40+ so what wol.13

Heippa! Ja yhä kiitos kaikille tämön palstan ihaNAISILLE tsempistä!

Nyt on kolmas ilta kun on hirmu kovaa kohtukipua..pissalla pitää käydö usein ja sit ei kuitenkaan tule kuin tippa. Muita oireita ei ole.

Virkki - mene ihmeessä teetättää kaikki testit. Nyt jos olisin menossa itse ekaa kertaa, menisin ihmeessä suoraan yksityiselle. Go for it!
Tässä kierrossa suurin ero - olen syönyt yhden kapselin geleetä päivässö - kiitos vaan kaikille vinkistä.Saako sitä muutes enää syödä? Sen lisäksi laihduin pari kiloa, olen aloittanut salitreenin ja pitkän tauon jälkeen käynyt hieronnassa joka vko. Muuten olen koko ajan syönyt raskausmultivitaa, d-vitamiinia ja foolihappolisää. Niin ja ollut jo kuukauden ihan lomafiiliksillä - en stressannut töissäkään. Ja tosiaan bongasin seljeän oviksen juhannusvkolla ja sit kyl ennen ja h-hetkellä hyödynnettiin tilaisuus

Pirtsi - mä taas en päässyt avaa sun linkkejäs - toivottavasti tuut perästä plussan kera - ois hienoa jos me ekakertalaisetkin vihdoin kolmen vuoden jälkeen raskauduttais☺ mullahan on alle vuoden sisällä 2 ivf hoitoaiin, jotka eijohtaneet plussaan ja sit on kaks spontaania luomuplussa, joista eka päättyi kkm 11 vkolla ja km nyt keväällä olikohan se rv6. Nyt toivotaan että kolmas kerta toden sanoo!! Pirtsi, onko sulla ollut tän kolmen vuoden aikana hoitoja tai km?
Mä en osaa mitään aijaa liitteitä - hjälp?
Milloin te muut soititte neuvolaan ja teetätittekö verikokeen?

Äiti74 - ihanaa reissua!

Plussatuulia vaan kaikille!
 
Huomenta.

Mua hieman nyppii kun ei babezin testikuvat näy. Avaa mulle vaan "ongelma" sivua.. Nyt jää ihan kyssäriksi millasiin ökytikkuihin raskauspissat pissitään. Onnea silti ihan sikana!!

Toinen mikä mua nyppii on se, että Pirtsin tikuissa en taaskaan näe yhtään mitään. Juuri äsken tiirailin kuvia sellasella intensiteetillä noin sentin etäisyydeltä näyttöä, että ohikulkeva työkaveri kysyi että mitä ihmettä katselen. "reklamaatiokuvia", vastasin. Onneksi ei alkanut kysymään enempää.. Peukutan, että vielä näkisin jotain Pirtsin raskaustestissä!!

Itselläni on tänään ovistikku mukana, puolen päivän jälkeen pärähtää tiskiin.
Jos siitä edes jonkun viivan erottaisi!

Terkut!!:rolleyes:
 
Tosta pc liuskatestistä , tuleeko siihen nykyään aina 10 min jälkeen tai kuivuttuaan viivanpaikka? Kun sorruin sen tekemään kun kerran kaupasta kannoin paketin ja kp 19 vasta menossa joten ei vois mitään kyllä näyttää tai sitten täälläkin jotaon taikapissaa;)
 
Nyt koneella aukeaa kuvat, puhelimella ei, vaikka olisi kirjautunut.
Eli ONNEA BABEZ!! Toivottavasti lukemat pian vahvistuvat! Ja Pirtsillä näen kyllä haamun! On tää jännää!!!

Tää ei: KP1. Fuck it. Vielä aamulla vähän eli toivo. Ei sit enää kauan.
 
Jotain on tapahtunut, aiemmin en saanut mitenkään mitään auki, ainoastaan rikkinäisen IMG-kuvakkeen. Siis Babezin tikuista. Nyt kun katoin niin näkyy heti viestissä jo kuva! Wau, toi haamu on erityisen hieno, se on sellainan vahva haamu jo. Ei tartte miettiä onko vaiko eikö, kyllä tuo on!! Ja ihan halppistestillä.. Onnea Babez!!


