40+ so what wol.13

Keltsi, älä vielä huomenna (vaikka tulokset siitäkin mielelläni näkisin). Vaatii vielä aikaa kunnolla vahvistuakseen kuitenkin, niin jos vasta ylihuomenna. Peukkujaa!! :)

Babez, nuo jos mitkä on niin varmoja raskaudesta. Etenkin tuo CB ja vielä ilman hoitoja. Ihanaa <3

AlmaElina, sulla on kyllä hyvät ennusmerkit ilmoilla. Josko nyt sitten olisi aika. :) Kuinka monta lasta sulla on entuudestaan? Minkä ikäisiä he ovat?
 
Keltsi, näkyy ihan selkeesti viivanen! Hui hai miten jännää taas vaihteeks. Mä olen yrittänyt pidätellä nyt vähän aikaa, jos pissais tikkuun. Pelottaa vaan taas ettei sieltä tule kun se nega.
Outo vuoto alkoi tänään, vaaleanpunaista. Mutta söin tänäänkin valkosipulia raakana (työkaverit ja asiakkaat kiittää)..

MaiMeille pöh uudesta kierrosta, mä jotenkin odotin et sinä plussaisit ihan näinä hetkinä.

Huoh. Jos viel tunnin pidätän ja sitten kahvitauolle ei herkän testin kans!
 
Keltsi, älä vielä huomenna (vaikka tulokset siitäkin mielelläni näkisin). Vaatii vielä aikaa kunnolla vahvistuakseen kuitenkin, niin jos vasta ylihuomenna. Peukkujaa!! :)

Babez, nuo jos mitkä on niin varmoja raskaudesta. Etenkin tuo CB ja vielä ilman hoitoja. Ihanaa <3

AlmaElina, sulla on kyllä hyvät ennusmerkit ilmoilla. Josko nyt sitten olisi aika. :) Kuinka monta lasta sulla on entuudestaan? Minkä ikäisiä he ovat?
No mä en ole täällä kertonut montako on, mutta sanotaan näin, että onhan noita ja mummikin jo olen.....nuorin on just 6v täyttänyt.....siis omani...mä oon sellanen ikuinen vauvakuumeilija ollut mutta töihin meno ja viimeisin rankka keskenmeno 4 vuotta sitten pelästytti ja en enää kuumeillut....ehkäsyä ei kuitenkaan käytetä....kai sitä on sairastunut vauvakuumeeseen niin kovin, että tämä tauti on ja pysyy..e järjen kans oo mitään tekemistä.....mutta huomenna testaan, jos on nega, voi olla että poistun täältä taas ja pistän kaiken vaihdevuosien piikkiin, jos plussa, tarviin armottomasti tukiverkkoa ympärilleni kohtalotovereista, koska plussa pistää mut ihan sekaisin, onnesta ja pelosra.
 
Ja
No mä en ole täällä kertonut montako on, mutta sanotaan näin, että onhan noita ja mummikin jo olen.....nuorin on just 6v täyttänyt.....siis omani...mä oon sellanen ikuinen vauvakuumeilija ollut mutta töihin meno ja viimeisin rankka keskenmeno 4 vuotta sitten pelästytti ja en enää kuumeillut....ehkäsyä ei kuitenkaan käytetä....kai sitä on sairastunut vauvakuumeeseen niin kovin, että tämä tauti on ja pysyy..e järjen kans oo mitään tekemistä.....mutta huomenna testaan, jos on nega, voi olla että poistun täältä taas ja pistän kaiken vaihdevuosien piikkiin, jos plussa, tarviin armottomasti tukiverkkoa ympärilleni kohtalotovereista, koska plussa pistää mut ihan sekaisin, onnesta ja pelosra.
Löysin itseni tuolta alkupäästä sivulta 5 ja oon siis tullu tänne joskus 2012 Tintti-Tiivari nimellä.
 
Babez; onnea!!!!! Ja Seepra; onhan siinä haamuviiva.. mun mielestä ainakin!!

Mulle tuli tänään niitä ovistestejä, joita EI pitänyt enää ostaa, heh.. vaan en pystynyt olemaan ostamatta! Ja eka testi tänään, kun se viime kierto oli niin lyhyt niin aloitin testaan nyt heti KP7. Ja sit toivon, että ei tule viivoja ennen perjantaita. Hitoksiin hankalaa tämä viikkoleskeys!! Toki tässä on puolensa, saa todellakin sitä omaa aikaa, mutta sitten toisaalta... Sitäkin mietin, että sitten kun (huomatkaa, KUN) se vauva tulee, niin olen viikot täällä yksin, 250 neliön puulämmitteisessä talossa kera vauvan, kolmen teinipojan ja neljän ison koiran. Juu, sillai sitten (y) Voi olla niinsanotusti kädet täynnä kotitöitä, pulautuksia, koirankarvoja ja teiniangstia.
 
