40+ so what wol.13

Kiitos Sirppu:)

Miulle vain on niin usein käynyt näin: testiviivanen näyttää hetken haamuilevan..ja sitten ei enää mitään kun päivät etenee..hyvin olen tähän taas valmistunut.

Laittelen kuvasia, mikäli testejä ostan lisää(ja enkö muka ostais?;))..pitää se tämä kierto nyt kuumeilla kunnolla kun aloitinhin.:D

Huomiselle Pregcheckin testi jemmassa..on kai laiteltava tilaukseen jotain halppis liuskoja, vaikka huutiksesta.

Oireista..alamasulla ja hävyn päällä aika paljon tuntemuksia - välistä tuikkaisee ja sitten taas niin kuin kutiaisi..jännä tunne..painon tunnetta kovasti..ei enää selkäkipua ja tisujahin kärsii puristella, ei satu juurikaan:p..lämmöt 37.1C..siinäpä ne.

Viimeksi muokattu:
Ihan pikaisesti tulin piipahtamaan. Tämä perhe on tänään puristanut minusta viimeisetkin mehut! ei ole Tepias tosi, että punanuttu sinnekin tunkee. Voi että olen pahoillani :kiss:

Ja Mur-mur =) Mie kans tuossa viimeisimmässä olen näkeväni sitä harmaata palkkia. Miehän sain sellaisen edellisellä tärppikierroksella. Olen kyllä huomannut, että David saattaa antaa jotain viivanpiakkaa, häivähdystä, mutta harmaa palkki! Se se on jo jotain Voih, nyt aivan hurjat tsempitykset :heart:

Äiskä PUUUUUUUUUUUUUUUUUUH siullekin :heart:

• Tykkää
Reactions: Tepias
Ihan ekaksi on pakko kommentoida anuliinin tekstiä, ihan kuin mun tarina :)
Yritystä ja lapsettomuushoitoja ex:n kanssa, (selittämätön lapsettomuus), n. 8- vuotta ilman tulosta. Jonkin asteinen 40-"kriisi", ero ja nykyiselle miehelle esittelin itseni tyyliin; Olen sinivatukka 40-vee, enkä voi saada lapsia. Puoli vuotta tuosta esittelystä ja olin raskaana. Nyt tuo pikku ihme on 1v ja 7kk, toinenkin olisi ollut tervetullut mutta ei ole tärpännyt. Ensi kesänä täytän 44 ja kieltämättä toivo siinä asiassa alkaa hiipua.. vaan mielettömän onnellinen olen tuosta yhdestäkin pikkuisesta :heart:

Kp on täällä 8 ja sen verran olen periksi antanut, etten enää ovistestejä viitsinyt ostaa. Seuraavat pari kuukautta keskityn suunnittelemaan meidän maistraatti- käyntiä ;)

Lämpimiä halauksia kaikille, plussatuulia ja kevät aurinkoa :wave:

Moikka!
Minäkin tänne nyt uskaltaudun kirjoittelemaan.
Olen pian 41 vuotias 1,3 vuotiaan pienen tytön äiti.Edellisessä parisuhteessa,kaikistahoidoista huolimatta, kärsin selittämättömästä lapsettomuudesta.Avoliitto kariutui kestettyään n.15 vuotta.
Uuden suhteen alussa ilmoitin etten voi saada lapsia mutta kuinkas kävikään,yllätys oli suuri kun tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin :) ja nyt siis eämäämme ilostuttaa oikein touhukas pieni ihme.
Muutama kuukausi sitten aloin haaveilla toisesta lapsesta.Raskausaika oli kohdallani tavattoman helppo ja koen nyt pikkulapsiarjenkin olevan elämäni parasta aikaa.
Löysin tämän palstan sattumalta kun aloin etsimään tietoa mahdollisuuksistani raskautua näillä mittarilukemilla.Ihanaa löytää muita jotka kokevat samoin.Olen tuntenut huonoa omaatuntoa kun vielä toisestakin haaveilen,olen saanut jonkin verran kuulla ihmettelyjä iästäni kun ihmiset ovat kuulleet tyttäreni olevan esikoiseni eikä iltatähti...
Nyt mulla menossa kp6 joten pitää ilmeisesti pian ovulaatiota alkaa metsästämään jos sellaisen bongaan.Onkohan imetyksestä haittaa?

