40+ so what wol.13

No niin, päivällä kävin kaupassa ostaa testin ja jopa 7h oli rakossa pisu ja tulos nega. Jos laskee oviksesta ja touhuista niin 13 alkaa tulla mittariin kun touhuttiin, eli pitäs jo jotain näkyä.....15min päästä se viivan paikka näkyy, että voihan se viel tummua....menkkoja ei silti näy ja näin pitkään ei oo ikinä menny oviksesta, ain on alkanu menkat 12 päivää oviksesta....ja kun nyt on viimeaikoina kierto venyny 10 päivällä, et kai tää vaihdevuosioireisiin on liitettävä....mut huomen aamul testaan viel aamuvirtsasta, jos sit ei oo mitään, niin sit ei oo raskauttakaan, mutta eletään nyt toivossa tai pelossa, kiska en oikeesti tiedä kumpi ois odotetumpi, plussa vai nega, mutta tuo nega oli vähä helpotus, mutta toisaalta parissakin päivässä ehti miettiä jopa vauvalle pinnasängyn paikkaa☺
 
AlmaElina minäkin muistan sinut, joten ihan sitä varten piti kirjautua :)
Eli olemme samaa vuosikertaa, minulla nyt toukokuun 17. päivä syntynyt pieni mies, ihana paketti 1,5kk.

Tsemppiä sinne, ja täytyy tässä hormonihöyryissä todeta, että kyllä minä ikuista vauvakuumetta poden, vaikka olen itsekin jo mummu ja toinen on tytöllekin tulossa tammikuussa.Mahdanko koskaan parantua tästä, vai olenko nykyajan Saara, joka sai lapsen lähes 100 vuotiaana :ROFLMAO: Siinä vaiheessa taitais tissit, tai siis tyhjät nahkaleilit, jäädä jo melkoisesti jalkapohjien alle könkätessä eteenpäin :LOL::ROFLMAO: vana vaan jäisi roikoista perään....

Ääh, pakko mennä taas, mutta kaikille plussanneille onnea isosti. (y)
Voi onnea sinulle, ihanaa että olet saanut pienen pojan. Minäkin olen kahden lapsen mummi, sain keskenmenon kun tytär ilmoitti pari viikkoa sen jälkeen että on raskaana 12 viikolla...olis saman ikäset jos kaikki ois mennyt hyvin.....sen jälkeen ei ole natsannut....siitä on jo 3 vuotta.....nyt sitte alkoi taas vauvakuume nostaa päätään kun menkat myöhässä, en ole vauvakuumetta onneksi sairastanut 2 vuoteen, oon tehnyt vaan töitä ja keskittynyt laosiin ja lapsenlapsiin....ois se pieni käärö kuitenkin ihana....tässä iässä vaan mietityttää riskit.....mutta katotaan, vieläkö raskaudun, ehkäsyä en aijo käyttää.
 
Pikainen ON. Eipä ollut läheye mennyt vieläkään joitavaan laitokseen tai minnekään. Onneksi oli oma kappale minkä faksasin ja onneksi en jäänyt vain odotteleen. Tosin pää on taas hajoamassa, niin pelkkään odotteluun en olisikaan pystynytkään. Huomenna menen päivystykseen jonottamaan hoitotapa arviointia tms ja toimenpide lienee vasta ensi viikolla.
Lauantaina piti lähteä reissuun,ei taida tarvii lähteä. Tosi kiva, kullan arvoiset lomat menee tähän paskaan.
Anteeksi tällainen negatiivinen postaus kaiken tämän ihanan postiviisen hyminän keskelle. Kaikille mitä ihaninta jatkoa ja ennen kaikkea pysyviä plussia.
 
Huomenta. EIPÄ tämä nyt tänäänkään aamupissasta selvinnyt. Hedelmöityksestä on nyt 11 päivää, kierto 34. ..eilen lämpöä jopa 37.1, tänään 36.4...aamutestissä ei mitään....tai oli se viivan paikka vahvempi, sen näki siitä selkeämmin. Ei tässä auta kun odotella menkkoja alkavaks tai viivan vahvistumista, itsellä ei ole mitään tajua kumpi ois varmempi nakki. Testaan varmaan lauantaina seuraavan kerran.
 