Meitsi jatkoi pissatarinoita työpaikna toiletissa. Ilmeisesti käteen on tarttunut edellisen kuumekierroksen jämätikku, paketissa luki exp datena 2010.. Eli vanhaan tikkuun pissi nyt vanha kana!! Sen lisäksi mulla on puhelin kotona, joten kuvaaminen asetti haasteita. Laitoin lyncin videopalaverin itseni kanssa ja tähtäsin tikun ja printscreen ja rajattuna minä, THÖ kaunokainen, pois. Tässä;



Tämä siis kp 13 ovistikku. Tuosta en voi sanoa juuta enkä jaata, kun on erimerkkinen kuin ed kierroksella ja vanhentunut ja eka tässä kierrossa. Onko menossa vai tulossa? Ei voi tietää. Pitää tsekata onko samaa merkkiä vielä kotona ja koittaa samaan pissi uudestaan.. Tänään taas lempi leiskuu kotona.. oisko jo 6 pvä putkeen.. Väsyttää..


MaiMei, höh!!

Nyt työkaverin synttärikahville!! MORO!!
 
Viimeksi muokattu:
Siis ei ole todellista, mulle ei ole tullut palstalta pitkään aikaan mitään ilmoituksia, että viestejä olisi tullut. Enpä ole sitten tänne edes kurkkinut, kun olen ajatellut, että kaikki ovat menneet kesälaitumille. Ja mitä vielä, täällähän on varsinaiset bileet käynnissä.

Babez ja ilmeisesti Pirtsikin on plussien puolella. Aivan mahtavaa. Onnea ihan hirmusesti matkaan!

Niinkuin kaikille mullekin onnea, jotta matkaan tarttuisi se oikein siittiö, joka tekisi hommat loppuun asti. :D

ON: Voi persetti. Kyllä mä jo kerkesin ihmetteleen, että ei tää näin helppoo voi olla, tää tyhjennys siis. No ei ollut ei. Tänään jälkitarkastus ja ei ollut edes sikiöpussi tullut ulos :rolleyes: Mikä ihme se melkein nyrkin kokoinen kiinteä möykky sitten oli? Ei vaan voi käsittää. No, tässä sitä odotteleen lähetteen kanssa koska pääsen kaavintaan. Tarjottiin kyllä uusintaa lääkkeellisen tyhjennyksen kanssa, mutta en huolinut. Ala todellakaan taas odottelemaan, että tapahtuuko mitään vai ei.
Sanon kyllä vaan, että kilin perse.
 
No Zandi on kyllä perseestä tuollainen. Onkohan iällä tässäkin joku merkitys kun tässä useammalla jää tavarat sisään vaikka pitäisi tulla ulos? Ei sen nyt näin yleistä pitäisi olla!! Toivottavasti pääset asiassa eteenpäin pian! Ja hyvä että oli tarkistus, tuostahan voi pahimmillaan tulla joku pahakin tulehdus kun tavaraa jää sisään. Tsemppiä!!
 
Hienoa Babez! Onnea!
On nää vaan jännät sivustot nykyään, joka toinen kerta näkyy kuvat, joka toinen kerta ei. Eilen ei hetkeen päässyt ollenkaan.

Pirtsille tsemppiä. Tuosta on hyvä lähteä. Melkoinen taikapissa sulla.

Tervetuloa Suloinen salaisuus! On siinä jotain perää, sillä raskauksissa kosteus ja valkovuodon määrä on ollut huomattava! Mutta ei kyllä ehkä heti oviksen jälkeen tulkittavissa. Toisaalta, ei ole olemassa enää mitään varmaa oiretta alkuraskaudesta. Mä olen kokenut jopa raudan makua suussani pelkkänä pms oireena.

Nyt hiljaiseloa. Ovis tikku on kalpea. Kp 11. Taitaa olla ovis lähempänä vkl, oikealla paikallaan siis.

