa olla tyhjentyminen tapahtunut. Enää on hcg testi reilun vkon päästä.
 
Juu, kunnalliselle puolelle valitettavasti (?) mennään ihan rahatilanteenkin takia. Babez, miten teillä hoidot alkoi ja oliko vika molemmissa vai miten?
Meillä on siis miehellä se oligozoospermia, mitä googlettelin niin ilmeisesti suoraan ICSI on vaihtoehtona.
Mutta, saahan sitä tässä välissäkin uskoa unelmiin ja toivoa sitä luomuplussaa. En jaksais odottaa muuten hamaan tulevaisuuteen, jos ei tässä välissä olisi edes vähän jotain piinailtavaa.
Ja kyllä, jos eurojackpotissa voitto tulee niin mä ainakin tarjoon kierroksen (y)

Ainiin, olen nettipimennnosa vkolopun, jos joku ehtii päivittää, mulle vois hatusta taas vetäistä
Perjantaina 4.9 Pirtsi dpo1.
 
Paremmalta näyttää, Meibijees! Peukut pysyvät pystyssä! Uskomaton kyllä tuo elokuun plussajengi! Kesällä oli vaikutuksensa selkeästi. Sitäpä vaikutusta omallekin kohdalle toivoi, mutta syksyn satoa päin.

Tai katotaanny. Ei ny tapeltu olla me (vielä...), mutta on tää taas niin tätä. Just silloin kun ajoitus olisi esimerkillisen tärkeä ja muija vetänyt hormoneja ja maksanut ultrassa ittesä kipeäksi, ei meinaa tulla mistään mitään. Oviksen veikkaus tälle päivälle on vahva, ja viimeksi touhua ollut ke-iltana. Se oli toka kerta tässä kierrossa, ja siihen se meinaa aina hyytyä. Tuntuu että tosi usein meillä on ajoitus niin, että ovispäivänä (liian myöhään kenties) ja sitten siitä 2-3 pvää aiemmin toinen kerta (liian aikaisin kenties). Tässä kierrossa olisin tahtonut kokeilua, että joka päivä, mutta nou hope. Tänään nyt tossa ennen viikonloppureissuun lähtöä sitte koitetaan taas, ja josko huomisiltana vielä kykenis.

Tänään pitäis laskelmien mukaan follikkelin olla jo 25mm, joten kai se nyt siitä jo pian irtoo. Testit eivät ole vielä vahvoja. Mulla on nyt itselleni uusia Prisman testejä, eivät selkeästi näytä yhtä hyvin kuin aiemmat (Prisman testit). Mutta vahvistumaan päin vahvasti, tuntuu siltä, että piikki saattaa nyt olla tosi nopea ja sitten irrota vikkelään. Lääkäri sanoi, että hormonikierrossa saattaa kasvaa isommaksi eli irrota vähän myöhempään kuin normaalisti, joskin kasvu tapahtuu myös nopeampaan kuin normaalisti. No, jos siellä on ne kaksi isoa, niin nehän voi tiettyä irrota eri aikaankin.

Tuntemuksia on kyllä tosi vähän. Aattelin että kun kaksi siellä kasvaa suuriksi, niin tuntuisi enemmän, mutta onkin tuntunut vähemmän. Eniten oli haluja ja limoja jo 2-3 päivää sitten. Et siinä mielessä hyvä ajoitus se viime kerta, MIKÄLI kroppani sanoi silloin, että nyt pitäis. Mutta mun kroppa nyt voi sanoa ihan mitä sitä huvittaa.

Babez: 0,5 on se mun AMH.
 
Kääks, miten jänniä hetkiä monella menossa. Pidän peukkuja jokaiselle! (y)

Täällä menossa kp 14... Eilen illalla luulin kuvittelevani haamuviivan ovistikussa, mutta tänä aamuna uusi testi näyttikin jo vahvempaa viivaa. Tämän illan "harrastukset" siis selvillä :p

Onko kaikilla (joilla on jo lapsia ja ehkä pidempi aika viimeisimmästä synnytyksestä...) pysynyt koko ajan tunne, että on tehnyt oikean päätöksen halutessaan yrittää vielä kerran? Kun minulla tunteet myllertää päivästä toiseen. Välillä tuntuu, että ei hemmetti, onkohan tässä mitään järkeä, perutaan koko homma... Mutta sitten taas, että eiku kyllä, annetaan "iltatähdelle" mahdollisuus... Kaikki vaan mietityttää: raskaus, synnytys, riskit, synnytys, synnytys... :unsure:

Semmosta... Mutta peukut kaikille jännääjille!
 
Heippa täältä "taustalta" hiljaiseloa oon pitänyt. Menossa kp 23/26 ja testi nega vaikka oireita vaikka mitä. Mutta niinhän niitä oli viime kierrossa ja sitä edellisessä jne joten jos oireista toteais jotain niin olisin jo viidettä kuuta raskaana mutta niin ne vuodot aina vaan alkaneet ja niinkuin nytkin tulee käymään.

Elokuussa oli runsaasti plussanneita, hirmuiset onnittelut kaikille kerrallaan<3 ja tarrasunkia <3
 
SS: tsemppiä loppukierron tuskailupiinailuun!