• Tykkää
Tattinen kp 1 kauheen vitutuksen,surun ja toivottoman olotilan saartamana:'(
Hoidot saisivat alkaa PIAN kun luomuraskaus näyttää olevan elettyä elämää ja nämä perseelleen tippumiset alkaa tuntuu liian kipeeltä :(

Toivotan kaikille huuuuurjasti plussatuulia ja eiköhän me muutama plussa saada...mielummin kaikille piinailijoille:heart:
Jännitän kaikkien puolesta muruset:kiss:

tattinen..voi miten surku:'(lämmin:hug:

Hei siullehin Sinivatukka:wave:toivon, mitä ihunaisinta yllätystä kevään tullen tulevaksi.:kiss::flower:

Miulle itselleenhin tuli jotenhin niin tyhjä oloinen yht äkkiseltään..on niin typerää enää haaveksia kun se nega tulos kumminhin satuttaa kohdalle sattuissa..:ashamed:

..mikä lie , alakulo iski..:(..testi tilauksen laittelin menemään kumminhin..ja nyt toivonhin, että viipyilee lähetys tuonne maanantaille, ei tartteis testien kanssa sekoilla..mie vaan dippaan ja dippaan, otan kuvaa ja siristelen kattella kuvia eri kulmista - näkyiskö haamulainen edes?..hohhoijakkata:O..jokin addiktio varmaanhin:whistle::headwall::saint:

Oliivitar - tuo toinen dippaukseni on Pregcheck-testillä tehty..siinä sellainen: haalea, harmahtava leveä palkki..kun nyt katsoin "tarkemmin"..miusta aavistuksen haalean, haaleaa punertavaakin..ne on ne prillit - vaalean punaiset sellaiset, jotka sen tekee..

Aamuisessa David testissä se ei ollut samanlainen..ei niin tark-ka-ra-jai-nen..jos sellainen olisi tullut, olisin jo täällä ollut täpinöissäni - sain juuri sellaisen harmaan viivasen samana päivä aamudippauksella liuskaan ja dippasin sitten David puikkotestillä iltapäivästä plussan.

Viimeksi muokattu:
mur-mur mä tein just niitä Pregcheck-liuskoja tossa aiemmin ja mulle niihin ei tullut mitään, ehkä just viivanpaikka kun käänsin/väänsin/siristelin. Tuossa sinun liuskassasi kyllä näkyy jotain muuta koska se näkyy kuvassakin. Toivotaan nyt että historia ei toista itseään vaan että siellä masussa kasvaa sitkeä piiperoinen, jolla on kovin kovin takertuvaiset sukat jaloissaan. :hug:

Meillä poika oli pari tuntia hereillä viime yönä ja heräs silti normiaikaan eli seiskan pintaan. Ryökäle. Molemmat ollaan miehen kanssa aika poikki mutta mulle nyt kahvia koneeseen ja pian ja siitä tää taas lähtee. Mulla tää kotona olo alkaakin käymään vähiin - 4 vkoa ja sit töihin ja lapsi pk:iin. Huh aika pelottavaa. Mutta ihan kivaa myös.

• Tykkää
Huh ja hei! Onkohan mulla jonkinmoinen raskauden keskeytyminen menossa - verimäärä on ihan hirveetä. Ihan lorisee ku istahtaa pöntölle... : / Ja suorastaan haisen housujen läpi asti ihan puhtaasti VERELLE. Uh, ei iiihhanaa. Huomenna kylpylään, ja tällanen verentulo! Viime kierrossa oli niiiiiin niukkaa...