Woodoon ovis saattaa hyvinkin olla tuloillaan. Lisää testiä kehiin!

Zandille pahoittelut.

Ja äitiseiskaneloselle kiitos listan päivittämisestä! Joku toinenkin voisi vuorostaan tarttua siihen. Se on helpompaa, mitä useammin se tehdään. yli viikon takaisia on rankka päivittää...
 
Viimeksi muokattu:
Zandi: mietin sua just tänää ja ajattelin, että minne olet kadonnut. SullaKIN sama tarina kuin mulla. :( Teit hyvän päätöksen, että valitsit kaavinnan. Se useampi tyhjäys on ihan yhtä tyhjän kanssa. Pääset nopeasti toipumaan, eikä tarvii arpoa, onko tyhjä vai ei! Toivottavasti pääset siihen niin pian kuin mahdollista.

Woodoo jyystää vaan, kun vauhtiin on taas päässyt. Tyydelille samat sanat loppu viikkoon.

Kulkis aika nopeammin, niin sais niitä uusia testejä ja ihmettelyn aiheita teiltä. Olen AINA puhelimella palstalla, joten en voi päivitellä... ainakaan vielä. Siksi myös toivon, että laittakaa ne kuvat aijaan kautta! Sieltä ne näkyy AINA!
 
Vau, mitä plussailotulitusta! Onnea Babez! Toivotaan, että pääsette tällä kertaa maaliin asti!

Pirtsille kovasti viivojen vahvistumista!

Harmi Zandi, ettei mennyt tyhjennys putkeen :( Pikaista paranemista kaavinnasta!

Kiitos kaikille lohdun sanoista juhannuksen jälkeen. Olen lomaillut, enkä ole päässyt kirjoittamaan, vaikka pikaisesti olenkin käynyt juttujanne lueskelemassa.

Täällä mennään kp 25:ttä. Olin ajatellut, että en testaa en liian ajoissa, mutta niinhän siinä sitten kävi, että tänään kun kotiuduttiin lomareissulta piti heti ekalla vessakäynnillä tikkuun pissiä. Vajaan kolmen tunnin pissasta, testin herkkyys 25 ja negahan sieltä tulla tupsahti. Viivan paikan tuossa testissä kyllä näen, mutta ei sitä voi edes haamuksi kuvitella.

Edit: Kuivuttuaan tuo viiva ikään kuin vahvistui. OMG, pitääkö tässä lähteä apteekkiin hakemaan joku muu merkki :eek: (Kai sitä näkee näissä testeissä sen, mitä haluaisi nähdä, eikä mitä niissä todellisuudessa on...)
 
Viimeksi muokattu:
Monesta asiasta heitän huumoria, mutten lasta toivovan ihmisen raskaustestistä! Kyllä mä näen haamun, eikä tarvinnut edes avata konetta ja lähestyä screenia selkä köyryssä eri kulmista...sen kun vilkaisin kännykän näyttöä.
 
Tai siis piti muutenjin kirjottaa, mutta harjoittelin ensin, että osaanko. En muista milloin oon ollut täällä, kai vuosi pari sitten...tympi kun ei tärpännyt ja sit mä unohdin koko jutun. En enää tilannu ovistikuja ja elin ilman vauvakuumetta, se oli ihan helppoa, kun ei ajatellut asiaa ja oki töitä ja lapsisra iloa. Viime kierrossa luulin, että nyt tärppäs, mutta ei, kiertopäivä 32. Nyt taas kiertopäivä 33 ja kolme päivää oksettanut. Ovis oli selkeä ja se oli 12 päivää sitten. Mulla on kierto pidentynyt, kun aiemmin oli 20-26, niin nyt se on 28- 32. Mut joo, eiköhän ne menkat sieltä ala, mutta jännittää ja vauvakuume nosti päätään. Oon siis jo 45v ja olin Tintti-Tiivari nikilläkin täällä ja nyt tällä.
 

Yhteistyössä