mur-mur kyllä mäkin tossa sun jälkimmäisessä kuvassa olen jotain näkevinäni!!! Voi kun siitä vahvistuis. Onpas ihanaa kun laittelet noita kuvia!
Moikka!
Minäkin tänne nyt uskaltaudun kirjoittelemaan.
Olen pian 41 vuotias 1,3 vuotiaan pienen tytön äiti.Edellisessä parisuhteessa,kaikistahoidoista huolimatta, kärsin selittämättömästä lapsettomuudesta.Avoliitto kariutui kestettyään n.15 vuotta.
Uuden suhteen alussa ilmoitin etten voi saada lapsia mutta kuinkas kävikään,yllätys oli suuri kun tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin ja nyt siis eämäämme ilostuttaa oikein touhukas pieni ihme.
Muutama kuukausi sitten aloin haaveilla toisesta lapsesta.Raskausaika oli kohdallani tavattoman helppo ja koen nyt pikkulapsiarjenkin olevan elämäni parasta aikaa.
Löysin tämän palstan sattumalta kun aloin etsimään tietoa mahdollisuuksistani raskautua näillä mittarilukemilla.Ihanaa löytää muita jotka kokevat samoin.Olen tuntenut huonoa omaatuntoa kun vielä toisestakin haaveilen,olen saanut jonkin verran kuulla ihmettelyjä iästäni kun ihmiset ovat kuulleet tyttäreni olevan esikoiseni eikä iltatähti...
Nyt mulla menossa kp6 joten pitää ilmeisesti pian ovulaatiota alkaa metsästämään jos sellaisen bongaan.Onkohan imetyksestä haittaa?