Mutta masentunut en ole tippaakaan, jotenkin mulla on usko tulevaisuuteen. Eikä mikään väkipakolla yrittämisfiilis ollenkaan. Nyt en laske ovispäiviä ja annan mennä vain tunteella. Kummasti mulla tekee mieli seksiä aina kuukautisten aikaan... :O

Mutta viimeiset rutistukset tälle työpäivälle - huomenna saa nukkua pitkään ja lähtä kylpylään :)

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
Harmi tattinen että se tätin ketale tuli kuitenkin :hug: kovasti tsemppausta uuteen kiertoon :heart:

mur-mur mitäs sinne kuuluu :confused: ootko tänään testaillut...

Tepias mitenkäs sinun kierto edistyy :confused:

Täällä taas yks himo testaaja testas aamulla negaahan se näytti... nyt täyts malttaa itsensä ja testailla vasta sunnuntain kieppeilä ni ois noita dpo päiviäkin kertynyt sitten enemmän, On tää kyllä niin koukuttavaa kun on hirmuinen kuumeilu päällä niin sitä vaan toivoo ja kuuntelee kehoaan että tapahtuuko mitään ja sit vielä nuo tikutuksetkin päälle, ei ihmekään että tuntuu kuin pää räjähtäis tässä kierron viimesillä metreillä no ei auta kun kestää vaan ja oottaa mitä tuleepi

MUKAVAA PÄIVÄÄ IHUNAISET

Kiitos ihuna Sirppuliini:kiss:

..mutta historia toistaa itseään(mitä ilmeisemmin)JOS oli jotahin yritystä - ei enää.

On aivan nii-iin normi oloinen kun miulla olla voi Kp21
..lämmöt selkeässä laskusuunnassa myöskin..
Yöllä aloin jo tuntea, että ne tuntemukset hävyn päältä väistyy ja tänään herätessä masukin ihan vaan..löllö, niin kuin normisti:p

Miulla jo niin pitkältä ajalta tätä oman kropan "syynäämistä", etten voi erehtyä ja pylläri EI pääse minua yllättämään enää..näin se vaan on.:)

Mie kuulkaa ihunat ihan oman mielenterveytein vuoksi jätän tämän haaveilun nyt teille - teidän viivasianne/plussianne enään jännään.
Toivon ihan sydämein pohjasta niitä tulevan mahdollisimman monta kevään/kesän mittaan:kiss::heart::heart::heart::heart::heart:

Mukavaa päivää kaikille!:wave:
..meillä mies&poikanen läksi kovassa lumisateessa pilkille..höh..mies olisi voinut kelin valita toisenhin..mutta poikasella kova hinku..
..mentävähän se oli.;)

Ps. Dippasinhan mie kuminhin sen viimosen testin - nega, kuten olettaa voikin..harmittaa pikkasen se 10e lisätilaus..voisihan sitä kait rahansa investoida tyhmenpäänhin..vai voisiko?: /

Viimeksi muokattu:
Talvi-74..haluisitko tulla seuraan ihunaan tänne kanssamme?
..toki saa olkkarissamme sivummallahin olla jos haluaa - osa olikin näin ja osa siirtyi listoille myöhemmin.:)

Tervetullut joka tapauksessa olet lämpöisesti!:heart:

mur-mur Voihan plääh että meni noin taas. :( Täältä sinulle halit ja päänsilitykset
Ootko nyt ihan varma, että jätät kuumeilun meille? Jos olet, niin mä voin kyllä ostaa ne testit sulta. Mutta ehkä ne kuitenkin kannattaa jättää omaan varastoon..?

