40+ so what wol.13

Huomenia!

Tää on niin väsynyt, taitaa lasten loma nujertaa tämän rouvan Onneksi taivaalla paistelee vuorostaan aurinko ja tänään voisi suunnata pienelle kaupunkikäynnille.
Oviksen jahtaus ei vielä ole tuottanut tulosta, mutta eiköhä parin kolmen päästä liuskaan ala piirtymään viivaa..... Jesta, että voi tuntua pitkältä tämä kierron alkupää

Voi Tattinen :hug:

Kuis Äiskän ja Mur-murin dippailut :heart:

Talvi-74 Tervetuloa

Tepias:
Olen nimittäin asettanut itselleni alitajuisesti jonkun ihme takarajan, että sen pitäisi syntyä tänä vuonna... Mutta miksi se ei muka voisi syntyä ensi vuonnakin, kun mulla olis ikää jo 43v. Mutta vanhempi tyttäreni totes tuossa, että kun hän syntyi olin 22 vuotta ja kun tuo nuorempi syntyi olin 33 vuotta, joten kun kolmas syntyy, mun pitäs niiden laskujen mukaan olla 44 vuotta
Nää takarajat ovat myös niin minua! Asetin myös itselleni rajan, kun löysin itseni täältä jälleen kuumeilemasta :) Tänä vuonna pitäisi pieniäisen syntyä :heart: Mutta jos menen taaksepäin elämässäni, niin olen myös asettanut muitakin rajoja.... "38v asti tehen vauvoja ja sitten riittää" :rolleyes: Hih, juupa juu :heart: Ikuinen kuumeilija ilmottautuu täällä...

Mur-mur:
Ps..kumma juttu..lämmöt nousi 36.6C-->37.3C reilu 1,5h sitten ja nyt 37.4C..
Tällä kierrolla korkein aiemmin mitattu ollut 37.1C..

Mulla ollut hieman huonoa oloista ja tiedänhin, että tautia(maha)on liikkeellä - johtuisko siitä?..syöminen on kumminhin auttanut..saunassahin tuli huono olo ja janottaa kovin..
Ei, ei pöpösiä!!!!!!! jospa sittenkin.... :heart: Viimeiseen asti lippu korkealla :kiss:

• Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Mur-mur:
Sirppuliini, ihan varmasti muutoin ne sulle myisin
..mut-ta haluan edelleen kirjoitella täällä anonyymisti - ettei henkilöllisyyteni(sinullekaan) paljastuisi..ymmärräthän
Noista testeistä....Mie olen pitänyt jemmassa kaikki testini :ashamed: On sitten eri mukavaa, kun naapurin rouvat/kaverit tuskailevat tädin tulon kanssa, niin voi yllättää että: "teepäs tuosta!" :D Saa olla parhaimmalla paikalla todistamassa ihmettä. Kerran on näinkin käynyt

• Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Heissan ihunaiset :wave:

Testi tehty tänäänkin ja nega...
nyt on vähän väsähtäny mamma täällä kun on tän pienimmänkaa taas tänään vääntänyt, kuume taas alkoi nousta oksennus lentää kun ei saa limaa muuten ulos ja lekurillakin käyty mutta sano että virusperänen flunssa päällä joten kotikonsti hoitoja vaan :snotty:
mutta palailen taas kun oon pirteämmässä kunnossa.

äiskä - voi siun pientäis:(jaksuja siulle&hälle:kiss:
..ja kurjake negakin:hug:..vaan ei vielä kirvestä kaivoon, vasta dpo8:heart:

Oliivitar..tokkopa tietää sitä nuo..päätä taasen särkee, oli migreenikohtauskin eilen ja niitä ei ole ollut vuoteen..

Tänään se reipas Posti Pate toi sit-ten-hin ne testit..ja niin..tiedätte varmaanhin:whistle:..dippasinhan mie:saint:..addikti, mikä addikti..
Tässä kuva dpo9, otettu 1h päästä dippauksesta..viivan paikan vaan löysin..

..taitaa testit jäädä myymäti:p..eikä pysy kavereille jemmassakaan(eikä miun kavereissa ole enää kuumeisiakaan)..mie ne dippalen ajan kuluksein pois poikkeen ennen tädin tuloa - se tulee kyllä..