Huomenta. EIPÄ tämä nyt tänäänkään aamupissasta selvinnyt. Hedelmöityksestä on nyt 11 päivää, kierto 34. ..eilen lämpöä jopa 37.1, tänään 36.4...aamutestissä ei mitään....tai oli se viivan paikka vahvempi, sen näki siitä selkeämmin. Ei tässä auta kun odotella menkkoja alkavaks tai viivan vahvistumista, itsellä ei ole mitään tajua kumpi ois varmempi nakki. Testaan varmaan lauantaina seuraavan kerran.
Ja sit ihan kysymys, kun ja mite täältä voi kirjautua ulos.
mä oon hiukka vanha näihin laitteisiin, en omista edes nykyaikasta kännyä...kun nyt tää sivu muistaa mut ja jis tyttö sattuu käymään täällä, niin pääsee lukemaan mun jutut ja etusivultakin näkee heti missä oon käynyt. Mieluummin tulisin vaikka joka kerta salasanalla sisään, mutta miten sen nyt sais vaihdettua, kun vahingossa laiyoin, että muisrais mut joka kerta. Vangainkotiin tässä pitäs itsekin löhteä, kun on niin pösilö
 
Terve!!

Ei näy Keltsin kuva kunnon koneellakaan. Odotamme uusia kuvia ja testejä!!


Peukutan muitakin jännäilijöitä!!

Höh Zandi, höh!!

Eilen illalla mies istuskeli sohvalla ja lueskeli jotain kun minä hääräsin keittiössä ja kädet loppui kesken. Huikkasin miehelle, että nyt ahteri tänne, tarttee apua. Mitäpä tuo ukkeli siinä tuumasi??
"Arvaa mitä? Tajusin just että mun ei tartte tehdä mitään." Minä siinä että häh? "No kun ihan sama, illalla saan kuitenkin". Häh? "Niin, että voin vaikka istua tässä sohvalla ja haistatella koko illan ja silti saa illalla."


Siinä se sitten virnuili ja härnäs koko illan. Perkele. Nyt se vasta onkin tajunnut kuumeilun juonen. Saihan se silti illalla.

Sellasta meillä. Kohta tulee ovistikkukuvaa, toivotaan että ei ole viivaa ja sitten mies EI saa illalla. NIIIIIIIIIH!!



Ai niin AlmaElina ja kirjautuminen tapahtuu yläoikealta klikkaamalla omaa käyttäjänimea ja sieltä sadasta vaihtoehdosta yksi on kirjaudu ulos..


tv woodis rv 2+
 
Voi paska, Zandi! Tuon toimenpiteen jos jonkin soisi tapahtuvan mahdollisimman nopeesti, niin ettei YHTÄÄN tarvis ootella! Todella kamalaa. Pitäis vaan saada se ohi ja pois, ettei tarvi enää miettiä, ainakaan silleen miettiä, että koko ajan on mielessä. Hirmuisesti voimia!!! Toivotaan, että etenis nyt nopeaan. Parin viikon päästä oot jo ihan uusilla vesillä!
 
Woodoon miestä vaan ihmettelen :) Miten se jaksaa? :) Piti oikein omalle miehelle mainita Woodoon miehestä, se oli, että "no onko se niin saamista", hehe! Näin meillä.

Harmi, Keltsi! Mutta ei se tosiaan vielä mitään sano, haamut on plussia! Mä en taas saanut kuvaa auki, mikä ihme niitä kuvia vaivaa!

Onkos Babezilla viivat vahvistuneet ja digi muuttunut 2-3? Nyt en pääse viime sivulle kurkkaamaan, että mitäs sä viimeksi kirjoititkaan, ehdin jo unohtaa!

Kuinka Pirtsillä sujuu?
 
Ai niin, Woodoo: joo olisinhan minä ollut adoptiojonossa jo 3 vuotta, mutta kun tuo mies...
Ja Babez: tavallaan on kuitenkin hyvä, että lomaseura tietää, että meilläkin on epätoivoista yritystä, eli eivät hehkuttele sitä raskausmahaa ihan varmana. Tietävät myös kemiallisestani, joten luulen että ovat herkkätunteisella asenteella liikkeellä. Ja heillä rankkaa keskenmenotaustaa, joten siinä mielessä kyllä olen tosi onnellinen, että nyt menee hyvin.