Talvi-74 minunkin puolestani tärrrrvetuloa! Rohkeasti vaan mukaan kuumeilemaan, piinailemaan ja jauhaan muuten vaan p**kaa. :)

Sirppuliini, ihan varmasti muutoin ne sulle myisin:kiss:
..mut-ta haluan edelleen kirjoitella täällä anonyymisti - ettei henkilöllisyyteni(sinullekaan) paljastuisi..ymmärräthän:)

Miulle juuri se ollut tärkeää, että saattaa kirjoitella vaikka mistä tunnoistaan ilman, että joku tietää, kuka olen..v a i k k a..onhan miut joku jo saattanut bongata juttujeni perusteella:whistle:..mutta itseni&perheeni nimiä, en halua paljastaa.
..asuinpaikkakunta tullut jo paljastettua..

Mietinkin jo, että laitan tetsit nettikirpparille(keltainen pörssi/huutis)myyntiin, menevät siellä varmasti kaupaksi kun huokeammalla hintaa myyn.=)

Viimeksi muokattu:
Heippa Kaikille!
Varovaisesti kurkistelin teijän olkkariinne. =)
Tämäpä ei olekkaan aivan tuttua puuhaa ja jonkin aikaa meni,että sain itteni kirjattua!
Vähän noloa tällä iällä, vaan yritän nyt kuitenkin. Saa nähdä kuin käy mun viestittelyn.
Pahoitteluni siis jos mokailen tässä tohinoissani ja näpyttelen mitä sattuu ;)
Harjoittelen hieman ja kerron sitten enempi mistä on Talvi-74 tehty.
Ja oikein kovasti kiitoksia lämpimästä vastaanotosta seuraanne!

Hei Talvi-74 ja tosiaan tervetuloa tänne meidän joukkoon kuumeilemaan juu harjoittele rauhassa ja jokainenhan meistä joskus aloittelee kirjoittelun tänne ;) minäkin vasta muutaman päivän oon oppinut liittämään uusia hymiöitä tänne ja ihan mukavaa puuhaa...

Voi hitto Tepias että täti kurvas noin rajuna kylään :( saatto siellä sitten jotain yritystä ollakin... Mukavaa kylpylä reissua vuodoista huolimatta, ja hyvä ettet vaipunut hetkittäiseen masennukseen vaan jatkat puhkuen uuteen kiertoon

Voi harmi mur-mur ettei nyt sitten kuitenkaan tärpännyt siellä vaikka odotellaan nyt kuitenkin tuleeko se täti kolkuttelemaan...

Täälläkin on jotenkin vaan sellanen tunne ettei se ois tässäkään kierrossa tärpännyt... on vaan kehossa sellainen tunne ettei siellä mitään kehity mutta ei täälläkään vaivuta masennukseen jos näin on vaan sitten puhkutaan uuteen kiertoon

Tiedätkö Talvi-74..siehän olet NUORI vielä - 39vee täytät tälle vuotta:kiss:..mie sain silloin iltatähteni:heart:

Mie jo 47vee ja täällä jo kuumeillut ihunassa pinossa 3/09 lähtien..varsinaisen kuumeilun lopetin viime syksynä lokakuussa..mitä nyt höperehdin hetkeksi tällä viikolla:whistle::rolleyes:

..vaikea on vanhoista tavoistaan päästä eroon..

Olen raskautunut 1.8veen sisään(välillä 2009-2011) 4krt
..ensimmäinen meni pisimmälle rv8+3(keskeytynyt keskenmeno todettiin tuolloin) ja loput kolme vuodelleet pois rv6+4 mennessä.
..taisi elokuussa 2012 olla yrityksen poikasta - testit aavistuksen punersi..ei vain edennyt taaskaan alkua pidemmälle.

Lapsosia ennestään -87 ja -04:heart:

Meiltä voit kysellä kaikkea neuvoa, me autetaan kyllä parhaan taitomme mukaan..jos esim. jotain kirjoittamiseen, kuvien lisäämiseen(hymiöt)tai käyttämiimme sanoihin, kuten: RKTT, "Oili", dpo..jne..saattaa olla siulle jo tuttujahin, mutta kertoilaan kyllä kun vaan rohkeasti kysyt.:wave:

Jokainen meistä on joskus eka kertaa tänne naputellut tekstejään ja kaikki ollut uutta.