Tervetuloa takaisin, AlmaElina, ja tervetuloa myös minunkin puolestani SuloSalalle!

Mäkään en saanut Keltsin viivaa auki, vaikka oonkin nyt koneella... Kyllä kehittivät mainion uuden sivuston, kun toimii niin hyvin. Mutta uskon haamuun, ja vähänkö ihanaa, että näin paljon jännättävää!

Kiitos Pirtsi kivoista sanoista :) Voi kun... Mulla on tänään taas ollut hillitön adoptiohimo, kuten aina kp1. Ja oon viime aikoina lukenut työn puolesta niin paljon Venäjästä ja katulapsista ja kaikesta, että haluaisin vaan hakea sieltä kaikki lapset itselleni... No ees yhen!

Hui, Zandi, onpa kurjaa! Toivottavasti pian saataisiin sun asiat raiteille! Voimia matkaan!!

Uusia testejä ootellaan!!:coffee: Laitetaan sitten kahvia juova hymiö, kun ei enää popcornia ole.

Meillä tuleekin haastava talletusprojekti tässä kuussa, kun olaan juuri silloin lomamatkalla toisen pariskunnan kanssa, varmaan jaetaan joku asunto. Kääks. No ehkä siitä tulee jännää! Saatan kyllä hieman angstata, kun he ovat juurikin raskaana yli vuoden yrityksen jälkeen. Joudun näkemään viikon ajan toisten onnistumista. Vaikka suon kyllä heille kaiken onnen, ei se sitä ole! Nyt kevään aikana olen menettänyt kaikki kolme kohtalotoveria, joita oli. Kaikki raskautuivat. Paitsi mie... No, uskotaan kohtaloon!
 
Pirtsi, löysin oman plussakiertoni sivujen 224 tienoilta ja siellä on tämmöinen merkintä:

"Ostin oranssia kynsilakkaa. Dpo 10."

:D

Jos ensi yönä näet outoja unia, niin homma on selvä:

"Heräsin just päikkäreiltä. Näin unta, että työntelin jonkun brittituristin takapuoleen semmoisia punaisia pyöreitä pallokorvakorun näköisiä juttuja, joissa oli semmonen "piikki". Onks nää nyt ihan normaaleja unia vai mitä? :D"
 
AlmaElina minäkin muistan sinut, joten ihan sitä varten piti kirjautua :)
Eli olemme samaa vuosikertaa, minulla nyt toukokuun 17. päivä syntynyt pieni mies, ihana paketti 1,5kk.

Tsemppiä sinne, ja täytyy tässä hormonihöyryissä todeta, että kyllä minä ikuista vauvakuumetta poden, vaikka olen itsekin jo mummu ja toinen on tytöllekin tulossa tammikuussa.Mahdanko koskaan parantua tästä, vai olenko nykyajan Saara, joka sai lapsen lähes 100 vuotiaana :ROFLMAO: Siinä vaiheessa taitais tissit, tai siis tyhjät nahkaleilit, jäädä jo melkoisesti jalkapohjien alle könkätessä eteenpäin :LOL::ROFLMAO: vana vaan jäisi roikoista perään....

Ääh, pakko mennä taas, mutta kaikille plussanneille onnea isosti. (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Terppa!!


Tuosta Keltsin tikusta jopa minä näen haamun. Todella hailakka, mutta on se siinä!! Onnea, ja toivotaan että pysyy!! Lisää tikkuja peliin niin päästään seuraamaan vahvistumista!

Babezin linkkikin pelitti, ei se aijaa ole kovin vaikea, eihän?

MaiMei, tsempit kpykkösen mietintöihin, adoptio ei ole yhtään huono juttu, eli peukutan senkin vaihtoehdon puolesta!! Kannattaa varmaan paneutua asiaan ihan oikeasti!! Ja hei, se ruskea hymiö on siis kahvia juova hymiö.. Mun silmissä se oli joku partapääpervo. Hyvä että tässäkin asiassa palstan muut silmät auttaa !! KAksplussan animaattorit on vähän eri aaltopituudella kuin mä..


Mulla alkaa sitten olemaan raskausviikko tasan 2,
nyt kyllä väsyttää ja heikottaa jo. Syynä on mitä ilmeisimmin raskaus, ei voimia vienyt fuckfest, joka varmuuden vuoksi jatkuu vielä tänään. Tikkuunkin pissin päivällä, katsotaan mitä se näyttää. Oireita kun miettii, niin viime kierrossa mukamas tunsin jotain kun oli ovis päällä, siis mahassa. Tässä kierrossa en ole kyllä tuntenut mitään pistoja tmv. Tiedä sitten näistä..