Mä olen kertonut aika monelle, kun tuntuu, että kaikki ovat nyt juuri saaneet tai saamassa toista lasta. Mun kaveripiiri on noin 5v nuorempaa, niin juuri menossa toisen lapsen vaihe. Tietävät toki mun ikäni, eikä ehkä siksi ole oletusta että meille tulis toista ollenkaan. Mutta oon silti kertonut, että yritetään, ihan siksi, ettei just tulisi sitä jee jee jee -juttua sitten niin paljon. Tai sitä, että "voi kun on nyt niin rankkaa, kun on kaksi". Antakaa tänne, jos ei kelpaa! Onneksi ystäväpiirini on huomioonottavainen. Ja todella paljon on myös kokonaan lapsettomia, jotka eivät edes halua lapsia eli ei ole nää lapsiasiat niin esillä monienkaan kanssa.
 
Heh hee woodoo, sulla on kyllä kerta kaikkisen hauskat jutut. Ja onnellinen ukko... Jos teillä hommailut loppu, meillä aloitellaan. Täytyy kai olla onnellinen että on sekunnin tarkka kierto. Nyt jo 13 ja hyvin vahvistuu.

http://aijaa.com/934zHB


Kp 14 varmaan plussa ja ovis kp 15, oppikirjan mukaan.
Ja hienosti on luontoäiti meidän puolella. AINA on ovis viikonloppuna. Sekun sopii meillekin paremmin. Kuka sitä nyt arkena jaksaa... Joo, jännä juttu, vaikka tuli ne km:not, ja kierto meni sekaisin, niin siitä huolimatta ovis aina viikonloppuisin. Jossain se sen tasaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Pää on jo sekaisin, että kellään ne plussat nyt on tullut... Kuvia siis kehiin. Hyvä ZANDI, että pääsit näin nopeaa kaavintaan. Pääsetkö siis la reissuun? Kun mut kaavittiin, niin olin jo seuraavana päivänä reissussa! Vain se kaavintapäivä pää oli vähän sekaisin. Tosin en hirveästi ehtinyt ottamaan muuta lääkitystä kuin nukutuksen.

Mulla kp 1!!! Jos tätä voi vuodoksi sanoa. Tämä jos jokin on hyvä uutinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Onnittelut Virkki vuodosta :) Nämä ovat meille hyviä asioita. :)

Woodoo, sä olet ihana, aina saa nauraa. Sitten kun lapsen saat, et kyllä saa kadota palstalta. :p

Tarkoitus olisi pyyhältää lauantaina reissuun. Toivottavasti huomenna menee kaikki hyvin. Mä tyhmä kuvittelen tekeväni huomen illalla vähän töitäkin. Saa nähdä millä päällä. Työntekijät voi saada vaikka mitkä megapalkat (y), kun heidän tuntejaan menisin höyryissäni laskemaan. Tosin kollega lupasi yrittää ehtiä nämäkin tekemään ennen kuin lomille lähtee.
Ihana kun on ihania työkavereita. Pomokin on ollut niin tässä mukana ja ymmärtäväinen. Parempaa työporukkaa saa hakea.
Ai niin, nyt kun pääsin kotiin tämän päivän reissuistani, niin eiköhän jonkinmoista vuotelua ole noista sorkkimisista. Katotaan vaan aamulla arvon minne päähän noita ctotecejä oikein laitan. Hoitaja sanoi, että itse tiedät parhaiten. Mulla on jo olo, etten olisi siitä sittenkään varma :D
Ai niin, lääkärit ja hoitajat kertoili kuinka yleistä tää on jne ja on tärkeää puhua asioista. Mä totesin, että mulla on mahtava mies ja mahtava porukka täällä nettiympyröissä ikäisiäni, että ei ole pelkoa, ettei asioita saisi päästä purettua. Ja etteikö olisi nähnyt täällä ne onnistumisen ilot sekä epäonnistumisen mahdollisuudet.

Nyt syömään. Vihdoin ruoka maistuu, kun asiat ovat selviämään päin.
 