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= Torstai on toivoa täynnä/R-testin dippauspäivä:heart:
dpo= Day past ovulation(päivät ovulaation jälkeen)
dpo-1 on ovis+..dpo 0 on ovis..sitten eka päivä oviksesta dpo1..ja dpo2 jne..
Oili=ovulaatio
täti=se huru akka, punahelma - menkat.

Tervetuloa vielä kertaalleen!:)

Ps..kumma juttu..lämmöt nousi 36.6C-->37.3C reilu 1,5h sitten ja nyt 37.4C..:confused:
Tällä kierrolla korkein aiemmin mitattu ollut 37.1C..

Mulla ollut hieman huonoa oloista ja tiedänhin, että tautia(maha)on liikkeellä - johtuisko siitä?..syöminen on kumminhin auttanut..saunassahin tuli huono olo ja janottaa kovin:$..

..ja juu - en kyllä ole raskaana, siihen en usko enää hetkeäkään!
..pakko ittiään näin tsempata, ettei tulis suru puseroon:|..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Keskiviikko 6.3.2013
Nimi / ikä...........Kp.........yritysk.

anuliini72 (41)..............kp?/?...............yk?
Oliivitar (42)................kp11/28-34............yk3
Minttu71 (41v)............kp18/30.......yk3
Sirppuliini (40).............kp20/28...........yk1
Tepias (42)....................kp2/26-29........yk9
D-mamma (43)..............kp?/?.............yk?
sarialeksandra (42)....kp30/30.........yk2v
sinivatukka (43)...........k9/22-32.......yk4
Rominas (42v)..............kp?/26-27.....yk2
anjamarita (44)...........kp38/28-30.....yk1v
Morticia (44)...............kp?/29-35......yk4
äiskä-73 (40)..............kp26/30......yk4
tattinen (42)................kp2/28..........yk29
PippuriPiia-70 (41).....kp?/30...........yk4
Marza (42)....................kp26/30..........yk2v
Fiialiia (40+).................kp8/27-30.....yk7
Tintti-Tiivari (42).......kp?/25-27.....yk5

Piinailupäivät

äiskä-73..........dpo7
*mur-mur*.......dpo8

Jäin miettimään noita tärppejäni..ja löysinhin sen elokuun 2012 testikuvasen(siitä nyt hieman yli 6kk)
Ilman muokkausta..

Alemmassa kuvaa muokattu tummemmaksi, koska testiviivanen oli haamuinen enää - menkat oli alkaneet samana päivänä.
..testiviivanen näkyy sillä tapaa, että testiviivasen molemmat reunat punertaa, keskelle jää sitä vaaleampaa hieman..ei siis tasavärinen palkki.

Sain tällä kierrolla hyyyyvin haaleaa punertavaa testiviivasen kohdille parilla dippauskerralla ja sitten jo kuukautisten alettua(niiden olessa juuri sellaiset kun km vuoto onhin)päätin tutulla, hyväksi todetulla PC:n testillä vielä varmistella - tuollainen sitten näkyi.
(vuoto oli hyvin pientä vasta tuolloin, muutama tippa siteessä)

Miusta se testiviiva on selvästi punertava ja oireitakin oli ainakin dpo9 asti, dpo12 laski vasta lämmötkin.
..kuvaa ei vain ole otettu testiajalla, vasta 3h päästä dippauksesta..mut-ta ei mulle PC:n testi ole antanut vuorokaudenkaan päästä dippauksesta, mitään "roskisplussia"/viivasia jos ei ole tärppi käynyt.

Tuo olikin miun viimonen kuumeilukierto..5 tärppiä siis ainakin täällä kuumeillessa ollut, joista kolmessa kävin HCG-määrityksessähin(verikoe)
..3v 5kk elämästäni kuumeilua..pitkä aika..toiset tosin yrittää pidempäänhin, monia vuosia.

..tämmöista täältä yön kähmyröissä:)....nati nati:heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä