40+ so what wol.13

Hahaa, Babez, ei tuossa oo mitään tulkittavaa. Se on plussa!

Onnea :)

Ja joo, kaikkea ikävääkin voi vielä tapahtua, mutta ihka oikean vauvan odotus alkaa plussalla ja semmoinen sulla nyt on!!!!! Peukut pystyssä.

Pirtsi?
 
Babez, minun puhelin ei avaa tota kuvaa :eek: Tulee vaan canesten-mainos jossa lukee: tämä kutina tekee minut hulluksi! No niin tekee. Voitko laittaa sen vaik aijaan kautta tai jotain??

Ite taisin tehä rfsun dpo 15 ja plussa oli. Noihan on huisin yksilökohtasia, aika oviksesta testiin (mitä kukaan ei taida tarkkaan tietää edes), kiinnittymisestä ja hormonitason noususta ja vaikka mistä. Toivon että kohta nään Babez sinun testissä jotain :)

Muita testailijoita?

Ja Jopo, kuis hurisee, sinusta ei oo paljon kuulunu (n) ?
 
Mää oon koneella, ja sillä näkyy hyvin ja suoraan viestissä on kuva. Pahus kun ne on kikkailleet tätä palstaa.

Voihan sulla Babez olla vähemmän dpoitakin kun arvioit ja niinkuin muutkin sanoo, yksilöllisesti tuo hcg nousee. Ehkä hankit piakkoin muitakin testejä....
 
Sahris, kiitos kysymästä! Ihan hyvin hurisee. Tyllis täyttää pian 3kk ja kasvaa kohisten - reipas pieni ihminen on hän.

Mitäpä musta kuuluis kun en kerta vauvaa yritä, enkä odota. Oon vaihtanut roolini viralliseksi haamubongaajaksi... :)

Bring them on!
 
Täällä ollaan!!

Lomalta palasimme eilen ja nyt taas työpisteella. Aamu piti keskittyä töihin mutta nyt voin taas teille kirjoitella. Loma oli kuten arvata saattoi ihana!! Lämmintä, uimista, ihania nähtävyyksiä ja hyviä viinejä!! Masentaa palata Suomeen!!

Babezin kuvaa en saa auki vaikka tietsikalla olenkin. Mutta palstan viralliset silmät näkee plussan, joten ONNEA!! Toivotaan, että pysyy!!

Tervetuloa SS palstalle!! Ja pritsille, mä olen tällainen lievästi ylipainoinen rempseä täti!! Töissä virallinen kotona ihan dingdong. Ja kaikin puolin sairaan hyvän näköinen, ainakin miehen mielestä (Mies on sokea ja puutteessa
).

Loman aikana on pientä talletustoimintaa harrastettu, mies on kyllä edelleen joka välissä tuomassa oman osuutensa. En vaan jaksa ymmärtää miten tuo jaksaa. Eikä mukamas edes halua vauvaa. Ja pöh sanon minä.

Minulla on muuten period trackerin mukaan tänään kp 12. Ilm olen ilmoittanut jotenkin kp ykkösen sekavasti koska lista on mua edellä. Period trackerin mukaan tänään on kukinto päällä, joten fuckfestiä illalla vaan. Enpä ole tikutellut nyt, tässä kun töihin pääsin ja rauhotuin niin alkoi jo tehdä mieli pissiä tikkuun, ehkä huomenna pissin vielä ja tarkistan millanen viiva siellä on :). Uskoisin silti että se ovulaatio tapahtuu hieman myöhemmin kuin tänään, niin ne testit ainakin viime kierrossa näytti. Kuten jo aiemmin totesin, ensi kierrossa keskityn enemmän analyyseihin, lomalla on kiva vain lomailla. Sitäpaitsi rahavarat on ihan miinuksella reissun jäljiltä, Pakko lykätä perslääkäri tuonnemaksi..

Tsempit ja hyviä festejä kaikille! Pakko keskittyä taas töihin..

 
Mäkään en saa kuvaa auki, joten luotettava on muiden arvioihin: huippua Babez!!! Ja jännää jännää! Nyt saattais hyvinkin olla sun vuoro! Ja Pirde tulee perässä.

Haha Woodoo, luin sun "lämmintä, uimista" = "lumista"... Jooh... No mulla samat edessä ensi viikolla, ei lumet vaan lämmöt, uinnit, nähtävyydet ja viinit! Jä jädet :)

Menkkamahaiset matkustusterkut,
MaiMei dpo14
 
Onnea babez, kuvaa en saa auki mutta muiden reagtioihin viitaten :)

Juu saa laittaa listaan, kukapa sitä kysyikään;)
SuloinenSalaisuus kp 18/28 tjot yk 3 ja ikää just pian 40 joten sen voi päivittää jo niin;)

Kysymyskin löytyy; oon kuullut sanottavan jotain siihen suuntaan että oviksen jälkeen "kostea kausi" jatkuu jos raskaus alkaaa ja taas kuivaa jos raskaus ei ala tai toisin päin;) osaako kukaan tähän sanoa juuta jaata?;)

Täsaä kun itseään taas kuuntele ja joka ikistä asiaa yrittää tulkita;)
 
Oi kiitos rakkaat kanssaeläjät!