Terkut kaikille!!
 
No niin, eli ovis oli 26.7 kp 22, touhut tehtiin kp 23 ja nyt on kp 34, kolme päivää on ollu eto olo, eilen närästi ja oli sen verran pahaolo, että illalla oksu lenti. Nyt taas aamulla etova olo.....nyt mieliuvitus laukkaa nin paljon, että pakko testata, koska alan haaveilla liikaa. Kerron illalla kuinka kävi, kun saavun töistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Mukavaa keskiviikkohuomenta pitkästä aikaa arvon Naiset!
Täällä ei ole tapahtunut juurikaan mitään, muuta kuin menkat alkoi eilen ja tänään taas ei näjy mittään, mutta uskoisin näin, että nyt on sitten kp2.
Emme ole Miehen kanssa nyt edes jutelleet vauva-asioita. Hups, jotenkin vaihtui tekstifontti, mutta mitäs tuosta.
Ja mie en ossaa ees käyttää tätä systeemiä, liika monta liikkuvaa ossaa, mutta vaihdellaan nyt sit fonttia, kun ei muutakaan uutisia ole.
Tervetuloa uusille :) On ollut näköjään aikamoista kuhinaa tällä palstalla, sitten viime käyntini, etten taaskaan jaksanut koluta kaikkia lukemattomia viestejä, anteeksi siitä.
Ihanaa kesän jatkoa kaikille ja tsemppiä raskautumiseen:)
Tämä oli nyt teille kaikille yhteisesti, kun en kaikkien nimmareita muista millään :unsure: Ihanaa loppu viikkoa!!!!!!!
 
Sahramiini, rfsu:n joo ja herkkyys 25. Tein sitten paketin toisen testin aamulla ja aavistuksen eilistä vahvempi haamu sieltä kurkkaili :) Laitan kuvan, kun pääaen koneelle. Menkat on pysynyt poissa toistaiseksi. Ihan en vielä uskalla uskoa, että tämä nyt todella olis plussa.

Käyn tänään apteekissa ja ostan jonkun muun testin. Voi kun tämä olis totta!
 
  • Tykkää
Reactions: woodoo ja Babez74
Maimei - onpas vkl edessä. Feel for you! Mä oon pyrkiny välttelee kaikkia tollasia tilanteita aktiivisesti - kaverit tai ylipäätään kukaan muu kuin te ei tiiä meiän projektista mitiä ja tarkoitus ois pitääkin salassa ennen kuin uskaltaa.. näin ollen olen aika hyvin erakoitunut☺ joten tsemppiä Maimei vkl:uun - sun aikas vielä tulee!!
 
Mä voin toimia Keltsin diginä: RASKAANA.

Noin, ollos hyvä, säästit pitkän pennin. Samanlainen liuska siellä diginkin sisällä on ja jos viiva on vahvempi tänään kuin eilen, en sitä enää edes haamuksi kutsuisi. Kyllä sä olet plussannut.

Sitä ei toki kukaan tiedä, miten raskaus etenee, mutta ei ne Pregcheckitkaan ihan omiaan kerta toisensa jälkeen näytä.

Nih. Että onnea vielä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Täältäkin tulee välitön diagnoosi että plussa se Keltiksellä on. Ihan kuvaa näkemättä. Mun mielestä digit on sitäpaitsi tylsiä. Ja kalliita. Jos on viiva ja raskaana niin kyllä sen näkee ilman hymynaamoja..

Ja ovistesti mulla edelleen näyttää viivaa, sama kuin eilen eli vanhentunut testi. Ylempi eilen alempi tänään.

Pakko jaksaajaksaa...
Tässä kun ollaan aikuisten palstalla niin te kestätte vähän tuhmemmatkin banaanit..

Terkut!!

woodis rv 2
 
Palstan virslliset oraakkelit on viivat nähneet - joten se on Kaksplus Keltsillekillen - onnittelut!!

Ja Woodoo jaksaa jaksaa painaa painaa... banaanin piilotusleikkiä

Tää sai soiton neuvolalääkäriltä ja sinne samalle päivälle kun on eka neuvolakäynti varattiin eka ultra kunnalliselle

Se kyl sanoi että lopeta geleen syönti ja multivitanki.. vaan dvitskua ja foolihappoa saisin syödä, eivätkä määrää lugejakaan alkuraskauden tueksi.
 

Yhteistyössä