Mukavaista päivää ihunat!:heart:
..täällä oli yöllä myrsky ja jatkunut melkein koko päivän ..nyt hieman tyyntymään päin.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mur-mur Täällä mä tiiraan.. ja hih, tuossa ihan kuin näkyisi viivaa tahi jotain (alemmassa), niin mun silmät ainakin sanoo... Tosin tuntuu että verkkokalvoille on palanut vaaleanpunaiset palkit, mutta silti =) Ja edelleen puuhkutan plussaista testiin :heart:

Äiskä sullahan on huomenna dpo9? Jokohan aamulla jotain häivähtäisi tänne tiirailtavaksi asti :kiss: Mulla näkyi vasta dpo12 haamu edellisestä raskaudesta, joten eihän meillä täällä vielä kiirus ole :D

mur-mur mäkin oon näkevinäni tossa alemmassa jotain haamun haamun haamusta viivaa :p jännääkin jännempää odottelua :popcorn:

Juu oliivitar het päräyttelen kuvaa tännepäin jos kuvittelen näkevinäni viivasta testissäni :D muuten en viitti negoja tänne laittaa... mutta juu ootellaan ja katotaan mihkäs se tämän mamman kierto kääntyy :popcorn:

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28164076:
mur-mur mäkin oon näkevinäni tossa alemmassa jotain haamun haamun haamusta viivaa :p jännääkin jännempää odottelua :popcorn:

Juu oliivitar het päräyttelen kuvaa tännepäin jos kuvittelen näkevinäni viivasta testissäni :D muuten en viitti negoja tänne laittaa... mutta juu ootellaan ja katotaan mihkäs se tämän mamman kierto kääntyy :popcorn:
Laita vaan se neganahin pitämäsi kuvanen tänne..toisen silmä saattaapi huomata jotahin sellaista, mitä sinä itse et..;):heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Laita vaan se neganahin pitämäsi kuvanen tänne..toisen silmä saattaapi huomata jotahin sellaista, mitä sinä itse et..;):heart:
Yritin mur-mur saada tollasta hyvää lähikuvaa testistäni ku sulla mutta taitaa meitin canoni olla sen verran huono ettei tuu tai sit käyttäjässä on vikaa : / joten jätin kuvan suosiolla pois...:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28164533:
Yritin mur-mur saada tollasta hyvää lähikuvaa testistäni ku sulla mutta taitaa meitin canoni olla sen verran huono ettei tuu tai sit käyttäjässä on vikaa : / joten jätin kuvan suosiolla pois...:rolleyes:
No voi harmitus:(..on tuo miunhin kamera ihan susi, vaikka uuden ostin..olisi pitänyt järkkäri hankkia..enpä arvannut, että enää näitä dippauksiani tänne laittan tiirailtavaksi..:saint:

No voi harmitus:(..on tuo miunhin kamera ihan susi, vaikka uuden ostin..olisi pitänyt järkkäri hankkia..enpä arvannut, että enää näitä dippauksiani tänne laittan tiirailtavaksi..:saint:
Nii vähän harmittaa itteekin, oishan se ollu hauska kuulla näkeeks kukaan mitää testeissä :D osaatko suositella mikä ois hyvä kamera lähi kuviinkin? oon meinaan aika huono nuiden kameroidenkaa...

Nyt täytyy painuu pehkuu väsyttää jo niin paljon... Hyviä öitä kaikille

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28164621:
Nii vähän harmittaa itteekin, oishan se ollu hauska kuulla näkeeks kukaan mitää testeissä :D osaatko suositella mikä ois hyvä kamera lähi kuviinkin? oon meinaan aika huono nuiden kameroidenkaa...

Nyt täytyy painuu pehkuu väsyttää jo niin paljon... Hyviä öitä kaikille
En oikein osaa suositella, ei niin kokemusta..vaikka muinoin niitä vekottimia myinkin.
Lapseni juuri järkkärin osti, oli alle 400e ja hyviä kuvia tulee..NetAnttilasta taisi ostella..olisikohan ollut tämä malli NetAnttila - Nikon D3100 +18-55mm järjestelmäkamera | Testivoittaja! | Digikamerat
..edullisin taisi olla 299e..ei tietenkään ole niin siro ja kevyt, kuin digikamera, mutta kuvanlaatu toista luokkaa.=)
Löytyykö sieltä siun kameran asetuksista sellainen makro-asetus?..mulla se on kukan kuva..sillä saa selkeämpiä lähikuvia.=)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Huomenta vaan kaikki ihunaiset :heart:

Täällä hörpitään aamu ja puuro porisee hellalla lapsille
täällä ois taas kerran tehty aamu testi ja negahan se oli nyt täytyy kyllä antaa nuiden testien olla rauhassa vähänaikaa kun rupee silmätkin olee ihan sikkurassa niitä tihruttaessa

mur-mur kattelin muuten ihan samaa kameraa ittekkin tuolta netanttilan sivuilta =) ei ollut tuollaista makro-asetusta miun kamerassa. No kuinkas testailut siellä sujuu :confused:

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE

Viimeksi muokattu:
äiskä - täällähin dipattu nega..jotahin viivanpaikan tynkää vaan..kamerasta taas akku tilttasi ja nyt latautumassa.
Juuri ja juuri kerkesin kuvan nappasta ennen virran loppumista, aikaa oli kulunut dippauksesta tunteroinen..kuvan voin laitella, mikäli siinä mitään muuta näkyy, kuin 1 viivanen(epäilen kovin..)
..pahoitteluni siun negasta äiskä:hug:..mutta siulla kerkeää hyvin vielä plussa alkaa piirtymään testiin - vasta dpo9:):heart:

paulanna - itse olen aina tykännyt noista Pregcheck:in testeistä.
Niitä myys Marketitkin(Cittari&Prisma)

Mutta jos haluat tilailla, Raskaukeiju toimittaa nopsaan Raskaustestit / Ovulaatiotestit / Herk
..ja..jos haluat sieltä tilailla pregcheckin testejä, kirjoittele lisätietojen kohdalle: "Testipakkauksen pahvikuoret saa litistää"..näin mahtuvat tavan postilaatikkoon, eikä tarvihe postista noutaa.=)

Paljon olen myöskin tuolta ulkolaisesta nettikaupasta tilaillut:
Pregnancy Test and Ovulation Predictor Kits - Buy tests at cheap wholesale prices for less than $0.30 per test kit.

