Kiitos itsellelesi elämänmakuisista kirjoituksista:kiss:Onnea minukin puolestani raputar aivan ihana kuulla tuollaisia uutisia ja mur mur iso hali nyt alkuun sinne täältä saat aina mieleni niin iloiseksi ja käyttämäsi teksti on helppoa löytää värikirjon perusteella ja ihanien kuvien,kiitos siitä että tuot iloa meille kaikille täällä
Mulla sama tilanne. Jotenkin olin myös niin asennoitunut siihen, että tokihan me se vauva saadaan tälle vuotta, jolloin olen vielä 42v. Nyt kun ole aikapäiviin mitään yritettykään (se yrittäminen oli nimittäin varsin tehokas ehkäisykeino, oikea erotiikan tappaja) ja on käynyt mielessä sekin masentava totuus, että yli 40-vuotiaista 1/3 on jo hedelmättömiä, niin eihän se 43v nyt hyvänen aika eroaisi juuri millään tavalla tästä iästä! Josko sitä nyt sitten otettaisiin rennoin rantein kyttäämättä päiviä, oireita ja tikkuja, tulee jos on tullakseen, ennemmin tai myöhemmin.Olen nimittäin asettanut itselleni alitajuisesti jonkun ihme takarajan, että sen pitäisi syntyä tänä vuonna... Mutta miksi se ei muka voisi syntyä ensi vuonnakin, kun mulla olis ikää jo 43v.
Mukavaa kevättä ja pylläriä siulle tovon!:flower::heart:Heipat
Jännittäviä uutisia, tsemppiä kaikille ja viivan vahvistumista MUR-MUR !
Minut voisi ottaa tuolta listalta pois, kun kuumeilut jääneet, kiertokin jo puoli välissä.
Käyn kyllä täällä silloin täällä kuulumisia lueskelemassa.
On niin kaunis ilma =) Kohta lähdetään tytön muskarin konserttiin ja ensiviikolla perjantaina mennään maistraattiin :heart:
Että sellaista tänne Plussa puhureita....................