Kaikenlaista täällä tapahtunut taas, oon lukenut joka päivä, mutta lomapyörteissä ei ole paljoa muuta kerennyt. Zandi toivottavasti huominen sujuu hyvin ja sitten etiäpäin! Virkki onnittelut kierron alkamisesta! :) Ja plussista.. nyt on pakko sanoa, että rupee jo sekoon, että ketkä kaikki plussaavat just nyt, mutta babez ja keltsi onnea? :) Maimeille tsemppiä lomailuun raskaana olevan pariskunnan kanssa :)

Mä en kans tajua, että mikä vauvabuumi nyt on menossa, tuntuu siltä, että joka puolella lisäännytään!

ON: jotenkin lama tämän asian suhteen, oli jo kovat toiveet viimeksi ja sitten ei kuitenkaan. Pikkasen jäi kyl mietityttämään. Ne menkat ei sit kestänyt kuin 3 päivää, että oliko se sittenkin joku pieni häivähdys, mutta joka ei kiinnittynytkään! Kai tästä ruvetaan toiveita kehitteleen taas myöhemmin, nyt ei jotenkin ole ollenkaan sellainen olo, että tää projekti onnistuisi. Ja lukenut kaikkia tutkimuksia, joista päättelin, että mun kroppa varmaan kuvittelee olevansa noin 65 eikä 40 vee.. Nonih sellasta masentelua. Palataan taas astialle!
 
Ihana Zandi että vihdoin asiat lähtee rullaamaan niinkuin niiden pitääkin! Muutenkin tarpeettoman raskas koko kokemus niin ei siitä soisi enää lisää murheita saavan.

Kiitos MaiMei kun kyselit kuulumisia, valitettavasti hiljaista tänne kuuluu ja se mun hysteerisyys testien kanssa romahti taas sadasta pakkasen puolelle. Maanantaina pitäs period trackerin mukaan alkaa menkat, olot vähän sen mukaiset.
Tänä aamuna tein kuitenkin vielä rfsu:n testin, eikä siihen muuta tullut kuin se viivanpaikka. Ja tiirasin sitä aamulla kyyneleet silmissä taas ikkunan edessä, keinovalossa, varjossa, kahvikupin rinnalla ja en saanut siihen mitään. Pöh.

Joku kyselikin aiemmin millä menetelmällä me touhuillaan, tutkimukset ovat siis nyt menossa, luomuna vielä ollaan yritetty.

Ainiin!! Näin jostakin teistä palstalaisista taas unta (tietämättä yhtään miltä kukaan näyttää) ja viimeeks mä täältä lähetin Sahriksen plussaajien puolelle unessani ja näin kävi.

Hitto kun en muista kuka se oli, mutta siihen uneen liittyi hiukset jollain tapaa taas.

Ja niitä tsemppejä toivottelen itse kullekkin, vaikka välillä tämä kaikki tuntuu niin uskomattoman epäreilulta (ja tällä hetkellä itse velloo suossa) niin kyllä se aurinko paistaa sinne risukasaankin! Pakkohan sen on!
 
Terve!!

Ei näy Keltsin kuva kunnon koneellakaan. Odotamme uusia kuvia ja testejä!!


Peukutan muitakin jännäilijöitä!!

Höh Zandi, höh!!

Eilen illalla mies istuskeli sohvalla ja lueskeli jotain kun minä hääräsin keittiössä ja kädet loppui kesken. Huikkasin miehelle, että nyt ahteri tänne, tarttee apua. Mitäpä tuo ukkeli siinä tuumasi??
"Arvaa mitä? Tajusin just että mun ei tartte tehdä mitään." Minä siinä että häh? "No kun ihan sama, illalla saan kuitenkin". Häh? "Niin, että voin vaikka istua tässä sohvalla ja haistatella koko illan ja silti saa illalla."


Siinä se sitten virnuili ja härnäs koko illan. Perkele. Nyt se vasta onkin tajunnut kuumeilun juonen. Saihan se silti illalla.

Sellasta meillä. Kohta tulee ovistikkukuvaa, toivotaan että ei ole viivaa ja sitten mies EI saa illalla. NIIIIIIIIIH!!



Ai niin AlmaElina ja kirjautuminen tapahtuu yläoikealta klikkaamalla omaa käyttäjänimea ja sieltä sadasta vaihtoehdosta yksi on kirjaudu ulos..


tv woodis rv 2+
Kiitos
 

Yhteistyössä