Muita firmoja:
Suomen kotitesti VERKKOKAUPPA
Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta
Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit

R-keijun omat liuskatestit näyttävät sen tärpin hieman hitaammin..mutta kyllä niillähin plussa näkyy jos pikkinen pesää alkanut rakentamaan.
..ja mammaksin liuskoista kannattaa valita tuo epäherkempi 25mIU/ml Mammaksi.fi - <B>Raskaustesti 3 kpl </B>(liuska) niihin päädyt.

KOvasti plussatuuuuliaaaaa!!!!:heart::heart::heart:

Viimeksi muokattu:
ON..miun testit ei enää kummoisemmaksi muutu..

..luovutan jo suosiolla..masuahin niin repii jo tutut täti kipuiset:$..lämmöt laski lisää, nyt 36.9C ja siitä ei enää nouse..vi***taa!(..ja harmittaa)..voin sanoa suoraan..:ashamed:

Ps. kummasti miun näytöllä tuossa suurentamattomassa kuvassa näkyy toinenhin viiva kun hieman alaviistosta kattoo:confused:..jooopa joo, mutta todellisuudessa näin ei ole.

Mukavaa viikonloppua ihunille!:heart:
..mie meen syämään pottumuusia&kasvispyöryköitä..ja sitten otan lasin punkkua!:p

Tervehdys taasen ja oikein mukavaa naistenpäivän hmm..nooh, jo iltaa ;)

En ole päässy koneelle, sillä porukka pitää kiireisenä ja "salaahan" se on täällä käytävä tai luulevat jo mua vallan hurahtaneeksi, jos selviää äidin haahuilevan keskustelupalstalla luppoajalla. Hah, sopii se olla siis hissukseen (hiippailee kierroksen ja palaa takaisin).
Täällä opettelen kaikenmaailman näppylöitä koneella ja kohta jo sujuu, tai sitten ei.
Niin siis mistä on Talvi-74 tehty...
Tällä hetkellä äitiyslomalla, kolmen lapsen ja miehen kotoa pidämme yllä. Kaikki lapseni oon saannut tilastollisesti "vanhana" eli yli kolmekymppisenä. "Isommat" vajaan parin vuoden ikäerolla ja nyt sitten pikkuinen 7kk. Ja jos meille neljäs lapsi annetaan saa tulla. Jos mulle olisi 15 vuotta sitten sanottu, että oon kolmen lapsen äiti, en olisi uskonnu. Saati, että edes haaveilen neljännestä! Kummasti se äitiys on ihanaa ja toivoisi sen saavan kokea kaikkien,jotka sitä haluaa.
Sellaisia nyt alkuun.
:)

Voi harmi mur-mur :hug: en kyllä nää mitään tuossa testissä.

Luulenpa että samanmoinen tulos tulee olee täälläkin tässä kierrossa kun ei oo kyllä minkään moisia tuntemuksia raskautumisesta... elikkä eiköhän se täti täälläkin kohtapuoliin kolkuttele ovelle : / tulis vaan äkkiä että pääsis sit taas uuteen kiertoon:D

iltoja kaikille mulla ihan hirvee kiire sillä meillä on huomenna aikuisten ilta ja muksut yökylässä kokeilen siivoilla minkä ehdin ja mies ottaa nokosia töittensä päälle on vaan hiljaista sillä ei ainuttakaan lasta talossa ei ees mun pienintä täällä...nyyh
No nautin toki kummasti mutta ensi kertaa oon miettiny nyt jos oonkin raskaana taas korkealta tipun että sattuu kummiskin.oon nimittäin ollu hirmu väsyny nyt jooka päivä ja tissit helvetin kipeet että mieskin eilen helli mua ja kokeli tisuja tietty niin ulisin että koskee..mies ihan että mitä ihmettä??
Ajattelin heti että jeeee mä oon paksuna mutta tiedänhän mä sen tunteen kun taas menee alas....
No meinaan ihan olla sen kummemmin ajattelematta asiaa vielhän mulla on 2 pv aikaa kun tädin pitäs kurvata tänne PRKL
meen jatkaan siivouksia ja tekemään jotain suunnitelmia huomiseksi vieraiden varalle ruuan suhteen =)
....ihanaa naistenpäivää raksut

talvi-74 tervetuloa mukaan

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä