Huomenta ja mukavaa alkanutta viikkoa!
Oon nyt sivistänny itteäni ja käynny lukemassa kuinka nuo ovulaatiotestit toimii, en kyllä vielä ostanut moisia vaikkakin "kaupoilla" kurkin mitä maksaa jne...
Täällähän on tilanne, että kierroistani en tiedä mitään, eikä menkat ole tulleet kertaakaan synnytyksen jälkeen. Vatta on kyllä jo jonkin aikaa kertoillu,että sieltä ne on tulossa. Yritystä tavallaan ollu koko aika kun ei olla ehkäisty, mutta jotenkin sitä on vaan ajatellu,että ensin tulis ne menkat ja vasta siitä lähtisi homma käyntiin. Joo siis en ole niin pönttö, ettenkö tietäis,että raskautua voi myös ettei ne menkat ehtis alkaakaan
Siksi kai tuo mun listalla olo voi vielä olla "vajaa tiedoista". Kertoilen sitten kun on jotaan oikeeta mitä sinne laittaa. Tuo kiertokin on aina lyhentyny lapsen teon jälkeen ja ilman ehkäsyä ollu sillein epätarkempi 1-3pv.
Mutta kyllä tää nyt ihan todelliselta tuntuu, oikeesti mennään ja toivotaan....
Kellekkään en ole kertonu, että siitä yhdestä vielä haaveillaan, sillä mun kaveripiirissä lapset on jo tehty ja vanhempiakin ovat heidän lapsensa kun omani. Kyllähän ne hämmästyivät jo tästä pienimmäisestämme. Raskaana olo kun ei ole mulle ihanaa vaan stressin täyteistä aikaa, mutta se lopputulos......sormineen, varpaineen kaikkineen ja sitten kiukkuineen, uhmineen ja tulevine teiniäkämyksineen. Voiiiii kun iiiiihaaaanaaaa!
Elämää iloineen ja suruineen =)
Taidoin ruveta kirjailijaksi, ohoh. Kivaa olla olkkarissanne!