Elotar: No niinä hetkinä, kun oikeasti luulen oikeasti olevani raskaana, niin saattaa käydä mielessä, että apua, onko tämä nyt järkevää, haluanko tätä edes, nyt on niin ihanan helppoa elämää, miten esikoinen asian ottaa, onko lapsi terve, miten miehen kanssa selvitään, teenkö vain tahallani elämäni vaikeaksi, riittääkö rahat jne. jne., mutta kyllä se kaikki muu aika (eli käytännössä melkein kaikki aika) on enemmän sitä toista ahdistuspäätä: eikö poitsu saa sisarusta, oonko mä liian vanha, onko peli jo menetetty, kadunko ellei yritetä vielä ja hoitojen kautta, onko loppuelämä pettynyttä oloa, jos ei onnistukaan jne. jne. Isoja asioitahan nämä ovat! Mutta omalla kohdalla ei siis kyse iltatähdestä, vaan pikkulapsielämää tässä on pelkästään ehditty viettää, samaa kaveripiirissäkin, että myöhäisjunissa tultu monet ympärillä (tai ovat vähän nuorempia kuin minä).
 
Hyvä Meibijees ja Pirtsi! Kaks viivaa sais tulla tännekin, edes ovistestiin.. Jo toinen pummikierto putkeen, en ymmärrä :'( Verikokeissa kävin toissa maanantaina, tulokset piti tulla n. viikossa, vaan eipä oo kuulunu vaikka peräänkin kyselin. Voikohan harmitukseen haljeta?!
 
Pirtsi nyt ukko nurin :ROFLMAO: !!! Tänä iltana ja huomenna pariin otteeseen! (Yritä varmistaa että ukko hoitelee sinutkin loppuun asti.. :barefoot:) Minä lupaan silmät kiinni lähettää niin huikeet onnenfibat kuin vain osaan. Hurjastelun jälkeen pyydät ukkoa sitomaan sinut nilkasta kattokruunuun ja pysyt siinä sunnuntai-aamuun meditoiden ja siemaillen laadukasta punaviiniä :p Go Pirtsi go!
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Jopo73, Ei uutta auringon alla... Viivaa tulee, muttei vieläkään vahvaa. Tuhrua tulee myös ja vähän jotain juilimistuntemuksia, ei oikein ota selvää... Kauheat odotukset aina aamulle, mutta sit ei kuitenkaan helpota yhtään... :unsure: Maanantaina sitten labraan,niin eiköhän se jo anna aika hyvin suuntaa. Pakkohan se on tässä vielä vkloppuna testailla, vaikka usko alkaa tähän touhuun mennäkin...
 
Voi itku, toivotaan, että joku tolkku ja varmuus nyt tulis. Digiä et oo vissiin nyt tehnyt?
Eilen aamulla tein digin ja se oli 1-2. Tuhru on aika pientä, et ei ainakaan mitään isoa ole tullut ulos. Lämmöt on vähän koholla ja ihan raato olo, mut se voi johtua rankasta työviikostakin. Ei auta kuin seurailla... Aamulla taas tikutetaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Jes pirtsi!!!

Ja tohon ravisteluun; olin lasten kanssa kirppiksellä ja vanha ehkä vähän juopunut pappa tuli jutteleen ettän onko kaikki mun ja eikö ole kaksosia johon nauroin ettei ole kaksosia vaan pieniä ikäeroja ja pappa innostui"miten velipojan perheessä kahdet kaksoset, kun heti aktin jälkeen velipoika otti emäntää harteista ja sheikkas ja ravisteli ja munat jakaantui, kantsii teidänkin koittaa" - oli mulla naurussa pitelemistä:)
 
No hyvä on viiva! Eihän se välttämättä tuon vahvemmaksi tulekaan. Jos en paremmin tietäisi, onnittelisin ja ryhtyisin villiin tanssiin, mutta nyt pidän vain peukkuja krampissa! Toivotaan, että kyse on myöhäisestä kiinnittymisestä tms. ja hcg hyvissä lukemissa maanantaina.
 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
No hyvä on viiva! Eihän se välttämättä tuon vahvemmaksi tulekaan. Jos en paremmin tietäisi, onnittelisin ja ryhtyisin villiin tanssiin, mutta nyt pidän vain peukkuja krampissa! Toivotaan, että kyse on myöhäisestä kiinnittymisestä tms. ja hcg hyvissä lukemissa maanantaina.
Joo, näinpä. Laskin tuossa, että tänään on joko 4+5 tai 4+3, että voi tässä vielä jotain mahdollisuutta olla. Toivottavasti tuhruilukin loppuisi. Jokatapauksessa näyttäisi, että hormonipitoisuus nousussa. Tiistaina kun soittavat tulosta, niin sitten varataan ultra-aika samalla. Huomenna tai maanantaina ajattelin tehdä digin, niin näkee vaihtuuko siinä viikot mihinkään.

Kyllä tämä huomattavasti vahvempi on kuin kohdunulkoinen viime keväänä samoilla päivillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Jelli75

Yhteistyössä