Tässä olisi vielä Clearbluen digitestin tulos - me like it - raskaana 1-2vkoa

Toivotaan toudellakin että pysyykin!

Pirtsi - just niinku sanottiin - eikun testaamaan halpistesteillä ensin, ni saadaan uutta tulkittavaa

Ja mites Maimei? Testaa ihmeessä!

Ihanaa, kun kaikki aktivoitu! Kiva kun Woodookin on lomilta back. Meitsi viel lomailee...
 

Attachments

MAANANTAI 6.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Babez74 (41).................1............... 30kp/29
MaiMei (39) ...................2.............. 26kp/26
Anuliini1975 (40)............1............... 26kp/25-29
mama na baba (42)......................... 25kp/27
mileena 74 (41)...............3.............. 23kp/28-30
KeltainenSeepra.............................. 23kp/ 24-26
Jimima (43)...................2............... 22kp/27-29
Pirunpelto (38) ..............1................ 22kp/28-32
SuloinenSalaisuus (40)...................... 18kp/28
Kalabaliikki ().................................. 18kp
Esteri1 (42)..................2................. 14kp
woodoo (40).................4................. 12kp/24-26
Minttu 71 (43).............5................... 11kp/30
Tyydeli (42)..................2................ 10kp/28-30
Karoliina74 (40)...........1.................. 7kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4.................. 6kp/26-29

hennamilla (38)............................... 34kp/26
Marza (44).....................................23kp/30



Piinailupäivät:


Babez74 (41)..................... dpo 17
MaiMei (39) ...................... dpo 14
mileena 74 (41)................. dpo 8
Pirunpelto (38) .................. dpo 7
Jimima (43) ...................... dpo 7
Kalabaliikki ().................... dpo 5 / 8


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Virkki
Zandi
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Voisko Pirtsi haamun esiaste olla nk. häivähdys? Puhelimella tosi vaikee saada selvää mut ainakaan toi toka ei oo ihan blanko (y) Millanen arsenaali sinulla on testejä? Aamulla viimeistään seuraava ja tästä hetkestä sinne kukonlauluun jalat ristissä :D Kyllä minä vielä sinut otan mukaani täältä niinku sovittiin!

Ja nyt näky Babezinkin testit, ei epäselvää :love:

Ja tiedätkö mitä Pirtsi, tossa kolmannessa ON haamu!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
No joo-o, Pirtsi, kolmannessa on toden totta haamu. Ei se mikään viivanpaikka ole. Miten sä ton teet? :unsure: Nyt mä pidän peukut ja varpaat pystyssä ja toivon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kovasti, että kohta testi räjähtää.
 
Babez: MAHTAVAA!!! Onnea, onnea. Nyt toivotaan, et tyyppi pysyy matkassa. Nyt vaan odotellaan, että pääset ekaan ultraan. Mitä kommervenkkeja sinä käytit tässä kierrossa?

Äippä-74: ihanaa, että ultrassa näkyi uusi elämä. Sinä olet jo hyvässä vaiheessa. Oon tosi, tosi iloinen puolestasi! Ja kaikkien plussanneiden puolesta!

Suloinen salaisuus: tervetuloa joukkoon!

Ihana Pirtsi: testejä kehiin. Katselen puhelimella kuvia, enkä saa testeistä selvää. Enkä muuten saa muita kuvia edes auki! Vain aijaat näkyvät!

ON: mulla taitaa alkaa ekat menskulaiset kaavinnan jälkeen! Kivut on mitä mahtavimmat! Tänään kaavinnasta 24 päivää. Toiveissa olisi saada ne alkamaan tämän vkon loppuun. Wuhuu!! Ilon päivä, kun kierto alkaa! Arvatkaa??? Oon ruvennut miettimään, että ehkä kuitenkin pitää vielä yrittää. Sitten jos ei onnistu, niin ei sitten ja jos onnistuu ja menee kesken, niin kaavitaan taas. Haluan kuitenkin käydä otattamassa AMH:T sun muut ennen mitään ja keskustelemassa vaihtoehdoista lääkärin kanssa. Oon varmaan ihan pimee eukko.
 
Mulla on varmaan jotain taikapissaa, että saan nuo tikut näyttämään tolta joka kuukausi :rolleyes:
Se ei tosiaan punerra, siinä on semmonen kohta minkä näkee ihan paljaalla silmällä. Oloja ei ole mitään jos ei sitä valkosipulin ahmimista lasketa.
Voiiih kun saisin alkaa odottamaan omaa nyyttiäni:love:
 

Yhteistyössä